Leidend voorwerp bedoel jequote:Op zondag 17 september 2006 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Meestal mag ik hier zelf ook graag om lachen![]()
![]()
MAAR NIET ALS IK LIJDEND VOORWERP BEN JAAAA!!!![]()
Ik open helemaal nix meer!quote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
Let je trouwens ff op nu Bommels...bij post 295 moet je inspringen hoor voor het openen van een COS topic
quote:Op zondag 17 september 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik open helemaal nix meer!![]()
steek toch 10 minuten tijd in een OP en krijg er een emmer mest voor terug!
Oudhollands Hoerenfeest (met spekjes!)quote:Op zondag 17 september 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik open helemaal nix meer!![]()
steek toch 10 minuten tijd in een OP en krijg er een emmer mest voor terug!
Dat is waar....quote:Op zondag 17 september 2006 22:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oudhollands Hoerenfeest (met spekjes!)![]()
Dit had Bommie beter gekund!![]()
als jij notaris wor van het sErvivalspel ...quote:Op zondag 17 september 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is waar....kom op Bommels...doe het voor ons...je trouwe fans van het eerste uur....je kunt het.
![]()
Wat is dat nou ? ...playing hard to get ?quote:Op zondag 17 september 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
als jij notaris wor van het sErvivalspel ...
Ik wil eend -3 geven!
duh! niemand komt zomaar in me broekie!quote:Op zondag 17 september 2006 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is dat nou ? ...playing hard to get ?......wat ben je ook een lekkere cockteasert
![]()
En als Jeroen het je nu zou vragen ?quote:Op zondag 17 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
duh! niemand komt zomaar in me broekie!![]()
![]()
zou ik hem een schop onder zijn emotionele dronken flikker geven!quote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
En als Jeroen het je nu zou vragen ?![]()
Als je al die bewoners zo hoort geloof je echt dat Hilde morgen het huis uitgaat om op een rustig plaatsje te kunnen stervenquote:Op zondag 17 september 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik hem een schop onder zijn emotionele dronken flikker geven!
![]()
Wat een eerquote:Op zondag 17 september 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
als jij notaris wor van het sErvivalspel ...
Ik wil eend -3 geven!
bommie, die foto, kom op manquote:Op zondag 17 september 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik hem een schop onder zijn emotionele dronken flikker geven!
![]()
done!quote:Op zondag 17 september 2006 22:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bommie, die foto, kom op man![]()
Ja fantastisch zoals jij je in bochten moest wringenquote:Op zondag 17 september 2006 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een eer
Maar dat gaan we toch niet weer doen he
Moet ik me weer overal inlikken![]()
die gaan echt nuecken!quote:Op zondag 17 september 2006 22:52 schreef ruby het volgende:
E10 heeft z'n handen bij Sab haar borsten. Komt goed uit natuurlijk.
wat?quote:Op zondag 17 september 2006 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Staat hij klaar bommie?
Ik kwam nog een heel eindquote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja fantastisch zoals jij je in bochten moest wringen![]()
Laat me raden, jij kan heel goed blind typen?quote:Op zondag 17 september 2006 22:58 schreef ruby het volgende:
Hilde heeft ontzettend veel respect voor iedereen.
ja verdomd ...en waar hebben we het nou eigenlijk voor gedaanquote:
Yep, vanwaar deze conclusie?quote:Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat me raden, jij kan heel goed blind typen?![]()
ik zie dat we dezelfde verbindingsproblemen hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja verdomd ...en waar hebben we het nou eigenlijk voor gedaan![]()
Om cuall gek te krijgenquote:Op zondag 17 september 2006 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja verdomd ...en waar hebben we het nou eigenlijk voor gedaan![]()
zullen we een servival op VOL starten, puur en alleen om snaptnix en cuall totaal gestoord te maken?quote:
Tssk Ruby ....het is hier geen COSquote:Op zondag 17 september 2006 23:14 schreef ruby het volgende:
Kan Janine haar grote muil ff houwe?
Ja, ik was er ondertussen al achter. Zoals ik al zei, ik ben uit het lood geslagen door alle openbaringen op de streams.quote:Op zondag 17 september 2006 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tssk Ruby ....het is hier geen COS![]()
nog 1 keer ontopic posten hiero en ik ga een mod inschakelenquote:Op zondag 17 september 2006 23:14 schreef ruby het volgende:
Oeps, weer verkeerd.
Ik denk dat ik van slag ben door alle emoties op de streams.
Ik zal het niet meer doen.![]()
Gevoelig typje...quote:Op zondag 17 september 2006 23:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, ik was er ondertussen al achter. Zoals ik al zei, ik ben uit het lood geslagen door alle openbaringen op de streams.
geen idee, dat van afgelopen nacht was heel niet bewust ...wel lief van ze toch ?quote:Op zondag 17 september 2006 23:20 schreef Jappie het volgende:
BTW Bommels...hoe veel posters denk jij hier vanavond cq vannacht nog te kunnen mobiliseren ?
Absoluutquote:Op zondag 17 september 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee, dat van afgelopen nacht was heel niet bewust ...wel lief van ze toch ?
uurtje of 10 's ochtends...tis zondag he!quote:Op zondag 17 september 2006 23:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
AbsoluutMaar ik moet ff een inschatting maken hoe laat ik de wekker moet zetten.
![]()
Kay...thanksquote:Op zondag 17 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
uurtje of 10 's ochtends...tis zondag he!
Truste pik, slaap gerust!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |