Laten we maar net doen of dit niet gepost is tot er weer een flamewar ontstaat !quote:Op zondag 17 september 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het belletje is nog niet gaan rinkelen dus ik heb het waarschijnlijk nooit gelezen...maar ik denk dat Bommies "my bad" wel eens voorbarig ende onnodig zou kunnen zijn.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het belletje is nog niet gaan rinkelen dus ik heb het waarschijnlijk nooit gelezen...maar ik denk dat Bommies "my bad" wel eens voorbarig ende onnodig zou kunnen zijn.![]()
Owkee...ik geef het op......what the fuck bedoel je hiermee ??quote:Op zondag 17 september 2006 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laten we maar net doen of dit niet gepost is tot er weer een flamewar ontstaat !
godverdomme wist ik maar een beetje efficient te zoeken op dit forumquote:Op zondag 17 september 2006 22:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik zou misschien wel zoiets kunnen zeggen, maar dan moet scan het wel heel bont maken...
Zo is scan niet volgens mij
Ik heb ook wel eens wat willen zoeken maar nooit meer gevondenquote:Op zondag 17 september 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
godverdomme wist ik maar een beetje efficient te zoeken op dit forum![]()
Ah.....nu maakt Bommies verhaal zin.quote:Op zondag 17 september 2006 22:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik zou misschien wel zoiets kunnen zeggen, maar dan moet scan het wel heel bont maken...
Zo is scan niet volgens mij
Waar is pinbaal als je hem nodig hebtquote:Op zondag 17 september 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
godverdomme wist ik maar een beetje efficient te zoeken op dit forum![]()
Nu geef ik het ook opquote:Op zondag 17 september 2006 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah.....nu maakt Bommies verhaal zin. [afbeelding]![]()
Leidend voorwerp bedoel jequote:Op zondag 17 september 2006 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Meestal mag ik hier zelf ook graag om lachen![]()
![]()
MAAR NIET ALS IK LIJDEND VOORWERP BEN JAAAA!!!![]()
Ik open helemaal nix meer!quote:Op zondag 17 september 2006 22:14 schreef Jappie het volgende:
Let je trouwens ff op nu Bommels...bij post 295 moet je inspringen hoor voor het openen van een COS topic
quote:Op zondag 17 september 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik open helemaal nix meer!![]()
steek toch 10 minuten tijd in een OP en krijg er een emmer mest voor terug!
Oudhollands Hoerenfeest (met spekjes!)quote:Op zondag 17 september 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik open helemaal nix meer!![]()
steek toch 10 minuten tijd in een OP en krijg er een emmer mest voor terug!
Dat is waar....quote:Op zondag 17 september 2006 22:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oudhollands Hoerenfeest (met spekjes!)![]()
Dit had Bommie beter gekund!![]()
als jij notaris wor van het sErvivalspel ...quote:Op zondag 17 september 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is waar....kom op Bommels...doe het voor ons...je trouwe fans van het eerste uur....je kunt het.
![]()
Wat is dat nou ? ...playing hard to get ?quote:Op zondag 17 september 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
als jij notaris wor van het sErvivalspel ...
Ik wil eend -3 geven!
duh! niemand komt zomaar in me broekie!quote:Op zondag 17 september 2006 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is dat nou ? ...playing hard to get ?......wat ben je ook een lekkere cockteasert
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |