Volgens mij als ze het halen, krijgen ze genoeg te eten/drinken.quote:Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat is de beloning als ze de opdracht halen?
En wat de sanctie als ze het niet halen?
Op welke planeet leef jij? Dit is de weekopdracht (ook al lijkt het er niet op)quote:Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat is de beloning als ze de opdracht halen?
En wat de sanctie als ze het niet halen?
ja maar dat gebeurt schijnbaar niet he? BB Heeft ze geloof ik gewaarschuwd voor zuippartijenquote:Op zondag 17 september 2006 15:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoezo "ook"... Ik wil ze helemaal niet op rantsoenIk wil onbeperkte alcoholvoorraden, asociale schranspartijen en bewoners die om 2 uur al dronken zijn
In 16 minuten.... Onder het schema...quote:Op zondag 17 september 2006 16:01 schreef arneaux het volgende:
Sabrina heeft er al 46.
De zoveelste misser van Hummie dit jaar idd...niet te veel roken, niet te veel drinken, let op je taalgebruikquote:Op zondag 17 september 2006 16:00 schreef n1ek het volgende:
[..]
uhm, ze mogen van hummie niet te veel zuipen, dat is na een zon feessie gezegd, maarja ik heb ook liever drank erin en een zuipfeest eerlijk gezegd, maar of ze het gaan halen, ziet er niet al te gestructureerd uit
Dat mag niet van de UVW.quote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef Nostalgist het volgende:
Laat ze gaan paalzitten gedurende drie dagen. Buiten. In de stromende regen, ja.![]()
Balzak haren van Semih in haar keel?quote:Op zondag 17 september 2006 16:03 schreef Nostalgist het volgende:
Micheline heeft ook een probleem....
Halen is noodrantsoen, en dat noodrantsoen is echt niet zo slecht hebben we laatst kunnen zienquote:Op zondag 17 september 2006 16:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Op welke planeet leef jij? Dit is de weekopdracht (ook al lijkt het er niet op)
Halen is zuipen
Falen is pindakaas.
Erg opwindend om haar te zien pompen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:04 schreef teamlead het volgende:Marcia is er niet echt handig in geloof ik
Marcia is dan ook het mannetje in de relatie.quote:Op zondag 17 september 2006 16:04 schreef teamlead het volgende:Marcia is er niet echt handig in geloof ik
halen is noodrantsoen?quote:Op zondag 17 september 2006 16:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Halen is noodrantsoen, en dat noodrantsoen is echt niet zo slecht hebben we laatst kunnen zien
of ze een lul van een halve meter doorsnee aan het wieksen isquote:Op zondag 17 september 2006 16:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Erg opwindend om haar te zien pompen.
Haha zat ik ook te denkenquote:Op zondag 17 september 2006 16:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
of ze een lul van een halve meter doorsnee aan het wieksen is![]()
Hoe gaat BB de ballonnen natellen?quote:Op zondag 17 september 2006 16:05 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan het niet halen denk ik, het tempo gaat natuurlijk alleen maar omlaag...
De wens naar een streng noodrantsoen is soms sterk hier....quote:Op zondag 17 september 2006 16:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Halen is noodrantsoen, en dat noodrantsoen is echt niet zo slecht hebben we laatst kunnen zien
Wishfull thinking inderdaadquote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De wens naar een streng noodrantsoen is soms sterk hier....![]()
Bij jou ook geloof ik. Halen en falen wil jij tot een noodrantsoen laten leiden?![]()
noodrantsoen en dan de rookwaren met 3 kwart verminderen....quote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De wens naar een streng noodrantsoen is soms sterk hier....![]()
Bij jou ook geloof ik. Halen en falen wil jij tot een noodrantsoen laten leiden?![]()
Iedereen naar de zitkamer, klapdeur dicht. en tellen maar....quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hoe gaat BB de ballonnen natellen?
Dat is het eerst wat ik dacht, vond het al wat vroeg voor een weekopdracht...quote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef arneaux het volgende:
[speculatiemodus]
Zouden de ballonnen als versiering kunnen dienen voor een eventueel feestje van vanavond..
[/speculatiemodus]
Misschien is t handig om de overgebleven, onopgeblazen, ballonnen te tellen?quote:Op zondag 17 september 2006 16:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iedereen naar de zitkamer, klapdeur dicht. en tellen maar....
Of ze moeten ze stuk voor stuk stuk prikken. kan BB meetellen....
quote:
Nee, worden maandag losgelaten bij het afscheid van Hillyquote:Op zondag 17 september 2006 16:07 schreef arneaux het volgende:
[speculatiemodus]
Zouden de ballonnen als versiering kunnen dienen voor een eventueel feestje van vanavond..
[/speculatiemodus]
Nee dat zijn de vredesduiven.quote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, worden maandag losgelaten bij het afscheid van Hilly![]()
ze weten niet hoeveel ze er gekregen hebben hequote:Op zondag 17 september 2006 16:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien is t handig om de overgebleven, onopgeblazen, ballonnen te tellen?
Die liggen ook overal verspreid, waarvan je sommige niet zo snel terug vind als ze onder bijv. kasten liggen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien is t handig om de overgebleven, onopgeblazen, ballonnen te tellen?
ik neem aan dat BB toch wel weet hoeveel ze er gegeven hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 16:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
ze weten niet hoeveel ze er gekregen hebben he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |