quote:Op maandag 18 september 2006 16:58 schreef Janetje het volgende:
Lief blijven hoor, anders ga ik huilen.![]()
och gut, d'r prozac is opquote:Op maandag 18 september 2006 16:58 schreef Janetje het volgende:
Lief blijven hoor, anders ga ik huilen.![]()
Jeez wat een onwijze stumper ben jij zegquote:Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
och gut, d'r prozac is opik ben niets dan lief tegen je geweest
Je quote mij en hebt het over doodsverwensingen, kneus laat je nakijken.quote:Op maandag 18 september 2006 16:55 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou Janetje, als afscheid wens ik je veel suc6 bij het modden van dit stelletje ongeregelheden die elke kans aanpakken om andere users (mij) dood te wensen met alles wat heilig is, en niet jou even gedag of suc6 te wensen. Talking about irony.hoop dat we een liefdevolle en stabiele relatie opbouwen
quote:Op maandag 18 september 2006 16:55 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou Janetje, als afscheid wens ik je veel suc6 bij het modden van dit stelletje ongeregelheden die elke kans aanpakken om andere users (mij) dood te wensen met alles wat heilig is, en niet jou even gedag of suc6 te wensen. Talking about irony.hoop dat we een liefdevolle en stabiele relatie opbouwen
quote:Op maandag 18 september 2006 22:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Haha je was op FoK!-radioalstu
Nee, dat moest in een topicquote:Op maandag 18 september 2006 22:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Haha je was op FoK!-radioalstu
Heulig nietquote:
nou je vroeg het zelfquote:
Kloptquote:Op maandag 18 september 2006 22:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nou je vroeg het zelfje had wel een lieve stem trouwens
Ik heb 'm net gesloten..quote:
quote:
Hoeveel andere Janetjes zie je op fok?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:51 schreef Pantheon het volgende:
Ik zie het nu pas, maar Janetje is de Hans Teeuwen-Janetje!!
Laatste OT reactie:quote:Op maandag 18 september 2006 15:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik had janetje al gedag gezegd en had opbouwende kritiek richting de fok crew betreffende de mailing rondom de tegenvallende mate waarin er gereageerd wordt met betrekking tot de keuze voor de nieuwe mods.
@ Kabouterflopspeenrukkert
Jaja, niet slecht hè voor zo'n lompe botte lts lasboer.
[..]
weet je zeker dat er geen IQ moet staan
Merciquote:Op woensdag 20 september 2006 15:05 schreef buzzer het volgende:
Beetje late reaktie: heel veel succes hier
Die krijg ik alquote:Op zondag 17 september 2006 01:15 schreef Viper_74 het volgende:
wtf is janetje
wanneer krijg ik nou me mod status
It wasn't me in ieder geval!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
is viper_74 de nieuwe mod geworden?
Merci, moet lukken.quote:
Neequote:Op donderdag 21 september 2006 13:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
is viper_74 de nieuwe mod geworden?
Wat is dat danquote:Op donderdag 21 september 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij zit heul niet in BeF, grapjas!
En hoe komt dat zo?quote:
Is dat de rede dat ik je leuk vind nahquote:Op donderdag 21 september 2006 19:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
En hoe komt dat zo?
Je bent erachter dat ik wel twéé tieten heb?
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:59 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Is dat de rede dat ik je leuk vind nahM,n eerste indruk was van Dies denk ik wel lief
![]()
![]()
![]()
Ouch.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]Vandaar dat ik je destijds van m'n msn af heb gegooid omdat je te vervelend was.
Nu weet ik het weer!
Doet ze met mij ook steeds!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik je destijds van m'n msn af heb gegooid omdat je te vervelend was.
Nu weet ik het weer!
Ik ben nooit vervelendquote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef Janetje het volgende:
[..]Vandaar dat ik je destijds van m'n msn af heb gegooid omdat je te vervelend was.
Nu weet ik het weer!
Ik zeg toch, je stond er al in.quote:
Heeft ze me nu al geblokeerd Is niet liefquote:Op donderdag 21 september 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zeg toch, je stond er al in.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |