En als je klem bent, dan brul je uit volle borst meequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
PreciesAls je nuchter bent dan hoor je die ontzettend intelligente en lang-overnagedachte teksten net iets te duidelijk.
Idd, maar apres-ski in het teejater is denk NOOIT leukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef PieterBas het volgende:
Apres-ski gebeuren is alleen leuk.. wanneer je ontzettend lam bent.. Heb ooit eens een keer de bob moeten zijn op een apres ski feest, dat NOOIT meer!!
Lang geleden zijn we nog wel eens naar starkoo gegaan in het teejater, en dat was toch wel aardig?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Idd, maar apres-ski in het teejater is denk NOOIT leuk![]()
Gisteravond was trouwens die tasjesroof nog bij Opsporing Verzocht!
En GotC was jij dat kassameisje dat alles daar zag gebeuren?
Daar was ik volgens mij niet bijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:03 schreef keijz het volgende:
[..]
Lang geleden zijn we nog wel eens naar starkoo gegaan in het teejater, en dat was toch wel aardig?
Ik heb het gezienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dat was een maand na Salou ofzo, dus hij herkende ons toen nogquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:06 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Daar was ik volgens mij niet bij![]()
Haha nee! Dat was een reconstructie die ze van de week hadden gemaakt, te grappigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Toch wel wijn van Westlandse druiven?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha nee! Dat was een reconstructie die ze van de week hadden gemaakt, te grappigIk was 1 van de mensen van de AH die 1e hulp hadden verleent gelijk
Echt ranzig om te zien was het wel
.
Ik was gisteravond bij een wijnworkshop voor werk![]()
Iemand iets gezien?quote:Geachte gasten, Er gaan wilde verhalen rond met betrekking tot een steekpartij die afgelopen zaterdagavond zou hebben plaatsgevonden in Café 't Winkeltje/Café de Stelling.
Op zaterdagavond 7 oktober heeft er een handgemeen plaatsgevonden waarvan de aanleiding ons onbekend is. Bij dit handgemeen heeft één van onze gasten een andere gast verwond met een stuk glaswerk. Bij constatering van dit handgemeen is deze gast de toegang ontzegt uit onze bedrijfsvoering voor onbepaalde tijd. De verwonde gast is door ons personeel behandeld aan zijn verwondingen.
Naar aanleiding van bovenstaande hebben wij moeten besluiten harder op te treden tegen het gedrag van klanten die zich niet binnen de normale gedragsvormen kunnen gedragen. Klanten welke overmatig drank consumeren zullen worden uitgezet en/of geweigerd aan onze deur, hetzelfde geldt voor klanten welke zich op andere wijze niet kunnen/willen gedragen aan de hand van ons huisreglement.
Wij toleren geen agressief gedrag en zullen hier direct actie op ondernemen. Bij eventuele strafrechtelijke vervolgen zullen wij alle medewerking verlenen aan politie/justitie.
Niks van gemerkt? En ik was de hele tijd in de winkel?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:10 schreef chrisgyan het volgende:
Van de site van de Winkel:
[..]
Iemand iets gezien?
Komt toch vrij weinig voor dat zoiets prominent op een site gemeld wordt. Wel goed dat er hard tegen wordt opgetreden. Als ze nou ook is de leeftijd voor mensen die naar binnen mogen wat verhogen en de kinders ergens anders naar toe gaan, dan zou het weer is ouderwets gezellig kunnen worden in de Winkel.
Winkel is nu overigens op 4 november tot 04:00 open.
Zonde van het bierquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:47 schreef dubidub het volgende:
Hij had een glas in zijn hand en hij haalde uit, maar hij vergat dat hij dat glas in zijn hand had.
dat geloof je toch zeker zelf niet he?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:47 schreef dubidub het volgende:
Dat was een Honselersdijker, een vriend van een klasgenoot. Er stonden 6 gasten om hem heen. Hij had een glas in zijn hand en hij haalde uit, maar hij vergat dat hij dat glas in zijn hand had. Dus er was er een met een open voorhoofd oid. Maar die Honselersdijker is niet toegang tot de winkel ontzegd.
Zo hoorde ik het. Maar ik geloof het inderdaad niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:44 schreef keijz het volgende:
[..]
dat geloof je toch zeker zelf niet he?
Niet voor heel de avondquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:26 schreef keijz het volgende:
Ik ben er een keer geweest, en er was niet veel aan eigelijk
Ik was er dus ook geweestquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:30 schreef mr_cucumber het volgende:
Pink Floyd vind ik best oke, maar die band is dus niet zo boeiend?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:38 schreef GotC het volgende:
Vanaf morgen 19
Ik ga misschien uit in het teejater vanavond(of t winkeltje, hangt er vanaf hoe ik mn laatste 18e secondes wil beleven
)
Naaldwijk ..quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:04 schreef keijz het volgende:
[..]
19 worden is weinig aan hoor
Waar gaat iedereen morgen uit? ik denk weer eens naar rotterdam ofzo
We gaan naar Alcazarquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:40 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Naaldwijk ..![]()
Was vorige week naar Rotterdam geweest, dus is deze week ff tijd om geld op te sparen voor volgende week!
Waar ga je heen in rotterdam?
Niks van gemerktquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:02 schreef ThaRooP het volgende:
Er was gister een extra blik uitsmijters opengetrokken in naaldwijk
ze hadden zeker geen zin in weer een vechtpartij![]()
Staat in de wet iddquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:31 schreef PieterBas het volgende:
Gelukkig weet ik dat zo'n bordje met "Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor verlies of beschadiging van voorwerpen" totale onzin is, wanneer er betaalt moet worden voor de garderobe
Dude, wat doen jullie hier?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:07 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
Ik en ThaRooP op een Extreem feestje. Wij waren extreem blingbling![]()
![]()
![]()
Hoe kon je daar niks van merken?quote:
Oh?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:56 schreef keijz het volgende:
Maare.... 28 Oktober fok!meet in de stelling?
Omdat de meeste mensen er geen besef van hebben dat gewoon onzin is..quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:45 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Staat in de wet idd![]()
Maar toch blijven ze zulke bordjes erbij zetten![]()
Heb je goed geregeldquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:37 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik hoorde al dat wlsandman het 1e rondje wilde geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |