maar das geen nieuwbouwquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n appartement in R'dam kostte 80k
Voor 1 of 2 personen als starter is dat echt prima![]()
![]()
![]()
Natuurlijk wil ik in zo'n huisje geen kinderen krijgen, maar daar gaat het momenteel ook niet over
dump het wel bij m'n oudersquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:49 schreef lipje het volgende:
[..]
nou de eerste paar jaar is een 2kamer flatje groot genoeg, daarna wil je toch wat meer ruimte (om je zooi in kwijt te kunnen)
nee ik ben eigenlijk heel kieskeurigquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij hem niet in zo'n Scootah-Anita van 16 met het IQ van een tennisbal hangt
En hoe ver is het bij de ArenA vandaan dan? Echt op steenworpafstand?
Ja met corsa is dat er dus niet bijquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:57 schreef hermandeperman het volgende:
Als je een Maserati 155 had gehad Bara, had je nu mooi kunnen file-flirten
A3-printerquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, en ik ben op zoek naar een printer.
Geen rare fratsen zoals foto's printen en all-in-one's e.d.
Heeft iemand nog een tip of iets dergelijks....?
Laser?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
Vinex-wijken, waar de duivelskinderen worden gekweektquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klopt. Ik woon liever in een wat oudere buurt dan in een vinex-wijk
Nieuwbouw is vaak goedkoper hoorquote:
quote:
wanneer is de operatie?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja met corsa is dat er dus niet bijvalt me heel erg op dat er wel heel veel vrouwen in corsa's rijden
![]()
Sjoin teh clupquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik ben eigenlijk heel kieskeurig
ja echt een steenworpafstand... Alfristi noemt het al mijn tuinhuisje![]()
Boeit dat zoveel dan?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja met corsa is dat er dus niet bijvalt me heel erg op dat er wel heel veel vrouwen in corsa's rijden
![]()
Elke keer als Ajax iets wint, is er feest. Dat valt idd ontzettend mee jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoin teh clup
En da's lekkerMaar het valt volgens mij wel mee met de feesten toch.....?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nieuwbouw is vaak goedkoper hoor
en dan 3 jaar erna is het al weer met 20 a 25k gestegen die prijs![]()
ga dan ook in een voorstad van Leeuwarden wonenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Boeit dat zoveel dan?
De goedkoopste nieuwbouw in Leeuwarden is ook 130-140k (+5% VON meen ik), dat is eigenlijk net wat te duur voor een starter, tenzij je bovenmodaal inkomen hebt en meteen aan de top van je hypotheek wilt zitten....
'morgen trouwens
Hoe vaak ben je van plan te gaan printen en wat zijn de andere eisen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer als Ajax iets wint, is er feest. Dat valt idd ontzettend mee ja
Dat is in iedere grote stad zo, hij mag nog blij zijn dat Ajax geen champions-league speeltquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Elke keer als Ajax iets wint, is er feest. Dat valt idd ontzettend mee ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |