Nu al, het is pas over 2 maandenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:24 schreef dubidub het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb me kaartje voor de Earring![]()
25 eu trouwens
nahhhquote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat meen je niet![]()
Ik zie jan en alleman al op hun paarden achter die turken en marokkanen aangaan![]()
Ik ga ookquote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Gebleekte het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal naar dat strandfeest in Monster zaterdag? Ik heb net 1 van de laatste kaartjes weten te schnitzelen..
Ken best kloppen, hoorde ook ooit een keer zo'n verhaal dat er wel een zooi Joego's het wilde opknappen. Ander verhaal dat ik hoorde is dat wat gasten van Torenstra bij een Marokkaans gezin daar de binnenboel buiten hebben gezet, dit omdat een van hun de oma van die gasten had lastig gevallen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef Gebleekte het volgende:
Maar het was wel serieus hoor. Weet het toevallig van iemand die 'm goed kent. Maar hij heeft natuurlijk genoeg mensen in dienst die voor laten we zeggen 100 euro zoiets wel willen doen hoor. Een zooi Polen ofzo ..
Maar het kwam omdat zijn moeder in Honselersdijk woonde, en hij het ook helemaal zat was
De reputatie van die probleemgasten gaat zelfs tot in Scheveningen. Zijn nog wat gasten uit Duindorp een paar avonden langsgeweest vorig jaar. Was ook heel gezellig schijnt.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:53 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ken best kloppen, hoorde ook ooit een keer zo'n verhaal dat er wel een zooi Joego's het wilde opknappen. Ander verhaal dat ik hoorde is dat wat gasten van Torenstra bij een Marokkaans gezin daar de binnenboel buiten hebben gezet, dit omdat een van hun de oma van die gasten had lastig gevallen.
Dat het een tievesbende in H'dijk is is wel zeker, politie weet ook wel wie het zijn maar doen niks.
Weet niet, vriend heb ze gehaaldquote:Op woensdag 20 september 2006 20:07 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Nu al, het is pas over 2 maanden![]()
Waar te bestellen?
Kaarten zijn alleen nog te krijgen bij Velo zelf. Normaal ook bij Bens Music in 's Gravenzande, maar daar zijn ze na 2 dagen al uitverkocht. Het loopt behoorlijk storm dus.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:49 schreef dubidub het volgende:
[..]
Weet niet, vriend heb ze gehaald![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Gebleekte het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal naar dat strandfeest in Monster zaterdag? Ik heb net 1 van de laatste kaartjes weten te schnitzelen..
Yep, oude vrouw, zelfde figuur die hem jatte.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:30 schreef PieterBas het volgende:
Las in de krant dat het weer raak was in de buurt van het Verdiplein..
Molenslootquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:06 schreef vipergts het volgende:
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06386/g.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
xs.toquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:26 schreef Gebleekte het volgende:
Ik woon bij de AH in 's-gravenzande maar heb hier geen google earth gedownload, en ik weet niet hoe je zo'n plaatje moet hostennaja eigenlijk geen zin in om dat uit te zoeken
![]()
naja kan iig niemand zeggen dat ik niet laat weten waar ik woon ofzo!
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 24 september 2006 09:19 schreef Gebleekte het volgende:
Wat een kutfeest was dat in Monster zeg![]()
![]()
Snikheet, veels te druk, kut tokoben kwart over 2 maar richting huis vertrokken
Dat is pas 28 oktober dat ie tot 4 uur open is. Was er gister trouwens een graad of 55. Allejezus, wat was het daar heetquote:Op zondag 24 september 2006 13:27 schreef keijz het volgende:
[..]
Volgende week tot 4 uur open toch? heeeeel misschien weer eens een kijkje nemen
kloptquote:
Niet, 30 september tot 4 uur.quote:Op zondag 24 september 2006 13:43 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Dat is pas 28 oktober dat ie tot 4 uur open is. Was er gister trouwens een graad of 55. Allejezus, wat was het daar heet![]()
Ik zit tegenwoordig tot half 6 op stage, dus ik zal hier doordeweeks niet veel te vinden zijnquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik was vandaag in 070. Voor een stagebijeenkomst. Daar zou ik dan informatie krijgen over stages.. maar op de terugweg naar huis had ik meer vragen dan antwoorden.
Ik krijg nu pas de informatie, terwijl ik over 6 weken al moet beginnenHeb gelukkig al een stageplaats
Olympus '70?quote:Hobbies/interesses: Atletiek
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:28 schreef keijz het volgende:
ik heb zelfs nog een clubrecord op mn naam staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |