Met meerdere mensen prikken....anders lukt het nooit neequote:Op zondag 17 september 2006 17:36 schreef toxikon het volgende:
2000 ballonen in 10 minuten, is 200 per minuut is 3 per seconde, kansloos bij voorbaat.
Nondefokkingju wat zijn ze domquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nondefokkingju wat zijn ze dom
Komt ook allemaal door Hilde: "JONGENS, JONGENS, ER STAAT 'GEPRIKKELD' DUS WE MOETEN ZE DOORPRIKKUH!!!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die ze ook niet gehaald hadden.quote:Op zondag 17 september 2006 17:41 schreef Blue Thunder het volgende:
volgens mij heeft bb dit erbij verzonnen omdat de oorspronkelijke opdracht te makkelijk was
Plakband erbijquote:Op zondag 17 september 2006 17:42 schreef versabommie het volgende:
Tijn: herkansing, we moeten ze allemaal weer opblazen
Wacht maar totdat ze - na 8 minuten - het scherm lezenquote:Op zondag 17 september 2006 17:42 schreef Verida het volgende:
eggie krijgt nu de schuld
ja en dat een week lang...allemaal van die flitsopdrachtenquote:Op zondag 17 september 2006 17:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hop, en snel een derde opdracht er achteraan!!
misschien nu zijn sleutel terugquote:Op zondag 17 september 2006 17:43 schreef Capaja het volgende:
moest eggie het weer laten mislukken misschien ?
Nu in deze chaos de rode telefoon laten rinkelenquote:Op zondag 17 september 2006 17:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hop, en snel een derde opdracht er achteraan!!
Die verlangt naar maandagquote:Op zondag 17 september 2006 17:43 schreef toxikon het volgende:
hilde ziet de bui al hangen, de hele week geen wijn en peuken
quote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nu in deze chaos de rode telefoon laten rinkelen![]()
dus ze hebben de tijd gehad die egbert heeft liggen pittenquote:Op zondag 17 september 2006 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens, Egbert heeft 10 minuten geslapen, dus verspild
Heeft iemand het plasmascherm al gelezen?
Sukkel, hoe wil je 1000 kapotte balonnen vervoeren? Balonnen knappen wel in meer dan 2 stukjes hoorquote:Op zondag 17 september 2006 17:46 schreef Fronsertje het volgende:
Opdracht verkeerd begrepen...ze hadden met zijn allen de ballonen moeten kapot maken op een hoop voor het washok moeten gooien en dan 2 man ieder 1000 aftellen en in het hok gooien...dan hadden ze een kansje gehad
quote:Op zondag 17 september 2006 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus ze hebben de tijd gehad die egbert heeft liggen pitten![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 17:48 schreef intoyou het volgende:
Ik zie Etienne eten, slim! Zometeen moeten ze alles gaan inleveren.
Daar zijn ze op uitgekozenquote:Op zondag 17 september 2006 17:49 schreef Kinga het volgende:
KIjk, dit is nou elke keer met die opdrachten.... waarom kunnen ze niet eens een keer rustig VAN TE VOREN die brief goed doornemen in plaats van meteen als kippen zonder kop rond te rennen...
Ik snap niet waarom Egbert nu de schuld krijgt?quote:Op zondag 17 september 2006 17:49 schreef Jammie het volgende:
Eggie lult weer achteraf, maar hij krijgt straks de ellende over zich heen
Bedankt voor de aanhef, en 2000 stukke ballonnen gaat sneller dan volle lijkt me...quote:Op zondag 17 september 2006 17:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sukkel, hoe wil je 1000 kapotte balonnen vervoeren? Balonnen knappen wel in meer dan 2 stukjes hoor
Niet volgens de Talpa site iigquote:Op zondag 17 september 2006 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus ze hebben de tijd gehad die egbert heeft liggen pitten![]()
quote:Egbert heeft tijd verspild!!" staat er op het plasmascherm.
Egbert heeft zo lang getreuzeld met de tweede brief uit de Dagboekkamer dat het tweede deel meteen ingaat.
In paniek wordt er een treintje gevormd en luistert niemand meer naar de precieze inhoud van de brief. Als dat maar goed gaat...
Hij heeft nog geen minuut verspild, als ze er nog vijf minuten bij hadden gehad, hadden ze die opdracht ook niet gehaaldquote:Op zondag 17 september 2006 17:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet volgens de Talpa site iig
[..]
Lijkt me niet, ze hadden ook al te weinig ballonnen opgeblazen.quote:Op zondag 17 september 2006 17:52 schreef golfer het volgende:
Misschien was het weer een geheime opdracht aan Egbert om het te laten mislukken om zo zijn sleutel terug te krijgen.
Hij heeft 10 minuten lopen slapen bij de vorige opdrachtquote:Op zondag 17 september 2006 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen minuut verspild, als ze er nog vijf minuten bij hadden gehad, hadden ze die opdracht ook niet gehaald
bron?quote:Op zondag 17 september 2006 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
om 18:00 uur gaat de telefoon....
Bron?quote:Op zondag 17 september 2006 17:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
om 18:00 uur gaat de telefoon....
Nee, dan had die nooit die speld gegeven die er bij zatquote:Op zondag 17 september 2006 17:52 schreef golfer het volgende:
Misschien was het weer een geheime opdracht aan Egbert om het te laten mislukken om zo zijn sleutel terug te krijgen.
Oh, zat er een speld bij?quote:Op zondag 17 september 2006 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dan had die nooit die speld gegeven die er bij zat
een troostprijsquote:Op zondag 17 september 2006 17:55 schreef Jammie het volgende:
Misschien krijgen we toch 'iets', hoopt Hilde.
Plakpoepquote:Op zondag 17 september 2006 17:55 schreef Jammie het volgende:
1.een fles wijnquote:Op zondag 17 september 2006 17:55 schreef Jammie het volgende:
Homger en dorst, hoop ik.quote:Op zondag 17 september 2006 17:55 schreef Jammie het volgende:
Maar dat is toch dwaas?quote:Op zondag 17 september 2006 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft 10 minuten lopen slapen bij de vorige opdracht
Die "10 minuten" is extra daarom bedacht
Het is ook dwaas, maar BB moest iets. Dat Rob de boel kwam verzieken had niks met de gehaalde opdracht te maken, dus het moest iets terugdoen.quote:Op zondag 17 september 2006 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat is toch dwaas?
Egbert moest wel wachten tot de volgende dag om die opdracht te laten mislukken.
Ze hadden nog veel te veel slaaptijd over.
BB heeft die opdracht afgeblazen voor "jaloerse echtgenoot perikelen"
Dus had die nooit de kans gehad om die opdracht af te maken.
...welke fee?quote:Op zondag 17 september 2006 17:58 schreef versabommie het volgende:
camera op telefoon!
quote:
Dat staat dan op een scherm in de dbk.quote:Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef Jappie het volgende:
Wat een lulverhaal van BB........nu had ie die envelop mee naar buiten moeten nemen zonder te lezen.......voor hetzelfde geld had ie een sanctie zoals Marlies gehad wegens schending van het briefgeheim...sukkels...![]()
Daar zou bij Etiënne een sanctie op moeten staan.quote:Op zondag 17 september 2006 17:56 schreef golfer het volgende:
De kledingvoorschriften tellen nu ook al niet meer?
Zowel E-10 alsTijn lopen in hun blote bast rond in het huis.
Dat weet je ? of ga je daar vanuit ?quote:Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat staat dan op een scherm in de dbk.
priceless... Jeroen ook zwaaien met dat mes alsof ie in Cambodja door de jungle liepquote:Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef Jammie het volgende:
Mooie uitspraken deze keer:
Hilde: "Ik kom eraan met een MES!!!"
Jeroen: "Jongens, Hilde vervangen, Hilde vervangen!!!"![]()
![]()
Misschien als ze met zn 2en overblijvenquote:Op zondag 17 september 2006 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie E10 niet "maatjes" zijn met Hilde nu, lekker kusjes geven, hand in het slipje stoppen....
Ben jij Janinequote:Op zondag 17 september 2006 18:01 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding]
PLEASE PLEASE PLEASE!
alvast DANK JE BIG BRODDDDDDDERRRRRRRRRRR!
BEN JIJ HILDE?quote:
snikquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
snik![]()
![]()
( ff een wijntje tegen de pijn)
hilde en e10 moeten er nu wel in blijven !quote:Op zondag 17 september 2006 18:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mooi een week niet roken, daar worden de rokers lekker labiel en panish van![]()
ik probeerde m ff te cappen voor je, maar dat is dus echt onmogelijkquote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG die van E10 is inderdaad echte mega klein
quote:Op zondag 17 september 2006 18:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik probeerde m ff te cappen voor je, maar dat is dus echt onmogelijk
Dat is waar, maar dat is het kenmerk van een bloedpenis. Een bloedpenis heeft een grote expansie. In zijn geval zou het kunnen gaan van 10mm naar 100mm.quote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG die van E10 is inderdaad echte mega klein
Ik denk niet dat vrouwen daar nog op zitten te wachten.quote:Op zondag 17 september 2006 18:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik probeerde m ff te cappen voor je, maar dat is dus echt onmogelijk
Inderdaad, wat 'toevallig'quote:Op zondag 17 september 2006 18:10 schreef MsInfidelity het volgende:
Haha, zag je Marcia ff stiekem naar de piemel van Jeroen gluren??
Nope.....quote:Op zondag 17 september 2006 18:10 schreef MsInfidelity het volgende:
Zagen jullie Jeroen naar het kruis van Marcia gluren???quote:Op zondag 17 september 2006 18:10 schreef MsInfidelity het volgende:
Nee, ik zat er zelf naar te glurenquote:Op zondag 17 september 2006 18:12 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Zagen jullie Jeroen naar het kruis van Marcia gluren???![]()
Speel het door aan Hummie.quote:Op zondag 17 september 2006 18:15 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Viel me net op dat Ebgert een paar tanden mist aan de zijkant. Moet je zelf maar kijken wat je met deze info doet.
Ik geloof dat ook iedereen (ja ook de hetero booys hier) naar de lul van Jeroen zit te gluren... maar wel mekkert bij de gedachte dat Marcia dat ook zou doen...quote:Op zondag 17 september 2006 18:13 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Nee, ik zat er zelf naar te gluren![]()
Mekkeren??quote:Op zondag 17 september 2006 18:18 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ik geloof dat ook iedereen (ja ook de hetero booys hier) naar de lul van Jeroen zit te gluren... maar wel mekkert bij de gedachte dat Marcia dat ook zou doen...![]()
leuk idee! drie dagen wordt ook echt wel zwaarquote:Op zondag 17 september 2006 18:10 schreef Kinga het volgende:
Tip voor BB voor volgende weekopdracht: 3 dagen een gyrotwister draaiende houden... (www.gyrotwister.com)
Quote eens een post waarin iemand dat doet...quote:Op zondag 17 september 2006 18:18 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ik geloof dat ook iedereen (ja ook de hetero booys hier) naar de lul van Jeroen zit te gluren... maar wel mekkert bij de gedachte dat Marcia dat ook zou doen...![]()
wow, eensch met LSquote:Op zondag 17 september 2006 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik moet wel toegeven, dat deze groep pas ná de opdracht moppert. En niet bij voorbaat (zoals bij BB5) al zeggen dat het een kansloze opdracht is. Ze gingen er wel volop in.
Waarom? Die vreet Hilde met huid en haar op.quote:Op zondag 17 september 2006 18:20 schreef ThaSandman het volgende:
Laat een paar muizen los in dat huis.
tuurlijk niet, dan zat ze met drie peuken in dr bek en een flessie rood als grote winnaar te schaken nuquote:Op zondag 17 september 2006 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit in dubio:
Stel de weekopdracht was geslaagd ? Was Hilde dan nu ook zo ???
het ziet er niet best uit, maar of het al zover is..?quote:Op zondag 17 september 2006 18:24 schreef Addi het volgende:
Is Ze stervende?
Dan had ze voorop gelopen bij de polonaise!quote:Op zondag 17 september 2006 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit in dubio:
Dat zou weer een stunt van John de Mol zijn. Eerst die baby en nu dit.quote:Op zondag 17 september 2006 18:24 schreef Addi het volgende:
Is Ze stervende?
Staat er op het plasmascherm...quote:Op zondag 17 september 2006 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit in dubio:
de eerste therminale in BBquote:Op zondag 17 september 2006 18:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat zou weer een stunt van John de Mol zijn. Eerst die baby en nu dit.
Dat is toch stom, ze kan beter wijn gaan drinken. Morgen mag het niet meer.quote:Op zondag 17 september 2006 18:25 schreef ThaSandman het volgende:
Zoals Hilde zich gedraagt deed ik dat vroeger ook als ik ziek was en niet naar school wilde. Kermen en puffen tot je erbij neervalt.
Ongelooflijk hoe iedereen hier al lekker z'n oordeel klaar heeftquote:Op zondag 17 september 2006 18:27 schreef schatje het volgende:
Jeetje, wat een aanstellerij.
Zal ik je ff een kleenex geven? Kan je je verdriet en traantjes mee drogen. Ik denk dat 99% van de streamers nu met tranen in hun ogen zit.quote:Op zondag 17 september 2006 18:27 schreef Kinga het volgende:
damn stream 3 en 4 kan ik niet aanhoren hoor
quote:Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe iedereen hier al lekker z'n oordeel klaar heeft
quote:Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef Inca het volgende:
Ken der niet ff iemand een flessie rooie wijn daar naar binnen pleuren.
Het is nep.... 100 % zou eggie zeggen....quote:Op zondag 17 september 2006 18:24 schreef Kinga het volgende:
als dit nep is, kan hilde verdomde goed acteren
Ja, t'is goed met je. Marcia zegt net terecht "wij hebben hier al spierpijn van. moet je nagaan hoe zij zich voelt."quote:Op zondag 17 september 2006 18:29 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze wil er gewoon niet uitgestemd worden. Vandaar dit toneelstukje.
JJij hebt je oordeel over iedereen hier toch ook zo af.quote:Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe iedereen hier al lekker z'n oordeel klaar heeft
hilde heb nog wel andere manieren om aan drank te komenquote:Op zondag 17 september 2006 18:30 schreef Addi het volgende:
Ach,Rik drinkt het laatste flesje rose al op
Doe eens een keer objectief joh. Zij heeft alleen maar knoopjes gedraaid en niet gepompt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, t'is goed met je. Marcia zegt net terecht "wij hebben hier al spierpijn van. moet je nagaan hoe zij zich voelt."
Maar okee, gewoon consequent een aansteller blijven noemen is veel veiliger en komt veel leuker over op een forum.
Ik vind Hilde alles behalve leuk, maar je ziet toch duidelijk dat ze donders veel pijn heeft.
Welke streams heb jij gekeken? Die heeft gepompt als een gek...quote:Op zondag 17 september 2006 18:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe eens een keer objectief joh. Zij heeft alleen maar knoopjes gedraaid en niet gepompt.
waaromquote:Op zondag 17 september 2006 18:32 schreef Kinga het volgende:
Laten we het gezellig houden mensen..
De vraag is wie er objectief is. Jullie mogen haar sowieso al niet en roepen daarom dat ze zich aanstelt. Ik mag haar ook voor geen meter en denk dat ze zich niet aanstelt. Wie zal er dan wel en wie zal er niet objectief zijn denk je?quote:Op zondag 17 september 2006 18:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe eens een keer objectief joh. Zij heeft alleen maar knoopjes gedraaid en niet gepompt.
Nope...Scan...ik zie dat niet...sterker nog...ik vind het zelfs vrij slecht geacteerd...quote:Op zondag 17 september 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, t'is goed met je. Marcia zegt net terecht "wij hebben hier al spierpijn van. moet je nagaan hoe zij zich voelt."
Maar okee, gewoon consequent een aansteller blijven noemen is veel veiliger en komt veel leuker over op een forum.
Ik vind Hilde alles behalve leuk, maar je ziet toch duidelijk dat ze donders veel pijn heeft.
We kunnen beter met z'n allen roepen dat ze zich enorm loopt aan te stellen, want dat is de gangbare mening hier op FOK.quote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Welke streams heb jij gekeken? Die heeft gepompt als een gek...
Lijkt mij helder...ik ben zo objectief als de neten..quote:Op zondag 17 september 2006 18:35 schreef scanman01 het volgende:
Wie zal er dan wel en wie zal er niet objectief zijn denk je?
Moeten we nou een muntje opgooienquote:Op zondag 17 september 2006 18:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vraag is wie er objectief is. Jullie mogen haar sowieso al niet en roepen daarom dat ze zich aanstelt. Ik mag haar ook voor geen meter en denk dat ze zich niet aanstelt. Wie zal er dan wel en wie zal er niet objectief zijn denk je?
Leeftijd maakt niets uit indien er echt iets aan je mankeert......quote:Op zondag 17 september 2006 18:35 schreef natronic het volgende:
42 en nu al een wrak?
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op zondag 17 september 2006 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We kunnen beter met z'n allen roepen dat ze zich enorm loopt aan te stellen, want dat is de gangbare mening hier op FOK.
Als jij denkt dat dat nodig is naar aanleiding van mijn bericht. Ga vooral je gang ^ O^quote:
Sorry, maar ik moet er niet aan denken dat Hilde echt pijn ligt te lijden en dat wij hier dan met z'n allen roepen dat ze zich enorm loopt aan te stellen. Iets ergers kan ik me nauwelijks voorstellen. Maar ik zal me er verder buiten houden en geen tegengas meer geven.quote:
Wat heeft ze allemaal gedaan dan ? Ik heb hier toch de hele middag gezeten....heb ik wat gemist ?quote:Op zondag 17 september 2006 18:39 schreef flugeltje het volgende:
Hilde heeft zo hard gewerkt vanmiddag daar kunnen sommige mensen echt een puntje aanzuigen.
Ze deed niet veel voor de rest onder... Ging harstikke goed. Kan mooi weer aan het werk die vrouw.quote:Op zondag 17 september 2006 18:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heeft ze allemaal gedaan dan ? Ik heb hier toch de hele middag gezeten....heb ik wat gemist ?
Of bedoel je die vastzittende stream 3 ?![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 18:43 schreef Kinga het volgende:
Confrontatie Marlies en Janine!!!!!
O...je bedoelt die opdracht van 45 minuten ... lolquote:Op zondag 17 september 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze deed niet veel voor de rest onder... Ging harstikke goed. Kan mooi weer aan het werk die vrouw.
Juist!quote:Op zondag 17 september 2006 18:42 schreef miraculeus het volgende:
Hilde gebruikt haar pijn puur functioneel, ik geloof best dat ze pijn heeft, maar ze buit het wel erg uit en probeert daarmee vaak in het middenpunt van de belangstelling te komen.
zo zullen we dr altijd herinneren.......quote:
anderhalf uurquote:Op zondag 17 september 2006 18:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
O...je bedoelt die opdracht van 45 minuten ... lol...ze heeft daar op ongeveer halve kracht van de anderen gewerkt dus laten we het afmaken op al met al een half uurtje intensief bezig zijn...
Dat heet een coke-neusquote:Op zondag 17 september 2006 18:46 schreef Bocaj het volgende:
Waarom praat Janine altijd door haar neus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |