Keisimpel. Dat tuitje gewoon een stukje uitrekken, om een vinger winden en dan door het lusje heenhalen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:43 schreef Kinga het volgende:
dat dicht knopen van een ballon heb ik nooit gekunt...
Waarom zit je met een koptelefoon op?quote:Op zondag 17 september 2006 15:45 schreef ruby het volgende:
Lekker hoor dat gepomp in m'n koptelefoon.
Die heeft ervaring met dit soort bewegingen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:44 schreef Kinga het volgende:
HAHHAHA check die e10 eens gaan!!!!!
Yep, had ik ook al gezien....quote:Op zondag 17 september 2006 15:45 schreef n1ek het volgende:
E10 gaat het snelst maar verneukt heel die opdracht door zelf te knopen
En als ze het halen zal BB daar écht niet over vallen hoor...quote:Op zondag 17 september 2006 15:45 schreef n1ek het volgende:
Deed hij dat? Nou dan is de opdracht nu al mislukt.quote:Op zondag 17 september 2006 15:45 schreef n1ek het volgende:
Omdat m'n computer in de woonkamer staat en m'n vriend geen hoefte heeft aan de live streams.quote:Op zondag 17 september 2006 15:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom zit je met een koptelefoon op?
Hier hetzelfde probleem en het is geen pretje dat gepomp op je oren :-)quote:Op zondag 17 september 2006 15:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Omdat m'n computer in de woonkamer staat en m'n vriend geen hoefte heeft aan de live streams.
Die loopt weer in haar blauwe jurk rond te paraderen op stream 3. Probeert er altijd onderuit te komen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:45 schreef BBoon het volgende:
Als jkippen zonder kop zijn ze bezig volgens mij En Hilde zeurt nou al dat ze niet kan knopen
Vorig jaar waren ze daar wel heel streng in.....quote:Op zondag 17 september 2006 15:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En als ze het halen zal BB daar écht niet over vallen hoor...
anderhalf uur
HAHAHHA.....quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Die loopt weer in haar blauwe jurk rond te paraderen op stream 3. Probeert er altijd onderuit te komen.
En aangezien ze dit jaar keihard zijn dan valt het nog te bezien of ze dit goedkeuren.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze daar wel heel streng in.....
Wel 90 hele minuten,Flugel
Ik kan hier echt radeloos van worden. Zo wordt het dus nooit wat met dat programma.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 september 2006 15:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
van de officiele BB site
15.44
BB heeft voor e10 een geheime opdracht onder zn dekbed neergelegd, hiermee kan hij onder zijn nominatie uitkomen....
[afbeelding]
![]()
Die moet zo afgevoerd worden met de ambulance, let maar op.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef Kinga het volgende:
Hilde trekt dit niet, hijgt al als een oud paard...
op zich haalbaar, 3-4 balonnen per setje per minuut...maar onderschat Hilde niet he!quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een derde brief dan maar weer Flugeltje? Misschien dat het helpt.quote:Op zondag 17 september 2006 15:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan hier echt radeloos van worden. Zo wordt het dus nooit wat met dat programma.
anderhalf uur
anderhalf uurquote:
zeker voor e10?quote:Op zondag 17 september 2006 15:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
van de officiele BB site
15.44
BB heeft voor e10 een geheime opdracht onder zn dekbed neergelegd, hiermee kan hij onder zijn nominatie uitkomen....
[afbeelding]
![]()
Ik lig in een deuk hier !quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Die moet zo afgevoerd worden met de ambulance, let maar op.![]()
dat is idd het trieste ervanquote:
ik vind dat het nu maar eens moet stoppen om hilde voor mevrouw tokkie uit te schelden.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
OMG Hilde met een nieuwe hairlook, net ma Tokkie.
quote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik vind dat het nu maar eens moet stoppen om hilde voor mevrouw tokkie uit te schelden.
ma tokkie is niet achterbaks, die geeft je gewoon een paar rossen voor je toeter als ze je niet moet. kan je goed vinden of niet, maar ze is een stuk straighter dan hilde.
quote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik vind dat het nu maar eens moet stoppen om hilde voor mevrouw tokkie uit te schelden.
ma tokkie is niet achterbaks, die geeft je gewoon een paar rossen voor je toeter als ze je niet moet. kan je goed vinden of niet, maar ze is een stuk straighter dan hilde.
Ik zie die dikke smurf nog steeds hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef Kinga het volgende:
leuk gezicht op stream 3
Zou mij eigenlijk niets verbazen, onder het mom van dat er 1 iemand genomineerd moet worden voor de bank.quote:
True that.quote:Op zondag 17 september 2006 15:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ze halen t toch niet...
er staat in die brief, LET GOED OP JE TELLEN....
nou de helft weet nu al niet meer waar ze zijn.....
Onze hoop in bange dagen...quote:Op zondag 17 september 2006 15:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ze halen t toch niet...
Ik ben de Paus en neem mijn woorden terug.quote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
gaat niet lukken hoor om die pinda in die pijp te krijgen
haha dat zou gaaf zijnquote:Op zondag 17 september 2006 15:54 schreef versabommie het volgende:
Jeroen laat er 1 klappen, nu zijn er nog maar 1999 balonnen
http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zie die dikke smurf nog steeds hoor.
Scherrup!quote:ze halen t toch niet...
quote:Op zondag 17 september 2006 15:55 schreef neferhone het volgende:
[..]
![]()
wel een beetje dubbelen ziek.......maar
![]()
idd dat hoorde ik Marlies ook zeggen, dat gaan ze dus nooit reddenquote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef Nostalgist het volgende:
35 in 14 minuten....... Marlies loopt achter. Ze moet er 100 in een half uur halen....
hoezo "ook"... Ik wil ze helemaal niet op rantsoenquote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef n1ek het volgende:
alleen met logo, BB wil ze ook op rantsoen
Ja....waar blijven die tijden?quote:Op zondag 17 september 2006 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo "ook"... Ik wil ze helemaal niet op rantsoenIk wil onbeperkte alcoholvoorraden, asociale schranspartijen en bewoners die om 2 uur al dronken zijn
Inderdaad. Er moet gewoon zowieso onbeperkt alchohol komen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo "ook"... Ik wil ze helemaal niet op rantsoenIk wil onbeperkte alcoholvoorraden, asociale schranspartijen en bewoners die om 2 uur al dronken zijn
uhm, ze mogen van hummie niet te veel zuipen, dat is na een zon feessie gezegd, maarja ik heb ook liever drank erin en een zuipfeest eerlijk gezegd, maar of ze het gaan halen, ziet er niet al te gestructureerd uitquote:Op zondag 17 september 2006 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Volgens mij als ze het halen, krijgen ze genoeg te eten/drinken.quote:Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat is de beloning als ze de opdracht halen?
En wat de sanctie als ze het niet halen?
Op welke planeet leef jij? Dit is de weekopdracht (ook al lijkt het er niet op)quote:Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat is de beloning als ze de opdracht halen?
En wat de sanctie als ze het niet halen?
ja maar dat gebeurt schijnbaar niet he? BB Heeft ze geloof ik gewaarschuwd voor zuippartijenquote:Op zondag 17 september 2006 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
In 16 minuten.... Onder het schema...quote:Op zondag 17 september 2006 16:01 schreef arneaux het volgende:
Sabrina heeft er al 46.
De zoveelste misser van Hummie dit jaar idd...niet te veel roken, niet te veel drinken, let op je taalgebruikquote:Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef n1ek het volgende:
[..]
uhm, ze mogen van hummie niet te veel zuipen, dat is na een zon feessie gezegd, maarja ik heb ook liever drank erin en een zuipfeest eerlijk gezegd, maar of ze het gaan halen, ziet er niet al te gestructureerd uit
Dat mag niet van de UVW.quote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef Nostalgist het volgende:
Laat ze gaan paalzitten gedurende drie dagen. Buiten. In de stromende regen, ja.![]()
Balzak haren van Semih in haar keel?quote:Op zondag 17 september 2006 16:03 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline heeft ook een probleem....
Halen is noodrantsoen, en dat noodrantsoen is echt niet zo slecht hebben we laatst kunnen zienquote:Op zondag 17 september 2006 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Op welke planeet leef jij? Dit is de weekopdracht (ook al lijkt het er niet op)
Halen is zuipen
Falen is pindakaas.
Erg opwindend om haar te zien pompen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:04 schreef teamlead het volgende:Marcia is er niet echt handig in geloof ik
Marcia is dan ook het mannetje in de relatie.quote:Op zondag 17 september 2006 16:04 schreef teamlead het volgende:Marcia is er niet echt handig in geloof ik
halen is noodrantsoen?quote:Op zondag 17 september 2006 16:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Halen is noodrantsoen, en dat noodrantsoen is echt niet zo slecht hebben we laatst kunnen zien
of ze een lul van een halve meter doorsnee aan het wieksen isquote:Op zondag 17 september 2006 16:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Erg opwindend om haar te zien pompen.
Haha zat ik ook te denkenquote:Op zondag 17 september 2006 16:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
of ze een lul van een halve meter doorsnee aan het wieksen is![]()
Hoe gaat BB de ballonnen natellen?quote:Op zondag 17 september 2006 16:05 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan het niet halen denk ik, het tempo gaat natuurlijk alleen maar omlaag...
De wens naar een streng noodrantsoen is soms sterk hier....quote:Op zondag 17 september 2006 16:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Halen is noodrantsoen, en dat noodrantsoen is echt niet zo slecht hebben we laatst kunnen zien
Wishfull thinking inderdaadquote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De wens naar een streng noodrantsoen is soms sterk hier....![]()
Bij jou ook geloof ik. Halen en falen wil jij tot een noodrantsoen laten leiden?![]()
noodrantsoen en dan de rookwaren met 3 kwart verminderen....quote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De wens naar een streng noodrantsoen is soms sterk hier....![]()
Bij jou ook geloof ik. Halen en falen wil jij tot een noodrantsoen laten leiden?![]()
Iedereen naar de zitkamer, klapdeur dicht. en tellen maar....quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe gaat BB de ballonnen natellen?
Dat is het eerst wat ik dacht, vond het al wat vroeg voor een weekopdracht...quote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef arneaux het volgende:
[speculatiemodus]
Zouden de ballonnen als versiering kunnen dienen voor een eventueel feestje van vanavond..
[/speculatiemodus]
Misschien is t handig om de overgebleven, onopgeblazen, ballonnen te tellen?quote:Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iedereen naar de zitkamer, klapdeur dicht. en tellen maar....
Of ze moeten ze stuk voor stuk stuk prikken. kan BB meetellen....
quote:
Nee, worden maandag losgelaten bij het afscheid van Hillyquote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef arneaux het volgende:
[speculatiemodus]
Zouden de ballonnen als versiering kunnen dienen voor een eventueel feestje van vanavond..
[/speculatiemodus]
Nee dat zijn de vredesduiven.quote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, worden maandag losgelaten bij het afscheid van Hilly![]()
ze weten niet hoeveel ze er gekregen hebben hequote:Op zondag 17 september 2006 16:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien is t handig om de overgebleven, onopgeblazen, ballonnen te tellen?
Die liggen ook overal verspreid, waarvan je sommige niet zo snel terug vind als ze onder bijv. kasten liggen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien is t handig om de overgebleven, onopgeblazen, ballonnen te tellen?
ik neem aan dat BB toch wel weet hoeveel ze er gegeven hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
ze weten niet hoeveel ze er gekregen hebben he
3,17 per minuut per koppel moeten ze halen....quote:
Ja BB wel, maar hoe moeten de bewoners die ballonnen straks tellen dan?quote:Op zondag 17 september 2006 16:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik neem aan dat BB toch wel weet hoeveel ze er gegeven hebben
Dat wordt een hechte vriendschap.quote:Op zondag 17 september 2006 16:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Zie hilde en monique eens een oogcontact hebben, en interactie enzo![]()
waar ?quote:Op zondag 17 september 2006 16:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Zie hilde en monique eens een oogcontact hebben, en interactie enzo![]()
ze moeten zelf de tel bij houden per paar, of anders stoppen ze gewoon na 1,5 uur en gaat BB dan tellenquote:Op zondag 17 september 2006 16:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja BB wel, maar hoe moeten de bewoners die ballonnen straks tellen dan?
dat zegde ik, 3 á4 balonnen per minuut...ze mogen blij zijn als ze er met 2 wegkomenquote:Op zondag 17 september 2006 16:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
3,17 per minuut per koppel moeten ze halen....
Gaat niet lukken dus.... Zo'n ruim 90 per half uur om het te halen
Wat een raar taalgebruik heb jijquote:Op zondag 17 september 2006 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat zegde ik, 3 á4 balonnen per minuut...ze mogen blij zijn als ze er met 2 wegkomen![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 16:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een raar taalgebruik heb jij![]()
Ja en dan hebben ze noodrantsoen. Een rantsoen waarvan zelfs Hilde zei dat ze het lekkerder vond dan het luxe eten...quote:Op zondag 17 september 2006 16:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een raar taalgebruik heb jij![]()
Ze gaan het niet halen![]()
![]()
![]()
![]()
er zat een voorbeeld ballon bij, en ze moeten minstens zo groot zijnquote:Op zondag 17 september 2006 16:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Waarom maken ze geen kleinere ballonnen?
Hilde heeft geen smaak. Wat ze niet ken, da vrit ze nie.quote:Op zondag 17 september 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja en dan hebben ze noodrantsoen. Een rantsoen waarvan zelfs Hilde zei dat ze het lekkerder vond dan het luxe eten...
quote:Op zondag 17 september 2006 16:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
BB heeft een voorbeeldballon erbij gegeven. t Zou nog zomaar kunnen dat als ze t niet halen BB zegt, jaaa jullie hebben de ballonnen groter gedaan, complimenten, dus hier, genoeg te freten.quote:Op zondag 17 september 2006 16:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ze hebben een voorbeeldgrootte gekregenquote:Op zondag 17 september 2006 16:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
sabrina heeft je gehoordquote:Op zondag 17 september 2006 16:17 schreef demins het volgende:
Heeft nou nog niemand daar in de gaten dat ze dit nooooooit gaan halen? Geef toch op LOSERS!
quote:Op zondag 17 september 2006 16:20 schreef n1ek het volgende:
Volgens mij stort Hil zo ter aarde, alles stopt, ambulance erbij, weekopdracht toch geslaagd wegens omstandigheden
quote:Op zondag 17 september 2006 16:20 schreef n1ek het volgende:
Volgens mij stort Hil zo ter aarde, alles stopt, ambulance erbij, weekopdracht toch geslaagd wegens omstandigheden
ik was even weg, maar hoezo gaan ze het niet halen? Moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op zondag 17 september 2006 16:17 schreef demins het volgende:
Heeft nou nog niemand daar in de gaten dat ze dit nooooooit gaan halen? Geef toch op LOSERS!
optimistquote:Op zondag 17 september 2006 16:20 schreef n1ek het volgende:
t Enige wat dan gereanimeerd moet worden is haar zeurzak.quote:Op zondag 17 september 2006 16:20 schreef n1ek het volgende:
of rob die dit gepomp van zijn vrouw te gekleurd vindt, flink stennis, en weekopdracht is geslaagdquote:Op zondag 17 september 2006 16:20 schreef n1ek het volgende:
wie wil die brancard dragenquote:Op zondag 17 september 2006 16:21 schreef ruby het volgende:
Wie wil Hilde reanimeren? Liefhebbers?
Dat gaat ook gewoon gebeuren.quote:Op zondag 17 september 2006 16:21 schreef Kinga het volgende:
Ja gewoon niet meer tellen, straks BB laten tellen...en dan hebben ze er 1000 ofzo, en dan zegt BB gewoon....weekopdracht geslaagd!
*stille tocht organiseren gaat*quote:Op zondag 17 september 2006 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde heeft weer een nagel gescheurd.
Who cares, Hilde ?
Wie weet wat dáár straks nog onderuit komt vallen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef BBoon het volgende:
Het lijkt wel of Hilde aan het bevallen is
Idd. Als je kan praten kun je door, zo simpel is t.quote:Op zondag 17 september 2006 16:22 schreef Lápiz het volgende:
Ik denk dat Hilde voortijdig en gestrekt het huis gaat verlaten, als ze nog even doorpompt.
Gelukkig heeft ze nog wél genoeg adem om te zaniken.![]()
*lege flessen opzoekt voor de stille tocht*quote:
10 kleine biggetjes denk ikquote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Wie weet wat dáár straks nog onderuit komt vallen.![]()
Überfilm. Je geeft Hilde echt teveel credit door haar daarmee te vergelijken.quote:
woooow, Ze heb echt een maffiosi uitstraling zoquote:
Denk dat het beter voor de opdracht is, als milica, micheline, mo en sabbel, marlies en marcia zijn voorbeeld volgenquote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef ruby het volgende:
Sjo he, Eggie in z'n blote torso.
Poltergeist dan.quote:Op zondag 17 september 2006 16:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Überfilm. Je geeft Hilde echt teveel credit door haar daarmee te vergelijken.
Das ook al een vette film. Doe maar Hostel.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 16:26 schreef BBoon het volgende:
Gek he nu hoor je Sjaan niet roepen ...dank u big brotherrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
maar zonder dollen, ze trapt nog wel het kleedje rechtquote:Op zondag 17 september 2006 16:26 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hilde probeert er tussenuit te knijpen
[afbeelding]
bij mij is ook bewegingquote:Op zondag 17 september 2006 16:26 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Hilde probeert er tussenuit te knijpen
[afbeelding]
he bas...quote:Op zondag 17 september 2006 16:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
woooow, Ze heb echt een maffiosi uitstraling zo![]()
iedereen ruilt, met dat gepomp hoor je de gong niet (op de streams)quote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde en Monique ruilen zonder de gong ??
MET beide slippers aan!quote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef Verida het volgende:
[..]
maar zonder dollen, ze trapt nog wel het kleedje recht
Jij toch ?quote:Op zondag 17 september 2006 16:25 schreef Verida het volgende:
wie telt er?
quote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef ruby het volgende:
Sjo he, Eggie in z'n blote torso.
Castle Freak, die is namelijk verschrikkelijk slecht.quote:Op zondag 17 september 2006 16:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Das ook al een vette film. Doe maar Hostel.
bij jou is het meer Hilde schiet te hulpquote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bij mij is ook beweging
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Castle Freak, die is namelijk verschrikkelijk slecht.
de gevallen madonna van de eeuwigdurende klaagzangquote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef demins het volgende:
[..]
Madonna van de Eeuwigdurende Klaagzang. Bid voor ons.
zeg nou eerlijk, zou jij langer naar deze misere kunnen kijken?quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef flugeltje het volgende:
Anderhalf uur jongens.
Anderhalf fucking uur
zo beterquote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
he bas...dump rob
ik wordt er een beetje misselijk van
![]()
...
kunnen de bbers binnen kort ff bij mij komen ballonnen opblazen!!!![]()
Die ga ik boven m'n bed hangen.quote:
Geen minuut langer, maar kom op nou... Het heet toch niet voor niets WEEKopdracht...quote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk, zou jij langer naar deze misere kunnen kijken?
Het valt je zwaar he.quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef flugeltje het volgende:
Anderhalf uur jongens.
Anderhalf fucking uur
Nou zeg, gebeurt er eindelijk eens iets... Weer niet goed.quote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
zeg nou eerlijk, zou jij langer naar deze misere kunnen kijken?
Je hebt gelijk. Gisteravond was er voor de zoveelste keer alweer niks aan. Maar ja, toch blijven kijken he...quote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef ruby het volgende:Vanavond hebben ze allemaal last van stijve armen. Dat wordt weer vroeg naar bed gaan ben ik bang.![]()
wij lijden.....ZIJ lijdenquote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef arneaux het volgende:
Als BB zich aan de regels houdt is de weekopdracht mislukt. Gezien t feit dat de streams al saai zijn mét drank en eten lijkt het me niet echt leuk als deze opdracht als mislukt word beschouwd door BB.
de intentie daarvan was dat het een opdracht was 1x in een week..quote:Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geen minuut langer, maar kom op nou... Het heet toch niet voor niets WEEKopdracht...
Sja, hoe krijgen we het voor elkaar eigenlijk. Ik zet m'n relatie bijna op het spel hierdoor.quote:Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef Jammie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Gisteravond was er voor de zoveelste keer alweer niks aan. Maar ja, toch blijven kijken he...
Ik kan er gewoon met m'n pet niet bij dat ze niet een hun best doen er iets leuks van te maken.quote:
ik heb me gisteren eigenlijk best kapot gelachen om de zusjes die e10 te grazen namen!quote:Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef Jammie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Gisteravond was er voor de zoveelste keer alweer niks aan. Maar ja, toch blijven kijken he...
Je blijft erin, he....quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef flugeltje het volgende:
Anderhalf uur jongens.
Anderhalf fucking uur
Ja. dat was wel aardig. Wat later werd het wat minder met dat gastenslotjequote:Op zondag 17 september 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:ik heb me gisteren eigenlijk best kapot gelachen om de zusjes die e10 te grazen namen!
gastenslotje?quote:Op zondag 17 september 2006 16:35 schreef Jammie het volgende:
[..]
Ja. dat was wel aardig. Wat later werd het wat minder met dat gastenslotje
's Nachts werd het erg komisch inderdaad maar daarvoor was het vrij gezapig. Bewoners die allemaal vroeg naar bed wilden enzo. Dat moet gewoon verboden worden.quote:Op zondag 17 september 2006 16:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik heb me gisteren eigenlijk best kapot gelachen om de zusjes die e10 te grazen namen!
quote:
Wat overigens geheel terecht was, maar dat terzijde.quote:Op zondag 17 september 2006 16:35 schreef Jammie het volgende:
[..]
Ja. dat was wel aardig. Wat later werd het wat minder met dat gastenslotje
Je vergat ... Anderhalf uurquote:Op zondag 17 september 2006 16:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon met m'n pet niet bij dat ze niet een hun best doen er iets leuks van te maken.
Bonje in het huis, kom laten we ze bij elkaar zetten om samen te werken. Jongens, drink niet zo veel, rook niet zo veel. Doe vooral niet té veel, ga maar lekker hangen met z'n allen...
Yep, ruzie tussen scanman en LekkerSimpel. NothernStar sloot het topic. Maar dit is off-topicquote:
wat is een gastenslotje?quote:Op zondag 17 september 2006 16:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat overigens geheel terecht was, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |