Ik voel me niet aangesproken als 'grote klager', maar af en toe is het idd wel opluchtend om even je ei kwijt te kunnen. En de herkenning bij anderen te lezen.quote:Op maandag 18 september 2006 20:40 schreef PM-girl het volgende:
[Maar ik vind het ook 'heerlijk' om te lezen dat anderen zoals Moonah, Chacama of Linda ook die klachten hebben, gewoon om het wijgevoel te hebben. En ik heb nu nog niks anders dan dit forum als ervaringsbron, omdat het mijn eerste zwangerschap is
Hoezo dan liever geen ruggeprik? Ik heb het namelijk ook.quote:Op maandag 18 september 2006 20:23 schreef ik80 het volgende:
Ik proberen duidelijk te makend dat ik geen ruggenprik wil ivm de scoliose van mijn rug. Maar goed, dat weet mijn lief ook. Hopelijk kan het gewoon thuis!
Goed zo!quote:Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef chacama het volgende:
Maar ik beloof jullie ALLEMAAL dat ik het zo rustig mogelijk aan zal doen en dat ik goed zal luisteren naar mijn lichaam en de beeb...
Ik ben erg blij met dit forum juist omdat je kunt 'klagen'. Want voor mijn gevoel is het niet echt klagen wat je doet. Je geeft even aan hoe je je voelt en vraagt herkenning. En dat is erg prettig. Want als ik straks die breinaalt in mijn k*t gestoken krijg, zal ik het echt niet nalaten om te melden. Al is het inderdaad alleen maar om te horen dat het erbij hoort en het indalingssteken zijn....quote:Op maandag 18 september 2006 21:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken als 'grote klager', maar af en toe is het idd wel opluchtend om even je ei kwijt te kunnen. En de herkenning bij anderen te lezen.
En eerlijk gezegd verbaas ik me een beetje (beetje boel...) over de omslag die kennelijk hier is gemaakt. Maand of wat geleden toen dit aan de orde was stond 'iedereen' op haar achterste poten omdat zwanger-zijn nou eenmaal niet alleen een roze (oké Beef, blauwe...) wolk is. En nu 'mag' er niet meer geklaagd worden
Alsjeblieft zeg, laat mensen toch hun (on)geneugten uiten betreffende hun zwangerschap.
Bah, wat een gezeik hier.
Dat zeg ik niet hoor. Maar sommige dingen mogen van mij best wat minder.quote:Op maandag 18 september 2006 21:00 schreef Moonah het volgende:
...En nu 'mag' er niet meer geklaagd worden...
Tussen zwart en wit zit altijd nog grijsquote:Op maandag 18 september 2006 21:00 schreef Moonah het volgende:
En nu 'mag' er niet meer geklaagd worden
Nee, ik zit daar ook niet op te wachten. Maar als het iemand toch oplucht om het te posten, en herkenning vindt. Daar gaat het toch om hier? Ik snap het probleem niet. Ik lees zo vaak over berichten heen van mensen waar ik niet zo veel mee heb.quote:Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef snoopy het volgende:
Maar wat ik persoonlijk niet zo fijn vind is om elke plasje of pijntje hier dagelijks beschreven te zien.
Het lijkt me ook niet de bedoeling dat dat exact wordt aangegeven. Gatver.quote:Want ook ik kan niet exact aangeven wat nou wel en niet mag/moet/kan. Het is alleen iets dat mij soms een vervelend gevoel geeft.
Nah, goed dat je het meldt Lois... (weet eigenlijk niet zo goed wat voor smiley hier achter te plakken...quote:Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef Lois het volgende:
want zwanger zijn kan soms ook heel bijzonder zijn.
quote:Op maandag 18 september 2006 21:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, goed dat je het meldt Lois... (weet eigenlijk niet zo goed wat voor smiley hier achter te plakken...).
Kijk, dít is toch ook duidelijk?quote:Op maandag 18 september 2006 21:22 schreef Rottdog het volgende:
Beef gefeli wat nice een broertje voor Dylan, dat wordt dan vast weer zo'n lekkere knul als zijn grote broer
Snoop ben zo benieuwd wat het is geworden in je babymaakhuisje
Gabberhead duidelijke echo
Slaapmeisje vindt het zo genieten om jou verhalen te lezen![]()
Voor alle dames sterkte meiden![]()
Mijn opmerking hiervoor kwam ook eigenlijk meer voort uit de gedachte aan een eerdere discussie ergens in OUD over op een bepaalde manier dingen posten enzo. Mensen waren toen ineens bang om dingen te posten omdat ze het heel onduidelijk vonden wat nou wel en niet mocht. Dat bracht grote verwarring en dat is niet de bedoeling van mijn opmerkingen hier.quote:Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef Moonah het volgende:
Het lijkt me ook niet de bedoeling dat dat exact wordt aangegeven. Gatver.
Ja, ga je schamen.quote:Op maandag 18 september 2006 21:23 schreef Lois het volgende:
[..]
Het staat er ook wel heel beroerd ja
![]()
Voor mijn gevoel is er op dat moment al zoveel gestress om me heen dat ik me daar geen zorgen over wil maken. Het zijn bij bij meerdere bochten van rond de 40 graden en erger. Ook onderin. Met een tordatie erbij. Ze moeten dus heel zeker van hun zaak zijn willen ze goed prikken.quote:Op maandag 18 september 2006 21:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Hoezo dan liever geen ruggeprik? Ik heb het namelijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |