abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41882081
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:33 schreef linda856763 het volgende:
Hee, BassMiss heeft vanaf vandaag ook meldplicht
Ok dan, meld.

Maar hij moet nog ff wachten hoor, ik ben nog niet klaar!
  zondag 17 september 2006 @ 11:05:29 #52
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41882287
Meld.

Wat een beroerde nacht zeg, elke keer als ik net lekker sliep,maagzuur, plassen, darmkramp.
Dus nu op de luie stoel met een dekentje en nog even verder
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 17 september 2006 @ 11:19:15 #53
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41882540
Hier nog 53 dagen *zucht*
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41882737
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:17 schreef snoopy het volgende:
Moonah misschien (die heeft de 17e afgesproken), maar ik niet hoor.
Nope, zit er niet in vandaag.
Wel grappig, mijn lief zei gisteravond: "Spannend hoor, morgen hebben we mss wel een echt kindje."
Suf, dat je bijna echt gaat geloven in zo'n 'afspraak'.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41882963

Ben al maaaaaaanden niet meer hier geweest... Vorig jaar augustus positief getest, in eerste instantie 18 april uitgerekend, maar werd later bijgesteld naar de 26e.

Via via (was op zoek via google naar wat anders) kwam ik weer even op Fok! terecht, en ging even zoeken op m'n eigen naam Kwam erachter dat er best wat mensen waren die nieuwsgierig naar me waren... vooral rond de 18e
Schaam me echt heel erg, had het hier veeeel beter bij moeten houden Excuus: in het begin van de zwangerschap veeel te misselijk geweest, halverwege overlijden in de familie, laatste deel last van bekken/rug, kon niet zo lang meer achter elkaar zitten.

Maaaar... dat interesseert jullie vast niets jullie willen weten wat nu het 'resultaat' van de zwangerschap is (hoop ten minste dat er hier nog 'mensen van toen' rondspoken, maar ik ben geloof ik al wat bekende namen tegengekomen )
Op 5 mei is ons dochtertje Deanne geboren
Ondertussen dus al weer ruim 4 maanden oud tijd vliegt, echt waar...

Maar goed, ik verdwijn weer uit dit hoekje, ga straks even gluren in het kleine babietjes topic en hoop dat ik het ook hier wat meer bij kan gaan houden
  zondag 17 september 2006 @ 11:42:39 #56
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41883059
Gefeliciteer Jis!
  zondag 17 september 2006 @ 11:44:19 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_41883093
Jis nog van harte met Deanne
stormy waters...
sailin'
pi_41883162
Jis, nog gefeliciteerd.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41883549
Jis, van harte gefeliciteerd nog met jullie Deanne! de tijd gaat zeker hard ...
pi_41883759
Meld. Ik ben net wakker, hel van een nacht gehad met staren naar de tvprogrammas die ik bijna kan dromen inmiddels, kotsmisselijk en nu ga ik wandelen tot mijn voeten er spreekwoordelijk van af vallen.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41883860
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:12 schreef mjammetje het volgende:
Meld. Ik ben net wakker, hel van een nacht gehad met staren naar de tvprogrammas die ik bijna kan dromen inmiddels, kotsmisselijk en nu ga ik wandelen tot mijn voeten er spreekwoordelijk van af vallen.
Oh erg he!
Sterkte met je misselijkheid... Probeer te genieten van het wandelen en wellicht wekt het 'iets' op...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41885041
Jis leuk dat je nog even bent gekomen hier......alsnog gefeliciteerd met jullie dochter

mjammetje sterkte en hopelijk is de misselijkheid gauw weer over.
pi_41885208
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:15 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh erg he!
Sterkte met je misselijkheid... Probeer te genieten van het wandelen en wellicht wekt het 'iets' op...
Mjammetje, of toch die prostaglandingesen eens uitproberen
Eva
  zondag 17 september 2006 @ 14:50:38 #64
94046 PM-girl
pi_41889228
Jis, gefeliciteerd met je dochter, leuk om van je te horen!

De slechte nacht zette zich nog even voort hier. Toen ik net lekker op de stoel lag, werd ik misselijk. Van de honger. Toen ik at, werd ik misselijk van het eten en het drinken.
Daarna zakte het weer iets, tot dat de hond ziek werd en ik weer kon opruimen....
Daarna nog even naar bed geweest en nu redelijk ok, maar niet echt lekker.

Mjammetje, jij ook al zo'n beroerde nacht, hopelijk voel je je vlug beter.
*
pi_41891527
PM-girl, sterkte hoor!
Hier alles best, maar wel een brak dagje. Net 3 uur op bed gelegen, beetje doezelen, beetje slapen .
was ook al moe.

Jis, gefeliciteerd
Eva
  zondag 17 september 2006 @ 16:19:54 #66
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41891735
volgens mij heeft iedereen een brak dagje, ik ook. Weet niet wat ik heb gedaan, maar fit voelen is toch anders dan ik mij voel.
Beetje rustig aan doen dan maar, alhoewel ik dat heel moeilijk kan...
pi_41892073
Jis, gefeliciteerd!

PM-girl, sterkte ermee.

Bluh ik ben doodmoe. Vandaag een sportwedstrijd gehad. Ik doe aan majorette, da's met zo'n stokje, gecombineerd met dans op muziek. Daarvoor moest ik om kwart over 5 al opstaan en ik had de nacht ook nog eens slecht slapen. Het vervelende is nog dat het wachten wachten wachten is en je bent zelf maar 5 minuten aan het optreden. Tussendoor iedereen klaar maken, haren doen, trainen. Al met al toch wel vermoeiend als je er de hele dag mee bezig bent.
  zondag 17 september 2006 @ 16:49:41 #68
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41892732
Nou lekker op je bed gaan liggen en een tukkie doen Appel
pi_41893024
Mjammetje, gaat het met jou al wat beter?

Ik heb net even op bed gelegen, zo even eten en dan als ik me nog zo moe voel weer even terug.
Ik ben zo blij als een kind nu. Ik heb mijn vriend al weken niet 1 keer een fatsoenlijk weekend kunnen zien. Telkens maar een dagje. Dan had hij weer iets en dan ik weer. Nou heb ik hem afgelopen week maar 1 avond even gezien en daar hield het ook mee op. Dus ik was nogal verdrietig.
Maar hij komt vanavond wel (dat stond dus eigenlijk niet in de planning) en lekker bij mij slapen.
Gisteren was mijn laatste werkdag dus nu heb ik meer tijd in het weekend. Het geeft wel een gevoel van rust dat ik daar iig vanaf ben, echt lekker.
  zondag 17 september 2006 @ 17:16:31 #70
94046 PM-girl
pi_41893549
Fijn Appelsap, dat er nu rustige tijden aanbreken, en samen met je vriendje!!

Ik heb weer wat geslapen en voel me nog steeds niet goed. Vriendje heeft lekker thee gemaakt en nu gaat het wel. Alleen breken hier nu de telefoontjes uit, hoe is het? ben je al aan het bevallen? we horen maar niks?
DAT WIL IK NIET! Don't call us, we call you!

Vandaag is het ook wel weer voor een offday, geen wonder dat iedereen er last van heeft!
*
  † In Memoriam † zondag 17 september 2006 @ 17:32:07 #71
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41894052
Jis alsnog gefeliciteerd dan maar

Voor alle LLM een dikke Het weer is vandaag gelukkig al wat koeler, dus het is tijd en een prettige temperatuur voor een bevalling

Na al die kwaaltjes en ongemakken van iedereen te lezen durf ik bijna niet te posten dat het met mij en bompie helemaal super gaat. Tijd dus voor een jubelbericht

Ik geniet van elke dag en van elke beweging die ik in mijn buik voel (in een woord wauw!). Verder heb ik nu veel energie, heb gisteren weer geweldig leuke zwangerschapskleding gekocht (een superleuke geruite rok, een mooi grijs wikkelvest van heel soepele zachte wol en een olijfgroen truitje, en nog wat leuke felgekleurde 40 denier zwangerschapspanty's bij de H&M). Omdat het herfst/winterkleding is, kan ik echt niet wachten tot het koud wordt zodat ik al die leuke kleren aan kan doen. Kortom, ik ga als een speer, ben superblij met alles en iedereen om me heen en loop de hele dag als een trotse pauw met mijn buik te pronken.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  zondag 17 september 2006 @ 17:40:03 #72
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41894294
Wat fijn, Slaapmeisje!
  zondag 17 september 2006 @ 17:41:47 #73
94046 PM-girl
pi_41894356
Heerlijk Slaapmeisje!! Genieten doe je volop, als iemand het verdient, ben jij dat wel!!!
*
pi_41894517
Mên hier een toestand gisteren.
We stappen in de auto met 1 enthousiaste peuter en 1 oma naar de vjadag van mijn zusje. Peuter heeft zich de hele dag zitten verheugen hierop. In de auto echter valt op dat peuter ineens niets meer wil zeggen en in zijn stoeltje hangt. Ritje van twintig minuten.
Eenmaal aangekomen valt Jongste op de bank in slaap, voelt warm aan. "Okay," kondig ik aan. "Hij slaapt nu, als hij wakker wordt gaan we weer naar huis,"
Uurtje later, hij wordt wakker, plast de bank onder. "Doet-ie anders nooit hoor," grap ik nog en loop naar tas met reservekleren. Ineens iedereen gillen. Jongste ligt stuipend op de grond, blauwe lippen, bleek.
"Gelukkig" heeft mijn Oudste ooit ook eens een koortsstuip gehad, dus wist nog wat te doen: meteen kleren uit, koelen en toen hield het op. Zwager belt ambulance ondertussen, zusje huilen, oma overstuur.
Naja, om een lang verhaal kort te maken: huisartsenpost, ws. een gemeen virus, paracetamol, hele nacht 40 graden en ijlen, nu weer bijdehant aan het doen. Pfoei. Zit nu als een kloek te waken uiteraard.
Mijn bekken helemaal aan gort, slecht geslapen.
Heb vrijdag vrij genomen voor maandag en dinsdag, en grapte nog: "Nou, eens kijken wie er nu weer ziek wordt" (Is altijd het geval als ik vrij neem). Dat grapje maken we dus niet meer
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 17 september 2006 @ 17:52:05 #75
94046 PM-girl
pi_41894644
Jeetje Mwana, heftig hoor. Je klinkt alsof je alles onder controle hebt, zorg je ook goed voor jezelf?
*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')