Oplichteriijquote:Op zondag 17 september 2006 11:32 schreef Diablos79 het volgende:
Die virtual console is gewoon oplichterij van Nintendo en ook erg ondankbaar tegen over hun aanhang die jaren geleden al die games al hebben gekocht. Als ze echt om hun fans hadden gegeven dan zouden ze gewoon een bedrag van 5 euro per maand vragen en dat je dan alle (iedergeval Nes en Snes) games mag spelen/downloaden die erop staan.
dat is, als iedereen zegt dat de 360 content oplichterij is, dan is dit ook oplichterijquote:
Sony gaat het ook doen met de PSP...quote:Op zondag 17 september 2006 11:32 schreef Diablos79 het volgende:
Die virtual console is gewoon oplichterij van Nintendo en ook erg ondankbaar tegen over hun aanhang die jaren geleden al die games al hebben gekocht. Als ze echt om hun fans hadden gegeven dan zouden ze gewoon een bedrag van 5 euro per maand vragen en dat je dan alle (iedergeval Nes en Snes) games mag spelen/downloaden die erop staan.
Ik vind 1,49 voor een gesneden Oerbrood bij de C1000 ook oplichterij trouwens!quote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is, als iedereen zegt dat de 360 content oplichterij is, dan is dit ook oplichterij
alles moet gewoon gratis zijn! Waarom ergens voor betalen?
maar daar heb je nog wat aanquote:Op zondag 17 september 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind 1,49 voor een gesneden Oerbrood bij de C1000 ook oplichterij trouwens!
Als die meer dan 7.50 per spel gaan vragen vind ik dat ook teveel.quote:Op zondag 17 september 2006 11:42 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Sony gaat het ook doen met de PSP...
Het is ook maar afwachten hoeveel die PS-emulator spellen per stuk gaan kosten.
Ik vind het leuk dat ze dat aanbieden en ik ben blij dat de PS3 100% backwards compatible gaat zijn![]()
Maar alle games die je al hebt hoef je toch niet weer te downloaden?quote:Op zondag 17 september 2006 11:55 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als die meer dan 7.50 per spel gaan vragen vind ik dat ook teveel.
Dat Nintendo nog 10 euro(vind ik nog teveel) vraagd voor een N64 daar kan ik inkomen, dat zijn nog niet zulke hele oude spellen. Maar 8 euro voor een SNES spel, kom op he. Dat is gewoon echt oplichterij. Ik heb vroeger zo'n 50 SNES spellen gekocht met een gemiddelde prijs van 60 euro en dan zou ik er nu weer voor moeten betalen. Ze hebben al genoeg verdiend aan die spellen. Die kunnen ze best hun fans schenken, of voor een klein bedrag per maand maar dan dat je ze allemaal mag downloaden(die ze elke maand uitbrengen).
Dan nog is het veels te duur. Helemaal als ik ze zo allemaal van internet kan halen. Die Wii is best een leuk ding maar dat virtual console is gewoon geldklopperij.quote:Op zondag 17 september 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar alle games die je al hebt hoef je toch niet weer te downloaden?Dat zou stom zijn.
Ik ga voor de games die ik gemist heb of nooit heb kunnen kopen (ChronoTrigger, Lufia 1, Secret of Mana, Illusion of Gaia, etc).
8 euro voor enkele van de beste games allertijden vind ik een koopje. En ja, ik kan ze ook op mn PC gaan spelen, maar ik zit liever op de bank met een controller en ik game gewoon legaal.quote:Op zondag 17 september 2006 12:00 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan nog is het veels te duur. Helemaal als ik ze zo allemaal van internet kan halen. Die Wii is best een leuk ding maar dat virtual console is gewoon geldklopperij.
En wat nu als je het hebt gehad en nu wel weer eens wilt spelen. Dan MOET je er dus wel voor betalen. En dat ze er een bedrag voor vragen is opzich niet zo erg, het gaat om de hoogte ervan. Die spellen zijn gewoon te duur op die manier.quote:Op zondag 17 september 2006 12:09 schreef moomoo het volgende:
ja, omdat je alle software/games ook gratis van internet kan plukken is het eigenlijk oplichterij van software-/gamesbedrijven dat ze überhaupt nog ergens geld voor durven te vragen.
ik snap het hele gehuil om die VC niet. dus je hebt voor spel X 15 jaar geleden al eens betaald en nu MOET je het opnieuw kopen? lul niet man. je gaat toch niet betalen voor iets dat je al hebt?
Als ik de game voor 8 euro origineel kan kopen met doos en boekje zal ik dat ook zeker doen. Dan koop ik niet de WIi VC versie. Ben gekke Henkie nietquote:Op zondag 17 september 2006 12:09 schreef Diablos79 het volgende:
Ik vind 8 euro voor een oude game teveel. En dan maakt het niet uit hoe goed hij was. Helemaal omdat je alleen de rom krijgt en verder niks. Als je een beetje rond zoekt kun je voor minder dan 8 euro het spel origineel vinden met doos en boekjes.
Maar de console wordt wel geprijst naar de functionaliteit die hij heeft, dus als we nutteloze dingen krijgen maar we moeten er wel voor betalen worden we hier niet vrolijk.quote:Op zondag 17 september 2006 12:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een gezeur. Je hóeft helemaal geen gebruik te maken van de virtual console.
Euuh.. Wil je dan ook een core pack hebben? Zonder geheugen, zonder gratis online gamen & zonder wifi?quote:Op zondag 17 september 2006 12:14 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Maar de console wordt wel geprijst naar de functionaliteit die hij heeft, dus als we nutteloze dingen krijgen maar we moeten er wel voor betalen worden we hier niet vrolijk.
quote:According to the fact sheet for WarioWare: Smooth Moves provided by Nintendo during the Wii Preview 2006 event, players will see their Mii avatars used during gameplay. The fact sheet did not specify to what extent the Mii avatars will be seen or incorporated into gameplay.
Miis are personalized avatars stored within the Wii console. Their full functionality range has yet to be determined, though Game Designer Shigeru Miyamoto mentioned he'd like to use Miis "for communication", estabishing something similar to Japan's Mixi service, a highly popular social network.
de virtual console is gewoon een stukje software, dat kan nooit echt veel hebben bijgedragen aan de prijsquote:Op zondag 17 september 2006 12:14 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Maar de console wordt wel geprijst naar de functionaliteit die hij heeft, dus als we nutteloze dingen krijgen maar we moeten er wel voor betalen worden we hier niet vrolijk.
Je zou als het goed is zelf de games zonder wii points ( dus met cc ) kunnen kopen.quote:Op zondag 17 september 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
Maar kan je nou ook met creditcard kopen? Want dat zou natuurlijk erg makkelijk zijn.
lijkt me wel logisch. dat is hét wereldwijde betaalmiddel.quote:Op zondag 17 september 2006 12:24 schreef H.Flick het volgende:
Maar kan je nou ook met creditcard kopen? Want dat zou natuurlijk erg makkelijk zijn.
Copy paste mening.quote:Op zondag 17 september 2006 13:18 schreef Steeven het volgende:
Ik zou op zich wel een Wii halen als ze al die Virtual Console-games licht ombouwen, dus dat je wereldwijde rankings krijgt enzo. A la XBLA.
1 2 3 4 5 6 7 | - controller 40 - nun chuck 20 - Zelda 60 ---------- + 370 euro |
Minder dan een 360 premium met een 70 euro kostende wifi adapter & livequote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef Xrenity het volgende:
[ code verwijderd ]
Red Steel en Excite Truck reviews nog even afwachten
370 euro is wel te doen trouwens, nog minder dan een 360 premium
quote:Op zondag 17 september 2006 13:45 schreef Karina het volgende:
Misschien kun je de VC games ook wel met VIP points betalen.
Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 17 september 2006 13:45 schreef Karina het volgende:
Misschien kun je de VC games ook wel met VIP points betalen.
Jij moet werken! Ik wil me wii namelijk wel 8 dec naast mijn TV hebben staan.quote:
Niks onzin, mij lijkt het juist vetquote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Copy paste mening.
Wat een onzin.. Alsof het iemand boeit hoeveel punten je haalt in Super mario bros of hoe snel je zelda uitspeelt.
Totaal onnuttig, mij boeit het 0,0 wat iemand voor highscores heeft.quote:Op zondag 17 september 2006 13:53 schreef Steeven het volgende:
[..]
Niks onzin, mij lijkt het juist vet.
Precies. Nintendo consoles zijn voor competitieve gamers zoals de 360 dat wel is.quote:Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Totaal onnuttig, mij boeit het 0,0 wat iemand voor highscores heeft.
geldt voor mij ookquote:Op zondag 17 september 2006 12:10 schreef Oksel het volgende:
En qua geld.. ik koop bij de launch alleen een Wii + Zelda. Dan ben ik ¤300,- kwijt. Extra controllers etc. kunnen nog wel even wachten.. éérst Zelda.
quote:Op zondag 17 september 2006 14:28 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=13157&type=mov&pl=game
Zelda fishing walkthrough
die lijkt mij ook maar niks. totaal niet gevormd naar de hand ofzo.quote:Op zondag 17 september 2006 14:32 schreef Richardfun het volgende:
Ik hoop vooral dat je je good old GC controller wel kan gebruiken voor de VC games. Heb nl. weinig behoefte aan die extreem lelijke, en zo te zien oncomfortabele 'classic controller'.
Het ziet er ERG onhandig uit. Het beeld zwaait alle kanten opquote:Op zondag 17 september 2006 14:36 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=13161&type=mov&pl=game
Metroid 3 video walkthrough met expert mode
Ziet er goed uit.
Komt omdat hij steeds de controller wil laten zien aan de cameraquote:Op zondag 17 september 2006 14:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het ziet er ERG onhandig uit. Het beeld zwaait alle kanten op
Mja dat vond ik ook al zo leipquote:Op zondag 17 september 2006 14:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Komt omdat hij steeds de controller wil laten zien aan de camera..
Hij drukt de hele controller naar de vloer en zegt dan "And once again the controller has wandered off"...
Gek he?!![]()
Mijn SNES en N64 controllers zijn best braque en dus zou ik gerust A Link To The Past en de DKC series weer willen downloaden om het alsnog weer te kunnen spelen. Maar niet voor 8 euro.quote:Op zondag 17 september 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar alle games die je al hebt hoef je toch niet weer te downloaden?Dat zou stom zijn.
Ik ga voor de games die ik gemist heb of nooit heb kunnen kopen (ChronoTrigger, Lufia 1, Secret of Mana, Illusion of Gaia, etc).
Dan hoeft het nog niet onnuttig te zijnquote:Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Totaal onnuttig, mij boeit het 0,0 wat iemand voor highscores heeft.
Ik zou niet weten waarom niet, er staan nu ook DS games in de sterren catalogus (helaas heb ik nog te weinig punten ervoor), dus waarom geen VC games?quote:Op zondag 17 september 2006 13:46 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee. Wacht eens even..
VIP points? Bedoel je Nintendo.nl sterren? Zo ja? LOL! NEE!
Kan goed, van de Gamecube waren er ook groene en rode debug-kits. De groene werkten met schijfjes, de rode met cartridgesquote:
Ontwikkelingskosten, en ze vragen tegenwoordig voor alles geld. Die foto-editing software hadden ze van mij ook wel weg kunnen laten...doe ik wel met Bob Ross ofzoquote:Op zondag 17 september 2006 12:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de virtual console is gewoon een stukje software, dat kan nooit echt veel hebben bijgedragen aan de prijs
Omdat ze er niets aan verdienenquote:Op zondag 17 september 2006 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, er staan nu ook DS games in de sterren catalogus (helaas heb ik nog te weinig punten ervoor), dus waarom geen VC games?
Waarom een 2e Nunchuck als je toch alleen maar Zelda hebt?quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef Xrenity het volgende:
[ code verwijderd ]
Red Steel en Excite Truck reviews nog even afwachten
370 euro is wel te doen trouwens, nog minder dan een 360 premium
Ik ga stiekem al uit van Red Steel (met zn multiplayer)quote:Op zondag 17 september 2006 15:39 schreef Oksel het volgende:
[..]
Waarom een 2e Nunchuck als je toch alleen maar Zelda hebt?
Wiimote = 40quote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef Platina het volgende:
Hoeveel zijn die extra remote + nunchuck controller dinges? DIe moet je dus apart kopen? Dus is een volledige controller ook duurder dan zijn xbox en ps3 maatjes? (in zoverre je ze kunt vergelijken)
4 nunchucks is nutteloos aangezien er geen games zijn die 4 nunchuks gebruikenquote:Op zondag 17 september 2006 16:29 schreef disjfa het volgende:
Jep. Een wii = 250
3 extra controllers = 120
3 extra nunchucks = 60
4 extra classics = 80
Einde: Wii == ¤ 510,-
Prijzig
Wii Boxing met 4 spelers gebruikt toch echt 4 Wiimotes en 4 nunchuks.quote:Op zondag 17 september 2006 16:33 schreef BMH het volgende:
[..]
4 nunchucks is nutteloos aangezien er geen games zijn die 4 nunchuks gebruiken
Oh. Is dat alleen op dit moment. Ik neem aan dat er wel spellen mee komen. Lijkt mij alleen hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 16:33 schreef BMH het volgende:
[..]
4 nunchucks is nutteloos aangezien er geen games zijn die 4 nunchuks gebruiken
PS3 - 600quote:Op zondag 17 september 2006 16:29 schreef disjfa het volgende:
Jep. Een wii = 250
3 extra controllers = 120
3 extra nunchucks = 60
4 extra classics = 80
Einde: Wii == ¤ 510,-
Prijzig
Mijn mond viel open toen ik je post lasquote:Op zondag 17 september 2006 16:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wii Boxing met 4 spelers gebruikt toch echt 4 Wiimotes en 4 nunchuks.
Edit: Wii Boxing met 4 spelers...Stupid me.
Maar iig, er zullen vast wel games zijn die je met 4 spelers doet waar je ook 4 nunchuks bij nodig hebt
30 euro voor een gyroscopische wireless controller, lition ion battery & oplaadsnoer? NEE! NEE NEE!! Zeker niet.quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
PS3 - 600
4 controllers - 4x30 (positief geval) = 120
totaal 720
Gelukkig maak jij helemaal nooit fouten.quote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn mond viel open toen ik je post las![]()
Jij zeiktrut. Ik zeg alleen dat ik het grappig vond.quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij helemaal nooit fouten.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij zeiktrut. Ik zeg alleen dat ik het grappig vond.
Ga sparen voor mijn Wii!
Met 90% gezeik, getroll en geflame gaat het hard jaquote:Op zondag 17 september 2006 17:24 schreef PastoorPeter het volgende:
Dat vissen
Wat gaan jullie trouwens snel met die topiques tvp.
Net even lekker wezen schijten op werk, heb ik zomaar even een SNES classic mee verdientquote:Op zondag 17 september 2006 18:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar blijven al die mensen die dachten dat de NES downloads gewoon 20 euro per stuk zouden zijn omdat dat ook zo was met de GBA classics?
quote:Op zondag 17 september 2006 17:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Met 90% gezeik, getroll en geflame gaat het hard ja
Komt een apart USB adaptertje dacht ik.quote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef Bot13 het volgende:
Wat ik me afvraag over de Wii Online functionaliteit; ik lees heel veel over WiFi verbindingen met je computer, maar is het ook mogelijk om gewoon via een internetkabeltje de Wii met internet te voorzien?
Zal ook wel weer 50¤ kostenquote:Op zondag 17 september 2006 19:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Komt een apart USB adaptertje dacht ik.
_______________________O______________________quote:Op zondag 17 september 2006 14:28 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=13157&type=mov&pl=game
Zelda fishing walkthrough
_______________________O______________________quote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef Roi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hrkbI_TDOnQ
Laatste minuut ff kijken![]()
![]()
da's maar raar. misschien kan die jongen inderdaad een beperkt idee krijgen van z'n omgeving door echolocatie. een computerbeelden worden op een plat scherm geprojecteerd, dat kan hij op geen enkele manier zienquote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef Roi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hrkbI_TDOnQ
Laatste minuut ff kijken![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's maar raar. misschien kan die jongen inderdaad een beperkt idee krijgen van z'n omgeving door echolocatie. een computerbeelden worden op een plat scherm geprojecteerd, dat kan hij op geen enkele manier zien
Wat me nog het meest opvalt (afgezien van dat het extreem retegeil is, maar dat wisten we inmiddels wel), is dat je nu voor het eerst iemand het ziet besturen met z'n handen rustend op z'n benen. En dat hij die Navi zo echt heel precies en trillingsvrij kan richten. Dat geeft dus al heel wat meer hoop voor de wiimote als een blijvertje in de gameswereld.quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
_______________________O______________________
Dan heb je de laatste tijd iig al veel gemistquote:Op zondag 17 september 2006 23:08 schreef speknek het volgende:
[..]
is dat je nu voor het eerst iemand het ziet besturen met z'n handen rustend op z'n benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |