Helemaal mee eens!quote:Op zondag 24 september 2006 09:19 schreef Gebleekte het volgende:
Wat een kutfeest was dat in Monster zeg![]()
![]()
Snikheet, veels te druk, kut tokoben kwart over 2 maar richting huis vertrokken
Dat is pas 28 oktober dat ie tot 4 uur open is. Was er gister trouwens een graad of 55. Allejezus, wat was het daar heetquote:Op zondag 24 september 2006 13:27 schreef keijz het volgende:
[..]
Volgende week tot 4 uur open toch? heeeeel misschien weer eens een kijkje nemen
kloptquote:
Niet, 30 september tot 4 uur.quote:Op zondag 24 september 2006 13:43 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Dat is pas 28 oktober dat ie tot 4 uur open is. Was er gister trouwens een graad of 55. Allejezus, wat was het daar heet![]()
Ik zit tegenwoordig tot half 6 op stage, dus ik zal hier doordeweeks niet veel te vinden zijnquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik was vandaag in 070. Voor een stagebijeenkomst. Daar zou ik dan informatie krijgen over stages.. maar op de terugweg naar huis had ik meer vragen dan antwoorden.
Ik krijg nu pas de informatie, terwijl ik over 6 weken al moet beginnenHeb gelukkig al een stageplaats
Olympus '70?quote:Hobbies/interesses: Atletiek
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:28 schreef keijz het volgende:
ik heb zelfs nog een clubrecord op mn naam staan
hoezo kwammie niet ff een biertje doen dan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:49 schreef dubidub het volgende:
JapIk zag je nog, maar zoals je waarschijnlijk doorhad was het aan de drukke kant.
Was die camera van TMF ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:00 schreef keijz het volgende:
Ja hoor
ik kom waarschijnlijk ook nog op TMF![]()
huhquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:07 schreef dubidub het volgende:
Ja, en dat gelul van 'Nu gaan we illegaal!11'
Juist jaquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:07 schreef dubidub het volgende:
Ja, en dat gelul van 'Nu gaan we illegaal!11'
quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:24 schreef Gebleekte het volgende:
We waren dus allemaal in het teejater gisteravond![]()
Rond 4 uur keihard regenen trouwens, heb ik nog een uur onder dat afdakje moeten wachten tot het een keer droog werd![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:08 schreef keijz het volgende:
Ik stond bij de bar aan de dansvloer, aan de kant van de dj.. en laatste uur op de dansvloer voor de djen dus voor de camera
dan ben ik je vast wel 100 keer voorbij gelopen want ik stond ook op de dansvloerquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:00 schreef dubidub het volgende:
Uuh, midden dansvloer, voor de rechter van de twee dansblokken.
Jij?
jij liep toch niet in die polonaise (quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:40 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
dan ben ik je vast wel 100 keer voorbij gelopen want ik stond ook op de dansvloer![]()
heb alleen geen camera gezien![]()
Ik ken wel mensen die erin meelipenquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:50 schreef keijz het volgende:
[..]
jij liep toch niet in die polonaise () he!
Nee maar die heb ik nog wel gezienquote:Op maandag 2 oktober 2006 09:50 schreef keijz het volgende:
[..]
jij liep toch niet in die polonaise () he!
Niet meer als dat daar staat..quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
http://www.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=20148
hebben julie hier al meer over gehoord?
Ik had een lichtblauw/aqua bloesje aan. Daaroverheen een horizontaal gestreept vest met bruine/witte/lichtblauw(aqua) strepen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:18 schreef wlsandman het volgende:
Maaruh,
Gebleekte, dubidub en ThaRoop: post eens is een foto van julliezelf, ik ben nu wel benieuwd of ik jullie zou herkennen![]()
Jullie weten nu wel wie keijz en ik zijn![]()
![]()
Hey hoe heet roop met z'n achternaam?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:07 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
Ik en ThaRooP op een Extreem feestje. Wij waren extreem blingbling![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:15 schreef GotC het volgende:
Nog een westlandse hier. Naaldwijk dit keer
![]()
En voor alle info over overvallen enzo rond de AH Naaldwijk, moet je bij mij zijn, ik werk er (was zelfs aan het werk tijdens die overval, 1e hulp verleend enzo)
Het was 1 daderquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:17 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
Hoe zagen de daders eruit![]()
Goeie muzieksmaak trouwens![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Het was 1 dader. Jonge, lange, Nederlandse vent met bruin haar en krulletjes
Arme vrouw wel zeg, bloed en tanden lagen overal![]()
En thanks.
Oh en trouwens, ik kom nooooit in het teejater, alleen in t winkeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |