Ok dan, meld.quote:Op zondag 17 september 2006 10:33 schreef linda856763 het volgende:
Hee, BassMiss heeft vanaf vandaag ook meldplicht
Nope, zit er niet in vandaag.quote:Op zondag 17 september 2006 10:17 schreef snoopy het volgende:
Moonah misschien (die heeft de 17e afgesproken), maar ik niet hoor.
Oh erg he!quote:Op zondag 17 september 2006 12:12 schreef mjammetje het volgende:
Meld. Ik ben net wakker, hel van een nacht gehad met staren naar de tvprogrammas die ik bijna kan dromen inmiddels, kotsmisselijk en nu ga ik wandelen tot mijn voeten er spreekwoordelijk van af vallen.
Mjammetje, of toch die prostaglandingesen eens uitproberenquote:Op zondag 17 september 2006 12:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh erg he!
Sterkte met je misselijkheid... Probeer te genieten van het wandelen en wellicht wekt het 'iets' op...![]()
Laat ik het zo zeggen: als het géén stuip had blijken te zijn, dan had ik echt niet meer geweten wat ik moest doen en had ik ook mee gepanikeerd vrees ik. Vandaar dat ik even "blij" was dat ik het al een keer gezien had bij mijn Oudste.quote:Op zondag 17 september 2006 17:52 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje Mwana, heftig hoor. Je klinkt alsof je alles onder controle hebt, zorg je ook goed voor jezelf?
quote:Op zondag 17 september 2006 17:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Na al die kwaaltjes en ongemakken van iedereen te lezen durf ik bijna niet te posten dat het met mij en bompie helemaal super gaat. Tijd dus voor een jubelbericht
Ik geniet van elke dag en van elke beweging die ik in mijn buik voel (in een woord wauw!). Verder heb ik nu veel energie, heb gisteren weer geweldig leuke zwangerschapskleding gekocht (een superleuke geruite rok, een mooi grijs wikkelvest van heel soepele zachte wol en een olijfgroen truitje, en nog wat leuke felgekleurde 40 denier zwangerschapspanty's bij de H&M). Omdat het herfst/winterkleding is, kan ik echt niet wachten tot het koud wordt zodat ik al die leuke kleren aan kan doen. Kortom, ik ga als een speer, ben superblij met alles en iedereen om me heen en loop de hele dag als een trotse pauw met mijn buik te pronken.
quote:Op zondag 17 september 2006 17:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik geniet van elke dag en van elke beweging die ik in mijn buik voel (in een woord wauw!). Verder heb ik nu veel energie, heb gisteren weer geweldig leuke zwangerschapskleding gekocht (een superleuke geruite rok, een mooi grijs wikkelvest van heel soepele zachte wol en een olijfgroen truitje, en nog wat leuke felgekleurde 40 denier zwangerschapspanty's bij de H&M). Omdat het herfst/winterkleding is, kan ik echt niet wachten tot het koud wordt zodat ik al die leuke kleren aan kan doen. Kortom, ik ga als een speer, ben superblij met alles en iedereen om me heen en loop de hele dag als een trotse pauw met mijn buik te pronken.
Ja, daar kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn!quote:Op zondag 17 september 2006 19:02 schreef Anitra het volgende:
slaapmeisje ik word zo gelukkig als ik jou leesEcht super zoveel liefde en genieten klinkt er uit je posts
quote:Op zondag 17 september 2006 20:16 schreef Lois het volgende:
Jis gefeliciteerd met Deanne! Mooie naam zeg, en leuk weer eens iets van je te horen.
Slaapmeisje![]()
hoewel ik weet dat kwaaltjes en slecht slapen heus wel bij zwanger zijn horen vind ik dit soort posts leuker om te lezen! Ik kan dan ongeneerd nog even plaatsvervangend meegenieten van het o zo bijzondere gevoel van zwanger zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |