Ik heb nog een Voïgtlaender Vitoret Dr te koop.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:24 schreef Xilantof het volgende:
Misschien probeer ik voor deze meet wel ergens een leuke meetzoeker op de kop te tikken.
Ik struin nog wel eens het internet af.
Zo'n handig klein Nepalees mannetje...quote:
Ha ja, zo'n zakjapper zou ik nog wel willen hebben jah!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:40 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Zo'n handig klein Nepalees mannetje...
Die zeulen met de bagage als er weer een stel fanatiekelingen de Himalaya gaan beklimmen
Ik heb nog meerdere Canonets liggen. Sommige met werkende lichtmeter, sommige met brakke lichtmeter.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:32 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik heb nog een Voïgtlaender Vitoret Dr te koop.
Als je interessen hebt?
zullen we deze datum dan maar vast stellen?quote:Op woensdag 27 september 2006 20:48 schreef PKfotografie het volgende:
datumpje prik
12-11-2006
(wie het er niet mee eens is even schreeuwen, als dat er veel zijn dan prikken we de volgende datum.)
ieder het naar de zin maken kan niet maar kunnen het wel proberen natuurlijk
Kom je ook?quote:
Het is dat ik weet wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:12 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kom je ook?
Dan heb ik nog een cadeautje voor je![]()
Ga jezelf maar slaanquote:
auw!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:38 schreef PKfotografie het volgende:
* PKfotografie een aanloop neemt en ......... KICK
Staat leuk naast de big-guns.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:58 schreef qltel het volgende:
Misschien leuke gelegenheid om m'n auto 110 weer eens te gebruiken..
Gelukkig is daar een site voor: http://www.ns.nl/pages/gewijzigdtreinverkeer.htmlquote:Op dinsdag 7 november 2006 07:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Waar is de NS aan het klussen komende zondag?
iemand even een adres spammen en dan nog een tijd verzinnen.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef qltel het volgende:
Ik hoor net van Ivo dat het spoorwegmuseum goed te bereiken is per OV. Daarvoor kun je de auto op zondag gratis parkeren (tenminste, bij een meet vorig jaar wel). Daarvandaan waren we via leuke straatjes zo in het centrum. Wellicht toch een optie om daar te verzamelen?
@Ilford, ik weet niet aan welke kant van Breda-Tilburg je moet zijn, maar ik rijd na de meet terug naar Roosendaal en kom dus ook langs Breda. Je kunt dus dat stuk meerijden. (Ik vertrek ergens anders vandaan dus op de heenweg kom ik er niet langs).
Indien niet, is mijn auto altijd nog als bagagekluis te gebruiken..quote:Op donderdag 9 november 2006 07:30 schreef ultra_ivo het volgende:
12 uur bevalt mij prima.
Ik moet daarna door naar Heerenveen, koersje op maandagochtend aldaar. Weet iemand of de NS in Utrecht nog bagagekluisjes heeft?
Die muziektent is een klein overdekt dingetje , houden jullie er wel rekening mee dat het zondag koopzondag is , dan moet je op veel plekken wel betalen die anders vrij zijn. Parkeren dusquote:Op woensdag 8 november 2006 23:52 schreef qltel het volgende:
Kleine quote uit een vorig Utrecht-meet-topic: "Parkeren: op de Maliebaan of naast Lepelenbrug (op zondag gratis)." Postcode voor de mensen met een KeesKees in de auto: 3581XW (Simpeler is nog om de bordjes Spoorwegmuseum te volgen.) Lepelenburg is overigens een park. Misschien afspreken in dat park? Er is volgens mij een muziektent. Lijkt me een aardige plaats. Overigens, er is volgens mij een parkeerplaats van het spoorwegmeseum, die wel betaald is, de straat er naar toe echter niet.
12 uur mooie tijd?
Is er nog een lijstje van wie er komt, trouwens?
Ja die zijn erquote:Op donderdag 9 november 2006 07:30 schreef ultra_ivo het volgende:
12 uur bevalt mij prima.
Ik moet daarna door naar Heerenveen, koersje op maandagochtend aldaar. Weet iemand of de NS in Utrecht nog bagagekluisjes heeft?
Oeps, da's een goede tip.. Even uitzoeken (als dat lukt) of dat daar ook zo is.quote:Op donderdag 9 november 2006 23:15 schreef Ymke het volgende:
[..]
Die muziektent is een klein overdekt dingetje , houden jullie er wel rekening mee dat het zondag koopzondag is , dan moet je op veel plekken wel betalen die anders vrij zijn. Parkeren dus
Waar spreken jullie af ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:21 schreef qltel het volgende:
Ik kan er niet veel over vinden, maar het risico is erg groot dat die straten bij het spoorwegmuseum dus ook betaald parkeren zijn. Lijkt me dus vrij zinloos om daar af te spreken. Wellicht toch maar gewoon bij Hoog catharijne. Is ook simpeler voor de OV reizigers. Dan pak ik wel de trein in Woerden ofzo.
word het niet wat lastig om op het laatste moment het afspreek punt te veranderen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:21 schreef qltel het volgende:
Ik kan er niet veel over vinden, maar het risico is erg groot dat die straten bij het spoorwegmuseum dus ook betaald parkeren zijn. Lijkt me dus vrij zinloos om daar af te spreken. Wellicht toch maar gewoon bij Hoog catharijne. Is ook simpeler voor de OV reizigers. Dan pak ik wel de trein in Woerden ofzo.
Ja idd.... Mensen make up your mind... Ik moet toch met de auto komen.. Wil niet te ver lopenquote:
Ik neem aan dat mensen die willen komen nog wel even hier kijken dit weekend.. Het heeft mijns inziens weinig zin om ergens af te spreken waar je op die dag net toevallig niet gratis kunt parkeren, omdat je er normaal wel gratis kunt parkeren...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:27 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
word het niet wat lastig om op het laatste moment het afspreek punt te veranderen?
ik vind het goed hoor maar zou het lullig vinden voor mensen die dus toevallig niet meer op fok komen en zondag op de andere locatie staanquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:23 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mensen die willen komen nog wel even hier kijken dit weekend.. Het heeft mijns inziens weinig zin om ergens af te spreken waar je op die dag net toevallig niet gratis kunt parkeren, omdat je er normaal wel gratis kunt parkeren...En als je dan toch overal moet betalen kun je net zo goed bij Hoog Catharijne parkeren, da's nog makkelijker te vinden ook, er is een uitgebreide parkeerplaats en het centraal station is er ook.
Mij maakt het ook niet uit, hoor. Maar het is erg verstandig om bij dit soort meets de laatste dagen nog even te kijken,dus ik neem aan dat men dat ook wel zal doen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik vind het goed hoor maar zou het lullig vinden voor mensen die dus toevallig niet meer op fok komen en zondag op de andere locatie staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |