Zorg wel dat ze zwanger is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:08 schreef razzberry het volgende:
Neuk die bitch en dump haar. Dan heb je pas echt een Wheheheh situatie.
Hoeft ook niet, plaats hier een pic van haar.quote:
Niet zo bijdehand, ventje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:10 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, plaats hier een pic van haar.![]()
Ik dacht dat webcamsex ook meetelde.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:11 schreef Osiri.s het volgende:
Dude..
Doe normaal.. MSN verkering..![]()
Dan kun je dur niet eens nueken!![]()
Het zou me niets verbazen als het een fokker blijkt te zijnquote:crizszszs hvj zegt:
schatje
crizszszs hvj zegt:
wil je mijn in je naam zette
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het een fokker blijkt te zijn.
Dude.. Dat heet dan gewoon masturberen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:13 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ik dacht dat webcamsex ook meetelde.![]()
quote:crizszszs hvj zegt:
kom je dan een keer
crizszszs hvj zegt:
kunne we een keer iets leuk doen
Chriszszszszszszsz zegt:
Ja
crizszszs hvj zegt:
zoals
Chriszszszszszszsz zegt:
Ik weet het niet, wat wil je doen?
crizszszs hvj zegt:
kunne we een keer kind make
Ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:44 schreef Nonnel het volgende:
Maar wat was je antwoord nou?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze/hij/het zegt dat ze/hij/het 16 is.
En dan je baan kwijtraken, een huwelijk kapot.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:39 schreef Sloavink het volgende:
Noiken en dan zoen gaar filmpje maken van der terwijl ze in de badkamer staat.
Lekker strak toch.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
Maar ik denk een jaar of 13, ja.
Als ze echt is.
Een mooie leeftijd voor ontmaagding.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze/hij/het zegt dat ze/hij/het 16 is.
Dat is 14 ook.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:53 schreef Betaserc het volgende:
[..]
Een mooie leeftijd voor ontmaagding.
quote:Op zondag 17 september 2006 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig.
Ze had het namelijk even daarvoor ''uitgemaakt'' omdat ik wegmoest.
Nog geneukt? Schiet op gekquote:Op zondag 17 september 2006 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig.
Ze had het namelijk even daarvoor ''uitgemaakt'' omdat ik wegmoest.
Ik praat gewoon met haar mee.quote:Op zondag 17 september 2006 18:23 schreef MilkyWay het volgende:
Chris, nou moet je ook je reacties posten
Zoek ergens anders een topic die Chriz2k belachelijk maaktquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het een fokker blijkt te zijn.
Onrealistisch plaatje, bReEzAh's hebben altijd een gekleurd, doorstreept en bovenal onleesbaar lettertype ingesteld. Nog iets beter je best doen, Chris.quote:
Dat kan je uitschakelen hè.quote:Op zondag 17 september 2006 18:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Onrealistisch plaatje, bReEzAh's hebben altijd een gekleurd, doorstreept en bovenal onleesbaar lettertype ingesteld. Nog iets beter je best doen, Chris.
Dude, dat ben ik écht niet hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 18:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Onrealistisch plaatje, bReEzAh's hebben altijd een gekleurd, doorstreept en bovenal onleesbaar lettertype ingesteld. Nog iets beter je best doen, Chris.
En je hebt natuurlijk altijd nog de breezah's die te dom zijn om een ander lettertype in te kunnen stellen.quote:Op zondag 17 september 2006 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dude, dat ben ik écht niet hoor.
Ik zou het op een andere manier faken.
En toen werd opeens alles aangepast tot het bij die beschrijving past.quote:Op zondag 17 september 2006 18:46 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 september 2006 18:51 schreef Aurelianus het volgende:
Ik moet altijd een traantje wegpinken als ik zo'n ontroerend voorbeeld tegenkom van pure, onvoorwaardelijke liefde.
Doorboorde ik haar maagdenvliesje met mijn kloppende lid.quote:Op zondag 17 september 2006 20:07 schreef imported_sphinx het volgende:
en toen?
dat bewijst maar hoe weinig je weetquote:Op zondag 17 september 2006 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Doorboorde ik haar maagdenvliesje met mijn kloppende lid.
Niet alles serieus nemen hequote:Op zondag 17 september 2006 20:16 schreef PsyCha het volgende:
[..]
dat bewijst maar hoe weinig je weet![]()
Beautifull Hopequote:Op zondag 17 september 2006 20:34 schreef imported_sphinx het volgende:
en hoe gaat het kind heten dan?
quote:
Nee, m'n ex.quote:
gadamme je avatarquote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
Chriz ! Hoe kun je ! Ik dacht dat je van me hield ! Smerige player
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chriz houdt alleen van dames met klasse.quote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je geilt wel op Chriz...quote:Op zondag 17 september 2006 21:51 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fout ! Iedere trouwe Met-Yvana fan hoort te weten dat mijn username slaat op mijn karakteristieke manier van de telefoon opnemenquote:Op zondag 17 september 2006 23:18 schreef razzberry het volgende:
[..]
Tuurlijk die M is een typfout. Ze wou SL typen in haar username.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |