Nee dat heb je niet verkeerd verstaan..quote:Op zondag 17 september 2006 19:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Had ik het nou verkeerd verstaan of zeiden ze Bitte?
Stik erinquote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef SuzukiSwift het volgende:
Heb vandaag een leuke wedstrijd gezien met een zeer terechte overwinning voor Roda!!!
Forza Roda!!!
Sportiefquote:Op zondag 17 september 2006 19:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Stik erin.
Op naar de topper tegen jong rkc.
Dus mag je niet kankeren? En moet je ze maar sportief feliciteren en de hemel in prijzen?quote:Op zondag 17 september 2006 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sportief.
Het was niet zozeer de sterkte van Roda maar de zwakte van Ajax hoor.... 1 heel schot op de paal, meer hebben ze niet gepresteerd.
Ik kan het Roda niet kwalijk nemen dat ze dit Ajax dan ook gewoon de 3 punten afnemen....
Dat zeg je tegen mij?quote:Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus mag je niet kankeren? En moet je ze maar sportief feliciteren en de hemel in prijzen?
Dat snapte ik ook niet hoor, dat is toch geen breekijzer?quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef VoreG het volgende:
Je hebt Perez, Manucharyan en Rosenberg op de bank en wie laat je invallen Krohn-Dehli.
Gelukkig maar zeg. Als we blessures zouden hebben werd die gekneusde teen een gebroken been.quote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef Jasza het volgende:
Alle clubs krijgen blessures behalve wij
Ze spelen te triest gewoon, moeten is wat agressiever spelenquote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg. Als we blessures zouden hebben werd die gekneusde teen een gebroken been.
Daarom, Henk zijn wissels vond ik thuis tegen kopenhagen al matig en nu weer.quote:Op zondag 17 september 2006 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet hoor, dat is toch geen breekijzer?
je bent aanvallend EN verdedigend zwak, dan zet je toch geen jong gassie in??
Eens, op dat gebied zie ik de hand van HtC nog niet echt als iets positiefs tov Blind.quote:Op zondag 17 september 2006 19:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daarom, Henk zijn wissels vond ik thuis tegen kopenhagen al matig en nu weer.
quote:
Niets nieuwsquote:
is toch een belg?quote:Op zondag 17 september 2006 20:23 schreef X-fi het volgende:
Ach, de scheidsrechters, afkomstig uit Nederland, kunnen gewoon niet fluiten.
nee, maar het is dus geen Nederlanderquote:
Ok.quote:Op zondag 17 september 2006 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar het is dus geen Nederlander.
nee, viel me ook tegen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:27 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ok.Maar die kunnen ook geen ene ruk van.
quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een fout van the hunter bij de 0-1.
En bij de 0-2, zie je maar dat Stam oud en traag aan het worden is
Geef eens argumenten ?quote:Op zondag 17 september 2006 20:29 schreef Silenus het volgende:
Lul toch niet zo slap man.
Dat je naar aanleiding van één snelgenomen vrije trap waarbij niemand op stond te letten concludeert dat Stam oud en traag wordt kan enkele dingen betekenen.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een fout van the hunter bij de 0-1.
En bij de 0-2, zie je maar dat Stam oud en traag aan het worden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |