Zorg wel dat ze zwanger is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:08 schreef razzberry het volgende:
Neuk die bitch en dump haar. Dan heb je pas echt een Wheheheh situatie.
Hoeft ook niet, plaats hier een pic van haar.quote:
Niet zo bijdehand, ventje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:10 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, plaats hier een pic van haar.![]()
Ik dacht dat webcamsex ook meetelde.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:11 schreef Osiri.s het volgende:
Dude..
Doe normaal.. MSN verkering..![]()
Dan kun je dur niet eens nueken!![]()
Het zou me niets verbazen als het een fokker blijkt te zijnquote:crizszszs hvj zegt:
schatje
crizszszs hvj zegt:
wil je mijn in je naam zette
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het een fokker blijkt te zijn.
Dude.. Dat heet dan gewoon masturberen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:13 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ik dacht dat webcamsex ook meetelde.![]()
quote:crizszszs hvj zegt:
kom je dan een keer
crizszszs hvj zegt:
kunne we een keer iets leuk doen
Chriszszszszszszsz zegt:
Ja
crizszszs hvj zegt:
zoals
Chriszszszszszszsz zegt:
Ik weet het niet, wat wil je doen?
crizszszs hvj zegt:
kunne we een keer kind make
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:44 schreef Nonnel het volgende:
Maar wat was je antwoord nou?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze/hij/het zegt dat ze/hij/het 16 is.
En dan je baan kwijtraken, een huwelijk kapot.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:39 schreef Sloavink het volgende:
Noiken en dan zoen gaar filmpje maken van der terwijl ze in de badkamer staat.
Lekker strak toch.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
Maar ik denk een jaar of 13, ja.
Als ze echt is.
Een mooie leeftijd voor ontmaagding.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze/hij/het zegt dat ze/hij/het 16 is.
Dat is 14 ook.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:53 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Een mooie leeftijd voor ontmaagding.
quote:Op zondag 17 september 2006 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig.
Ze had het namelijk even daarvoor ''uitgemaakt'' omdat ik wegmoest.
Nog geneukt? Schiet op gekquote:Op zondag 17 september 2006 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig.
Ze had het namelijk even daarvoor ''uitgemaakt'' omdat ik wegmoest.
Ik praat gewoon met haar mee.quote:Op zondag 17 september 2006 18:23 schreef MilkyWay het volgende:
Chris, nou moet je ook je reacties posten
Zoek ergens anders een topic die Chriz2k belachelijk maaktquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het een fokker blijkt te zijn.
Onrealistisch plaatje, bReEzAh's hebben altijd een gekleurd, doorstreept en bovenal onleesbaar lettertype ingesteld. Nog iets beter je best doen, Chris.quote:
Dat kan je uitschakelen hè.quote:Op zondag 17 september 2006 18:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Onrealistisch plaatje, bReEzAh's hebben altijd een gekleurd, doorstreept en bovenal onleesbaar lettertype ingesteld. Nog iets beter je best doen, Chris.
Dude, dat ben ik écht niet hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 18:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Onrealistisch plaatje, bReEzAh's hebben altijd een gekleurd, doorstreept en bovenal onleesbaar lettertype ingesteld. Nog iets beter je best doen, Chris.
En je hebt natuurlijk altijd nog de breezah's die te dom zijn om een ander lettertype in te kunnen stellen.quote:Op zondag 17 september 2006 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dude, dat ben ik écht niet hoor.
Ik zou het op een andere manier faken.
En toen werd opeens alles aangepast tot het bij die beschrijving past.quote:Op zondag 17 september 2006 18:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 september 2006 18:51 schreef Aurelianus het volgende:
Ik moet altijd een traantje wegpinken als ik zo'n ontroerend voorbeeld tegenkom van pure, onvoorwaardelijke liefde.
Doorboorde ik haar maagdenvliesje met mijn kloppende lid.quote:Op zondag 17 september 2006 20:07 schreef imported_sphinx het volgende:
en toen?
dat bewijst maar hoe weinig je weetquote:Op zondag 17 september 2006 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doorboorde ik haar maagdenvliesje met mijn kloppende lid.
Niet alles serieus nemen hequote:Op zondag 17 september 2006 20:16 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dat bewijst maar hoe weinig je weet![]()
Beautifull Hopequote:Op zondag 17 september 2006 20:34 schreef imported_sphinx het volgende:
en hoe gaat het kind heten dan?
quote:
Nee, m'n ex.quote:
gadamme je avatarquote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
Chriz ! Hoe kun je ! Ik dacht dat je van me hield ! Smerige player
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chriz houdt alleen van dames met klasse.quote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je geilt wel op Chriz...quote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fout ! Iedere trouwe Met-Yvana fan hoort te weten dat mijn username slaat op mijn karakteristieke manier van de telefoon opnemenquote:Op zondag 17 september 2006 23:18 schreef razzberry het volgende:
[..]
Tuurlijk die M is een typfout. Ze wou SL typen in haar username.
Ik mag je wel. Je ging niet eens in op mijn belediging. Alleen iemand met klasse doet dat.quote:Op zondag 17 september 2006 23:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Fout ! Iedere trouwe Met-Yvana fan hoort te weten dat mijn username slaat op mijn karakteristieke manier van de telefoon opnemen
,, met Yvaaaaaana"
![]()
![]()
Och, als mensen het te bont bij me maken wil ik weleens gemeen uit de hoek komen, maar dat doe ik liever niet.quote:Op zondag 17 september 2006 23:26 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ik mag je wel. Je ging niet eens in op mijn belediging. Alleen iemand met klasse doet dat.
Jij bent al 18 hequote:Op zondag 17 september 2006 23:29 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och, als mensen het te bont bij me maken wil ik weleens gemeen uit de hoek komen, maar dat doe ik liever niet.![]()
quote:
quote:Op maandag 18 september 2006 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
update van zn webcamster
[afbeelding]
Dat jij een rare gedachtengang hebt wisten we alquote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truequote:Op zondag 17 september 2006 22:29 schreef razzberry het volgende:
[..]
Chriz houdt alleen van dames met klasse.
True againquote:
Nee, ze pwnt zichzelfquote:Op zondag 17 september 2006 23:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
Werd je daar eens even gepwned, Chris.
nee, je discreader ( is strakkerquote:Op maandag 18 september 2006 12:38 schreef SimtekF1 het volgende:
MSN verkering?
Neuk je dan je dvd speler terwijl je met haar aan het cammen bent?
En die is twaalf?quote:Op maandag 18 september 2006 10:12 schreef boem-dikkie het volgende:
update van zn webcamster
[afbeelding]
quote:
Sla maar vast breezer inquote:
en wat kost t als ik mn eigen breezers meeneem?quote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De GHB ligt al klaar.
Liefhebbers mogen zich voor 20 euro een kwartier op haar uitleven.
Snap ik eindelijk waarom ik niet getrouwd ben en geen baan hebquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dan je baan kwijtraken, een huwelijk kapot.
en in de panorama staan ?
quote:Op maandag 18 september 2006 20:12 schreef Acryl het volgende:
[..]
en wat kost t als ik mn eigen breezers meeneem?
Dan plast zer in ieder geval nog niet door een borsteltjequote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:46 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Dan plast zer in ieder geval nog niet door een borsteltje![]()
ik zie t probleem niet.. tis wat veel, 6 jaar verschil.. maar moet kunnen toch? als je echt van elkaar houdtquote:
niet lullen maar batsenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
Maar serieus, dat is gewoon niet grappig meer.
10, dat is mijn nichtje ook, en ze heeft al dikke sekspraat enzo.
weet zij veel hoe kinderen gemaakt wordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:55 schreef Chriz2k het volgende:
Maar serieus, dat is gewoon niet grappig meer.
10, dat is mijn nichtje ook, en ze heeft al dikke sekspraat enzo.
WTF heb ik ermee te makenquote:Op zondag 17 september 2006 23:18 schreef razzberry het volgende:
[..]
Tuurlijk die M is een typfout. Ze wou SL typen in haar username.
Daar ging mn thee bijna over mn toetsenbordquote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:11 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Daar ging mn thee kwakje bijna over mn toetsenbord![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:05 schreef imported_sphinx het volgende:
weet zij veel hoe kinderen gemaakt worden![]()
wie unne n00bquote:Op zondag 17 september 2006 23:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
Werd je daar eens even gepwned, Chris.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:26 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnn.. dit wordt echt van kwzaad tot erger.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:24 schreef jors het volgende:
maarree even over webcam sex....
doe het wel veillig
dan is deze dus gepast?quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:28 schreef razzberry het volgende:
Dat is Pedo chriz. Ik vond het altijd op het randje maar nu is het Pedo.
Meer deze:quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dan is deze dus gepast? [afbeelding]
keihard neuken he.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef SnowDoggg het volgende:
Whehehehe ze is 10 !!!!111!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
En nu?
Boh! Ze was gruwelijk nat...quote:
Steengeil... euh... geenstijl.nlquote:
ik ook van jou hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 18:55 schreef Chriz2k het volgende:
imported_sphinx, ik vind je best wel een eng mannetje.
Als ze het zelf ook wil ga je je gang maarquote:Op woensdag 20 september 2006 18:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook van jou hoor.
en btw, een meisje in mijn klas heet Tanya, moet ik haar nu neuken?
maar stel dat ze radioactief is, wat moet ik dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als ze het zelf ook wil ga je je gang maar.
Foto's.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook van jou hoor.
en btw, een meisje in mijn klas heet Tanya, moet ik haar nu neuken?
ja, maar was zij ook radioactief?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:05 schreef Niwa het volgende:
Ik had een keer iemand van 8 op MSN die zo deed.
Nee, wel videoactief.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, maar was zij ook radioactief?![]()
2 euro geboden..quote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De GHB ligt al klaar.
vind ik ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:44 schreef iamredleader het volgende:
Whehehehehehehehehehehehehehe of zo.
Ik ben geen liefhebber, mag ik dan gratis?quote:Op maandag 18 september 2006 19:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
De GHB ligt al klaar.
was je/ze zo wanhopig?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:33 schreef Sloavink het volgende:
[..]
En je bent een keertje gepijped in het zwembad door een negerin.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:08 schreef razzberry het volgende:
Neuk die bitch en dump haar. Dan heb je pas echt een Wheheheh situatie.
ik ook@!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:26 schreef iamredleader het volgende:
Whehehehehehehehehehehehe fipo vijfde pagina![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Whehehehe, ik heb haar geneukt en nu is ze zwanger.
Ik hoop persoonlijk op een chromosoompje meer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef Chowi het volgende:
Tof, Chriz. Ik hoop voor je dat het kind een chromosoompje minder heeft.
Ze heeft nog niet eens gemenstrueerd Chriz.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef Chriz2k het volgende:
Das ook nergens voor nodigquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:20 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet eens gemenstrueerd Chriz.![]()
Heb jij van dat slappe zaad dat 't niet langer uithoudt dan een dag daarbinnen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is altijd wel handig als je een meisje van 10 wilt bezwangeren.
Niet msn'en maar nu3ckenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:54 schreef jors het volgende:
en hier leren wij dus van wat?
Whehequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:18 schreef Chowi het volgende:
Tof, Chriz. Ik hoop voor je dat het kind een chromosoompje minder heeft.
Whehehehehehehe whehehehequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:13 schreef Chriz2k het volgende:
Dude, flikker nou eens op met je kicks.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is dat je bier in je handen hebt in je fotoboek, anders had ik je geslagen.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:12 schreef NJ het volgende:
Hey Chris, heb je nou al geneukt?
Yvonnequote:Op zondag 8 oktober 2006 14:24 schreef Koenholio het volgende:
En weet je al een naam voor je kind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |