Is het zo erg?quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Wanneer ben ik nou niet in de stelling op een zaterdag?
Maghe matsquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dude, wat doen jullie hier?![]()
![]()
Ik was overigens gister ook in het Teejater, en twee weken geleden toen die tot 4 uur open was ook, flink vergalde avond toen; vanwege de regen die ik op de fiets naar huis (wateringen) mocht verwelkomen.
En die reconstructie van die overval bij de AH, ik was in de AH toen ze dat filmden![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:37 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik hoorde al dat wlsandman het 1e rondje wilde geven
Eenzijdig ongeval... zal wel aardig wat gedronken hebben?quote:Speler Westlandia overleden
De 23-jarige voetballer Nees Pellikaan van zondageersteklasser Westlandia is zondagavond om het leven gekomen bij een eenzijdig auto-ongeval op de Oostgaag in Maasland.
De auto raakte de betonnen rand van een brug en kwam in het water terecht. Omwonenden hebben het ongeval zien gebeuren en direct alarm geslagen. Bij aankomst van de brandweer zat hij nog in het voertuig en zijn direct meerdere bevrijdingspogingen ondernomen door brandweer en omstanders. Uiteindelijk wist een duikteam hem bewusteloos op de kant brengen.
Op de kant is hij door brandweer- en politiepersoneel gereanimeerd en is hij per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. Hier is hij later op de avond overleden.
Pellikaan maakte dit jaar voor het eerst deel uit van de selectie van Westlandia. Hij kwam over van zaterdaghoofdklasser Excelsior Maassluis.
Tja, of dat zo is is nergens terug te vinden, maar Westlandia had eerder die dag een periodetitel gehaald en dat flink gevierd. Ik ken Westlandia en z'n feestjes een beetje, dus die link is gauw gelegd...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:30 schreef keijz het volgende:
[..]
Eenzijdig ongeval... zal wel aardig wat gedronken hebben?
Is het Verdilaan weer een stukje veiliger geworden..quote:Verdachten straatroof aangehouden
Politie Haaglanden heeft afgelopen zaterdag een 28-jarige inwoner uit Lelystad aangehouden die verdacht wordt van een beroving op een 81-jarige vrouw uit ’s-Gravenzande. De vrouw raakte daarbij ernstig gewond.
Het slachtoffer liep destijds op de Verdilaan in Naaldwijk toen zij ter hoogte van de parkeerplaats nabij de Albert Heijn door een man van haar tas werd beroofd. Het slachtoffer kwam hierbij ten val en raakte buiten bewustzijn.
Zij werd vervoerd naar het Leyenburg ziekenhuis waar zij met letsel aan haar hoofd en schouder werd opgenomen. Inmiddels is de vrouw weer thuis.
Op vrijdag 13 oktober werd een 48-jarige vrouw uit Lelystad aangehouden. De vrouw wordt verdacht van betrokkenheid bij de heling van goederen die bij de beroving werden buit gemaakt.
Maandag werd een 46-jarige inwoner uit Lelystad aangehouden. Deze verdachte wordt eveneens verdacht van betrokkenheid bij genoemde straatroof. De 28-jarige en de 48-jarige verdachten worden maandag voorgeleid bij de rechter-commissaris. Naar alle waarschijnlijkheid zal de derde verdachte (46-jaar) woensdag worden voorgeleid.
Politie Haaglanden onderzoekt of de verdachten ook betrokken zijn bij andere berovingen
via het Westlandse geruchtencircuit.. (het blijft natuurlijk ons kent ons in deze streek) zou er alcohol in het spel zijn. Alleen kan ik dat niet bevestigen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, of dat zo is is nergens terug te vinden, maar Westlandia had eerder die dag een periodetitel gehaald en dat flink gevierd. Ik ken Westlandia en z'n feestjes een beetje, dus die link is gauw gelegd...
Jep, het was trouwens zijn schoonvader die hem daar vond zegmaar. Hij zag die auto daar de sloot in duikelen en heb nog geprobeerd om hem uit het water te krijgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Idd, wat de toedracht ook moge zijn, 23 is te jong.
jazeker geachte Koen, vanavond na de training richting Utrecht voor een verjaardag, aankomsttijd: half 12, mooie tijd om de verjaardag te beginnenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:46 schreef dubidub het volgende:
Zo, nog zuipen van het weekend, mensen? Ik heb een verjaardag, daarna naar naaldwijk
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
jazeker geachte Koen, vanavond na de training richting Utrecht voor een verjaardag, aankomsttijd: half 12, mooie tijd om de verjaardag te beginnen
![]()
Btw GotC, met je fotoboek en het stukje informatie dat je bij de AH Naaldwijk werkt in het achterhoofd, werkte jij daar toevallig afgelopen donderdag? Specifiek aan de counter en het drankengedeelte?
Afgezien van het feit dat ik niet weet waar GotC voor staat of hoe het uitgesproken dient te worden vond ik het een beetje lame om te vragen; 'Zeg, heet jij Geee-oooh-teee-ceee?'
Of gewoon 'gotsie'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
Afgezien van het feit dat ik niet weet waar GotC voor staat of hoe het uitgesproken dient te worden vond ik het een beetje lame om te vragen; 'Zeg, heet jij Geee-oooh-teee-ceee?'
haha ja dat wist ik dus niet hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:00 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Of gewoon 'gotsie'
Van het weekend maar weer een keertje naar de flaat, mini-festivalletje met wat bandjes, altijd wel goed te doen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
jazeker geachte Koen, vanavond na de training richting Utrecht voor een verjaardag, aankomsttijd: half 12, mooie tijd om de verjaardag te beginnen
![]()
Btw GotC, met je fotoboek en het stukje informatie dat je bij de AH Naaldwijk werkt in het achterhoofd, werkte jij daar toevallig afgelopen donderdag? Specifiek aan de counter en het drankengedeelte?
Idd een omslachtige nicknamequote:Op zondag 22 oktober 2006 12:33 schreef GotC het volgende:
[..]! Nee, ik werk op donderdag niet, en ik ben een vakkenvuller
Geef half leiding aan de vakkenvullers
.
Ik heet overigens gewoon Grace dusGotC..het is een vage uitleg, maar komt hierop neer:
GotC = Guard of the Citadel = De baan die Pippin kreeg in LotR 3 = Pippin = Billy Boyd = Schots. En ik ben half schots.
Tiendwegquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Idd een omslachtige nickname![]()
Maar ja ik zit daar zo vaak in die AH, moet helaas nog een jaartje bivakkeren op het VWO aan de Tiendweg en af en toe flink honger in een tussenuurtje hè![]()
Nou, het is iig beter dan goth of iemand van got zijnquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:33 schreef GotC het volgende:
[..]! Nee, ik werk op donderdag niet, en ik ben een vakkenvuller
Geef half leiding aan de vakkenvullers
.
Ik heet overigens gewoon Grace dusGotC..het is een vage uitleg, maar komt hierop neer:
GotC = Guard of the Citadel = De baan die Pippin kreeg in LotR 3 = Pippin = Billy Boyd = Schots. En ik ben half schots.
Ik distantieer mij volledig van Havo 5 ;-)quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:09 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Tiendweg
We hadden gister flink ruzie met een paar gasten uit Havo-5 daar.
Namen en zulks?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:09 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Tiendweg
We hadden gister flink ruzie met een paar gasten uit Havo-5 daar.
Nee!... dat was verleden jaar zo gezelligquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:55 schreef keijz het volgende:
Het oud en nieuw feest op de Wollebrand gaat trouwens niet door
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:25 schreef GotC het volgende:
We hadden ook carnaval (, dat hoort in Brabant!) daar gevierd, was idd niet bepaald groot! Word nog effe flink rondkijken
.
Oh nee, daar hadden we het gevierdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Carnaval vieren doe je in de sporthal in De Lier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |