The bucketheads - the bombquote:Op zondag 17 september 2006 22:06 schreef Rens_Wilders het volgende:
Welk liedje is dit?
Als jij dat humor vindt?quote:Op zondag 17 september 2006 22:03 schreef Capaja het volgende:
ja maar LS het is wel zo dat alle mensen in nederland die iets mankeren op de been blijven door humor
quote:Op zondag 17 september 2006 22:07 schreef ruby het volgende:
E10 moet toch ook wel inzien dat Hilde een fantast is?
Had ik het wéer niet door? Oh well.quote:Op zondag 17 september 2006 22:06 schreef Capaja het volgende:
CartWoman dit was cynisch bedoeld
sorry
ontopic anders krijg ik op mijn kop misschiende rest feest lustig verder
was cynisch bedoeldquote:Op zondag 17 september 2006 22:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij dat humor vindt?Spotten met iets wat je niet hebt om zieltjes te winnen en een uitkering te krijgen, zodat je maar "verantwoord" kan zuipen...
Ik denk dat er een flink aantal van het padje gaan geraken.quote:Op zondag 17 september 2006 22:08 schreef arneaux het volgende:
Marcia gaat 'm vanavond ook goed raken denk ik, ff goed kantelen.
Nee, te dom vrees ikquote:Op zondag 17 september 2006 22:07 schreef ruby het volgende:
E10 moet toch ook wel inzien dat Hilde een fantast is?
Denk dat ze niet de enige is die hem vanavond goed gaat raken.quote:Op zondag 17 september 2006 22:08 schreef arneaux het volgende:
Marcia gaat 'm vanavond ook goed raken denk ik, ff goed kantelen.
quote:Op zondag 17 september 2006 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begin doorgaans onpasselijk te worden van de hypocrisie van Ruud de WIld, dan vraag ik 538 toch ook niet of ze die sukkel ontslaan omdat hij nou eenmaal van "die momenten" heeft?
Ik krijg fukkin veel zin in drank zo.quote:Op zondag 17 september 2006 22:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik denk dat er een flink aantal van het padje gaan geraken.![]()
Ik ook, ik zit nu maar in m'n eentje met een glas drank achter de computerquote:Op zondag 17 september 2006 22:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik krijg fukkin veel zin in drank zo..
Das zo 1996....dat betekend gewoon dat je te weinig zuipt...quote:Op zondag 17 september 2006 22:09 schreef arneaux het volgende:
Tijn zuipt zn bier met een rietje, die wil dus snel dronken worden.
Je hebt teminste nog drank.quote:Op zondag 17 september 2006 22:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik ook, ik zit nu maar in m'n eentje met een glas drank achter de computer![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 22:13 schreef CartWOman het volgende:
'Straks jank ik de longen weer uit m'n lijf van de pijn.'
Ze kan haar pijn dus reguleren, knap hoor.
KUTWIJF!!!!
Dat lucht op.![]()
Me too!quote:Ik ga morgen als een gek bellen vòòr Hilde
Hoerenfeest, wat dacht jij dan?quote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef Timon223 het volgende:
hallo allen... ehm, waarom muziek????
![]()
haal dan eens vlug die sleutel dr uit !quote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef ruby het volgende:
Rik wordt opgewonden.
Hahahahahahahahha, hoe belachelijk kan een mens zijn...quote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef MsInfidelity het volgende:
E10 heeft een redelijk verleden in Amsterdam..maar dat verteld hij allemaal nog wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |