.. maar diep van binnen...quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:11 schreef Echo99 het volgende:
ha. ha.
doeiquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:28 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik wil de woorden: diep van binnen en Ali G. niet in 1 topic zien!
Borat.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
er komt binnenkort een film van borek... remlof.
ja die dus...quote:
remlof goes moortgat.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:59 schreef Devvie het volgende:
Wanneer komt Remlof zijn film uit eigenlijk??![]()
Borat jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:56 schreef zoalshetis het volgende:
er komt binnenkort een film van borek... remlof.
http://www.imdb.com/title/tt0443453/quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Borat ja
[afbeelding]
ik hoop dat die film wel leuk is!
quote:Op zondag 17 september 2006 09:38 schreef boem-dikkie het volgende:
zijn er eigelijk ook foto's van hem online waar ie niet verkleed is als personage?
if yous think innit your bitch think again would ya.quote:Op zondag 17 september 2006 11:04 schreef super-muffin het volgende:
that ain't no prostitute, that's me ho'!
innit a well sexistic way to natta about these o's!quote:Op zondag 17 september 2006 11:07 schreef VaderJacob het volgende:
Oe wie vertaald hem even, Dat is een erg sexsistische manier om over deze hoeren te praten!
omg god die avatar met onderschriftquote:Op zondag 17 september 2006 11:48 schreef Devvie het volgende:
"What are your others policies?"
"My other policies?"
"Yes, you must have some."
"Well, I think is really important to reduce inflation and also to invest in the nurse... Oh, the NHS..."
"You're reading from my sheet."
"No I ain't. I thought out these things myself. You obviously copied from me."
Maar toegegeven. De film was zo slecht dat hij gewoon ronduit goed was.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:55 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
hele slechte film trouwens, z'n shows zijn vééél leuker!
Vraagt hij aan Mohammad of-ie z'n hamburgers laat supersizen bij de Burger King.quote:Op zondag 17 september 2006 15:08 schreef Luuksor het volgende:
In zijn Ali G show op MTV was vorige week weer de herhaling van zijn rap met Mohammad Al-Fayed.. prachtig!
6 dagen kijkplezierquote:Op zondag 17 september 2006 18:05 schreef Koentje3 het volgende:
serieus.. Ali G indahouse heb ik MINIMAAL 100x gezien .. meen ik echtbeetje eng misschien
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |