quote:Op zondag 17 september 2006 20:08 schreef Addi het volgende:
Hilde beweert dat wat zij heeft nog erfelijk kan zijn ook,nu weet ik 100% dat ze liegt.
Haar vriendje zit goed aan de dope geloof ik.quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef Sonique het volgende:
Wat is er met Marcia en drugs?
Dat heeft ze wel eens gebruikt. Daarom kijkt ze nog steeds bleekjes.quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef Sonique het volgende:
jaquote:Op zondag 17 september 2006 20:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heeft iemand een werkende stream 3?
Ik moet zeggen dat het wel eens boeiend om te zien is.quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
Zelden iemand zich zo zien aanstellen.
Nou - tis nog niet bewezen maar theatraliteit zou best wel eens erfelijk kunnen zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 20:08 schreef Addi het volgende:
Hilde beweert dat wat zij heeft nog erfelijk kan zijn ook,nu weet ik 100% dat ze liegt.
Hij zou er nu vanaf zijn maar heeft zwaar gebruikt,dat is de reden waarom Egbert niet blij is met Floris.quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Haar vriendje zit goed aan de dope geloof ik.
De vraag is: zie je iets anders dan Hilde in blauw shirtje op stream 3?quote:
Ex vriendje hoop ik dan toch?quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Haar vriendje zit goed aan de dope geloof ik.
Ik al bijna 2 dagen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dat beeld heb ik al een uur of zo.
vriendje zat/zit aan de cokequote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef Sonique het volgende:
Egbert's got a point.quote:Op zondag 17 september 2006 20:11 schreef Addi het volgende:
[..]
Hij zou er nu vanaf zijn maar heeft zwaar gebruikt,dat is de reden waarom Egbert niet blij is met Floris.
Probeer deze stream maar eens:quote:Op zondag 17 september 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
De vraag is: zie je iets anders dan Hilde in blauw shirtje op stream 3?
quote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fibromyalgie.
Hilde: dat kan je vergelijken met MS.
Monique: Je bedoelt ME?
Hilde, Nee, MS![]()
(gesprekje van een tijd geleden tussen Hilde en Monique, niet van nu dus)
http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op zondag 17 september 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De vraag is: zie je iets anders dan Hilde in blauw shirtje op stream 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |