als je er een rolletje in gepropt krijgt ben je van harte welkomquote:Op zondag 17 september 2006 23:24 schreef Skinkie het volgende:
Waar? M'n digicam staat namelijk vastgeroest in M...
deze meet is je op het lijf geschreven denk ikquote:Op zondag 17 september 2006 23:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Is een leuk idee. Ik heb nog aardig wat mechanische camera's in M42 hier liggen. En nog wat restant rolletjes
Ik kan wel alleen de zondagen.
quote:Op zondag 17 september 2006 23:26 schreef PKfotografie het volgende:
als je er een rolletje in gepropt krijgt ben je van harte welkom![]()
Wat is een doka?quote:Op maandag 18 september 2006 13:41 schreef PoseidonVS het volgende:
Als echte M42 verzamelaar mag ik hier natuurlijk niet ontbreken.
Misschien wel een leuk idee om na afloop gezamelijk/ met een paar man de doka in te duiken om de resultaten te verwerken?
Afhankelijk va tijd/ plaats / datum ga ik vast wel mee.
fotosoepen maar dan in het donkerquote:
[offtopic-geintje]Waarom liep je dan bij ons thuis de kelderkast in om naar de plee te zoeken???quote:Op maandag 18 september 2006 19:00 schreef freud het volgende:
God, echt niemand kijkt naar de knipoog rechts van mijn naam he... Ik ben echt niet zo blont!!
Jij zag die andere FOTster niet gelukkig...quote:Op maandag 18 september 2006 19:13 schreef HMaster-II het volgende:
[offtopic-geintje]Waarom liep je dan bij ons thuis de kelderkast in om naar de plee te zoeken???[/offtopic-geintje]
van mij wel.quote:Op maandag 18 september 2006 09:26 schreef HMaster-II het volgende:
Mogen analoge camera's met AF (op MF stand) ook meekomen???
bier enzo zeker,quote:Op maandag 18 september 2006 19:21 schreef freud het volgende:
[..]
Jij zag die andere FOTster niet gelukkig...
Dat dacht ik dus ook, dat is toch een algemeen geaccepteerde afkorting. 135, MF, LF en ULFquote:Op zondag 17 september 2006 22:56 schreef ChatChewbacca het volgende:
MF? ik dacht middenformaat...
Eh, ik doe niet anders.quote:Op zondag 17 september 2006 22:42 schreef PKfotografie het volgende:
oke wie lijkt het wat om een dagje te klooien met rolletjes inplaats met geheugen kaartjes?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:27 schreef Muk het volgende:
en is het mischien een idee om voor de meet ieders body een minuutje in de magnetron te leggen om "ongeoorloofde techniek" te vernietigen?
neem je mee dan PK ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:50 schreef PKfotografie het volgende:
mijn cam is gok ik een 25 jaar oud
2 stuksquote:
Als je een K-baljonet meeneemt neem ik wel de Zenitar mee. Is erg geinig op full-format.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:41 schreef Gimmick het volgende:
Klinkt leuk. Ik heb nog geen digitale cam, dus ben nog volledig aan de film. Hoofdcamera is een een Pentax Super A, uit 83 ofzo. Hoop dat die oud genoeg is... Anders nog een ME Super (vertrouw ik niet helemaal, klepje gaat iets te vaak open) of een K1000 (heel Spartaans).
klinken me goed in de oren.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:26 schreef Muk het volgende:
idee voor een locatie: A'dam of Utrech?
In meijnen aegenda ende kaelender staeteth oock nogh niets ende geldighe verplightingenhe.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:13 schreef freud het volgende:
De tiende van de maand december in het jaar des heeren 2006 bevat bij mij nog geen afspraacken.
Heeft jouw Zenitar dan niet gewoon M42? De mijn wel, als je dat eens wil proberen neem ik hem wel mee.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als je een K-baljonet meeneemt neem ik wel de Zenitar mee. Is erg geinig op full-format.
Nee....er staat ook nog dat het voor analoog is. En dat is een DSLR echt nietquote:Op woensdag 20 september 2006 13:41 schreef kavu het volgende:
Ik vind het nogal denigrerend als jij zegt dat digitale spiegelreflexcamera's alleen voor point en shoot zijn! Ik gebruik mijn digitale camera bijna altijd in MF!! OK jij bepaalt de regels (dat snap ik wel) maar waarom mogen mensen met een DSLR niet meedoen? MF kan in ieder geval geen reden zijn!!
of je MF of AF schiet, je maakt veel te makkelijk foto's op digitaal. doel van deze meet is om lekker een dagje met oud spul foto's te maken zonder opgejaagd te worden door mensen met DSLR's.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:41 schreef kavu het volgende:
Ik vind het nogal denigrerend als jij zegt dat digitale spiegelreflexcamera's alleen voor point en shoot zijn! Ik gebruik mijn digitale camera bijna altijd in MF!! OK jij bepaalt de regels (dat snap ik wel) maar waarom mogen mensen met een DSLR niet meedoen? MF kan in ieder geval geen reden zijn!!
- DSLR's worden veel en vaak gemisbruikt om toch maar 20 foto's te maken van het zelfde onderwerp om de 19 mislukten foto's van de chip te verwijderen. Want het kost toch geen film-rolletje.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:41 schreef kavu het volgende:
* kwiebuske de kippen meeneemtquote:Op woensdag 20 september 2006 14:17 schreef Muk het volgende:
of je MF of AF schiet, je maakt veel te makkelijk foto's op digitaal. doel van deze meet is om lekker een dagje met oud spul foto's te maken zonder opgejaagd te worden door mensen met DSLR's.
en omdat je niet de enige bent die het een goed idee vind om mee te doen met een dslr, krijg je dat effect vanzelf.
overigens, DSLR's kunnen geschikt gemaakt worden voor de shoot door middel van de befaamde en allom geprezen "magnetron proef". een minuutje op 1000 watt en je mag meedoendit dient te gebeuren onder supervisie van TS in een door TS goedgekeurde magnetron. de magnetronproef dient vergezelt te worden van zegening door een oude toverheks, geassisteerd door twee half ontdooide diepvrieskippen, die symbool staan voor de rijke geschiedenis en diversiteit van het instrument.
*HM2 op zoek gaat naar een koperen ketel voor de toverdrankquote:Op woensdag 20 september 2006 14:22 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske de kippen meeneemt
heb nog wel ergen een oud laken liggen voor de toverhex
![]()
ok, dan neem ik de door TS gezegende magnetron mee... iemand een agregaatje? evt heb ik ook nog wel een flinke haspel stroomkabelquote:Op woensdag 20 september 2006 14:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*HM2 op zoek gaat naar een koperen ketel voor de toverdrank![]()
- Utrecht is wat centraler, afhankelijk van waar iedereen vandaan zou moeten komen, uiteraard. Moet het per se "de grote stad" zijn, of is een charmant dorp ook leuk? (niet dat me er meteen iets te binnen schiet, hoor...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef PKfotografie het volgende:
(Am*dam, Utrecht)
klinken me goed in de oren.
wanneer?
10-12-2006?
(en mijn voorkeur is een zondag, meestal rustiger als zaterdag al kan het wel zijn dat we een koopzondag gaan prikken heb je nogal vaak in december)
Ik denk dat je wel gelijk hebt met wat je wil doen.. Mischien is het leuker om op straat portretten te schieten van winkelend publiek. ipv een lege straat met hier en daar en overvolle prullebak..quote:Op woensdag 20 september 2006 19:48 schreef Ilford het volgende:
[..]
- Utrecht is wat centraler, afhankelijk van waar iedereen vandaan zou moeten komen, uiteraard. Moet het per se "de grote stad" zijn, of is een charmant dorp ook leuk? (niet dat me er meteen iets te binnen schiet, hoor...) Zijn er eisen aan OV-bereikbaarheid?
- Waarom pas december? De dagen zijn qua licht zo kort. November, is dat geen idee? Of is dat voor veel mensen al te korte termijn?
En, wat een zeurpiet, ik leg vandaag op alle slakken zout: zondag is soms ook een beetje te rustig. Hm, en zaterdag is vaak te druk. Misschien moeten we eerst bedenken wat we willen, lege straten
of allemaal mensen
?
Aan de andere kant... manual, slow, first time right... gebouwen en straten zijn geduldiger dan winkelend publiekquote:Op woensdag 20 september 2006 20:22 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel gelijk hebt met wat je wil doen.. Mischien is het leuker om op straat portretten te schieten van winkelend publiek. ipv een lege straat met hier en daar en overvolle prullebak..
![]()
Ik heb eerst 2 jaar met een EOS500n geschoten voor ik overging naar de EOD300Dquote:Op woensdag 20 september 2006 21:12 schreef Ilford het volgende:
[..]
Aan de andere kant... manual, slow, first time right... gebouwen en straten zijn geduldiger dan winkelend publiek![]()
Absoluut. 5 november is al geblokkeerd in mijn AG+DAquote:Op woensdag 20 september 2006 22:57 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik kreeg trouwens zojuist door dat op 5 november weer de beurs in Houten is. Iets om qua planning rekeningmee te houden denk ik.
Lijkt mij wel een goed en leuk plan!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef ultra_ivo het volgende:
of we moeten ergens in de namiddag Utrecht gaan onveilig maken met de nieuw verworven apperatuur
Zeg Posei, waarom liggen de film rolletjes bij jou tussen de kaas en eieren???quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:50 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een goed en leuk plan!
Het zijn nog geen rolletjes, het is nog gewoon één grote rol van 30 meter film, ik moet er nog rolletjes van maken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zeg Posei, waarom liggen de film rolletjes bij jou tussen de kaas en eieren???
Dus daarom..... Okee, maar rolletjes van 2 jaara oud zijn niet meer bruikbaar??quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:46 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Het zijn nog geen rolletjes, het is nog gewoon één grote rol van 30 meter film, ik moet er nog rolletjes van maken.
Maar goed dat vroeg je niet, De rollen liggen in de koelkast omdat ze dan langer goed blijven. Ze zijn al over datum (net) en zo blijven ze nog een paar jaar bruikbaar.
Ze verliezen heel langzaam iets van hun lichtsterkte, en bij kleur kan er (als ie echt vet over de datum is) een kleurzweem op komen... Ik heb in het verleden prima ZW foto´s gemaakt met rolletjes die jaren over de datum waren..quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dus daarom..... Okee, maar rolletjes van 2 jaara oud zijn niet meer bruikbaar??![]()
Precies, en hebewaren van de film in de koekast vertraagd het verouderings proces. De film die ik nu heb is zwart/wit en nog geen jaar over datum en altijd koel bewaard en dus nog prima. Ik heb ook nog zwart/wit film die al 12 jaar over datum is en ook koel bewaard is, ook deze is nog bruikbaar, al is hij niet zo geweldig als hij ooit geweest is, iets fletser das al.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:24 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ze verliezen heel langzaam iets van hun lichtsterkte, en bij kleur kan er (als ie echt vet over de datum is) een kleurzweem op komen... Ik heb in het verleden prima ZW foto´s gemaakt met rolletjes die jaren over de datum waren..
wel tijdig (minstens een dag) voor een shoot uit de koelkast halen en rustig op temperatuur laten komen, anders kun je condensvlekken krijgen...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:10 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Precies, en hebewaren van de film in de koekast vertraagd het verouderings proces. De film die ik nu heb is zwart/wit en nog geen jaar over datum en altijd koel bewaard en dus nog prima. Ik heb ook nog zwart/wit film die al 12 jaar over datum is en ook koel bewaard is, ook deze is nog bruikbaar, al is hij niet zo geweldig als hij ooit geweest is, iets fletser das al.
Ja, voor 30 meter misschien wel. Voor 1 rol? 1 of 2 uurtjes, dat is zat. Ik bewaar overigens in de diepvries, niet in de koelkast.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:22 schreef diedrick het volgende:
[..]
wel tijdig (minstens een dag) voor een shoot uit de koelkast halen en rustig op temperatuur laten komen, anders kun je condensvlekken krijgen...
Zou dat nog veel uitmaken? De diepvries of de koelkast? Maar idd wel even rustig de tijd geven om op temperatuur te komen, zeker uit de diepvries, je film zou zelfs kunnen barsten of craquelee(?) gaan vertonen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:18 schreef Ilford het volgende:
[..]
Ja, voor 30 meter misschien wel. Voor 1 rol? 1 of 2 uurtjes, dat is zat. Ik bewaar overigens in de diepvries, niet in de koelkast.
Ach, zelfs de 30 meter FP4 die 15 jaar op kamertemperatuur (en dan bedoel ik niet 20 graden, maar 15 in de winter en 30 in de zomer) doet het nog prima. Dus ik denk het eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:56 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Zou dat nog veel uitmaken? De diepvries of de koelkast?
Ik pleit voor een hele dag.quote:Op zondag 24 september 2006 17:40 schreef Ilford het volgende:
*kuch* waar ging het eigenlijk over? Ah, een meet.
We hebben: 10-12-06 in bijvoorbeeld Am*dam of Utrecht en 5-11-06 na Fotografica Houten even Utrecht in.
Dan kies ik er liever een hele dag voor uit. Fotografica kost al meer dan een halve dag, dan blijft er zo weinig fototijd over. Wat jullie?
Daarnaast lijkt het me goed het onderwerp enigszins in te perken, zodat we gericht op stap kunnen. Nog even doorgaan met de thread, kortom...![]()
![]()
is 11 of 12 november een idee?quote:Op maandag 25 september 2006 23:09 schreef PKfotografie het volgende:
oke, als ik goed kijk gaat bijna ieder voor utrecht. dus het word dan ook Utrecht.
zal eens kijken of ik de OP kan laten aanpassen
en een datum?
doe eens roepen allemaal
conclusie: Ik kan, zij het met wat passen en meten, op iedere zondag.quote:za 4 Breda marathon 2
za 11 Geleen marathon 1
zo 19 Eindhoven marathon 3
zo 26 Breda 3000m
december
za 2 Geleen marathon 2
zo 3 Eindhoven marathon 4
za 9 Eindhoven 3000m
za 16 Eindhoven 3000m
za 23 Breda marathon 4
za 30 Eindhoven marathon 6
Utrecht is OK wat mij betreft.quote:Op maandag 25 september 2006 23:16 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
is 11 of 12 november een idee?
en wat gaan we doen? mensjes? straten? gebouwen? natuur?
Die dag kan ik wel, ik blokkeer 'm in m'n agendaquote:Op woensdag 27 september 2006 20:48 schreef PKfotografie het volgende:
datumpje prik
12-11-2006
Ik schreeuw!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:48 schreef PKfotografie het volgende:
datumpje prik
12-11-2006
(wie het er niet mee eens is even schreeuwen, als dat er veel zijn dan prikken we de volgende datum.)
ieder het naar de zin maken kan niet maar kunnen het wel proberen natuurlijk
Ik schreeuw mee. Nouja, schreeuwen... hard praten. 12-11, ik weet eerlijk nog niet of ik kan. Ik noteer het en hoop dat het niet doorgestreept moet worden.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ik schreeuw!
Grote kans dat ik de enige maar dan ga ik de volgende keer wel mee. (Als ik dan wel kan)
quote:Op woensdag 27 september 2006 20:48 schreef PKfotografie het volgende:
datumpje prik
12-11-2006
(wie het er niet mee eens is even schreeuwen, als dat er veel zijn dan prikken we de volgende datum.)
Sherpa meenemen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:42 schreef PoseidonVS het volgende:
met aan zekerheid grenzende waarscheinlijkheid kn ik wel.
Nog even een karretje regelen om alles mee te kunnen slepen/
nog steeds stuk ?quote:
Tja.quote:
Anders kun je misschien nog wel een Lubitel 2 op de kop tikken voor 15 euro, leuk om mee te spelen en best aardige foto's mee te maken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Tja.
Niets aan te doen. Ga nog wel weer eens op zoek naar iets leuks. Ik prefereer iig 6x6 boven 6x4,5.
En misschien kom ik ook nog wel langs bij deze meet. Even kijken hoe de sport zit gaat opeisen dat weekend. Heb immers ook een analoge Nikon, zet ik die wel op MF
laten maken geen optie ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:12 schreef Xilantof het volgende:
Tja.
Niets aan te doen. Ga nog wel weer eens op zoek naar iets leuks. Ik prefereer iig 6x6 boven 6x4,5.
En misschien kom ik ook nog wel langs bij deze meet. Even kijken hoe de sport zit gaat opeisen dat weekend. Heb immers ook een analoge Nikon, zet ik die wel op MF
nee hij ligt hier nog wel ergens.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:20 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
laten maken geen optie ?
of heb je m al getrashed ! !
Ik heb nog een Voïgtlaender Vitoret Dr te koop.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef Xilantof het volgende:
Misschien probeer ik voor deze meet wel ergens een leuke meetzoeker op de kop te tikken.
Ik struin nog wel eens het internet af.
Zo'n handig klein Nepalees mannetje...quote:
Ha ja, zo'n zakjapper zou ik nog wel willen hebben jah!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Zo'n handig klein Nepalees mannetje...
Die zeulen met de bagage als er weer een stel fanatiekelingen de Himalaya gaan beklimmen
Ik heb nog meerdere Canonets liggen. Sommige met werkende lichtmeter, sommige met brakke lichtmeter.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:32 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik heb nog een Voïgtlaender Vitoret Dr te koop.
Als je interessen hebt?
zullen we deze datum dan maar vast stellen?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:48 schreef PKfotografie het volgende:
datumpje prik
12-11-2006
Kom je ook?quote:
Het is dat ik weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:12 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kom je ook?
Dan heb ik nog een cadeautje voor je![]()
Ga jezelf maar slaanquote:
auw!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:38 schreef PKfotografie het volgende:
* PKfotografie een aanloop neemt en ......... KICK
Staat leuk naast de big-guns.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:58 schreef qltel het volgende:
Misschien leuke gelegenheid om m'n auto 110 weer eens te gebruiken..
Gelukkig is daar een site voor: http://www.ns.nl/pages/gewijzigdtreinverkeer.htmlquote:Op dinsdag 7 november 2006 07:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Waar is de NS aan het klussen komende zondag?
iemand even een adres spammen en dan nog een tijd verzinnen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef qltel het volgende:
Ik hoor net van Ivo dat het spoorwegmuseum goed te bereiken is per OV. Daarvoor kun je de auto op zondag gratis parkeren (tenminste, bij een meet vorig jaar wel). Daarvandaan waren we via leuke straatjes zo in het centrum. Wellicht toch een optie om daar te verzamelen?
@Ilford, ik weet niet aan welke kant van Breda-Tilburg je moet zijn, maar ik rijd na de meet terug naar Roosendaal en kom dus ook langs Breda. Je kunt dus dat stuk meerijden. (Ik vertrek ergens anders vandaan dus op de heenweg kom ik er niet langs).
Indien niet, is mijn auto altijd nog als bagagekluis te gebruiken..quote:Op donderdag 9 november 2006 07:30 schreef ultra_ivo het volgende:
12 uur bevalt mij prima.
Ik moet daarna door naar Heerenveen, koersje op maandagochtend aldaar. Weet iemand of de NS in Utrecht nog bagagekluisjes heeft?
Die muziektent is een klein overdekt dingetje , houden jullie er wel rekening mee dat het zondag koopzondag is , dan moet je op veel plekken wel betalen die anders vrij zijn. Parkeren dusquote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef qltel het volgende:
Kleine quote uit een vorig Utrecht-meet-topic: "Parkeren: op de Maliebaan of naast Lepelenbrug (op zondag gratis)." Postcode voor de mensen met een KeesKees in de auto: 3581XW (Simpeler is nog om de bordjes Spoorwegmuseum te volgen.) Lepelenburg is overigens een park. Misschien afspreken in dat park? Er is volgens mij een muziektent. Lijkt me een aardige plaats. Overigens, er is volgens mij een parkeerplaats van het spoorwegmeseum, die wel betaald is, de straat er naar toe echter niet.
12 uur mooie tijd?
Is er nog een lijstje van wie er komt, trouwens?
Ja die zijn erquote:Op donderdag 9 november 2006 07:30 schreef ultra_ivo het volgende:
12 uur bevalt mij prima.
Ik moet daarna door naar Heerenveen, koersje op maandagochtend aldaar. Weet iemand of de NS in Utrecht nog bagagekluisjes heeft?
Oeps, da's een goede tip.. Even uitzoeken (als dat lukt) of dat daar ook zo is.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:15 schreef Ymke het volgende:
[..]
Die muziektent is een klein overdekt dingetje , houden jullie er wel rekening mee dat het zondag koopzondag is , dan moet je op veel plekken wel betalen die anders vrij zijn. Parkeren dus
Waar spreken jullie af ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:21 schreef qltel het volgende:
Ik kan er niet veel over vinden, maar het risico is erg groot dat die straten bij het spoorwegmuseum dus ook betaald parkeren zijn. Lijkt me dus vrij zinloos om daar af te spreken. Wellicht toch maar gewoon bij Hoog catharijne. Is ook simpeler voor de OV reizigers. Dan pak ik wel de trein in Woerden ofzo.
word het niet wat lastig om op het laatste moment het afspreek punt te veranderen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:21 schreef qltel het volgende:
Ik kan er niet veel over vinden, maar het risico is erg groot dat die straten bij het spoorwegmuseum dus ook betaald parkeren zijn. Lijkt me dus vrij zinloos om daar af te spreken. Wellicht toch maar gewoon bij Hoog catharijne. Is ook simpeler voor de OV reizigers. Dan pak ik wel de trein in Woerden ofzo.
Ja idd.... Mensen make up your mind... Ik moet toch met de auto komen.. Wil niet te ver lopenquote:
Ik neem aan dat mensen die willen komen nog wel even hier kijken dit weekend.. Het heeft mijns inziens weinig zin om ergens af te spreken waar je op die dag net toevallig niet gratis kunt parkeren, omdat je er normaal wel gratis kunt parkeren...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
word het niet wat lastig om op het laatste moment het afspreek punt te veranderen?
ik vind het goed hoor maar zou het lullig vinden voor mensen die dus toevallig niet meer op fok komen en zondag op de andere locatie staanquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:23 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mensen die willen komen nog wel even hier kijken dit weekend.. Het heeft mijns inziens weinig zin om ergens af te spreken waar je op die dag net toevallig niet gratis kunt parkeren, omdat je er normaal wel gratis kunt parkeren...En als je dan toch overal moet betalen kun je net zo goed bij Hoog Catharijne parkeren, da's nog makkelijker te vinden ook, er is een uitgebreide parkeerplaats en het centraal station is er ook.
Mij maakt het ook niet uit, hoor. Maar het is erg verstandig om bij dit soort meets de laatste dagen nog even te kijken,dus ik neem aan dat men dat ook wel zal doen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik vind het goed hoor maar zou het lullig vinden voor mensen die dus toevallig niet meer op fok komen en zondag op de andere locatie staan
Ik dacht het niet....quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:00 schreef Dionny0 het volgende:
FOK! goes old-school...
Met een beetje goeie spiegelreflex zijn de meeste funties die voor je nadenken uit te zetten hoor;)
We zien morgen(avond?) een scow-case?:)
Ik denk dat de showcases eerder halverwege de week gaan komen, analoog heeft een iets andere werksnelheidquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:00 schreef Dionny0 het volgende:
FOK! goes old-school...
Met een beetje goeie spiegelreflex zijn de meeste funties die voor je nadenken uit te zetten hoor;)
We zien morgen(avond?) een scow-case?:)
En die is gelocaliseerd ??? Moet het dan wel in de Tweeling terug vinden..quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:13 schreef qltel het volgende:
Intussen hebben we nog steeds geen afspreekplek. Zullen we daar die ijstent Swirl voor nemen?? Heel CS en Hoog Catherijne af gaan zoeken schiet denk ik niet op..
TomTom?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En die is gelocaliseerd ??? Moet het dan wel in de Tweeling terug vinden..![]()
![]()
quote:
Lijkt me een goed idee..!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:25 schreef Muk het volgende:
ik zie jullie morgen ben ik bang
bij de swirl tent dus?
Hm, Utrecht CS moet wel te vinden zijn. Alleen parkeren heb ik geen idee van. (dat doe ikzelf in Houten en ik pak daar de trein wel..quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Koelkast naar keuze op eigen kosten aanteschaffen
![]()
Regenbroek inpaktquote:Op zondag 12 november 2006 09:05 schreef Ymke het volgende:
Het regent momenteel in Utrecht, hoop voor jullie dat het snel opknapt en dat het niet te druk is ivm koopzaondag
Ja tussen die paar regenbuitjes door was he tbest lekker weer.quote:Op zondag 12 november 2006 18:09 schreef qltel het volgende:
En eigenlijk viel het weer best mee....
Dat weet ik pas in de loop van de week..quote:
Het rolletje, he, niet de fotograaf. Of is dat zo'n type als in de film One Hour Photo?quote:Op zondag 19 november 2006 14:58 schreef qltel het volgende:
Mijn eerste rolletje ligt bij de fotograaf (maar aangezien dat een "vreemd type" is duurt het langer dan normaal..
Eh, analoog meet, dus EXIF-gegevens zijn er niet. Een drietal foto's zaten laag in de sluitertijd, een ervan bewust aangedikt met een grijsfilter. Gezien het grote grijs en grauw gehalte van het weer van die dag denk ik dat ik nergens boven de 1/125e heb gezeten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:18 schreef Re het volgende:
ik vind ze toch allemaal best wel overbelicht op de lichte delen en wat onscherp, wat zijn je sluitertijden enzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |