Lol neequote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
wil je wat vertellen leonieke?
Op het wiki linkje in de OP klikken en dan op 'bewerken' klikken en je regeltje eruit halen en/of aanpassen. Ik heb het net al even voor je gedaan.quote:
dank je wel, overigens hoef ik niet opnieuw in het lijstjequote:Op zondag 17 september 2006 18:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op het wiki linkje in de OP klikken en dan op 'bewerken' klikken en je regeltje eruit halen en/of aanpassen. Ik heb het net al even voor je gedaan.
Reken zelf maar een beetje uit hoe en wat ....quote:
Nee hoor! Omdat we net beginnen vind ik het nu nog niet zo nodig in het NOD-lijstje te staanquote:Op zondag 17 september 2006 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
Beaker.... heb je ons iets te vertellen??![]()
Bij mij is het echt nog steeds (!!!) een rotzooitje! Ik heb deze lengtes van cyclussen gehad: 31-31-21-23-30-40-37-26-23quote:Volgens mij is een korte cyclus niet helemaal goed, iets met het aanmaken van baarmoederslijm en nestelen oid. Het precieze weet ik er eigenlijk niet van. Bij mij is het juist andersom, mijn cyclus is te lang.
Spannend!! Hopelijk alleeen maar goed nieuws of iig een aanwijzing, zodat jullie snel een stap verder komen!!quote:Het temperaturen gaat bij ook helemaal nergens over...Gaat ook alle kanten op.Van de week ff vervolgafspraak maken bij de Gyn.Alle testuitslagen zouden zo ongeveer nu wel binnen moeten zijn.
Ben benieuwd....
In me eerste curve zie je wel iets wat er op moet lijken...maar dat was 1 week voor me ongiquote:Op maandag 18 september 2006 22:49 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Spannend!! Hopelijk alleeen maar goed nieuws of iig een aanwijzing, zodat jullie snel een stap verder komen!!![]()
Maar zie je ook geen daling in je temp als je je eisprong zou moeten hebben (en vervolgens een stijging)? Dat zie ik wel in mijn temp. curve...!
Dat is niet helemaal waar. Mijn huisarts had het laatst over vrijen tussen dag 10 en 18 en dan om de 2 dagen omdat het bepalen van de eisprong niet zo heel simpel blijkt te zijn als altijd gedacht. Vorig jaar schijnen de resultaten van een onderzoek dat aangetoond te hebben.quote:Op maandag 18 september 2006 21:59 schreef Rottdog het volgende:
Heb je een cyclus, gemeten vanaf de eerste dag van je menstruatie tot de eerste dag van je volgende menstruatie, korter dan 21 dagen, dan is de kans groot dat je geen eisprong hebt. Omdat een eitje minimaal 8 dagen nodig heeft om te rijpen en de eisprong altijd 14 dagen voor je volgende menstruatie is, is er bij een 21 daagse cyclus onvoldoende tijd voor een eirijping
bron kindje op komst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |