Agh stikquote:Op zaterdag 16 september 2006 06:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit is de eerste keer sinds tijden dat het wat vervelender is. Maar ik ben sterk eh. Ik ben geen VoreG
Bij Odysseus'91 in het 5e. In Utrecht dusquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:58 schreef pascalheister het volgende:
waar speel je dan Voreg?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die bus @ Q-base geen geluidslimiet. Leuk antwoord op de rode jezus bus
[afbeelding]
Zag hem voor eerst op Sensation Black, en ze zijn met bus en al naar de EO jongeren dag geweestquote:
Ga ik morgen de hele dag doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, net lekker een uurtje gefietst.
je gaat er ook op de fiets heen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ga ik morgen de hele dag doen
Personeelsfeestje op Texel. Fietspuzzeltocht.
Was wel eerst de bedoeling. ( met 3 collega's ) Maar we gaan toch maar met de bus mee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je gaat er ook op de fiets heen?
Lekker met de kids in de kinderwagen naar de braderie hier in de stad geweest, toch snel een dikke 10km gelopen zo. En ze waren superzoetquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, net lekker een uurtje gefietst.
Niet schrikken :quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:15 schreef clauwheee het volgende:
En Bluezzzzzzzzieeee! Foto straks!Ik ben niet gegaan vanochtend, vond het vandaag zonde van m'n tijd
Ja wist niet dat er braderie was, dus was leuke verassing.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:15 schreef clauwheee het volgende:
Leuk is dat, stad in voor niks, terug komen met vanalles
quote:
Nu snap ik je slechte spelling ook, je zag geen reet van wat je intoetstequote:Veur :
[afbeelding]
Klinkt heerlijk DIGGERquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja wist niet dat er braderie was, dus was leuke verassing.
En er was e.o.a. tijdelijk zaakje die spullen van bankroete toko's verkoopt, toevallig allemaal kinderspulletjes, dus voor Glenn een pleebril verkleiner kunnen kopen voor bijna nop. Kan ie mooi verder gaan met oefenen.
En nog ff bergen fruit op de markt gekocht, beide kids zijn enorme fruit eters.
Nu hopen op mooi weer volgende week, bij de botenbeurs (da's echt altijd hel leuk hier in de Lingehaven)
+1 veiligquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:39 schreef Noca het volgende:
Bluezz, mooi hoor.
Je ogen komen er zo veel beter uit
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:43 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Nu snap ik je slechte spelling ook, je zag geen reet van wat je intoetste
Dat dingt dat zuigt Bloesie!quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:48 schreef Bluezz het volgende:
PfffffffffDie plaatjes
Zuigen zonder zak Ailantsjie
Sorryquote:
Inderdaad, bluezz mag blij zijn dat ze het niet heeft gezien.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar wel op het nippertje, aangezien Noca wel zijn bericht aangepast heeft![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, bluezz mag blij zijn dat ze het niet heeft gezien.
erg handig die editgeschiedenis bij de berichten
Dyson?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:45 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is zojuist teruggekomen met een stofzuiger die geen stofzak nodig heeft.
Als je altijd 1400W gewend bent, dan is 2000W wel schrikken
Nee, ik kop hem niet inquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:52 schreef Eilanden het volgende:
Dat dingt dat zuigt Bloesie!Niets is veilig voor dat ding!
Bijna vergeten. Ik ga me ook eens Eurosport 2 kijken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Sorry![]()
ff wat wiskunde
Kids = vroeg op
Kids + stad = vroeg gaan
Digger + stad = alcohol
Alcohol + hools = flauwe grappen
En tot slot:
Zaterdag bijna 16.00 uur + Serie B = Napolifijne middag dus nog allen
Ciao Clau en Noca!quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:59 schreef clauwheee het volgende:
Wij gaan er nog even weer vandoor
ik wil niet weten wat je er allemaal mee doetquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:45 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is zojuist teruggekomen met een stofzuiger die geen stofzak nodig heeft.
Als je altijd 1400W gewend bent, dan is 2000W wel schrikken
stofzuigen pascal!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat je er allemaal mee doet![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:08 schreef RayMania het volgende:
Dat 'ie maar hard mag zuigen Eilanden.
oh ik ook hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
stofzuigen pascal!
Sommige mensen doen ook andere dingen dan DVD'tjes bekijken
Alleen de hoesjes mag ik hopenquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh ik ook hoor![]()
maar dan kan je in het vervolg die dvdtjes bij mij komen stofzuigen
Dan ben ik waarschijnlijk een week bezig!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh ik ook hoor![]()
maar dan kan je in het vervolg die dvdtjes bij mij komen stofzuigen
Zelfs met die nieuwe stofzuigerquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk een week bezig!
Inderdaad, en als je klaar bent met die verzameling van ph, dan kan je waarschijnlijk gewoon weer opnieuw beginnen want dan zitten de eersten alweer onder het stof!quote:
Gewoon met de hogedruk reiniger. Dan hoef je ze voorlopig niet meer af te stoffen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad, en als je klaar bent met die verzameling van ph, dan kan je waarschijnlijk gewoon weer opnieuw beginnen want dan zitten de eersten alweer onder het stof!
Wel op maximum zetten natuurlijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon met de hogedruk reiniger. Dan hoef je ze voorlopig niet meer af te stoffen.
Ze wijken weer eens af van de programering. Krijg ik wielrennen in plaats van voetbalquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bijna vergeten. Ik ga me ook eens Eurosport 2 kijken.
nee dan kun je ze gelijk in de container flikkerenquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon met de hogedruk reiniger. Dan hoef je ze voorlopig niet meer af te stoffen.
Hij heeft zijn dvd's toch verzekerdquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wel op maximum zetten natuurlijk![]()
Een uurtje later, maar zeker wel een biertje waardquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:35 schreef Eilanden het volgende:
Biertje trouwens op kosten van Van Bommel die zijn eerste erin geschoten heeft namens Bayern!
Dat is inderdaad een bijkomend nadeel, danquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee dan kun je ze gelijk in de container flikkeren![]()
Maar je weet:quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een bijkomend nadeel, dan
quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar je weet:
Elk nadeel heb z'n voordeel
Collateral damage noemen ze dat toch?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een bijkomend nadeel, dan
Je hebt ons op een idee gebracht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:59 schreef Eilanden het volgende:
AEG
Dyson was wel onze favo, maar lag een beetje boven ons budget
We hebben de 6206 ... Is dat die van jullie ook? Of is het de 6202 of 6208?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt ons op een idee gebracht.
Die van ons was ook aan vervanging toe na 30 jaar, dus deze ook maar besteld:
[afbeelding]
Neem aan dat het dezelfde is die jullie hebben?
Hier kent mevrouw geen etenstijd, als haar bakje leeg is wanneer dan ook, gaat ze net zo lang ernaast zitten krijsen tot er weer wat inzitquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:35 schreef borisz het volgende:
Miauw Miauw Miauw Miauw
onze poes wil eten, maar het is nog geen etens tijd
bij ons krijgt ze altijd om 5 uur voerquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier kent mevrouw geen etenstijd, als haar bakje leeg is wanneer dan ook, gaat ze net zo lang ernaast zitten krijsen tot er weer wat inzit![]()
bagger heb ik nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Collateral damage noemen ze dat toch?Die film zal die heister ook wel hebben
Geen idee welk typenummer het is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:56 schreef Eilanden het volgende:
We hebben de 6206 ... Is dat die van jullie ook? Of is het de 6202 of 6208?
moet je mij eens vertellen wat daar het voordeel van is danquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar je weet:
Elk nadeel heb z'n voordeel
Vraag dat ff aan Johanquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je mij eens vertellen wat daar het voordeel van is dan
Idem hier.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:12 schreef Eilanden het volgende:
In de 62xx serie heten ze volgens mij allemaal Cyclone XL ... maar in ieder geval een goede! We hebben hier een laminaatvloer, dus die wielen waren voor ons ook redelijk belangrijk.
hier nog iets goedkoperquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier.
Parket en laminaat door het hele huis.
Levertijd is wel ca. 14 dagen, maar dat wachten hebben we er wel voor over.
kwam bij Neckerman als goedkoopste via vergelijkingsite uit de bus
Futuristisch hoor !quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt ons op een idee gebracht.
Die van ons was ook aan vervanging toe na 30 jaar, dus deze ook maar besteld:
[afbeelding]
Neem aan dat het dezelfde is die jullie hebben?
opgeruimd staat netjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Futuristisch hoor !
Pas alleen op dat je de katten niet meeneemt bij het zoeg'n.
zorg je er dan wel voor dat je ze op hebt voor je het stadion ingaatquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:38 schreef Noca het volgende:
[..]
Voor een blik?!
Ik neem zelf wel mee in vervolg..![]()
Ik heb grote buutsenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zorg je er dan wel voor dat je ze op hebt voor je het stadion ingaat
die koop ik wel op dvdquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:07 schreef Eilanden het volgende:
Vanavond gaan dinnetje en ik naar Volver .. heb je die al gezien ph of wacht je op de DVD?
Had er ook een voor je neergezetquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik tap er zelf wel 1 en ga talpa nog ff vlug kijken voor ik naar de dome ga![]()
hij wil graag wat oefenen wat hij op een dvdtje van hem heeft gezienquote:
PH is altijd zo opdringerig op meets, dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:45 schreef Eilanden het volgende:
Clau mag wel uitkijken voor ph op de meet van november dan![]()
Clau heeft vrouwelijke bijstand van Buezzie, toch, toch, toch??quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:45 schreef Eilanden het volgende:
Clau mag wel uitkijken voor ph op de meet van november dan![]()
Ik ga altijd maar aan de andere kant van de tafel zitten ... een soort plaatsvervangende schaamtequote:Op zaterdag 16 september 2006 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
PH is altijd zo opdringerig op meets, dat wil je niet weten![]()
Bloesie heeft gezegd dat ze het van haar bui af laat hangenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Clau heeft vrouwelijke bijstand van Buezzie, toch, toch, toch??
Het is te gek voor woorden!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:51 schreef lookinforyou het volgende:
Zo wat een ophef ineens.
Bluezzie zegt wel vaker watquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bloesie heeft gezegd dat ze het van haar bui af laat hangen
Minderwaardigheidscomplex of watquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:54 schreef methodmich het volgende:
Wat een complex bij DOTO zeg....
Mooi, scheelt mij weerquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:55 schreef pascalheister het volgende:
bluezz mag ik op de meet weer bij je op schoot![]()
Sportcomplex uiteraard. Soort gevangenis.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Minderwaardigheidscomplex of wat?
ok, wel gewonnen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sportcomplex uiteraard. Soort gevangenis.
Pascal volgens mij is het ook veel lekkerder als Clau op JOUW schoot komt te zitten dan andersomquote:
Nee, helaas ook al niet....quote:
Gisteren was er hier een waterstoring van een paar uurquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:12 schreef borisz het volgende:
:S een stroomstoring van 1 seconde :S,
is ook goedquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Pascal volgens mij is het ook veel lekkerder als Clau op JOUW schoot komt te zitten dan andersom![]()
Maar ik vrees dat we Noca behoorlijk dronken moeten voeren
om dat te laten gebeuren
![]()
Alje mag uberhaupt blij zijn als hij ooit nog aan voetballen toekomt.... er is zelfs een kans dat hij afgekeurd wordt voor betaald voetbalquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alje Schut was er nog, Eilanden. Hij is nog verre van fit, zei hij.
ik moest mijn pc nu weer opnieuw opstarten :Squote:Op zaterdag 16 september 2006 19:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gisteren was er hier een waterstoring van een paar uur.
Dan kan hij altijd bij ons terecht, gezellig met zijn broertje. Heb hem niet voor niets aangesproken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alje mag uberhaupt blij zijn als hij ooit nog aan voetballen toekomt.... er is zelfs een kans dat hij afgekeurd wordt voor betaald voetbal
Dat dronken voeren bedoel je?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
is ook goed![]()
noca vind dat niet zo erg![]()
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:14 schreef dndiek het volgende:
Ik ben weg
Lekker uiteten bij de Braziliaan![]()
Het zou me echt verbazen als Noca er problemen mee heeft als wij hem dronken voerenquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat dronken voeren bedoel je?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het zou me echt verbazen als Noca er problemen mee heeft als wij hem dronken voeren
Ja euh, hij mot ook nog twee uur in de trein mee terug heurquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het zou me echt verbazen als Noca er problemen mee heeft als wij hem dronken voeren
Vorig seizoen was nog wel goed hoor. Tweede geworden achter de Vogels, wel op een aardige afstand, maar goed, dat kan nog. Paar keer onnodig punten verspeeld, zeker op het einde toen de titel niet meer haalbaar was. Maar wel nog de beker voor amateurs gewonnen natuurlijk. Dus dat vond ik gewoon een goed seizoen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:16 schreef Eilanden het volgende:
Voor mijn gevoel is het na het kampioenschap een beetje bergafwaarts gegaan met ASWH, of niet MM? Ik weet dat ASWH nog steeds wel een van de betere is, maar van een suprematie of zoiets dergelijks is geen sprake (meer)
Zitten is dan geen probleem hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja euh, hij mot ook nog twee uur in de trein mee terug heur![]()
Noca is oud en wijs genoeg om te weten of hij nog een biertje wilquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja euh, hij mot ook nog twee uur in de trein mee terug heur![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:26 schreef Eilanden het volgende:
Noca is oud en wijs genoeg om te weten of hij nog een biertje wil
Van een oude wijze man kan ik dit nog hebbenquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:34 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog heeft twee weken vakantie!
eten niet zo goed gevallen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:50 schreef Eilanden het volgende:
Dinnetje voelt zich niet zo lekker, dus vanavond niet naar de film ....
Utreg maakt deze avond al niet veel beter
Nee, ze voelde zich eerder al niet zo lekker en dat is er niet beter op gewordenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eten niet zo goed gevallen?
Toch maar een raam opengezet, ondanks de verkoudheid.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Klopt Bos, nu is het ook nog erg warm buiten.
Nou ... erg leukquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:51 schreef tong80 het volgende:
Leeeuke uitslageeen vanavond in de eeereeedivisieee.
Moet je het wel goed doen Tongquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:51 schreef tong80 het volgende:
Leeeuke uitslageeen vanavond in de eeereeedivisieee.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nou ... erg leuk
Doe mij maar een bazijntje!
Ik trek er net een fleske van open!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:11 schreef borisz het volgende:
bos ik maak er liever Juazijn van![]()
[afbeelding]
Is ook goedquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:11 schreef borisz het volgende:
bos ik maak er liever Juazijn van![]()
[afbeelding]
heb vandaag ander bier uit belgië, keizer karel en Triple moinequote:Op zaterdag 16 september 2006 22:13 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik trek er net een fleske van open!
Staat het Oosterpark nog, en zoja hoelang nog?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:24 schreef Noca het volgende:
Binnenkort ook maar eens een kratje Jupiler halen.
Belgisch bier is over het algemeen zeer goed te zuipen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:23 schreef borisz het volgende:
[..]
heb vandaag ander bier uit belgië, keizer karel en Triple moine
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:29 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Belgisch bier is over het algemeen zeer goed te zuipen!
Op Leuven tapte ze Stella Artois maar dat vind ik echt goor!!!
Tja, Het clubvoetbal hier zit op dit moment gewoon in een neerwaartse lijn. Het zou me niet verbazen als er nog wat landen ons voorbijgaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef zevenkamp het volgende:
schandalig eigelijk, land als roemenie boven ons
Het staat er nog wel...door het onderhoud wat er niet meer gedaan is, is het nu echt krakkemikkig. Als ik me niet vergis beginnen ze in oktober met de sloop.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Staat het Oosterpark nog, en zoja hoelang nog?
op de russen hebben we wat gewonnenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, Het clubvoetbal hier zit op dit moment gewoon in een neerwaartse lijn. Het zou me niet verbazen als er nog wat landen ons voorbijgaan.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:24 schreef Noca het volgende:
Binnenkort ook maar eens een kratje Jupiler halen.
Jij zou me zeker niet wat foto's kunnen maken van het Oosterpark voor op mijn site he?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Het staat er nog wel...door het onderhoud wat er niet meer gedaan is, is het nu echt krakkemikkig. Als ik me niet vergis beginnen ze in oktober met de sloop.
Oekraine heeft wel 2 ploegen in de CL en daar lijkt Shaktar wel toekomst te hebben een constante ploeg in Europa te worden. Van de Belgen word ik ook niet bang, daar gaat het nog slechter mee dan hier (helaas).quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:37 schreef borisz het volgende:
[..]
op de russen hebben we wat gewonnen, nu nog een klein half puntje
van oekraïne en belgië worden we voorlopig niet bang.
Dan moet ik eerst weer een digitale camera kopenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij zou me zeker niet wat foto's kunnen maken van het Oosterpark voor op mijn site he?
Helaas dan, maar ik haal het niet echt om voor oktober naar Grunn op/neer te treinen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer een digitale camera kopen
Matig hoor, je bent er toch zo!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Helaas dan, maar ik haal het niet echt om voor oktober naar Grunn op/neer te treinen.
Hmm, weet ook niet zo waar ze nog zouden kunnen staan..quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Helaas dan, maar ik haal het niet echt om voor oktober naar Grunn op/neer te treinen.
Ken je talenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:49 schreef Noca het volgende:
Was sagen Sie?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:42 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Matig hoor, je bent er toch zo!
Bij ons ook.quote:
Fuck 12:30!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar op bed liggen om morgen enigszins fris naar het stadion te gaan.![]()
Hoop dat je lol hebt heb ik het ook hwquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar op bed liggen om morgen enigszins fris naar het stadion te gaan.![]()
Nu ook wel, maar dan moet je betalen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:27 schreef tong80 het volgende:
Paar jaar geleden kregen we deze toppers nog live te zien op tv.
nu via internetquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:27 schreef tong80 het volgende:
Alsof jij tegen die tijd wakker bent Tongquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:27 schreef tong80 het volgende:
Mijn 200.000ste post........quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:31 schreef SCH het volgende:
Ik misch jullie - ben je al op 200000 tong
Hey SCH meneer, kom je ook op de meet?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
Hey Eilanden, moet je Foeke niet eens ontslaan
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:34 schreef SCH het volgende:
Hey Eilanden, moet je Foeke niet eens ontslaan
Kom maar aan huis gigolo, dan mag je overal in knijpenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:35 schreef Noca het volgende:
[..]
Hey SCH meneer, kom je ook op de meet?
Kan ik je eindelijk eens in je kont knijpen.
Ik heb maar een middagje, dat lukt nooit!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom maar aan huis gigolo, dan mag je overal in knijpen
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:46 schreef Eilanden het volgende:
Gigolo?dat betekent dat je hem er zelfs voor wil betalen?
Ken ik mie veurstell'n miejong, mor kzal 't wel eem mooi vind'n!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
dot wit ik nog net jong, hinget van de dei en tied auw, ik ha it sa drok op it moment, de wiekeinen binne heilich
Kijken we niet naar Match of the dayquote:Op zondag 17 september 2006 00:02 schreef golfer het volgende:
Boks ook weer gezien.
Helemaal bij qua video's.
Ben jij in je leven wel eens ergens positief over ?quote:Op zondag 17 september 2006 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Toch geen reet aan, Engels voetbal
Nederlands voetbal.quote:Op zondag 17 september 2006 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij in je leven wel eens ergens positief over ?
Ja RKC ADO was een krakerquote:
quote:
Clauw en Nocaquote:
quote:Op zondag 17 september 2006 00:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
ik ga ook slapen ik heb het ff gehad voor vandaag.![]()
Rip golfer.quote:Op zondag 17 september 2006 00:48 schreef Bluezz het volgende:
RIP Popo's bloem
golfers verbinding ligt eruit
Rip verbinding
Neequote:Op zondag 17 september 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
Tong, komt dit je enigszins bekend voor?![]()
[afbeelding]
Dus niet neuken ?quote:
Echt niet?quote:
HOLY SHIT ITS AMAZING MIKE!!!!!quote:Op zondag 17 september 2006 00:53 schreef popolon het volgende:
BACK FROM HELL, HERE'S GOLFER!!!!
IT IS TONY LITTLE BABY !!!quote:
Hai, alles goed met je????quote:Op zondag 17 september 2006 01:09 schreef manny het volgende:
Hallo. Kom even een snel biertje doen hier.
gast !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |