En als je niet gamed offer je maagden aan satan?quote:Op maandag 18 september 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
De laatste keer dat we een dergelijk topic hadden was in 2005 volgens de almachtige search en dus vond ik het tijd voor een nieuwe. Dit is mijn eerste foto:
[afbeelding]
Meer volgt
Als je veel foto's post, probeer ze dan te resizen voor eventuele stakkers met een trage i-net verbinding
Dan zie je de kaarsen nietquote:
Kaarsen zie je ook in het lichtquote:Op maandag 18 september 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zie je de kaarsen niet![]()
JVC stereo?quote:Op maandag 18 september 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
De laatste keer dat we een dergelijk topic hadden was in 2005 volgens de almachtige search en dus vond ik het tijd voor een nieuwe. Dit is mijn eerste foto:
[afbeelding]
Meer volgt
Als je veel foto's post, probeer ze dan te resizen voor eventuele stakkers met een trage i-net verbinding
Je kan ook gewoon een langere sluitertijd nemen. Hier zie je niets meer dan wat verlichte puntjes en een wazig scherm.quote:Op maandag 18 september 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zie je de kaarsen niet![]()
Gewone foto's komen nog, zoals ik al zei in de OP
Doe maar gauw het licht weer uit eigenlijk met die PSV dingenquote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, met gewoon licht dan maar, tevens de rest even gefotografeerd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik dacht eerst... godverdomme wat een puinhoop!quote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe het licht maar weer uit Gijs.quote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn opmerking was eigenlijk gericht tegen TSquote:Op maandag 18 september 2006 15:00 schreef Cubewoods het volgende:
Dat is de enigste verzameling die ik nog gebruik
Er staan zo'n 200 games op de foto'squote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef 5112 het volgende:
Maar post nu eens echte foto's van je verzameling, want die paar spelletjes die je nu laat zien vind ik nu niet echt de titel verzameling waard...
die had ik zo ongeveer op 1 console!quote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er staan zo'n 200 games op de foto's
Je bedoelt dat je een beginnende verzamelaar bent. Kom maar eens terug als je boven de 1000 zitquote:Op maandag 18 september 2006 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er staan zo'n 200 games op de foto's
Verzameling/ OPSTELLING. Zeiktrut.quote:Op maandag 18 september 2006 16:29 schreef Gamedemon het volgende:
Tis een : pats met je gamecollectie/verzameling topic
niet een : Pimp je tv topic
Deed ik omdat er 1 wiel af gevallen isquote:
Die Aristona was onze eerste breedbeeld tvquote:Op maandag 18 september 2006 19:55 schreef Mystikvm het volgende:
Strakke TV BMH...Da's zeker 10 punten waard.....
.....
.....Die direct jou weer af worden genomen door die Aristona.
Zijn broer is ook al zo gek op tosti'squote:Op maandag 18 september 2006 21:30 schreef Reintji het volgende:
Leuk detail peristilius, dat tosti-ijzer op reikhoogte ;-)
koffiequote:Op maandag 18 september 2006 22:42 schreef peristilius het volgende:
Tosti's heerschen, heb ook al een waterkoker, moet alleen nog een koffiezetapparaat bij, die komt binnenkort.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |