quote:Op zondag 17 september 2006 21:26 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
E10: "Dat ik Saar mag heeft niets met uiterlijk te maken"
Hilde: "Nou lijkt me wel"
E10: "Ja, tuurlijk."
Gohquote:Op zondag 17 september 2006 21:22 schreef Addi het volgende:
[..]
wèl een toepasselijke ava heb jij nu;)
quote:Op zondag 17 september 2006 21:27 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vond Tanja vorig jaar zo'n held dat ze gewoon zei ik doe hier niet aan mee.. en toen ging ze gewoon vrolijk in de tuin zitten roken![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 21:27 schreef Suikeroom het volgende:
Ik vond Tanja vorig jaar zo'n held dat ze gewoon zei ik doe hier niet aan mee.. en toen ging ze gewoon vrolijk in de tuin zitten roken![]()
Ze zou echt door het vuur gaan voor 'm. Ze is zoooo trots op Tjennie.quote:Op zondag 17 september 2006 21:29 schreef schatje het volgende:
Hilde: "Het gaat mij niet om de zusjes te pakken, maar omdat ik om jou geef".
quote:Op zondag 17 september 2006 21:27 schreef Jappie het volgende:
Lekker lullig van je Mike...Bommie wilde de COS topics openen...
Nog ff en dan randt ze E10 aan.quote:Op zondag 17 september 2006 21:29 schreef arneaux het volgende:
Hilde is echt behoorlijk teut hoor.
Nâh, gooi d'r nog maar effe wat bij.quote:Op zondag 17 september 2006 21:29 schreef arneaux het volgende:
Nu al?quote:Op zondag 17 september 2006 21:29 schreef arneaux het volgende:
Ze is nu al 2 uur aan t zuipen eh.quote:Op zondag 17 september 2006 21:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nu al?
Jemig zo'n zuipert zijn, maar niet er niet tegen kunnen
WAT IK ZIE NIKSquote:Op zondag 17 september 2006 21:31 schreef Kinga het volgende:
OMG CHECK WASHOK!
Dat zou helemaal top zijn!quote:Op zondag 17 september 2006 21:30 schreef schizolientje het volgende:
Wat een Judas!!! Ze moeten dit op het plasmascherm in de huiskamer uitzenden
watdan?quote:Op zondag 17 september 2006 21:31 schreef Kinga het volgende:
OMG CHECK WASHOK!
Ze leest toch mee?quote:Op zondag 17 september 2006 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat zou helemaal top zijn!
Bel Hummie!
Dat kan pas in een later BB stadium (net als vorig jaar), anders durven ze daarna niet meer vrijuit te spreken.quote:Op zondag 17 september 2006 21:31 schreef Snoet123 het volgende:
Het zou leuk zijn als afsluiter van deze avond dat de groep in de huiskamer een leuke film te zien krijgt op het plasmascherm wat E10 en Hilde nu allemaal " bespreken".
Andersom mogen Hilde en E10 het kringgesprek daarna ook zien en horen![]()
Wat impliceert dat Hummie vastbesloten is om er een "spetterende" exit van te maken.quote:Op zondag 17 september 2006 21:30 schreef arneaux het volgende:
wat impliceert dat er drank komt.
quote:Op zondag 17 september 2006 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, gooi d'r nog maar effe wat bij.
Tnx...quote:
Neuh...hoeft niet.quote:Op zondag 17 september 2006 21:35 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tnx...
ik zou trouwens mijn avatar voorlopig even vervangen als ik jou was...![]()
En dat onder invloed van drank. Emoties!quote:Op zondag 17 september 2006 21:35 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom krijg ik nu toch het gevoel dat straks dat plasmascherm aangaat in de huiskamer![]()
De kwaliteit is iets minder, maar iig geen Hilde: www.radio.nl/bigbrotherquote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef arneaux het volgende:
Is er een GOEDE stream 3? Met goede kwaliteit?
jij wilt Hilde, staande op slippers op het tapijt, in betere kwaliteit zien?quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef arneaux het volgende:
Nee...quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef arneaux het volgende:
Bedankt voor je fijne bijdrage, en je originele invalshoekquote:Op zondag 17 september 2006 21:37 schreef bitwizard het volgende:
feestje? ze worden weer verwend... big brother 6 is softer dan ooit
Marcia :"Het hele washonk staat vol met drank."quote:
Peter, mafkees.quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bedankt voor je fijne bijdrage, en je originele invalshoek
Laten we het erop houden dat Hummie iets goed te maken heeft.quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Marcia :"Het hele washonk staat vol met drank."
Ja en dan worden de opgenomen gesprekken alsnog afgedraaid.quote:Op zondag 17 september 2006 21:39 schreef Snoet123 het volgende:
Oh worden ze nu toch bij de andere groep gehaald?
Ik heb zelf geen drank meer.quote:Op zondag 17 september 2006 21:39 schreef Sonique het volgende:
Dit wordt echt een hoerenfeest met veel emoties en veel drank!!!!
En ik ben vrij morgen!!!!!![]()
E10: voortdurende "negative vibes"door dat ijzerdraadje op je kop.quote:Op zondag 17 september 2006 21:33 schreef Sonique het volgende:
Er staat nergens dat je het moet beargumenteren. Dus:
e10: je bent een domme neonazi met een mooie diadeem...
Hilde: Je bent een achterbaks kreng met een leuke dochter...
echt waar ?quote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef ruby het volgende:
Hilde schaamt zich om aan haar pijntjes toe te geven.
Ze rollen Hilde er morgen uit!quote:
En dan een straalbezopen Tijn die achter de rolstoel als een malloot heeeeeeeeeeeeel hard rondjes gaat scheurenquote:Op zondag 17 september 2006 21:40 schreef wolferl het volgende:
Hilde zwaar bezopen in der rolstoel, ja graaaaaaaaaaaag.
nee, daar huren ze Ruud de Wild voor in...quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
En dan een straalbezopen Tijn die achter de rolstoel als een malloot heeeeeeeeeeeeel hard rondjes gaat scheuren![]()
![]()
begin maar vast met feestenquote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef Mike1964 het volgende:
Wat stond er op het scherm?
Zal Rik wel weer zijn. Die houdt van blazen.quote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef Kinga het volgende:
Godskolere wie is die toeter aant verkrachten?
oja, dat moet gevierd wordenquote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Nee, afscheidsfeestje van E10 en Hilde.![]()
Dat er gezopen mag worden!quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef Mike1964 het volgende:
Wat stond er op het scherm?
Marlies dus.quote:Op zondag 17 september 2006 21:42 schreef Kinga het volgende:
Godskolere wie is die toeter aant verkrachten?
bedankt voor je originele invalshoekquote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
Hilde kwalificeert zichzelf als "doordachter" dan Etiënne.
Etiënne is dan "energieker en impulsiever"
denk eerder van zuigenquote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Zal Rik wel weer zijn. Die houdt van blazen.![]()
Ah komop, dit is een inkoppetje!!!quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hilde: "Ik ben een vrolijke noot, mijn pijn slik ik weg"
Rob zal zich weer zitten verkneukelen voor z'n computertje.quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef T-lex het volgende:
Tijn probeerd Mo wat losser te krijgen met wat drank....goeie zaak.![]()
Ik zie het nu, best lachwekkend ziet 'ie eruit.quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Egbert gaat ook helemaal los: hij heeft een gek hoedje op
Ja en morgen Rob weer boos voor de studio.quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef T-lex het volgende:
Tijn probeerd Mo wat losser te krijgen met wat drank....goeie zaak.![]()
Etiënne heeft t ook al goed aangetikt hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
De drank begint al wat te werken bij Hilde, zo te horen
Waarom dat....ze zijn toch gewoon "maatjes", daar moet je niet zo zwaar in tillen weetjewel.quote:Op zondag 17 september 2006 21:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja en morgen Rob weer boos voor de studio.
quote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef Sonique het volgende:
En wie is de eerste die een 'Menno' doet? (fles sterke drank achterover slaan)
those were the days...
Denk je echt dat dat gebeurt? Weinig kans.quote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
Alles leuk en aardig, als er maar wel flink wat gezeik komt. Het afspelen van het gesprek tussen Hilde en Etiënne op het plasa scherm is inderdaad een goed idee.
En janken...ja Those were the days Ech wel !!!quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
[..]Idd! En daarna emmers volkotsen.
? Wat?quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dankbaar ben ik degene die een nieuwe COS opstart want ik begin een beetje onpasselijk te worden van dit gebeuren.
Ik mis MEnno, Linda, ja zelfs Tanja....quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
[..]Idd! En daarna emmers volkotsen.
Ik heb wel zin in een biertje maar tis op.quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als de streamers nou ook allemaal de drank er bij halen, wordt het hier ook gezellig
Dit topic is nog niet vol hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dankbaar ben ik degene die een nieuwe COS opstart want ik begin een beetje onpasselijk te worden van dit gebeuren.
Egbert is voor zijn doen over zijn grens.quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Egbert gaat ook helemaal los: hij heeft een gek hoedje op
*hik* ik zit aan de port.quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als de streamers nou ook allemaal de drank er bij halen, wordt het hier ook gezellig
Zoals Kees in de familie Flodder.quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
En dan een straalbezopen Tijn die achter de rolstoel als een malloot heeeeeeeeeeeeel hard rondjes gaat scheuren![]()
![]()
Erg leuk ook als je dit met een koptelefoon op zit te luisterenquote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Sonique het volgende:
Ik lig in een deuk hier om die toeters!
LMAO
Hier nog eentje...hoe irritant ook. Blijf er om lachen....quote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Sonique het volgende:
Ik lig in een deuk hier om die toeters!
Heb m'n eerste Ricard voor me staan. Proost!quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Prettige wedstrijd.quote:Op zondag 17 september 2006 21:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb m'n eerste Ricard voor me staan. .
Ik begin doorgaans onpasselijk te worden van de hypocrisie van Ruud de WIld, dan vraag ik 538 toch ook niet of ze die sukkel ontslaan omdat hij nou eenmaal van "die momenten" heeft?quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2006 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begin doorgaans onpasselijk te worden van de hypocrisie van Ruud de WIld, dan vraag ik 538 toch ook niet of ze die sukkel ontslaan omdat hij nou eenmaal van "die momenten" heeft?
Wie nu nog gelooft in haar oprechtheid.......??quote:Op zondag 17 september 2006 21:55 schreef Snoet123 het volgende:
Maar goed.......ik zie Hilde nog liggen op dat bed, slechts 2 uurtjes geleden!!!
Zwelgend in haar zelfmedelijden en Al haar gruwelijke niet te dragen pijntjes......
(ze "vergeet" nu al zelfs au..au....au..te roepen tussen haar lachbuien door)
Mijn vermoeden is nu voor de zoveelste x bevestigd![]()
![]()
Thx, Coos. Jij ook.quote:
Wedden dat Hilde als eerste blêrt? Zelfmedelijden.quote:Op zondag 17 september 2006 21:58 schreef Snoet123 het volgende:
Nog ff en het is tijd voor wat dronkemanstraantjes![]()
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 21:58 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
"Ik heb een toet-toeter op mijn waterscooter"
![]()
Ik heb nog fles tequila in koelkast staanquote:Op zondag 17 september 2006 21:59 schreef arneaux het volgende:
Godver ik wil ook drank dis nie leuk zo.
Waar woon je?quote:Op zondag 17 september 2006 22:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb nog fles tequila in koelkast staan
Godvr !!! Ze voert een toneelstuk op !!!quote:Op zondag 17 september 2006 22:01 schreef BBoon het volgende:
mijn god ze lult weer in zichzelf
Serieus: ja.quote:Op zondag 17 september 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Is Hilde een beetje koekoek aan het worden?
Ik dacht echt serieus dat Etiënne al terug was.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
Hmmm...nu ik Hilde zo haar praten is mijn mening toch wel 180 graden gedraaid....eigenlijk is ze heel oprecht en onbegrepen...
Tenminste iets wat ze heeftquote:Op zondag 17 september 2006 22:03 schreef schizolientje het volgende:
Mevr. Korsakow, gevoel voor drama heeft ze wel
Absoluut, maar niet tegelijkertijd, en niet in de mate waarop Hilde pijn lijdt.quote:Op zondag 17 september 2006 22:03 schreef Capaja het volgende:
ja maar LS het is wel zo dat alle mensen in nederland die iets mankeren op de been blijven door humor
Doe ff normaal johquote:Op zondag 17 september 2006 22:03 schreef Jappie het volgende:
Hmmm...nu ik Hilde zo haar praten is mijn mening toch wel 180 graden gedraaid....eigenlijk is ze heel oprecht en onbegrepen...
Ja waarvan niet?quote:Op zondag 17 september 2006 22:05 schreef Kinga het volgende:
Waar heeft Janine last van?
The bucketheads - the bombquote:Op zondag 17 september 2006 22:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Welk liedje is dit?
Als jij dat humor vindt?quote:Op zondag 17 september 2006 22:03 schreef Capaja het volgende:
ja maar LS het is wel zo dat alle mensen in nederland die iets mankeren op de been blijven door humor
quote:Op zondag 17 september 2006 22:07 schreef ruby het volgende:
E10 moet toch ook wel inzien dat Hilde een fantast is?
Had ik het wéer niet door? Oh well.quote:Op zondag 17 september 2006 22:06 schreef Capaja het volgende:
CartWoman dit was cynisch bedoeld
sorry
ontopic anders krijg ik op mijn kop misschiende rest feest lustig verder
was cynisch bedoeldquote:Op zondag 17 september 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij dat humor vindt?Spotten met iets wat je niet hebt om zieltjes te winnen en een uitkering te krijgen, zodat je maar "verantwoord" kan zuipen...
Ik denk dat er een flink aantal van het padje gaan geraken.quote:Op zondag 17 september 2006 22:08 schreef arneaux het volgende:
Marcia gaat 'm vanavond ook goed raken denk ik, ff goed kantelen.
Nee, te dom vrees ikquote:Op zondag 17 september 2006 22:07 schreef ruby het volgende:
E10 moet toch ook wel inzien dat Hilde een fantast is?
Denk dat ze niet de enige is die hem vanavond goed gaat raken.quote:Op zondag 17 september 2006 22:08 schreef arneaux het volgende:
Marcia gaat 'm vanavond ook goed raken denk ik, ff goed kantelen.
quote:Op zondag 17 september 2006 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begin doorgaans onpasselijk te worden van de hypocrisie van Ruud de WIld, dan vraag ik 538 toch ook niet of ze die sukkel ontslaan omdat hij nou eenmaal van "die momenten" heeft?
Ik krijg fukkin veel zin in drank zo.quote:Op zondag 17 september 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk dat er een flink aantal van het padje gaan geraken.![]()
Ik ook, ik zit nu maar in m'n eentje met een glas drank achter de computerquote:Op zondag 17 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik krijg fukkin veel zin in drank zo..
Das zo 1996....dat betekend gewoon dat je te weinig zuipt...quote:Op zondag 17 september 2006 22:09 schreef arneaux het volgende:
Tijn zuipt zn bier met een rietje, die wil dus snel dronken worden.
Je hebt teminste nog drank.quote:Op zondag 17 september 2006 22:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik ook, ik zit nu maar in m'n eentje met een glas drank achter de computer![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 22:13 schreef CartWOman het volgende:
'Straks jank ik de longen weer uit m'n lijf van de pijn.'
Ze kan haar pijn dus reguleren, knap hoor.
KUTWIJF!!!!
Dat lucht op.![]()
Me too!quote:Ik ga morgen als een gek bellen vòòr Hilde
Hoerenfeest, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef Timon223 het volgende:
hallo allen... ehm, waarom muziek????
![]()
haal dan eens vlug die sleutel dr uit !quote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef ruby het volgende:
Rik wordt opgewonden.
Hahahahahahahahha, hoe belachelijk kan een mens zijn...quote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef MsInfidelity het volgende:
E10 heeft een redelijk verleden in Amsterdam..maar dat verteld hij allemaal nog wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |