Nah, niet "echt" fan nee. Heb ze één keer eerder live gezien, dat was vet. Daarna vond ik het een tijd wat minder allemaal, maar nu sprongen de vonken wel weer zodanig over dat ik kaartjes voor Pukkelpop heb gekocht.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Lamon het volgende:
Jongens:
-Placebo
-Without you, i'm nothing
-Black Market Music
-Sleeping with Ghosts
-Meds
-Battle for the sun
Je bent fan of niet.

Een redelijke kans dat ze ook op Lowlands komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, niet "echt" fan nee. Heb ze één keer eerder live gezien, dat was vet. Daarna vond ik het een tijd wat minder allemaal, maar nu sprongen de vonken wel weer zodanig over dat ik kaartjes voor Pukkelpop heb gekocht.

Wat wil je hebben dan, want dan download ik het wel even en stuur ik het.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:19 schreef morgane het volgende:
Laat ik nou net geen usenet kunnen gebruiken aangezien Chello/UPC dat niet ondersteunt

Ik doelde hier opquote:Op maandag 1 juni 2009 22:42 schreef Christiaan het volgende:
*Iemand* heeft op FTD de opname gezet.

Ik download nu ff Placebo-Pinkpop-fullset, want ik neem aan dat het daar over ging.quote:

ik zou niet zomaar die link hier neerplempen als ik jou was. ik stuur je wel ff een linkje in een privéberichtje.
 ik zou niet zomaar die link hier neerplempen als ik jou was. ik stuur je wel ff een linkje in een privéberichtje.

Ik vind het belachelijk dat dat illegaal zou zijn, maar ik heb hem binnen, dus ik ga het proberen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:37 schreef morgane het volgende:
Dat is illegaal heik zou niet zomaar die link hier neerplempen als ik jou was. ik stuur je wel ff een linkje in een privéberichtje.

Mooi! Ik zou die ook graag willen hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik download nu ff Placebo-Pinkpop-fullset, want ik neem aan dat het daar over ging.
Ik weet alleen niet of ik het ergens gratis kan hosten, dan moet iemand me daar even info over geven als dat mogelijk is, dan kan iedereen meegenieten.

Zou goed kunnen ja, gezien het tourschema.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:08 schreef Haunter het volgende:
[..]
Een redelijke kans dat ze ook op Lowlands komen.

erg gaaf, met zo'n boekje erbij. En de documentaire is leuk
 erg gaaf, met zo'n boekje erbij. En de documentaire is leuk  

og steeds niets hierquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:46 schreef morgane het volgende:
Ik heb de special edition, viel vandaag op de deurmaterg gaaf, met zo'n boekje erbij. En de documentaire is leuk

Dus ik heb ook mooie handtekeningen op de FWIW single en Stefan nog een hand gegeven
 Dus ik heb ook mooie handtekeningen op de FWIW single en Stefan nog een hand gegeven  En Brian had ook nog een handtekening gezet op een ansichtkaart naar mn zus
 En Brian had ook nog een handtekening gezet op een ansichtkaart naar mn zus  Ik leek net een bakvis!
 Ik leek net een bakvis! 

De hele plaat is geil!quote:Op zondag 7 juni 2009 23:20 schreef Timo20 het volgende:
Ben de cd nu voor het eerst aan het luisteren. Speak in Tongues is

quote:
 klinkt goed
 klinkt goed  

Hmm... Ik krijg deze week ook de 'limited edition', maar heb nog geen idee wat ik ervan kan verwachten. DVD?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:41 schreef Joesse het volgende:
Ik heb ook de versie met dvd! Besteld op Pinkpop, want dan kon ik naar de signersessieDus ik heb ook mooie handtekeningen op de FWIW single en Stefan nog een hand gegeven
En Brian had ook nog een handtekening gezet op een ansichtkaart naar mn zus
Ik leek net een bakvis!
[ afbeelding ]

die moeten we hebben. Althans kreeg mailtje dat ie verstuurd zou zijn... maar ik heb nog nix van de postbode gemerkt...quote:Op maandag 8 juni 2009 16:47 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Ah deze dusvolgens mij zit daar alles wel in ja.

Dat is inderdaad de Limited Editionquote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb de versie gekocht met de documentaire-dvd, in de vorm van een boekje, is dat de zgn. limited edition dan?
 er zijn drie verschillende: alleen de cd, de cd+dvd en de cd, dvd en het boekje eromheen.
 er zijn drie verschillende: alleen de cd, de cd+dvd en de cd, dvd en het boekje eromheen.

Ik heb er ook nog 2 LP's bij gekregen...... :-)quote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de Limited Editioner zijn drie verschillende: alleen de cd, de cd+dvd en de cd, dvd en het boekje eromheen.

Kitty Litter is echt een verslavend nummer. Dat melodietje zit al vanaf de luistersessie in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
holy smokes Batman, it's the Placebo Battle for the Sun Box!!!
Hij's binnen !!! Heerlijke artwork. CD/DVD gaan er zo in. Vinyl moet nog ff wachten op mijn nieuwe speler.
edit: alleen jammer van Kitty Litter. Kheb al een nummer dat zo heet, maar goed

als je ziet dat ze BMM ook maar een 2,4 gaven ...quote:Op maandag 15 juni 2009 16:39 schreef On het volgende:
Bij Pitchfork hebben ze hem wel afgeslacht zeg.. maar ja.. pitchfork.

Pitchfork heeft een lange geschiedenis van wansmaak en teksten misinterpreteren.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:39 schreef On het volgende:
Bij Pitchfork hebben ze hem wel afgeslacht zeg.. maar ja.. pitchfork.

quote:PLACEBO To Play Rotterdam, Holland Show Plus Special Fan Pre-Sale!
17.06.2009
Placebo are to play the Ahoy in Rotterdam, Holland on 3rd of December.
A very special fan pre-sale has been set up to allow PLACEBOWORLD followers to get ticket before anyone else!
The pre-sale starts this evening at 5pm (CET) and will run for 24 hours only!
There is a link for both our Dutch speaking fans, and an english link for those who would like to travel to Rotterdam to watch the amazing show!

Nee om 17u.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:31 schreef morgane het volgende:
Yesss daar ga ik zó heen! Is die pre-sale dan bij ons vanaf 18u?

Ah nou, besteld. Ging het altijd maar zo makkelijk
 Ah nou, besteld. Ging het altijd maar zo makkelijk 

Helaas, alleen online of telefonisch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:20 schreef MCfreggot het volgende:
ik ga vrijdag naar het postkantoor! verkopen ze die kaartjes daar en zal ik dan nog aan veld kaarten kunnen komen ivm presale?

) maar kon het niet laten. Bij vorige Placebo concert heb ik mn vriendin ontmoet dus ik ga haar ook een kaartje kado doen volgende week als we 2,5 jaar bij elkaar zijn
) maar kon het niet laten. Bij vorige Placebo concert heb ik mn vriendin ontmoet dus ik ga haar ook een kaartje kado doen volgende week als we 2,5 jaar bij elkaar zijn  [/kwijl-romantiek-modus]
 [/kwijl-romantiek-modus]  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |