quote:
Op maandag 18 september 2006 00:16 schreef pinquit het volgende:misschien vraag ik nu iets heel heel doms hoor, maar waar is Vivi??
op haar profiel staat dat haar laatste bezoek 19 dagen geleden is.
Hey, wat lief, er wordt aan me gedacht
![]()
Ik heb idd ff geen internet verbinding en ik denk dat dat nog wel ff duurt totdat mijn huisje helemaal klaar is!
Verder ben ik net 2 daagjes terug van een 16 daagse vakantie naar Bonaire dus daarom heb ik mezelf even niet laten horen, maar alles is, baby-gewijs, oke hier
![]()
Toen ik terugkwam van mijn vakantie had mijn lieve vriendje als verassing mijn hele huis gestucced (hoe schrijf je dat
![]()
) en geschilderd dus dat scheelt ook enorm
![]()
Klinkt leuk zo'n vakantie maar op de heenreis hadden we zulke erge turbulentie dat ik ben flauwgevallen en vervolgens nog zo'n 6 uur moest vliegen met harde buiken en enge wee-achtige verschijnselen...alles is gelukkig goed gegaan maar erg relaxed kwam ik niet aan zeg maar
![]()
De vakantie was geboekt toen mijn
![]()
en ik even "on a break" waren maar ik vond 16 dagen toch wel erg lang nu om bij hem weg te zijn al heb ik wel een wat betere band met mijn broertje van 21 kunnen opbouwen (ik was met mijn moeder en broer)...we waren nooit echt close en dat is nu een stuk verbeterd, iets waar mijn moeder erg op hoopte ook omdat ze ziek is en ze het een fijn gevoel heeft dat wij later wat aan aan elkaar hebben zeg maar.
Enniewee, Gisteren de 20-weken echo gehad (al ben ik nu 21 weken) en alles zag er keurig uit bij mijn kleine mannetje, we krijgen dus een zoontje
![]()
(wat ik stiekem al een beetje hoopte..meisjes zijn ook leuk natuurlijk maar ik zie mezelf meer als jongensmoeder, al kan ik niet precies motiveren waarom).
Met mijzelf gaat het ook okay, al heb ik wel verschrikkelijke last van verweekte armen ofzo...ik kan geen fles meer open draaien of dingen goed vasthouden en dat ik erg vervelend is het dagelijks gebruik. Ook maak ik me enigzins druk omdat ik nu toch echt op mijn nieuwe baan moet gaan opbiechten dat ik mama wordt nu ik door mijn proeftijd heen ben...niet zo netjes ms om het niet meteen te melden, maar ik had deze baan écht heel hard nodig..maar ik hik er logischerwijs wel tegenaan om het nu alsnog te gaan melden.
Ik ga nu proberen zoveel mogelijk bij te lezen want ik heb heel wat gemist zo te zien!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.