Oquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:22 schreef Henk-B het volgende:
En waarom slepen ze ook hun been voort alsof ze hun gevangenis-bal er nog aan vast hebben liggen?
Misschien is het net als mensen die een lichaamsdeel kwijt zijn, maar daar dan nog wel 'gevoel' in hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:22 schreef Henk-B het volgende:
En waarom slepen ze ook hun been voort alsof ze hun gevangenis-bal er nog aan vast hebben liggen?
Das ook niet hun been maar hun lul slimmerd!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:22 schreef Henk-B het volgende:
negers hebben 3 benen...al snap je wat ik bedoel....quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Negers hebben maar 1 been waardoor de broek afvalt en ze zo ongelukkig lopen.
Nee, leg eens uit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:35 schreef satecl het volgende:
[..]
negers hebben 3 benen...al snap je wat ik bedoel....
zal wel moeilijk lopen zijn, met dat derde beenquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:35 schreef satecl het volgende:
[..]
negers hebben 3 benen...al snap je wat ik bedoel....
OMDAT ZE EEN MOKER COCK HEBBEN !!!!!!!!!!!!quote:
Vanwaar deze vraag?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:53 schreef KreKkeR het volgende:
Topicstarter leeft nog in de jaren 90?
Whehehe, snap je mijn vraag niet?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
wehehehe, snap je de vraag niet?
Whehehe jullie snappen elkaars vraag nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:04 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Whehehe, snap je mijn vraag niet?
Agosh *Geeft aai over bol*quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:06 schreef Echo99 het volgende:
Ik snap dit topic niet meer...
Iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:32 schreef _petjan het volgende:
die shirts die 4 maten te groot zijnDat is echt zo lelijk.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:22 schreef Henk-B het volgende:
Waarom hebben Negers altijd van die broeken tot aan hun knieën hangen?
Waarschijnlijk omdat de broek van generatie op genaratie zich voort zet.
[afbeelding]
Normaal zouden mensen naar de huisarts gaan als ze zo zouden lopen, maar onze vrienden "lopen" waarschijnlijk nog een aantal jaartjes achter.
drollenvangersquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:22 schreef Henk-B het volgende:
Waarom hebben Negers altijd van die broeken tot aan hun knieën hangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |