maar dit topic straalt kwaliteit uit door de OP zie je?quote:
Nee..quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar dit topic straalt kwaliteit uit door de OP zie je?
express gedaan natuurlijk, ik ben geen doorsnee usert, jeweetquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:13 schreef King_of_cubes het volgende:
Jouw GAM SC banner is wel lelijker dan die van mij.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
express gedaan natuurlijk, ik ben geen doorsnee usert, jeweet![]()
![]()
![]()
Hansje gebruik je geheime forum rechten om de TT te wijzigen in "[GAM SC]Gamedemon en King_of_cubes SC"quote:
anders verneukt je mijn cover even...HARD!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:32 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hansje gebruik je geheime forum rechten om de TT te wijzigen in "[GAM SC]Gamedemon en King_of_cubes SC"
Maak je geen zorgen, nadat je de titel hebt veranderd durft niemand hier meer te komen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
anders verneukt je mijn cover even...HARD!
Die was er not best lastig uit te halenquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:01 schreef taart het volgende:
hoe krijg ik deze ringtone?
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3597/f35a99e5/index.html
Laniboekjequote:Op zaterdag 16 september 2006 19:48 schreef Laniboekje het volgende:
Een goedeavond beste GAM SC'ertjes van me.
Doe die van mij dan maar weer open.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef peristilius het volgende:
Dit topic is zo kut dat ik misschien hier ook maar een slotje op gooi.
Verkapte niveau-opkrik-post
Hmm, dat is nog niet eens zo'n slecht plan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Doe die van mij dan maar weer open.
Ik vind dat we hem best mogen herinneren als de toffe, grappige gast die hij was, pas als mensen grappen over zijn dood gaan maken vind ik het erg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kunnen we Steve achter ons laten? De goede man is niet meer onder ons en grappen erover heb ik nou ook wel gehad
Voor ie dood was hoorde je ook al genoeg over hem hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:36 schreef Chanty87 het volgende:
Hou nou eens op met die Steve IrwinVoor ie dood was hoorde je nooit iemand, waarom nu dan wel? o_0
Anyway, etentje was gezellig. Malakka is DRUK.
Toen zag ik echt niet in elk topic een foto van hem opduiken, hoogstens bij de reclame van dat telecombedrijf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Voor ie dood was hoorde je ook al genoeg over hem hoor.
Maar ja, nu natuurlijk wel een stuk meer, das logisch.
Ik krijg nooit genoeg van die gast, maar ja, zal wel aan mij liggen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Toen zag ik echt niet in elk topic een foto van hem opduiken, hoogstens bij de reclame van dat telecombedrijf.Iig begint het nu wel erg vervelend te worden.
En ben je met m op de foto gegaan?quote:Op zondag 17 september 2006 15:44 schreef Roi het volgende:
Er was dus gistern zo'n gast van de PU bij de Praxis![]()
![]()
Nee man, ik loop dus zo naar hem toe van hey JAn (met een Nintendo schouider tas!!!1!1). Herkende hij me niet eensquote:Op zondag 17 september 2006 15:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En ben je met m op de foto gegaan?
De arrogantie van die lui.quote:Op zondag 17 september 2006 15:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Nee man, ik loop dus zo naar hem toe van hey JAn (met een Nintendo schouider tas!!!1!1). Herkende hij me niet eens....
Ja nou dan kan je ook maar flink de tievus krijgen hoor![]()
!
wat bied je aan dan?quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef Roi het volgende:
Ziet iemand 290¤ te bieden op iets wat ik aanbied voor 175¤ op Marktplaats.
FUCK OP!!
iemand uit nigeria?quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef Roi het volgende:
Ziet iemand 290¤ te bieden op iets wat ik aanbied voor 175¤ op Marktplaats.
FUCK OP!!
Ja, ik doe er 1 uur en 2 minuten over.quote:Op maandag 18 september 2006 08:14 schreef Morthill het volgende:
Damn, is je school een uur rijden of zo
quote:Op maandag 18 september 2006 08:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, ik doe er 2 minuten over.
Herkenbaar helaasquote:Op maandag 18 september 2006 10:38 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes!
Helemaal brak van het weekend en dan zo volle bak aan het werk op school. Tof!
Een mobieltje.quote:
Ah, zal zo ook wel weer even pimpen, jullie hebben mijn nieuwe kamer nog niet gezien.quote:Op maandag 18 september 2006 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jouw Game Opstelling/Verzameling
Zolang je het licht maar aan doet als je de foto maaktquote:Op maandag 18 september 2006 14:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ah, zal zo ook wel weer even pimpen, jullie hebben mijn nieuwe kamer nog niet gezien.
Hmm nee, ik denk dat ik mijn kaarsjes naast de tv zet.quote:Op maandag 18 september 2006 14:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Zolang je het licht maar aan doet als je de foto maakt
Leugens!quote:Op maandag 18 september 2006 16:15 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb jullie gemist skatjes van me!
oh noes!quote:Op maandag 18 september 2006 16:34 schreef Roi het volgende:
BET-RAPT!
quote:Op maandag 18 september 2006 17:42 schreef Laniboekje het volgende:
En we zijn weer thuis. Nu fijn koken, wachten op de enorme hoosbui die hier hoogstens wel zal komen gezien de donkere lucht, CSI kijken, fijn 'leren' (oftewel Fokken dus).
Tot vanavond!
PDF.quote:Op maandag 18 september 2006 18:29 schreef Morthill het volgende:
Anders is inDesign wel handig of zo, heeft ie overal de bleed verneukt. En we hebben al 2x een uur verneukt aan het exporteren naar PDF >_<
Een almanak in Word maken is ook zoietsquote:
Wat is er moeilijk aan Indesign die een bestand exporteerd naar pdf?quote:Op maandag 18 september 2006 18:29 schreef Morthill het volgende:
Anders is inDesign wel handig of zo, heeft ie overal de bleed verneukt. En we hebben al 2x een uur verneukt aan het exporteren naar PDF >_<
Dat het indesign is en je daar werkelijk extreem moet muggenziften op instellen omdat het anders kje lay-out naar de klote helptquote:Op maandag 18 september 2006 22:59 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan Indesign die een bestand exporteerd naar pdf?
Doe ns niet zo verlegenquote:
Mwa, ik heb nooit echt problemen met InDesign gehad hoor... En toch vaak zat mee gewerkt.quote:Op maandag 18 september 2006 23:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat het indesign is en je daar werkelijk extreem moet muggenziften op instellen omdat het anders kje lay-out naar de klote helpt
inDesign heeft van dat soort onzin instellingen als bleed links en rechts. In plaats van dat ze nu duidelijk zeggen wat ze bedoelen als, binnenkant pagina en buitenkant of zo. Iets waarmee je begrijpt wat er mis is >_<quote:Op maandag 18 september 2006 23:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mwa, ik heb nooit echt problemen met InDesign gehad hoor... En toch vaak zat mee gewerkt.
@ Roy; Beetje wel hoor![]()
Najaquote:
Ik was aan het douchenquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik was aan het douchen![]()
@ Roy; jep, als je in de PS2 versie de mafia suit aandoet en 4 keer ofzo de Chicago Typewriter laadt, doet ie dat
Omdat je een leven hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |