Hmm... Ik krijg deze week ook de 'limited edition', maar heb nog geen idee wat ik ervan kan verwachten. DVD?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:41 schreef Joesse het volgende:
Ik heb ook de versie met dvd! Besteld op Pinkpop, want dan kon ik naar de signersessieDus ik heb ook mooie handtekeningen op de FWIW single en Stefan nog een hand gegeven
En Brian had ook nog een handtekening gezet op een ansichtkaart naar mn zus
Ik leek net een bakvis!
[ afbeelding ]
die moeten we hebben. Althans kreeg mailtje dat ie verstuurd zou zijn... maar ik heb nog nix van de postbode gemerkt...quote:Op maandag 8 juni 2009 16:47 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Ah deze dusvolgens mij zit daar alles wel in ja.
Dat is inderdaad de Limited Editionquote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb de versie gekocht met de documentaire-dvd, in de vorm van een boekje, is dat de zgn. limited edition dan?
Ik heb er ook nog 2 LP's bij gekregen...... :-)quote:Op maandag 8 juni 2009 19:09 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de Limited Editioner zijn drie verschillende: alleen de cd, de cd+dvd en de cd, dvd en het boekje eromheen.
Kitty Litter is echt een verslavend nummer. Dat melodietje zit al vanaf de luistersessie in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
holy smokes Batman, it's the Placebo Battle for the Sun Box!!!
Hij's binnen !!! Heerlijke artwork. CD/DVD gaan er zo in. Vinyl moet nog ff wachten op mijn nieuwe speler.
edit: alleen jammer van Kitty Litter. Kheb al een nummer dat zo heet, maar goed
als je ziet dat ze BMM ook maar een 2,4 gaven ...quote:Op maandag 15 juni 2009 16:39 schreef On het volgende:
Bij Pitchfork hebben ze hem wel afgeslacht zeg.. maar ja.. pitchfork.
Pitchfork heeft een lange geschiedenis van wansmaak en teksten misinterpreteren.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:39 schreef On het volgende:
Bij Pitchfork hebben ze hem wel afgeslacht zeg.. maar ja.. pitchfork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |