echt super klein. misschien is het dat wel. zwart streepje is het. en het zit dus tegen het scherm aan maar dan aan de binnenkantquote:Op zondag 17 september 2006 13:08 schreef ThE_ED het volgende:
Zo'n onweersbeestje zeker?
inderdaadquote:Op zondag 17 september 2006 13:08 schreef ThE_ED het volgende:
Zoals dit; http://www.wildvuur.com/weblog/beestjes-in-tft-scherm/ ?
serieus? ik heb het nog nooit eerder gezien.quote:Op zondag 17 september 2006 13:44 schreef TC03 het volgende:
Topic nummer 32090290 over dit onderwerp.
quote:Op zondag 17 september 2006 15:51 schreef oor het volgende:
ik heb hem dood gedrukt. dat had ik dus beter niet moeten doen
ik heb nu een hele grote vlek op mijn scherm
-1 voorspelbaarquote:Op zondag 17 september 2006 15:51 schreef oor het volgende:
Volgens mij heb jij nooit begrepen wat een monitor/scherm doet... precies: een scherm dat aanstaat is al één knipperfestijnquote:Op zondag 17 september 2006 21:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Schrijf een programmaatje dat het scherm 1 keer per seconde laat knipperen, laat dan het scherm aan en laat dat programma full-screen 24 uur draaien, dan is dat beestje dood van de stress, daarna een paar keer het scherm hard neerzetten en het beestje valt eruit.
Hard schudden en dan valt er vanalles uit? Mooi opgelicht ben jij.quote:Op zondag 17 september 2006 21:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Schrijf een programmaatje dat het scherm 1 keer per seconde laat knipperen, laat dan het scherm aan en laat dat programma full-screen 24 uur draaien, dan is dat beestje dood van de stress, daarna een paar keer het scherm hard neerzetten en het beestje valt eruit.
Zonder te overdrijven zijn er al minstens 10 soortgelijke topics geopend afgelopen zomeer.quote:Op zondag 17 september 2006 13:45 schreef oor het volgende:
[..]
serieus? ik heb het nog nooit eerder gezien.
OMFG!!quote:Op zondag 17 september 2006 15:51 schreef oor het volgende:
Jij moest je auto-theorie lerenquote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef Linnert het volgende:
Leuk Devvie, ik kan zelf ook typen.![]()
Ooh ja, je moest het mij nog leren, das waar ook.![]()
Volgensmij is dat bij een TFT/LCD scherm niet het geval, maar alleen bij CRT.quote:Op zondag 17 september 2006 21:53 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nooit begrepen wat een monitor/scherm doet... precies: een scherm dat aanstaat is al één knipperfestijn
Bij de TS dus niet meer, aangezien hij hem heeft vermorzeld en nu een bloedvlek achter zijn TFT coating heeft zittenquote:Op zondag 17 september 2006 22:34 schreef SilvanVH het volgende:
Mjah had ik ook van de zomer, gaat vanzelf weg
Fotoquote:Op zondag 17 september 2006 22:40 schreef oor het volgende:
de flek zit in het midden van het scherm (van boven en beneden)
en het zit net links van:
<-- deze balk.. dus het valt heel erg op als ik aan het fokken ben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |