quote:Het Westland
Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
NIks over gehoord, ik reed denk gisternacht rond 2u van naaldwijk naar de lier toe maar zag niks op het ah-plein...quote:Op zondag 17 september 2006 21:14 schreef Gebleekte het volgende:
Weet iemand iets over een steekpartij bij de AH in Naaldwijk?Zou gister gebeurd moeten zijn ..
Deel 2 alweeren 't word steeds drukker hier
Niks van gehoordquote:Op zondag 17 september 2006 21:14 schreef Gebleekte het volgende:
Weet iemand iets over een steekpartij bij de AH in Naaldwijk?Zou gister gebeurd moeten zijn ..
Deel 2 alweeren 't word steeds drukker hier
Ja uhhh WLsandman en ik wonen in de lier, niet tussen de kassenquote:Op maandag 18 september 2006 08:27 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
Sla het plaatje effe op op je computer, open hem in paint, doe een bolletje, kruisje, whatever en zet er effe je naam bijGa dan naar www.xs.to en host hem daar, post hem daarna weer in het topic
O jah, sla hem wel onder een andere naam op, anders kun je hem niet op xs.to hosten.
Kan wel kloppen, want het bejaardencentrum dat hier in de buurt wordt gebouwd is nog een bouwputquote:Op maandag 18 september 2006 08:31 schreef dubidub het volgende:
De foto's zijn denk gemaakt voorjaar 2005, doordeweeks, rond een uur of 13.00
Hmm misschien was dat het wel gewoon, hoorde van iemand dat er een steekpartij daar was ofzo.quote:Op maandag 18 september 2006 14:11 schreef PieterBas het volgende:
Naaldwijk: vrouw gewond na straatroof
De politie in Naaldwijk is op zoek naar getuigen van een straatroof waarbij een 81-jarige vrouw uit 's-Gravenzande ernstig gewond is geraakt.
Het slachtoffer liep zaterdagmiddag op de Verdilaan in Naaldwijk toen zij door een jongeman van haar tas werd beroofd. De vrouw kwam hierbij ten val en is buiten bewust zijn geraakt.
Het slachtoffer is vervoerd naar het ziekenhuis waar zij met letsel aan haar hoofd en schouder is opgenomen.
http://www.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=20040
Ik mag het niet zeggen, maar het heeft iets met voorbipsberbers te maken.quote:Op maandag 18 september 2006 14:26 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Hmm misschien was dat het wel gewoon, hoorde van iemand dat er een steekpartij daar was ofzo.
Wel een erg laffe actie weer, gebeurt volgens mij wel vaker daar.
Irritant altijd die mocro's die daar altijd staan te hangen, altijd 't zelfde groepje. Vraag me altijd af of die lui geen school hebben ofzoquote:Op maandag 18 september 2006 16:13 schreef PieterBas het volgende:
Het gaat wel vaker mis op het Verdiplein
Alle ' allochtonen' zijn door de gemeente Naaldwijk destijds in Honselersdijk gestaldquote:Op maandag 18 september 2006 22:43 schreef PieterBas het volgende:
Kwam dit toevallig op Nos Headlines tegen
http://www.nosheadlines.nl/forum.php/list_messages/4353
Naaldwijk is een witte wijk.. sinds wanneer is Naaldwijk een wijk?![]()
Ze hebben goddomme ook wel de slimste Westlanders daar neergezet. 'Ik wil een disco voor 15-jarigen' Ja zeker omdat je zelf nog geen 16 bent, takketeef! Al zou je nou zelf 16 zijn, zou je dan ook nog een disco voor 15-jarigen willen? NEE! STOMME HOERquote:Op maandag 18 september 2006 23:38 schreef keijz het volgende:
[..]
Alle ' allochtonen' zijn door de gemeente Naaldwijk destijds in Honselersdijk gestald
Volgens mij hebben ze gewoon gewacht tot de VMBO'ers het Wilhelminaplein kwamen bestormen, en de eerste de beste Br33z4h-Sl3tj3 voor de camera gezetquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ze hebben goddomme ook wel de slimste Westlanders daar neergezet.
Nou, Honselersdijk stond een paar jaar geleden nog in het AD als een van de probleemwijken van Nederland!quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:27 schreef PieterBas het volgende:
tja.. het Teejater kom je toch wel in als je een 15 jarige meisje ben, dus zeuren hoeft dus echt niet.
Honselersdijk de ghetto van het Westland![]()
Wat geeft dat stukje weer een vertekend beeld van het Westland weer
Ik zag ook je reply op die websitequote:Op dinsdag 19 september 2006 12:27 schreef PieterBas het volgende:
tja.. het Teejater kom je toch wel in als je een 15 jarige meisje ben, dus zeuren hoeft dus echt niet.
Honselersdijk de ghetto van het Westland![]()
Wat geeft dat stukje weer een vertekend beeld van het Westland weer
Ja daar wil ik ook naar toequote:Op dinsdag 19 september 2006 17:37 schreef dubidub het volgende:
Wie gaan er trouwens in november naar de Golden Earring in wateringen? Ik welEarring
Relax, gaan we wel ff heenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef dubidub het volgende:
En ik ben nog gek genoeg ook om te checken:
3de hit, ja!!11
Datum 25-11-2006
Aanvang 21:00 uur
Dat klopt inderdaad. Het is ook ongelooflijk als je wel eens hoort wat er daar allemaal gebeurt. Komt alleen nooit meer in de krant, maar dat dorp wordt gewoon geterroriseerd door een groep van een man of 50 zonder dat er ingegrepen wordt. Het zal ooit wel eens een keer goed fout gaan daar. Daar kun je op wachten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:51 schreef keijz het volgende:
[..]
Nou, Honselersdijk stond een paar jaar geleden nog in het AD als een van de probleemwijken van Nederland!
Ik geloof dat Jan Olsthoorn er een keer een knokploeg op af had gestuurd. Maar de politie was hier achter gekomen en die had ze voor de confrontatie tegengehouden.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:51 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Het is ook ongelooflijk als je wel eens hoort wat er daar allemaal gebeurt. Komt alleen nooit meer in de krant, maar dat dorp wordt gewoon geterroriseerd door een groep van een man of 50 zonder dat er ingegrepen wordt. Het zal ooit wel eens een keer goed fout gaan daar. Daar kun je op wachten.
quote:Op woensdag 20 september 2006 15:55 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jan Olsthoorn er een keer een knokploeg op af had gestuurd. Maar de politie was hier achter gekomen en die had ze voor de confrontatie tegengehouden.
Trouwens, ik heb me kaartje voor de Earringquote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat meen je niet![]()
Ik zie jan en alleman al op hun paarden in hun kassensloop-mercedes-sprinters achter die turken en marokkanen aangaan![]()
Nu al, het is pas over 2 maandenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:24 schreef dubidub het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb me kaartje voor de Earring![]()
25 eu trouwens
nahhhquote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat meen je niet![]()
Ik zie jan en alleman al op hun paarden achter die turken en marokkanen aangaan![]()
Ik ga ookquote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Gebleekte het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal naar dat strandfeest in Monster zaterdag? Ik heb net 1 van de laatste kaartjes weten te schnitzelen..
Ken best kloppen, hoorde ook ooit een keer zo'n verhaal dat er wel een zooi Joego's het wilde opknappen. Ander verhaal dat ik hoorde is dat wat gasten van Torenstra bij een Marokkaans gezin daar de binnenboel buiten hebben gezet, dit omdat een van hun de oma van die gasten had lastig gevallen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:47 schreef Gebleekte het volgende:
Maar het was wel serieus hoor. Weet het toevallig van iemand die 'm goed kent. Maar hij heeft natuurlijk genoeg mensen in dienst die voor laten we zeggen 100 euro zoiets wel willen doen hoor. Een zooi Polen ofzo ..
Maar het kwam omdat zijn moeder in Honselersdijk woonde, en hij het ook helemaal zat was
De reputatie van die probleemgasten gaat zelfs tot in Scheveningen. Zijn nog wat gasten uit Duindorp een paar avonden langsgeweest vorig jaar. Was ook heel gezellig schijnt.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:53 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Ken best kloppen, hoorde ook ooit een keer zo'n verhaal dat er wel een zooi Joego's het wilde opknappen. Ander verhaal dat ik hoorde is dat wat gasten van Torenstra bij een Marokkaans gezin daar de binnenboel buiten hebben gezet, dit omdat een van hun de oma van die gasten had lastig gevallen.
Dat het een tievesbende in H'dijk is is wel zeker, politie weet ook wel wie het zijn maar doen niks.
Weet niet, vriend heb ze gehaaldquote:Op woensdag 20 september 2006 20:07 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Nu al, het is pas over 2 maanden![]()
Waar te bestellen?
Kaarten zijn alleen nog te krijgen bij Velo zelf. Normaal ook bij Bens Music in 's Gravenzande, maar daar zijn ze na 2 dagen al uitverkocht. Het loopt behoorlijk storm dus.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:49 schreef dubidub het volgende:
[..]
Weet niet, vriend heb ze gehaald![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Gebleekte het volgende:
Wie gaan er trouwens allemaal naar dat strandfeest in Monster zaterdag? Ik heb net 1 van de laatste kaartjes weten te schnitzelen..
Yep, oude vrouw, zelfde figuur die hem jatte.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:30 schreef PieterBas het volgende:
Las in de krant dat het weer raak was in de buurt van het Verdiplein..
Molenslootquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:06 schreef vipergts het volgende:
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06386/g.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
xs.toquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:26 schreef Gebleekte het volgende:
Ik woon bij de AH in 's-gravenzande maar heb hier geen google earth gedownload, en ik weet niet hoe je zo'n plaatje moet hostennaja eigenlijk geen zin in om dat uit te zoeken
![]()
naja kan iig niemand zeggen dat ik niet laat weten waar ik woon ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |