Dus. Welkom Janetje en ook hier veel plezier gewenstquote:Op zondag 17 september 2006 00:07 schreef Dagonet het volgende:
Voor de twee KLB plekken hebben we zo\'n 30+ reacties ontvangen. De eerste mod hebben we al gekozen, over de tweede zijn we nog enigszins in beraad en hopen we zo snel mogelijk af te kunnen ronden. Vandaar dat er ook nog geen mailtjes zijn verstuurd naar de afvallers..
De eerste mod, die vanavond van start gaat, is gewordenJanetje
. Veel succes en plezier in het blauw!
ja ja, ik ben bij haar in goede handenquote:
Ik ook, hoezo?quote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef tonks het volgende:
Zeg je post toch niet toevallig in de BeF reeks he
JALOERS!?!???!!!11einssquote:Op zondag 17 september 2006 00:22 schreef tonks het volgende:
Zeg je post toch niet toevallig in de BeF reeks he
Maar dat wist ik natuurlijk alllaaaaaaaangquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 00:36 schreef flugeltje het volgende:
en wie wordt er weer als eerste van de index afgehaald?
janetje, mag ik uithuilen tussen je borsten?
Oooow, dat scheelt toch weer.quote:Op zondag 17 september 2006 00:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan er natuurlijk een klaag cq baggertopic over openen...quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 00:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan er natuurlijk een klaag cq baggertopic over openen...![]()
Dan moet die nieuwe maar ingrijpen.quote:
Jij wel.quote:Op zondag 17 september 2006 00:36 schreef flugeltje het volgende:
Ik zal hem eens ff unsticky maken en naar de archieven verbannenquote:Op zondag 17 september 2006 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij wel.
En dit topic kan niet gekaapt worden.
quote:Op zondag 17 september 2006 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij wel.
En dit topic kan niet gekaapt worden.
Haar knopjes werken altijd perfect, in iedere situatie.quote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moet die nieuwe maar ingrijpen.![]()
Doen hetquote:Op zondag 17 september 2006 00:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik betwijfel of haar knopjes het doen![]()
Doemaarni.quote:Op zondag 17 september 2006 00:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan er natuurlijk een klaag cq baggertopic over openen...![]()
Ik laat het je weten zodra ik ertussen lig...quote:Op zondag 17 september 2006 00:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik betwijfel of haar knopjes het doen![]()
Je hebt mijn MSN-adres. Voel je vrij om wat door ste sturen zou ik zeggenquote:Op zondag 17 september 2006 00:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik laat het je weten zodra ik ertussen lig...![]()
Klopt.quote:Op zondag 17 september 2006 00:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Haar knopjes werken altijd perfect, in iedere situatie.
Ik ging net slapen, dromen van de borsten van janetje...quote:
*ookquote:
En ik maar denken dat ik achter de schermen aan het lezen wasquote:Op zondag 17 september 2006 01:15 schreef Viper_74 het volgende:
wtf is janetje
wanneer krijg ik nou me mod status
tsssssquote:Op zondag 17 september 2006 01:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik achter de schermen aan het lezen was
Jup, is internetverslaving nog ergens goed voor.quote:Op zondag 17 september 2006 01:13 schreef petre86 het volgende:
J gefeli![]()
wat een verassing!
nou heb je ook een echte reden om veel op FOK! te zijn!![]()
Hoi, ik.quote:Op zondag 17 september 2006 01:15 schreef Viper_74 het volgende:
wtf is janetje
Solli gestuurd?quote:Op zondag 17 september 2006 01:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
tsssss
ze moeten nog beraadslagen over de tweede mod
ik denk wtf
ik ben toch meer dan geschikt![]()
sterf jijquote:Op zondag 17 september 2006 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup, is internetverslaving nog ergens goed voor.
[..]
Hoi, ik.
Denk het wel hoorquote:Op zondag 17 september 2006 02:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Yeps
email met, Hoi, maak mij mod
wat denk je, heb ik een kans
Vandaag niet.quote:
één of andere zweefteef zonder levenquote:Op zondag 17 september 2006 02:32 schreef popolon het volgende:
KLB, een van de meest infantiele subfora van fok.
Ik heb geen flauw idee wie je bent maar heel veel succes hoor.
Een beetje hypocriet is het niet?quote:Op zondag 17 september 2006 03:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
jesus man, ik vind je nou al een kapsones hoer
Doe eens minder irritant.quote:Op zondag 17 september 2006 03:08 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
één of andere zweefteef zonder leven
Het is juist beter om een user aan te stellen die nog nooit in het subforum is geweest! mistique op US clumsy_clown op op R&P en janetje in KLBquote:Op zondag 17 september 2006 11:37 schreef wunderbaum het volgende:
Wow, goed om te zien dat een stamgast van KLB deze functie krijgt![]()
Daar gaan je kansen als mod van MED.quote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Het is juist beter om een user aan te stellen die nog nooit in het subforum is geweest! mistique op US clumsy_clown op op R&P en janetje in KLB
*kuchquote:Op zondag 17 september 2006 08:40 schreef Paardesnikkel het volgende:
Ahh, inderdaad weer 1tje uit de BEF reeks. Jammer dat dat groepje infantielen tegenwoordig de norm moet zijn op het forum.Maargoed, dat vind je natuurlijk ook wel direct terug in sommige FA's en A's.
Janet - je?quote:Op zondag 17 september 2006 12:03 schreef muhammad_ali het volgende:
Gefeliciteerd Janetje (wat een nick voor een vrouw) (Y)
Rare gedachtengang menquote:Op zondag 17 september 2006 12:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Doet me denken aan Rosetje -> Oftewel anus
Wat hij zegtquote:Op zondag 17 september 2006 01:15 schreef Viper_74 het volgende:
wtf is janetje
quote:
Wat hij zegt.quote:
Dat ik toevallig in BeF post heeft vrij weinig te maken met het feit dat ik hier nu mod ben.quote:Op zondag 17 september 2006 08:40 schreef Paardesnikkel het volgende:
Ahh, inderdaad weer 1tje uit de BEF reeks. Jammer dat dat groepje infantielen tegenwoordig de norm moet zijn op het forum.Maargoed, dat vind je natuurlijk ook wel direct terug in sommige FA's en A's.
quote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef flugeltje het volgende:
Grappig om te zien hoe voorspelbaar de KLB meute weer is.
Alle uitspraken die op m'n lijstje stonden voor dit topic zijn alweer voorbij gekomen
O ja, ik mis er nog eentje... Okay, dan zélf maar ff.
Gatverdamme, wéér een wijf...
Dag B_K.quote:Op zondag 17 september 2006 08:14 schreef brood_korst het volgende:
Hallo geile janetje
Ik heb altijd geile neuckeseks met de nieuwe vrouwelijk modjes hier![]()
Wanneer schikt het jou ?
Gr
B_K
Kom maar hoor, huil maar op mijn schouderquote:Op zondag 17 september 2006 12:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat ik toevallig in BeF post heeft vrij weinig te maken met het feit dat ik hier nu mod ben.
Maar ik vind het in ieder geval wel heel fijn dat je me al zo graag mag![]()
[..]Dat was gemeen flugel. *uithuilt
Kom maar, vandaag mag je tussen míjn borsten...quote:Op zondag 17 september 2006 12:31 schreef Janetje het volgende:
[..]Dat was gemeen flugel. *uithuilt
quote:Op zondag 17 september 2006 12:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom maar hoor, huil maar op mijn schouder![]()
Mwah.. ik ga maar voor flugels aanbod.quote:Op zondag 17 september 2006 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kom maar, vandaag mag je tussen míjn borsten...
quote:Op zondag 17 september 2006 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
HA!quote:Op zondag 17 september 2006 12:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Mwah.. ik ga maar voor flugels aanbod.
Dat durf je te vragen?quote:Op zondag 17 september 2006 12:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
En waarom mocht ik dat niet ?
Ik moet werken vandaagquote:Op zondag 17 september 2006 12:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dude Janet-je is lekkah en komt uit Maastricht ?
Heb je wat te doen vanmiddag, terrasje pakken ?
Het trefwoord in dezen is "zelfrelfectie"quote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja geef jij me eens antwoord dan.
Zie fotoboek.quote:Op zondag 17 september 2006 12:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het trefwoord in dezen is "zelfrelfectie"
Ze weten nog niet of ze mcDavid of Remlof gaan kiezen.. als ze 1 kiezen dan word de ander boosquote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik moet werken vandaag![]()
off-topic: waarom hebben ze het zo moeilijk met de tweede mod kiezen?
quote:Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Ze weten nog niet of ze mcDavid of Remlof gaan kiezen.. als ze 1 kiezen dan word de ander boos. dus nu moeten ze weer een fake rel bedenken zodat er een modje weggaat en dan zetten ze 1 van die 2 als vervanger.
Heb je het over mij nu?quote:Op zondag 17 september 2006 13:49 schreef Viper_74 het volgende:
Ik vraag me af volgens mij is dat spook eerder bang voor jouw dan andersom
nee hoor schatjewe houden van je
Mi-auw..quote:Op zondag 17 september 2006 13:57 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[afbeelding]
Zet 'm op, poesje.
Nee.quote:Op zondag 17 september 2006 14:44 schreef remlof het volgende:
Gefeli J!
Kon je nog kiezen welke kloon je blauw wou hebben?
Dat is het zelfde als op een druk plein oud wijf in elkaar schoppen en beroven, en tegen de boze menigte die begint te schelden zeggen: "Wat zijn jullie voorspélbaaaaaar"quote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef flugeltje het volgende:
Grappig om te zien hoe voorspelbaar de KLB meute weer is.
Alle uitspraken die op m'n lijstje stonden voor dit topic zijn alweer voorbij gekomen
O ja, ik mis er nog eentje... Okay, dan zélf maar ff.
Gatverdamme, wéér een wijf...
Dat was bij Flugel ook het geval, en die heeft het ook uitstekend gedaanquote:Op zondag 17 september 2006 16:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoewel ik moet beamen het een vreemde keuze te vinden iemand aan te stellen die hier nooit is of was...
Op de momenten dat ze aanwezig was idd wel.quote:Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat was bij Flugel ook het geval, en die heeft het ook uitstekend gedaan![]()
ik wil ook mod wordenquote:Op zondag 17 september 2006 12:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is die hier vantevoren nooit geweest?quote:Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat was bij Flugel ook het geval, en die heeft het ook uitstekend gedaan![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 13:50 schreef Janetje het volgende:
Viper, ga je eens ergens anders vervelen.
En ik hou ook van jou hoor.
Hierbij heb je mijn stemquote:Op zondag 17 september 2006 17:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wil ook mod wordenVeel plezier Janetteketet(t'n)
een mod bedreigen?quote:Op zondag 17 september 2006 18:44 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
niet tegen kritiek kunnenjij gaat nog een zware tijd tegemoet
Ik zie nergens kritiek.quote:Op zondag 17 september 2006 18:44 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
niet tegen kritiek kunnenjij gaat nog een zware tijd tegemoet
quote:Op zondag 17 september 2006 20:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zie nergens kritiek.
Maar als iemand dat wel heeft sta ik er altijd voor open.![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 00:07 schreef Dagonet het volgende:
Voor de twee KLB plekken hebben we zo'n 30+ reacties ontvangen. De eerste mod hebben we al gekozen, over de tweede zijn we nog enigszins in beraad en hopen we zo snel mogelijk af te kunnen ronden. Vandaar dat er ook nog geen mailtjes zijn verstuurd naar de afvallers..
De eerste mod, die vanavond van start gaat, is gewordenJanetje
. Veel succes en plezier in het blauw!
maar zoquote:Hoi,
Geen mod voor jou
groeten
quote:Hoi FoKKer,
bedankt voor je email. Jij bent het helaas niet geworden. Veel redenen hiervoor, maar het feit dat je geen (lekker) wijf bent met grote tieten die we kunnen betasten tijdens moderator meetings speelt totaal niet mee...
Verder heb je een te hoog iq in verhouding met alle randdebielen die posten in klb. Probeer het later nog eens, in jouw geval zal het toch niets uitmaken maar proberen staat vrij.
nou ophorken anders krijg je een ban.
greets,
Fockteam
Je bent niet erg goed met afwijzing hé?quote:Op maandag 18 september 2006 01:51 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
zeg schiet eens op, ik verwacht zo'n mooie afvaller mailen wel een beetje tijd in steken hè. Ik ga niet akkoor met een mailtje van 2 regels.
dus niet zo:
[..]
maar zo
[..]
Zo da's een fijn vooruit zichtquote:Op maandag 18 september 2006 12:47 schreef Rio het volgende:
Welkom and so on. Héééééél misschien worden we 'collega's'.
Oe vette shit, had ik toch ff een hele spatie teveel gedaan in me woord.quote:
En een komma te weinig. Dus nogmaals: leer schrijven. Of let in een volgend leven beter op als je weer op de LTS terecht komt. Je bent nu vast heel goed in lassen. Is ook een vak moet je maar denken.quote:Op maandag 18 september 2006 14:30 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Oe vette shit, had ik toch ff een hele spatie teveel gedaan in me woord.
z o b e t e r
dat moet natuurlijk "zo beter" zijn, anders ga je daar ook weer over lopen zeiken
Die gast in dat filmpje van hoge stemmetjesquote:Op maandag 18 september 2006 15:12 schreef Tha_T het volgende:
Zeg, houden we het een beetje gezellig? Het is een Welkoms-topic he, geen MSN-gesprek
Ik had janetje al gedag gezegd en had opbouwende kritiek richting de fok crew betreffende de mailing rondom de tegenvallende mate waarin er gereageerd wordt met betrekking tot de keuze voor de nieuwe mods.quote:Op maandag 18 september 2006 15:12 schreef Tha_T het volgende:
Zeg, houden we het een beetje gezellig? Het is een Welkoms-topic he, geen MSN-gesprek
weet je zeker dat er geen IQ moet staanquote:ICQ: 0
Nog altijd geen vrijbrief om je te misdragenquote:Op maandag 18 september 2006 15:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik had janetje al gedag gezegd en had opbouwende kritiek richting de fok crew betreffende de mailing rondom de tegenvallende mate waarin er gereageerd wordt met betrekking tot de keuze voor de nieuwe mods.
En dan bedoel ik dit dus. Laat het gewoon achterwege. al het volgende gooi ik in de prullenbakquote:@ Kabouterflopspeenrukkert
Jaja, niet slecht hè voor zo'n lompe botte lts lasboer.
[..]
weet je zeker dat er geen IQ moet staan
ga is weg kneus dit is een welkoms topicquote:Op maandag 18 september 2006 15:29 schreef Viper_74 het volgende:
Janetje is trouwens erg stil moet ik zeggen
Pas maar op dat ze je ballen er niet af snijdt, optiefen snotaapquote:Op maandag 18 september 2006 15:29 schreef Viper_74 het volgende:
Janetje is trouwens erg stil moet ik zeggen
Nou Janetje, als afscheid wens ik je veel suc6 bij het modden van dit stelletje ongeregelheden die elke kans aanpakken om andere users (mij) dood te wensen met alles wat heilig is, en niet jou even gedag of suc6 te wensen. Talking about irony.quote:Op maandag 18 september 2006 16:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze je ballen er niet af snijdt, optiefen snotaap
quote:Op maandag 18 september 2006 16:58 schreef Janetje het volgende:
Lief blijven hoor, anders ga ik huilen.![]()
och gut, d'r prozac is opquote:Op maandag 18 september 2006 16:58 schreef Janetje het volgende:
Lief blijven hoor, anders ga ik huilen.![]()
Jeez wat een onwijze stumper ben jij zegquote:Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
och gut, d'r prozac is opik ben niets dan lief tegen je geweest
Je quote mij en hebt het over doodsverwensingen, kneus laat je nakijken.quote:Op maandag 18 september 2006 16:55 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou Janetje, als afscheid wens ik je veel suc6 bij het modden van dit stelletje ongeregelheden die elke kans aanpakken om andere users (mij) dood te wensen met alles wat heilig is, en niet jou even gedag of suc6 te wensen. Talking about irony.hoop dat we een liefdevolle en stabiele relatie opbouwen
quote:Op maandag 18 september 2006 16:55 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou Janetje, als afscheid wens ik je veel suc6 bij het modden van dit stelletje ongeregelheden die elke kans aanpakken om andere users (mij) dood te wensen met alles wat heilig is, en niet jou even gedag of suc6 te wensen. Talking about irony.hoop dat we een liefdevolle en stabiele relatie opbouwen
quote:Op maandag 18 september 2006 22:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Haha je was op FoK!-radioalstu
Nee, dat moest in een topicquote:Op maandag 18 september 2006 22:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Haha je was op FoK!-radioalstu
Heulig nietquote:
nou je vroeg het zelfquote:
Kloptquote:Op maandag 18 september 2006 22:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nou je vroeg het zelfje had wel een lieve stem trouwens
Ik heb 'm net gesloten..quote:
quote:
Hoeveel andere Janetjes zie je op fok?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:51 schreef Pantheon het volgende:
Ik zie het nu pas, maar Janetje is de Hans Teeuwen-Janetje!!
Laatste OT reactie:quote:Op maandag 18 september 2006 15:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik had janetje al gedag gezegd en had opbouwende kritiek richting de fok crew betreffende de mailing rondom de tegenvallende mate waarin er gereageerd wordt met betrekking tot de keuze voor de nieuwe mods.
@ Kabouterflopspeenrukkert
Jaja, niet slecht hè voor zo'n lompe botte lts lasboer.
[..]
weet je zeker dat er geen IQ moet staan
Merciquote:Op woensdag 20 september 2006 15:05 schreef buzzer het volgende:
Beetje late reaktie: heel veel succes hier
Die krijg ik alquote:Op zondag 17 september 2006 01:15 schreef Viper_74 het volgende:
wtf is janetje
It wasn't me in ieder geval!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
is viper_74 de nieuwe mod geworden?
Merci, moet lukken.quote:
Neequote:Op donderdag 21 september 2006 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
is viper_74 de nieuwe mod geworden?
Wat is dat danquote:Op donderdag 21 september 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij zit heul niet in BeF, grapjas!
En hoe komt dat zo?quote:
Is dat de rede dat ik je leuk vind nahquote:Op donderdag 21 september 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
En hoe komt dat zo?
Je bent erachter dat ik wel twéé tieten heb?
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Is dat de rede dat ik je leuk vind nahM,n eerste indruk was van Dies denk ik wel lief
![]()
![]()
![]()
Ouch.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]Vandaar dat ik je destijds van m'n msn af heb gegooid omdat je te vervelend was.
Nu weet ik het weer!
Doet ze met mij ook steeds!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je destijds van m'n msn af heb gegooid omdat je te vervelend was.
Nu weet ik het weer!
Ik ben nooit vervelendquote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]Vandaar dat ik je destijds van m'n msn af heb gegooid omdat je te vervelend was.
Nu weet ik het weer!
Ik zeg toch, je stond er al in.quote:
Heeft ze me nu al geblokeerd Is niet liefquote:Op donderdag 21 september 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zeg toch, je stond er al in.
[afbeelding]
Hoe kan iemand jou niet lief vindenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:23 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heeft ze me nu al geblokeerd Is niet lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hoe kan iemand jou niet lief vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |