Agh stikquote:Op zaterdag 16 september 2006 06:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is de eerste keer sinds tijden dat het wat vervelender is. Maar ik ben sterk eh. Ik ben geen VoreG
Bij Odysseus'91 in het 5e. In Utrecht dusquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:58 schreef pascalheister het volgende:
waar speel je dan Voreg?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die bus @ Q-base geen geluidslimiet. Leuk antwoord op de rode jezus bus
[afbeelding]
Zag hem voor eerst op Sensation Black, en ze zijn met bus en al naar de EO jongeren dag geweestquote:
Ga ik morgen de hele dag doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, net lekker een uurtje gefietst.
je gaat er ook op de fiets heen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ga ik morgen de hele dag doen
Personeelsfeestje op Texel. Fietspuzzeltocht.
Was wel eerst de bedoeling. ( met 3 collega's ) Maar we gaan toch maar met de bus mee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je gaat er ook op de fiets heen?
Lekker met de kids in de kinderwagen naar de braderie hier in de stad geweest, toch snel een dikke 10km gelopen zo. En ze waren superzoetquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, net lekker een uurtje gefietst.
Niet schrikken :quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:15 schreef clauwheee het volgende:
En Bluezzzzzzzzieeee! Foto straks!Ik ben niet gegaan vanochtend, vond het vandaag zonde van m'n tijd
Ja wist niet dat er braderie was, dus was leuke verassing.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Leuk is dat, stad in voor niks, terug komen met vanalles
quote:
Nu snap ik je slechte spelling ook, je zag geen reet van wat je intoetstequote:Veur :
[afbeelding]
Klinkt heerlijk DIGGERquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja wist niet dat er braderie was, dus was leuke verassing.
En er was e.o.a. tijdelijk zaakje die spullen van bankroete toko's verkoopt, toevallig allemaal kinderspulletjes, dus voor Glenn een pleebril verkleiner kunnen kopen voor bijna nop. Kan ie mooi verder gaan met oefenen.
En nog ff bergen fruit op de markt gekocht, beide kids zijn enorme fruit eters.
Nu hopen op mooi weer volgende week, bij de botenbeurs (da's echt altijd hel leuk hier in de Lingehaven)
+1 veiligquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:39 schreef Noca het volgende:
Bluezz, mooi hoor.
Je ogen komen er zo veel beter uit
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Nu snap ik je slechte spelling ook, je zag geen reet van wat je intoetste
Dat dingt dat zuigt Bloesie!quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:48 schreef Bluezz het volgende:
PfffffffffDie plaatjes
Zuigen zonder zak Ailantsjie
Sorryquote:
Inderdaad, bluezz mag blij zijn dat ze het niet heeft gezien.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar wel op het nippertje, aangezien Noca wel zijn bericht aangepast heeft![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, bluezz mag blij zijn dat ze het niet heeft gezien.
erg handig die editgeschiedenis bij de berichten
Dyson?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:45 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is zojuist teruggekomen met een stofzuiger die geen stofzak nodig heeft.
Als je altijd 1400W gewend bent, dan is 2000W wel schrikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |