Een derde brief dan maar weer Flugeltje? Misschien dat het helpt.quote:Op zondag 17 september 2006 15:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan hier echt radeloos van worden. Zo wordt het dus nooit wat met dat programma.
anderhalf uur
anderhalf uurquote:
zeker voor e10?quote:Op zondag 17 september 2006 15:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
van de officiele BB site
15.44
BB heeft voor e10 een geheime opdracht onder zn dekbed neergelegd, hiermee kan hij onder zijn nominatie uitkomen....
[afbeelding]
![]()
Ik lig in een deuk hier !quote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Die moet zo afgevoerd worden met de ambulance, let maar op.![]()
dat is idd het trieste ervanquote:
ik vind dat het nu maar eens moet stoppen om hilde voor mevrouw tokkie uit te schelden.quote:Op zondag 17 september 2006 15:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
OMG Hilde met een nieuwe hairlook, net ma Tokkie.
quote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik vind dat het nu maar eens moet stoppen om hilde voor mevrouw tokkie uit te schelden.
ma tokkie is niet achterbaks, die geeft je gewoon een paar rossen voor je toeter als ze je niet moet. kan je goed vinden of niet, maar ze is een stuk straighter dan hilde.
quote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik vind dat het nu maar eens moet stoppen om hilde voor mevrouw tokkie uit te schelden.
ma tokkie is niet achterbaks, die geeft je gewoon een paar rossen voor je toeter als ze je niet moet. kan je goed vinden of niet, maar ze is een stuk straighter dan hilde.
Ik zie die dikke smurf nog steeds hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef Kinga het volgende:
leuk gezicht op stream 3
Zou mij eigenlijk niets verbazen, onder het mom van dat er 1 iemand genomineerd moet worden voor de bank.quote:
True that.quote:Op zondag 17 september 2006 15:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ze halen t toch niet...
er staat in die brief, LET GOED OP JE TELLEN....
nou de helft weet nu al niet meer waar ze zijn.....
Onze hoop in bange dagen...quote:Op zondag 17 september 2006 15:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ze halen t toch niet...
Ik ben de Paus en neem mijn woorden terug.quote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef toxikon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef toxikon het volgende:
[..]
gaat niet lukken hoor om die pinda in die pijp te krijgen
haha dat zou gaaf zijnquote:Op zondag 17 september 2006 15:54 schreef versabommie het volgende:
Jeroen laat er 1 klappen, nu zijn er nog maar 1999 balonnen
http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:Op zondag 17 september 2006 15:53 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zie die dikke smurf nog steeds hoor.
Scherrup!quote:ze halen t toch niet...
quote:Op zondag 17 september 2006 15:55 schreef neferhone het volgende:
[..]
![]()
wel een beetje dubbelen ziek.......maar
![]()
idd dat hoorde ik Marlies ook zeggen, dat gaan ze dus nooit reddenquote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef Nostalgist het volgende:
35 in 14 minuten....... Marlies loopt achter. Ze moet er 100 in een half uur halen....
hoezo "ook"... Ik wil ze helemaal niet op rantsoenquote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef n1ek het volgende:
alleen met logo, BB wil ze ook op rantsoen
Ja....waar blijven die tijden?quote:Op zondag 17 september 2006 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo "ook"... Ik wil ze helemaal niet op rantsoenIk wil onbeperkte alcoholvoorraden, asociale schranspartijen en bewoners die om 2 uur al dronken zijn
Inderdaad. Er moet gewoon zowieso onbeperkt alchohol komen.quote:Op zondag 17 september 2006 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo "ook"... Ik wil ze helemaal niet op rantsoenIk wil onbeperkte alcoholvoorraden, asociale schranspartijen en bewoners die om 2 uur al dronken zijn
uhm, ze mogen van hummie niet te veel zuipen, dat is na een zon feessie gezegd, maarja ik heb ook liever drank erin en een zuipfeest eerlijk gezegd, maar of ze het gaan halen, ziet er niet al te gestructureerd uitquote:Op zondag 17 september 2006 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |