En als Jeroen het je nu zou vragen ?quote:Op zondag 17 september 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
duh! niemand komt zomaar in me broekie!![]()
![]()
zou ik hem een schop onder zijn emotionele dronken flikker geven!quote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
En als Jeroen het je nu zou vragen ?![]()
Als je al die bewoners zo hoort geloof je echt dat Hilde morgen het huis uitgaat om op een rustig plaatsje te kunnen stervenquote:Op zondag 17 september 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik hem een schop onder zijn emotionele dronken flikker geven!
![]()
Wat een eerquote:Op zondag 17 september 2006 22:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
als jij notaris wor van het sErvivalspel ...
Ik wil eend -3 geven!
bommie, die foto, kom op manquote:Op zondag 17 september 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ik hem een schop onder zijn emotionele dronken flikker geven!
![]()
done!quote:Op zondag 17 september 2006 22:49 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
bommie, die foto, kom op man![]()
Ja fantastisch zoals jij je in bochten moest wringenquote:Op zondag 17 september 2006 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat een eer
Maar dat gaan we toch niet weer doen he
Moet ik me weer overal inlikken![]()
die gaan echt nuecken!quote:Op zondag 17 september 2006 22:52 schreef ruby het volgende:
E10 heeft z'n handen bij Sab haar borsten. Komt goed uit natuurlijk.
wat?quote:Op zondag 17 september 2006 22:55 schreef Bocaj het volgende:
Staat hij klaar bommie?
Ik kwam nog een heel eindquote:Op zondag 17 september 2006 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja fantastisch zoals jij je in bochten moest wringen![]()
Laat me raden, jij kan heel goed blind typen?quote:Op zondag 17 september 2006 22:58 schreef ruby het volgende:
Hilde heeft ontzettend veel respect voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |