quote:Op maandag 18 september 2006 15:35 schreef Votz het volgende:
Kan het nog moeilijker....Hier zijn mijn 16 boeken:
Nou, jij bent goed bezig.quote:Op maandag 18 september 2006 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Straks mag je er steeds uit twee kiezenDus het kan nog moeilijker.
Ja, je had er Eyes of the Dragon niet bij staanquote:
Ok!quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, je had er Eyes of the Dragon niet bij staan![]()
Die staan in nederland verdeeld over verschillende verhalen bundels (o.a. Ik weet wat je wil en satans kinderen)quote:Op woensdag 20 september 2006 10:04 schreef angelfist het volgende:
er is trouwens een verhaal dat ik mis, nl: "Stop ermee BV"
Die moet ook in mijn lijstje, staat in "de laatste laddersport" (Last rung on the ladder)
De verhalen in dit boek:De Rozige Lente (Strawberry Spring), De Richel (The Ledge), Pastorale (The Lawnmower Man), Stop Ermee B.V. (Quitters, Inc.), Ik Weet Wat Je Wilt (I Know What You Need), Satanskinderen (Children of the Corn), De Laatste Laddersport (The Last Rung on the Ladder), Afspraak met Norma (The Man Who Loved Flowers), Een Afzakkertje (One for the Road) en De Patiënte van Kamer 312 (The Woman in the Room).
Auteur: Stephen King
dit boek heb ik nooit gelezen , het verhaal staat ook nog in een verhalenbundel met verhalen van andere schrijvers(kan niet op de titel komen)
Dat klopt, maar Stop ermee BV was ik iig nooit eerder tegengekomen...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die staan in nederland verdeeld over verschillende verhalen bundels (o.a. Ik weet wat je wil en satans kinderen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |