? Wat?quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dankbaar ben ik degene die een nieuwe COS opstart want ik begin een beetje onpasselijk te worden van dit gebeuren.
Ik mis MEnno, Linda, ja zelfs Tanja....quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
[..]Idd! En daarna emmers volkotsen.
Ik heb wel zin in een biertje maar tis op.quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als de streamers nou ook allemaal de drank er bij halen, wordt het hier ook gezellig
Dit topic is nog niet vol hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dankbaar ben ik degene die een nieuwe COS opstart want ik begin een beetje onpasselijk te worden van dit gebeuren.
Egbert is voor zijn doen over zijn grens.quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Egbert gaat ook helemaal los: hij heeft een gek hoedje op
*hik* ik zit aan de port.quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als de streamers nou ook allemaal de drank er bij halen, wordt het hier ook gezellig
Zoals Kees in de familie Flodder.quote:Op zondag 17 september 2006 21:43 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
En dan een straalbezopen Tijn die achter de rolstoel als een malloot heeeeeeeeeeeeel hard rondjes gaat scheuren![]()
![]()
Erg leuk ook als je dit met een koptelefoon op zit te luisterenquote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Sonique het volgende:
Ik lig in een deuk hier om die toeters!
LMAO
Hier nog eentje...hoe irritant ook. Blijf er om lachen....quote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Sonique het volgende:
Ik lig in een deuk hier om die toeters!
Heb m'n eerste Ricard voor me staan. Proost!quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Prettige wedstrijd.quote:Op zondag 17 september 2006 21:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb m'n eerste Ricard voor me staan. .
Ik begin doorgaans onpasselijk te worden van de hypocrisie van Ruud de WIld, dan vraag ik 538 toch ook niet of ze die sukkel ontslaan omdat hij nou eenmaal van "die momenten" heeft?quote:Op zondag 17 september 2006 21:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2006 21:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begin doorgaans onpasselijk te worden van de hypocrisie van Ruud de WIld, dan vraag ik 538 toch ook niet of ze die sukkel ontslaan omdat hij nou eenmaal van "die momenten" heeft?
Wie nu nog gelooft in haar oprechtheid.......??quote:Op zondag 17 september 2006 21:55 schreef Snoet123 het volgende:
Maar goed.......ik zie Hilde nog liggen op dat bed, slechts 2 uurtjes geleden!!!
Zwelgend in haar zelfmedelijden en Al haar gruwelijke niet te dragen pijntjes......
(ze "vergeet" nu al zelfs au..au....au..te roepen tussen haar lachbuien door)
Mijn vermoeden is nu voor de zoveelste x bevestigd![]()
![]()
Thx, Coos. Jij ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |