Daarom zei ik het maar effe erbijquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:24 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht 2 jaar geleden ook dat ik nooooit meer in het teejater kwam, tot afgelopen zaterdag zoals je hierboven kunt lezen![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarom zei ik het maar effe erbijIk ga liever gewoon niet uit dan datk m'n tijd ga verdoen in t teejaat
Overigens is t winkeltje binnenkort ook tot 4 uur open een keertje!
Tegenwoordig zit ik om 1 uur al van *mag ik gaan?!*quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:37 schreef keijz het volgende:
[..]
Maar om 2 uur heb je het meestal toch wel eens gezien in het winkeltje?
Hoi!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:15 schreef GotC het volgende:
Nog een westlandse hier. Naaldwijk dit keer
![]()
En voor alle info over overvallen enzo rond de AH Naaldwijk, moet je bij mij zijn, ik werk er (was zelfs aan het werk tijdens die overval, 1e hulp verleend enzo)
Ja, en hij heeft bij okplant gewerkt zekerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:12 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hoi!
Keijz, RooP heet Post van achteren.
Hij werkt er nog steeds. Ik wist al dat je daar had gewerkt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:12 schreef keijz het volgende:
[..]
Ja, en hij heeft bij okplant gewerkt zeker
zeg dat dan meteen johquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hij werkt er nog steeds. Ik wist al dat je daar had gewerkt.
BTW: Vanavond zit ik bij de Griek in Nalek.Aan de bar welteverstaan.
Dat had ik laatst in het teejater.. en de gedachte.. ik word oud..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit ik om 1 uur al van *mag ik gaan?!*
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:51 schreef ThaRooP het volgende:
Heeé zit jij ff foto's en info over mijn op t forum te gooien. Je ben een idioot, idioot.![]()
Hoi keijz![]()
![]()
Je bent zelf een idioot, idiootquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:51 schreef ThaRooP het volgende:
Heeé zit jij ff foto's en info over mijn op t forum te gooien. Je ben een idioot, idioot.![]()
Hoi keijz![]()
![]()
Jahoor.. volgend jaar maart nieuwbouwen aan de baakwoning waar we nu ook al een tuin hebben, dus dan hebben we er daar 2. Die aan de kade van ras is verkocht, dus het zit wel goed ;pquote:
Hoe is het met Mart?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:04 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Jahoor.. volgend jaar maart nieuwbouwen aan de baakwoning waar we nu ook al een tuin hebben, dus dan hebben we er daar 2. Die aan de kade van ras is verkocht, dus het zit wel goed ;p
Wat is dat nou weer voor vraagquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:04 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hoe is het met Mart?
Hij is gescheiden toch?
quote:
Jup, hij is gescheiden.. maar meer weet ik ook niet.. hij is al 2 jaar weg ofzo..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:04 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hoe is het met Mart?
Hij is gescheiden toch?
En werkt marcel er nog?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:04 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Jup, hij is gescheiden.. maar meer weet ik ook niet.. hij is al 2 jaar weg ofzo..
Waar ken je hem van dan ?
Yup, en een van die broers van Mart (Ben) gaat vanavond trouwenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:43 schreef keijz het volgende:
[..]
Wlsandman werkt bij de broers van mart...
Nee, marcel is ook weg ;p thijs doet nou de telefoon enzo, en johan zegt beetje wat iedereen moet doen af en toe rob ook wel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:43 schreef keijz het volgende:
[..]
En werkt marcel er nog?
Wlsandman werkt bij de broers van mart...
Haha Iboquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:44 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Nee, marcel is ook weg ;p thijs doet nou de telefoon enzo, en johan zegt beetje wat iedereen moet doen af en toe rob ook wel.
Op die andere tuin zijn ibo en andere rob beetje de baas, daar werken 3 scholieren, en een zooi turken als het druk is.
Heb je geen praatje gemaakt met GotC?quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:34 schreef ThaRooP het volgende:
Ik zag GotC in t winkeltje om half 2, maar ze zag er niet uit van: *mag ik al naar huis*![]()
Iemand nog op t feest in monster geweest? Leek mij wel een leuk feest
Ik zag jou ook nog! Haha maar jou ken ik nog wel van de handbalquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:34 schreef ThaRooP het volgende:
@keijz ; zal ik doen als ik um zie... alleen zo vaak ziet ik um niet, omdat hij dus op de baakwoning werkt en ik altijd in de lier
Ik zag GotC in t winkeltje om half 2, maar ze zag er niet uit van: *mag ik al naar huis*![]()
Iemand nog op t feest in monster geweest? Leek mij wel een leuk feest
En Sjaak Buis las alles voorquote:Inderdaad kindertjes, kom maar gezellig bij elkaar zitten.
Kijk `s wat we hier hebbe,het grote boek van dickie dik en dickie ben.
Tofquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:53 schreef wlsandman het volgende:
Gisteravond bruiloft gehad van mijn baas![]()
In de lickebeartshoeve in Maasland, was wel een best feestje![]()
Ze schonken Hertog Jan in van die mooie grote glazen, en de muziek was ook best te doen
![]()
De vrienden van de bruidegom hadden een parodie gemaakt op Dickie dik.
Dat begon zo:
[..]
En Sjaak Buis las alles voor![]()
Idiootquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:26 schreef ThaRooP het volgende:
Bedankt voor de felicitaties![]()
Morgen lekker autorijden![]()
Mijn zus is er geweest en die vond het kut, veels te druk, en maar 1 bar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:57 schreef GotC het volgende:
Paar vrienden van me waren naar Monster gegaan, maar niks gehoord over of t leuk was ofzo..
1 barquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:16 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Mijn zus is er geweest en die vond het kut, veels te druk, en maar 1 bar.
Hier heeft ik ThaRooP, idiootquote:
Bij wortelboerquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:46 schreef keijz het volgende:
Bij wie ga je rijden?
Ik iig nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:06 schreef dubidub het volgende:
Je bent zelf een idioot, idioot.
Wie gaan er vrijdag naar het teejater? Jumpstyle avond
JAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:06 schreef dubidub het volgende:
Wheheehe op vakantiequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:06 schreef dubidub het volgende:
Kan ik denk wel regelen jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:16 schreef PieterBas het volgende:
Ik verwacht wel jumpstyle filmpjes van uit het Teejater
Preciesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef PieterBas het volgende:
Apres-ski gebeuren is alleen leuk.. wanneer je ontzettend lam bent.. Heb ooit eens een keer de bob moeten zijn op een apres ski feest, dat NOOIT meer!!
En als je klem bent, dan brul je uit volle borst meequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:37 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
PreciesAls je nuchter bent dan hoor je die ontzettend intelligente en lang-overnagedachte teksten net iets te duidelijk.
Idd, maar apres-ski in het teejater is denk NOOIT leukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef PieterBas het volgende:
Apres-ski gebeuren is alleen leuk.. wanneer je ontzettend lam bent.. Heb ooit eens een keer de bob moeten zijn op een apres ski feest, dat NOOIT meer!!
Lang geleden zijn we nog wel eens naar starkoo gegaan in het teejater, en dat was toch wel aardig?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Idd, maar apres-ski in het teejater is denk NOOIT leuk![]()
Gisteravond was trouwens die tasjesroof nog bij Opsporing Verzocht!
En GotC was jij dat kassameisje dat alles daar zag gebeuren?
Daar was ik volgens mij niet bijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:03 schreef keijz het volgende:
[..]
Lang geleden zijn we nog wel eens naar starkoo gegaan in het teejater, en dat was toch wel aardig?
Ik heb het gezienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dat was een maand na Salou ofzo, dus hij herkende ons toen nogquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:06 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Daar was ik volgens mij niet bij![]()
Haha nee! Dat was een reconstructie die ze van de week hadden gemaakt, te grappigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Toch wel wijn van Westlandse druiven?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha nee! Dat was een reconstructie die ze van de week hadden gemaakt, te grappigIk was 1 van de mensen van de AH die 1e hulp hadden verleent gelijk
Echt ranzig om te zien was het wel
.
Ik was gisteravond bij een wijnworkshop voor werk![]()
Iemand iets gezien?quote:Geachte gasten, Er gaan wilde verhalen rond met betrekking tot een steekpartij die afgelopen zaterdagavond zou hebben plaatsgevonden in Café 't Winkeltje/Café de Stelling.
Op zaterdagavond 7 oktober heeft er een handgemeen plaatsgevonden waarvan de aanleiding ons onbekend is. Bij dit handgemeen heeft één van onze gasten een andere gast verwond met een stuk glaswerk. Bij constatering van dit handgemeen is deze gast de toegang ontzegt uit onze bedrijfsvoering voor onbepaalde tijd. De verwonde gast is door ons personeel behandeld aan zijn verwondingen.
Naar aanleiding van bovenstaande hebben wij moeten besluiten harder op te treden tegen het gedrag van klanten die zich niet binnen de normale gedragsvormen kunnen gedragen. Klanten welke overmatig drank consumeren zullen worden uitgezet en/of geweigerd aan onze deur, hetzelfde geldt voor klanten welke zich op andere wijze niet kunnen/willen gedragen aan de hand van ons huisreglement.
Wij toleren geen agressief gedrag en zullen hier direct actie op ondernemen. Bij eventuele strafrechtelijke vervolgen zullen wij alle medewerking verlenen aan politie/justitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |