maar dit topic straalt kwaliteit uit door de OP zie je?quote:
Nee..quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar dit topic straalt kwaliteit uit door de OP zie je?
express gedaan natuurlijk, ik ben geen doorsnee usert, jeweetquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:13 schreef King_of_cubes het volgende:
Jouw GAM SC banner is wel lelijker dan die van mij.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
express gedaan natuurlijk, ik ben geen doorsnee usert, jeweet![]()
![]()
![]()
Hansje gebruik je geheime forum rechten om de TT te wijzigen in "[GAM SC]Gamedemon en King_of_cubes SC"quote:
anders verneukt je mijn cover even...HARD!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hansje gebruik je geheime forum rechten om de TT te wijzigen in "[GAM SC]Gamedemon en King_of_cubes SC"
Maak je geen zorgen, nadat je de titel hebt veranderd durft niemand hier meer te komen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
anders verneukt je mijn cover even...HARD!
Die was er not best lastig uit te halenquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:01 schreef taart het volgende:
hoe krijg ik deze ringtone?
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3597/f35a99e5/index.html
Laniboekjequote:Op zaterdag 16 september 2006 19:48 schreef Laniboekje het volgende:
Een goedeavond beste GAM SC'ertjes van me.
Doe die van mij dan maar weer open.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef peristilius het volgende:
Dit topic is zo kut dat ik misschien hier ook maar een slotje op gooi.
Verkapte niveau-opkrik-post
Hmm, dat is nog niet eens zo'n slecht plan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Doe die van mij dan maar weer open.
Ik vind dat we hem best mogen herinneren als de toffe, grappige gast die hij was, pas als mensen grappen over zijn dood gaan maken vind ik het erg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kunnen we Steve achter ons laten? De goede man is niet meer onder ons en grappen erover heb ik nou ook wel gehad
Voor ie dood was hoorde je ook al genoeg over hem hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:36 schreef Chanty87 het volgende:
Hou nou eens op met die Steve IrwinVoor ie dood was hoorde je nooit iemand, waarom nu dan wel? o_0
Anyway, etentje was gezellig. Malakka is DRUK.
Toen zag ik echt niet in elk topic een foto van hem opduiken, hoogstens bij de reclame van dat telecombedrijf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Voor ie dood was hoorde je ook al genoeg over hem hoor.
Maar ja, nu natuurlijk wel een stuk meer, das logisch.
Ik krijg nooit genoeg van die gast, maar ja, zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Toen zag ik echt niet in elk topic een foto van hem opduiken, hoogstens bij de reclame van dat telecombedrijf.Iig begint het nu wel erg vervelend te worden.
En ben je met m op de foto gegaan?quote:Op zondag 17 september 2006 15:44 schreef Roi het volgende:
Er was dus gistern zo'n gast van de PU bij de Praxis![]()
![]()
Nee man, ik loop dus zo naar hem toe van hey JAn (met een Nintendo schouider tas!!!1!1). Herkende hij me niet eensquote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En ben je met m op de foto gegaan?
De arrogantie van die lui.quote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee man, ik loop dus zo naar hem toe van hey JAn (met een Nintendo schouider tas!!!1!1). Herkende hij me niet eens....
Ja nou dan kan je ook maar flink de tievus krijgen hoor![]()
!
wat bied je aan dan?quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef Roi het volgende:
Ziet iemand 290¤ te bieden op iets wat ik aanbied voor 175¤ op Marktplaats.
FUCK OP!!
iemand uit nigeria?quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef Roi het volgende:
Ziet iemand 290¤ te bieden op iets wat ik aanbied voor 175¤ op Marktplaats.
FUCK OP!!
Ja, ik doe er 1 uur en 2 minuten over.quote:Op maandag 18 september 2006 08:14 schreef Morthill het volgende:
Damn, is je school een uur rijden of zo
quote:Op maandag 18 september 2006 08:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, ik doe er 2 minuten over.
Herkenbaar helaasquote:Op maandag 18 september 2006 10:38 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes!
Helemaal brak van het weekend en dan zo volle bak aan het werk op school. Tof!
Een mobieltje.quote:
Ah, zal zo ook wel weer even pimpen, jullie hebben mijn nieuwe kamer nog niet gezien.quote:Op maandag 18 september 2006 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jouw Game Opstelling/Verzameling
Zolang je het licht maar aan doet als je de foto maaktquote:Op maandag 18 september 2006 14:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ah, zal zo ook wel weer even pimpen, jullie hebben mijn nieuwe kamer nog niet gezien.
Hmm nee, ik denk dat ik mijn kaarsjes naast de tv zet.quote:Op maandag 18 september 2006 14:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Zolang je het licht maar aan doet als je de foto maakt
Leugens!quote:Op maandag 18 september 2006 16:15 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb jullie gemist skatjes van me!
oh noes!quote:Op maandag 18 september 2006 16:34 schreef Roi het volgende:
BET-RAPT!
quote:Op maandag 18 september 2006 17:42 schreef Laniboekje het volgende:
En we zijn weer thuis. Nu fijn koken, wachten op de enorme hoosbui die hier hoogstens wel zal komen gezien de donkere lucht, CSI kijken, fijn 'leren' (oftewel Fokken dus).
Tot vanavond!
PDF.quote:Op maandag 18 september 2006 18:29 schreef Morthill het volgende:
Anders is inDesign wel handig of zo, heeft ie overal de bleed verneukt. En we hebben al 2x een uur verneukt aan het exporteren naar PDF >_<
Een almanak in Word maken is ook zoietsquote:
Wat is er moeilijk aan Indesign die een bestand exporteerd naar pdf?quote:Op maandag 18 september 2006 18:29 schreef Morthill het volgende:
Anders is inDesign wel handig of zo, heeft ie overal de bleed verneukt. En we hebben al 2x een uur verneukt aan het exporteren naar PDF >_<
Dat het indesign is en je daar werkelijk extreem moet muggenziften op instellen omdat het anders kje lay-out naar de klote helptquote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan Indesign die een bestand exporteerd naar pdf?
Doe ns niet zo verlegenquote:
Mwa, ik heb nooit echt problemen met InDesign gehad hoor... En toch vaak zat mee gewerkt.quote:Op maandag 18 september 2006 23:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat het indesign is en je daar werkelijk extreem moet muggenziften op instellen omdat het anders kje lay-out naar de klote helpt
inDesign heeft van dat soort onzin instellingen als bleed links en rechts. In plaats van dat ze nu duidelijk zeggen wat ze bedoelen als, binnenkant pagina en buitenkant of zo. Iets waarmee je begrijpt wat er mis is >_<quote:Op maandag 18 september 2006 23:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mwa, ik heb nooit echt problemen met InDesign gehad hoor... En toch vaak zat mee gewerkt.
@ Roy; Beetje wel hoor![]()
Najaquote:
Ik was aan het douchenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik was aan het douchen![]()
@ Roy; jep, als je in de PS2 versie de mafia suit aandoet en 4 keer ofzo de Chicago Typewriter laadt, doet ie dat
Omdat je een leven hebtquote:
shit happensquote:
quote:
Uhm... ja... Afgekeurd.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voetballuuuuhhh! 3 teams van tien man, twee wedstrijden per team en dan een finale
Najaquote:
Aan einde van de dag, iedereen is al kapot. Heul veul echte meiden in de klas als in 'Oh noes! Mijn nagel!' en het moet in een lokaal uitgevoerd worden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja
Sport, samenwerken, teamverband, competitie, makkelijk op te zetten. Wat is er precies niet goed aan dan?
IGN over hoge review-scores kopen.quote:"Lastly, I have had to give up some exclusive reviews because the score wasn't going to be very high: The Outfit (Team Xbox got that and overscored it), Lord of the Rings: Battle for Middle-earth II (I gave that an 8.2, but EA was hoping for higher, so we skipped it), even Prey, where 2K Games was being high-handed and we skipped it. We simply wouldn't budge -- we wouldn't reconsider our scores for the exclusive, so we gave up the exclusive reviews"
Hmm, ik moet juist proberen meer toe te eigenen in een dergelijk situatie..quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:58 schreef Morthill het volgende:
Ik moet leren niet te veel bier te drinken als het gratis is
Kijk in een Bres boek.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:25 schreef Laniboekje het volgende:
Jongens, spui eens even een leuk idee wat je met een groep van 30 personen kan doen in een uur en dat nog eens betrekking heeft op sport(spel) en samenwerking.
Ik kom er echt niet uit!
Ik ben zaterdag naar een vaag waterscouting feest geweest (kan ik weer iets afstrepen in mijn to-do list voor mijn leven), dus ik weet precies waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:58 schreef Morthill het volgende:
Ik moet leren niet te veel bier te drinken als het gratis is
Met 30 wijven die hun nagel niet willen breken kom je niet echt toe aan teamsport. Dan kan je beter voor tafelspellen gaan. Verdeel de klas in groepen van 5 (ieder groep = 1 spel) en laat ze na 10 min. doorschuiven.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Aan einde van de dag, iedereen is al kapot. Heul veul echte meiden in de klas als in 'Oh noes! Mijn nagel!' en het moet in een lokaal uitgevoerd worden.
Bedankt voor je suggestie hoor, gaat alleen niet lukken. Ik peer hem weer, we gaan weer brainstormen.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met 30 wijven die hun nagel niet willen breken kom je niet echt toe aan teamsport. Dan kan je beter voor tafelspellen gaan. Verdeel de klas in groepen van 5 (ieder groep = 1 spel) en laat ze na 10 min. doorschuiven.
* “ Tel tot 60”
* 3 x 6 papiertjes
* 3 pennen
* 3 dobbelstenen
Bij een worp van 6 of 2 moet iemand zo snel mogelijk tot 60 schrijven. Maar wanneer iemand anders 2 of 6 gooit dan pak hij de pen af en begint zelf tot 60 te schrijven. De persoon die als eerste 60 heeft opgeschreven heeft gewonnen
* Wie eet het langst
- 3 marsen
- 3 x bestek
- 6 wanten
- 1 dobbelsteen
In het midden van de tafel ligt een ingepakte mars, wanten en bestek.
Wie als eerst een 2 of een 6 gooit moet zo snel mogelijk de wanten aantrekken en de mars proberen op te eten. Ondertussen gooit de groep door. Wie dan een 2 of een 6 werpt, neemt het over.
De groep die als eerste de mars heeft opgegeten zijn de winnaars.
* Dierengeluid
-1 kaartspel
Ieder persoon in de groep kiest een beest en maakt het daarbij behorende geluid.
Men moet proberen de gekozen dieren te onthouden.
Het kaartspel wordt over de groep verdeeld zodat iedereen een stapeltje kaarten voor zich heeft liggen. Nu draait iedereen om de beurt de bovenliggende kaart om en legt deze voor zich neer. Op het moment dat er door een ander een kaart met hetzelfde plaatje wordt omgedraaid moet een van hen snel het dierengeluid van de ander maken. Wie als eerste het dierengeluid gemaakt heeft, is de winnaar. De ander krijgt nu de reeds omgedraaide kaarten van de winnaar. Als iemand het verkeerde dierengeluid gemaakt heeft is de ander de winnaar.
Wie de minste kaarten over heeft, heeft gewonnen.
* Ezelen
-1 kaartspel
-24 bordjes voor om de nek
-24 snoepjes
-1 dikke stift
Uit het kaartspel worden 6 kwartetten gemaakt. De kaarten schudden en verdelen.
In het midden worden 5 snoepjes gelegd.
Iedereen schuift tegelijkertijd een kaart door naar de persoon die links naast hem zit.
Wie als eerste een kwartet compleet heeft, pakt zo snel mogelijk een snoepje. Wie te laat reageert zal geen snoepje hebben. Deze persoon krijgt een letter E op zijn bordje geschreven. Wie als eerste het woord EZEL op zijn bordje heeft, heeft verloren. De persoon de het meest als eerste een kwartet had, is de winnaar.
* Hoi boer.
* 1 kaart spel
één persoon krijgt een spel kaarten en draait steeds de bovenste kaart om en legt dit voor de stapel kaarten. Wanneer dit de nummers 2 t/m 10 is gebeurt er niets. Maar wanneer dit een plaatje is (boer tot aas) dan moet er een handeling gebeuren. De speler die de kaarten draait is scheids, hij moet er op toezien wie als laatste een handeling uitvoert. Die persoon krijgt dan alle omgedraaide kaarten. Wanneer alle kaarten zijn omgedraaid dan telt iedereen de kaarten die hij of zij heeft. De persoon met de minste kaarten heeft gewonnen.
Boer = klap op de tafel
Vrouw = voet op de tafel
Koning = rondje om de tafel rennen.
Aas = rondje om eigen stoel
[..]
Met 30 wijven die hun nagel niet willen breken kom je niet echt toe aan teamsport. Dan kan je beter voor tafelspellen gaan. Verdeel de klas in groepen van 5 (ieder groep = 1 spel) en laat ze na 10 min. doorschuiven.
* “ Tel tot 60”
* 3 x 6 papiertjes
* 3 pennen
* 3 dobbelstenen
Bij een worp van 6 of 2 moet iemand zo snel mogelijk tot 60 schrijven. Maar wanneer iemand anders 2 of 6 gooit dan pak hij de pen af en begint zelf tot 60 te schrijven. De persoon die als eerste 60 heeft opgeschreven heeft gewonnen
* Wie eet het langst
- 3 marsen
- 3 x bestek
- 6 wanten
- 1 dobbelsteen
Wie als eerst een 2 of een 6 gooit moet zo snel mogelijk de wanten aantrekken en de mars proberen op te eten. Ondertussen gooit de groep door. Wie dan een 2 of een 6 werpt, neemt het over.
* Dierengeluid
-1 kaartspel
Ieder persoon in de groep kiest een beest en maakt het daarbij behorende geluid.
Het kaartspel wordt over de groep verdeeld zodat iedereen een stapeltje kaarten voor zich heeft liggen. Nu draait iedereen om de beurt de bovenliggende kaart om en legt deze voor zich neer. Op het moment dat er door een ander een kaart met hetzelfde plaatje wordt omgedraaid moet een van hen snel het dierengeluid van de ander maken. Wie als eerste het dierengeluid gemaakt heeft, is de winnaar. De ander krijgt nu de reeds omgedraaide kaarten van de winnaar. Als iemand het verkeerde dierengeluid gemaakt heeft is de ander de winnaar.
* Ezelen
-1 kaartspel
-24 snoepjes
-1 dikke stift
Iedereen schuift tegelijkertijd een kaart door naar de persoon die links naast hem zit.
Wie als eerste een kwartet compleet heeft, pakt zo snel mogelijk een snoepje. Wie te laat reageert zal geen snoepje hebben. Deze persoon krijgt een letter E op zijn bordje geschreven. Wie als eerste het woord EZEL op zijn bordje heeft, heeft verloren. De persoon de het meest als eerste een kwartet had, is de winnaar.
* Hoi boer.
* 1 kaart spel
één persoon krijgt een spel kaarten en draait steeds de bovenste kaart om en legt dit voor de stapel kaarten. Wanneer dit de nummers 2 t/m 10 is gebeurt er niets. Maar wanneer dit een plaatje is (boer tot aas) dan moet er een handeling gebeuren. De speler die de kaarten draait is scheids, hij moet er op toezien wie als laatste een handeling uitvoert. Die persoon krijgt dan alle omgedraaide kaarten. Wanneer alle kaarten zijn omgedraaid dan telt iedereen de kaarten die hij of zij heeft. De persoon met de minste kaarten heeft gewonnen.
Boer = klap op de tafel
Vrouw = voet op de tafel
[..]
* “ Tel tot 60”
* 3 x 6 papiertjes
* 3 pennen
* 3 dobbelstenen
* Wie eet het langst
- 3 marsen
- 3 x bestek
- 6 wanten
- 1 dobbelsteen
* Dierengeluid
-1 kaartspel
* Ezelen
-1 kaartspel
-24 snoepjes
-1 dikke stift
* Hoi boer.
* 1 kaart spel
Boer = klap op de tafel
Vrouw = voet op de tafel
[..]
* “ Tel tot 60”
* 3 x 6 papiertjes
* 3 pennen
* 3 dobbelstenen
* Wie eet het langst
- 3 marsen
- 3 x bestek
- 6 wanten
- 1 dobbelsteen
* Dierengeluid
-1 kaartspel
* Ezelen
-1 kaartspel
-24 snoepjes
-1 dikke stift
* Hoi boer.
* 1 kaart spel
Boer = klap op de tafel
Vrouw = voet op de tafel
[..]
* “ Tel tot 60”
* 3 x 6 papiertjes
* 3 pennen
* 3 dobbelstenen
* Wie eet het langst
- 3 marsen
- 3 x bestek
- 6 wanten
- 1 dobbelsteen
* Dierengeluid
-1 kaartspel
* Ezelen
-1 kaartspel
-24 snoepjes
-1 dikke stift
* Hoi boer.
* 1 kaart spel
Boer = klap op de tafel
Vrouw = voet op de tafel
Ik vind het wel terecht dat je die persoon in elkander wilt timmeren. Iedereen gunt elkaar toch wel wat pijn. Niet waar?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben zwaaaaaaaaaaar sjagrijnig omdat ik voor de 10e keer in 3 weken mn bed uit geboord ben door de klusmannekes in de flat![]()
En de eerste die een *gunt of 'terecht' post ga ik persoonlijk in elkaar timmeren!
Kun je dan gewoon niet jouw beklag doen bij die gasten? Wat zijn ze overigens allemaal aan het doen wat al drie weken duurt?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben zwaaaaaaaaaaar sjagrijnig omdat ik voor de 10e keer in 3 weken mn bed uit geboord ben door de klusmannekes in de flat![]()
En de eerste die een *gunt of 'terecht' post ga ik persoonlijk in elkaar timmeren!
Ze zijn ingehuurd door de woningbouwvereniging, dus we kunnen er niet veel tegen doen. Daarnaast beginnen ze naar 8u, wat de officiële legale tijd is waarop geboord kan gaan worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kun je dan gewoon niet jouw beklag doen bij die gasten? Wat zijn ze overigens allemaal aan het doen wat al drie weken duurt?
I knowquote:Op woensdag 20 september 2006 11:48 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm ja.. het is dus zeg maar voor je eigen veiligheid. Ik denk dat je komende dagen nog wel vaker uit je bed geboord zal worden, maar liever dat dan dat je van je balkon moet springen omdat er brand is.
Ik denk dat er verder vrij weinig opzit Nootje ... Helaasch
Dus, wat is de conclusie van vandaag? Je bent chagerijnig geworden door iets wat je had kunnen voorkomen door op tijd te gaan slapen.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I knowMaar als ik tot 3u heb zitten gamen omdat ik pas om13u ergens hoef te zijn vind ik het wel kei vervelend dat ik om 9u wakker geboord wordt
Mijn wallen, wat doen ze
Dat vinden we leuk he?quote:
terechtquote:Op woensdag 20 september 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik misde jequote:Op woensdag 20 september 2006 14:46 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge, wat een hoogstaand niveau allemaal weer.
Hoi douwequote:Op woensdag 20 september 2006 15:33 schreef mordradead het volgende:
ik niet
Tof, ik ben vrijdag vrij!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:36 schreef mordradead het volgende:
Goed ik ben vandaag namelijk vrij.
JA ZEKER, IK BEN VRIJ
Wat ken je me toch goedquote:Op woensdag 20 september 2006 15:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Heulemaol niet, niet liegen.
had ik ook last vanquote:Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ben extra vroeg terug. ondanks die tyfus vertraging in Amersfoort
Die laatste kan echt nietquote:Op woensdag 20 september 2006 20:09 schreef Doppertje het volgende:
[afbeelding]
Hadden we die al gezien?
Bron: Joystiq
Oh, en ook:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je Kingdom Hearts gespeeld?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:28 schreef taart het volgende:
Ik vind ze beide ruk.
Dood is ook stabiel...quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 01:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dood is ook stabiel...
Dat wordt vrijdag toch ff met een ander oog kijken naar Top Gear...
n00bquote:Op donderdag 21 september 2006 11:06 schreef Laniboekje het volgende:
Laat Grandia II ook maar weer zitten...
Werd even hard inelkaar gemept door zo'n baas.
Tot 10 tellen FTW.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:52 schreef Poit het volgende:
Inmiddels maar weer opgegeven. sta echt op het punt om heel m'n kamer kapot te smashen met m'n guitar![]()
Even tot 10 tellen
Ik mag op het moment ook niet klagen.. De rust is weer wedergekeerd...quote:Op donderdag 21 september 2006 11:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tot 10 tellen FTW.
Helpt bij mij altijd echt goed.
Nou, op zich is het wel interessant hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 12:03 schreef Laniboekje het volgende:
Business Plans klinkt gewoon al niet boeiend! Kun je het niet schrijven over een onderwerp dat je wel interesseert of heb je je aan bepaalde richtlijnen te houden?
Ik ga zo ook maar eens kijken of ik nog van enig nut kan zijn op school, ik betwijfel het...
Waarom post je niet gewoon de rar waar ze vandaan komen?quote:
Hey, zo iets ben ik ook aan het doenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, op zich is het wel interessant hoorIk moet een plan schrijven dat een nieuw produkt beschrijft in de luchtvaart industrie. Dit product moet binnen het bedrijf passen (dat mag ik ook zelf beschrijven), innovatief zijn en veel geld opleveren.
Ik ben op dit moment in 'orientatie fasse' wat inhoud dat ik een product mag gaan verzinnen
HoI IK BEN CAPIBAR EN IK DOE HAVO MAAR IK DOE GEEN FLIKKER DANK JE WEL VOOR HET LESEN VAN MIJNN BERICHTJ !!!!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hey, zo iets ben ik ook aan het doen
Maar vandaag was weer een zenuwinzinking-dag op school. Werd ons even doodleuk verteld dat we eind volgende week 24 uur (24 ja!) aan interviews af moeten leggen op band. WTF?!
Ik kan wel janken nu, dit is echt absurd. En nee, het ligt niet aan luie studenten of whatever, de school heeft de planning wel zooooo debiel staan. Dit gaat zo niet lukken he.
Moet zelfs mijn sociale leven in mijn agenda plannen. Ja, om een uurtje of 23.30u heb ik wel tijd om eens bij te kletsen met mijn beste vriendinnetje..
GADVERDAMME!
![]()
Dat is wel heel slecht geplanned van je school.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar vandaag was weer een zenuwinzinking-dag op school. Werd ons even doodleuk verteld dat we eind volgende week 24 uur (24 ja!) aan interviews af moeten leggen op band. WTF?!
Ik kan wel janken nu, dit is echt absurd. En nee, het ligt niet aan luie studenten of whatever, de school heeft de planning wel zooooo debiel staan. Dit gaat zo niet lukken he.
Moet zelfs mijn sociale leven in mijn agenda plannen. Ja, om een uurtje of 23.30u heb ik wel tijd om eens bij te kletsen met mijn beste vriendinnetje..
GADVERDAMME!
![]()
Ik heb ook patat gegeten. Met een pikantoquote:Op donderdag 21 september 2006 17:55 schreef capibar het volgende:
OHJA EN DE KOOKPLAAT IS KAPOT EN MENEER DE REPARATUUR ZIJ ZOVAN JA DE ONDERDELE IS NIET BINNENGEKOMN VANNAGT DUS IK KAN NiKS DOen DUS Mijn vater zovan LOLLLERBBqQWTF//?!?!??!?!?!?!?!1/1/1!!
MeT ANDERewoorden FRITUURDAg vanDAAg
BIJ MIJ IS HET EEN verassing WANT MIJN bradda IS NU WEG MET DE pimp AUDI om FRITUURFOER TE HALEN DUS IK WEET niet WAT HIOJ Haalt!!!!!111!!!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb ook patat gegeten. Met een pikanto
PIKANTO VEERTIENPUNTGIF
Mijn moeder heeft het opgehaald, en die vroeg me of ik een pikanto wou, maar ik was aan de telefoon dus ik gaf haar een veertienpuntgif. En toen kwam ze thuis en heb ik lekker gegeten. HMMMMMM PIKANTOquote:Op donderdag 21 september 2006 18:00 schreef capibar het volgende:
[..]
BIJ MIJ IS HET EEN verassing WANT MIJN bradda IS NU WEG MET DE pimp AUDI om FRITUURFOER TE HALEN DUS IK WEET niet WAT HIOJ Haalt!!!!!111!!!!!
ZOMFG DE zenuwen.
ps. kudo' s passEn plz
OMGOMGOMGOMGGOM RIBSTER rockt OKOKO K KUDO's!!!!! KUdos'S VOOR JAu!!!!1!!!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het opgehaald, en die vroeg me of ik een pikanto wou, maar ik was aan de telefoon dus ik gaf haar een veertienpuntgif. En toen kwam ze thuis en heb ik lekker gegeten. HMMMMMM PIKANTO
(KUDOOS VOOR JOU!!!!!!!!!!!11111111111 WJNMK HVJ )
RIBSTER????quote:Op donderdag 21 september 2006 18:07 schreef capibar het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGGOM RIBSTER rockt OKOKO K KUDO's!!!!! KUdos'S VOOR JAu!!!!1!!!!!
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:11 schreef Chanty87 het volgende:
...
Joehoe, hoog niveau, waar ben je?
Bleh, dat zuigt zeg maar best wel... Ik snap ook niet dat ze zelf niet inzien dat zulke dingen niet kunnen, ze kunnen toch ook gewoon rekenen?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
GADVERDAMME!
![]()
Hier ben ik lief!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:11 schreef Chanty87 het volgende:
...
Hier chanquote:Op donderdag 21 september 2006 18:11 schreef Chanty87 het volgende:
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Nee bij FOK IS HET KWIJLIES HEB IK geHOORT -2quote:Op donderdag 21 september 2006 18:25 schreef mordradead het volgende:
capibar heeft superdudes ontdekt
Pl3@sZ p@sS Mii D13 Qu0dOsZS
Zeik niet. Ik moet vandaag (22:15) voor project onderzoek enquetes houden op een allochtone homodansavond. Daar gaat mijn donderdagvond.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
GADVERDAMME!
![]()
Zit zich vast ab zu spritzen op WoW.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:04 schreef King_of_cubes het volgende:
capibarPeri is zeker weer afwezig.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef capibar het volgende:
[..]
Zit zich vast ab zu spritzen op WoW.
Shit nee, met die had ik iedereen eruit gezongen.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:43 schreef mordradead het volgende:
zit Hero van Enrique Iglesias erin?
Microtransactions ftlquote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 gaat heersen op SingStar gebied, je kan dan zelf je liedjes kiezen en downloaden
Dat is inderdaad een stuk beter.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
De PS3 gaat heersen op SingStar gebied, je kan dan zelf je liedjes kiezen en downloaden
Net zoals GTHD barebone waarbij je zelf 300 auto's kunt gaan kopen of met de 2 meegeleverde auto's kunt racen?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nickname?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:43 schreef Roi het volgende:
I've joined the dark side..
Ben nu een actief Neogaf lid
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:10 schreef capibar het volgende:
Ik pass je trouwens 10 kudo's, speknek.
Omdat je nickname rijmt op trekvlek.
Ik ben vandaag vrijquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:33 schreef Laniboekje het volgende:
Wat staat er op ieders planning van vandaag?
Goede idee koffie. Daar ben ik wel aan toe.quote:
Mooi zoquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
GoeiemorgenWe waren gister gewoon met al onze huisgenoten plus 4 oud huisgenoten uit
Dat is echt nog nooooit gebeurd
Zooo gelachen ook alleen een *klein* beetje teveel gedronken denk ik
Werken..en dat was het zo'n beetjequote:Op vrijdag 22 september 2006 09:33 schreef Laniboekje het volgende:
Wat staat er op ieders planning van vandaag?
I feel ya my niggah!. Ik moet er ook vandoor zometeen en ik mag tot 22uquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Werken..en dat was het zo'n beetje
supp holmes?quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I feel ya my niggah!. Ik moet er ook vandoor zometeen en ik mag tot 22u
aaaaightquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:38 schreef mordradead het volgende:
*klaar, aight
beetje werken, beetje vergaderen, een hoop gamenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Werken..en dat was het zo'n beetje
Maakt niet uit MMarSu, niemand is perfectquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme GD het begint nu toch wel te jeuken om zo'n Ps3 te halen..
Sigma ziet er heerlijk echt heerlijk uit
Ik moet zomenteen werkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:37 schreef Laniboekje het volgende:
Ik mag over 20 minuutjes ook weer naar huis. Dan is het weekend!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik moet zomenteen werkenIk heb niet zo zin
Kun jij niet voor mij in één keer door gaan
![]()
No shit sherlockquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:44 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme GD het begint nu toch wel te jeuken om zo'n Ps3 te halen..
Sigma ziet er heerlijk echt heerlijk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahum..carry on
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 04:47 schreef MMaRsu het volgende:
KABOUTER!!!warezhoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahum..carry on
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:54 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |