En als je niet gamed offer je maagden aan satan?quote:Op maandag 18 september 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
De laatste keer dat we een dergelijk topic hadden was in 2005 volgens de almachtige search en dus vond ik het tijd voor een nieuwe. Dit is mijn eerste foto:
[afbeelding]
Meer volgt
Als je veel foto's post, probeer ze dan te resizen voor eventuele stakkers met een trage i-net verbinding
Dan zie je de kaarsen nietquote:
Kaarsen zie je ook in het lichtquote:Op maandag 18 september 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zie je de kaarsen niet![]()
JVC stereo?quote:Op maandag 18 september 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
De laatste keer dat we een dergelijk topic hadden was in 2005 volgens de almachtige search en dus vond ik het tijd voor een nieuwe. Dit is mijn eerste foto:
[afbeelding]
Meer volgt
Als je veel foto's post, probeer ze dan te resizen voor eventuele stakkers met een trage i-net verbinding
Je kan ook gewoon een langere sluitertijd nemen. Hier zie je niets meer dan wat verlichte puntjes en een wazig scherm.quote:Op maandag 18 september 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zie je de kaarsen niet![]()
Gewone foto's komen nog, zoals ik al zei in de OP
Doe maar gauw het licht weer uit eigenlijk met die PSV dingenquote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, met gewoon licht dan maar, tevens de rest even gefotografeerd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik dacht eerst... godverdomme wat een puinhoop!quote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe het licht maar weer uit Gijs.quote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn opmerking was eigenlijk gericht tegen TSquote:Op maandag 18 september 2006 15:00 schreef Cubewoods het volgende:
Dat is de enigste verzameling die ik nog gebruik
Er staan zo'n 200 games op de foto'squote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef 5112 het volgende:
Maar post nu eens echte foto's van je verzameling, want die paar spelletjes die je nu laat zien vind ik nu niet echt de titel verzameling waard...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |