quote:Op maandag 18 september 2006 16:58 schreef Janetje het volgende:
Lief blijven hoor, anders ga ik huilen.![]()
och gut, d'r prozac is opquote:Op maandag 18 september 2006 16:58 schreef Janetje het volgende:
Lief blijven hoor, anders ga ik huilen.![]()
Jeez wat een onwijze stumper ben jij zegquote:Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
och gut, d'r prozac is opik ben niets dan lief tegen je geweest
Je quote mij en hebt het over doodsverwensingen, kneus laat je nakijken.quote:Op maandag 18 september 2006 16:55 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou Janetje, als afscheid wens ik je veel suc6 bij het modden van dit stelletje ongeregelheden die elke kans aanpakken om andere users (mij) dood te wensen met alles wat heilig is, en niet jou even gedag of suc6 te wensen. Talking about irony.hoop dat we een liefdevolle en stabiele relatie opbouwen
quote:Op maandag 18 september 2006 16:55 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou Janetje, als afscheid wens ik je veel suc6 bij het modden van dit stelletje ongeregelheden die elke kans aanpakken om andere users (mij) dood te wensen met alles wat heilig is, en niet jou even gedag of suc6 te wensen. Talking about irony.hoop dat we een liefdevolle en stabiele relatie opbouwen
quote:Op maandag 18 september 2006 22:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Haha je was op FoK!-radioalstu
Nee, dat moest in een topicquote:Op maandag 18 september 2006 22:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Haha je was op FoK!-radioalstu
Heulig nietquote:
nou je vroeg het zelfquote:
Kloptquote:Op maandag 18 september 2006 22:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nou je vroeg het zelfje had wel een lieve stem trouwens
Ik heb 'm net gesloten..quote:
quote:
Hoeveel andere Janetjes zie je op fok?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:51 schreef Pantheon het volgende:
Ik zie het nu pas, maar Janetje is de Hans Teeuwen-Janetje!!
Laatste OT reactie:quote:Op maandag 18 september 2006 15:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik had janetje al gedag gezegd en had opbouwende kritiek richting de fok crew betreffende de mailing rondom de tegenvallende mate waarin er gereageerd wordt met betrekking tot de keuze voor de nieuwe mods.
@ Kabouterflopspeenrukkert
Jaja, niet slecht hè voor zo'n lompe botte lts lasboer.
[..]
weet je zeker dat er geen IQ moet staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |