abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 september 2006 @ 21:00:03 #176
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41931343
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:40 schreef PM-girl het volgende:
[Maar ik vind het ook 'heerlijk' om te lezen dat anderen zoals Moonah, Chacama of Linda ook die klachten hebben, gewoon om het wijgevoel te hebben. En ik heb nu nog niks anders dan dit forum als ervaringsbron, omdat het mijn eerste zwangerschap is
Ik voel me niet aangesproken als 'grote klager', maar af en toe is het idd wel opluchtend om even je ei kwijt te kunnen. En de herkenning bij anderen te lezen.
En eerlijk gezegd verbaas ik me een beetje (beetje boel...) over de omslag die kennelijk hier is gemaakt. Maand of wat geleden toen dit aan de orde was stond 'iedereen' op haar achterste poten omdat zwanger-zijn nou eenmaal niet alleen een roze (oké Beef, blauwe...) wolk is. En nu 'mag' er niet meer geklaagd worden

Alsjeblieft zeg, laat mensen toch hun (on)geneugten uiten betreffende hun zwangerschap.

Bah, wat een gezeik hier.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Milf maandag 18 september 2006 @ 21:02:35 #177
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41931406
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:23 schreef ik80 het volgende:

Ik proberen duidelijk te makend dat ik geen ruggenprik wil ivm de scoliose van mijn rug. Maar goed, dat weet mijn lief ook. Hopelijk kan het gewoon thuis!
Hoezo dan liever geen ruggeprik? Ik heb het namelijk ook.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 18 september 2006 @ 21:03:29 #178
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41931417
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:55 schreef chacama het volgende:
Maar ik beloof jullie ALLEMAAL dat ik het zo rustig mogelijk aan zal doen en dat ik goed zal luisteren naar mijn lichaam en de beeb...
Goed zo!
En sterkte voor je man.

En hou eens op met zeuren ja.
  maandag 18 september 2006 @ 21:05:41 #179
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41931512
Chaca, jeetje, over bad timing gesproken, maarja, things happen (met name, shit happens!).
Hebben jullie verder nog personeel wat de werkzaamheden van je man over kan nemen, de aanleg ed?
Sterkte iig, en hopelijk vinden jullie een goede weg om de komende tijd door te komen!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41931560
Oeh chacama, man lief weet wel wat timing is hè?

Sterkte er mee!

Uhm ja wat PM-Girl zegt dus. Je was me voor
Syllables govern the world
  maandag 18 september 2006 @ 21:08:07 #181
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41931616
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangesproken als 'grote klager', maar af en toe is het idd wel opluchtend om even je ei kwijt te kunnen. En de herkenning bij anderen te lezen.
En eerlijk gezegd verbaas ik me een beetje (beetje boel...) over de omslag die kennelijk hier is gemaakt. Maand of wat geleden toen dit aan de orde was stond 'iedereen' op haar achterste poten omdat zwanger-zijn nou eenmaal niet alleen een roze (oké Beef, blauwe...) wolk is. En nu 'mag' er niet meer geklaagd worden

Alsjeblieft zeg, laat mensen toch hun (on)geneugten uiten betreffende hun zwangerschap.

Bah, wat een gezeik hier.
Ik ben erg blij met dit forum juist omdat je kunt 'klagen'. Want voor mijn gevoel is het niet echt klagen wat je doet. Je geeft even aan hoe je je voelt en vraagt herkenning. En dat is erg prettig. Want als ik straks die breinaalt in mijn k*t gestoken krijg, zal ik het echt niet nalaten om te melden. Al is het inderdaad alleen maar om te horen dat het erbij hoort en het indalingssteken zijn....
En ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik het ook erg fijn vind om te lezen dat ik niet de enige ben die zich zo af en toe goed beroerd voelt. Maar, de leuke dingen moeten we ook meer melden. Ik vergeet ook te melden dat ik zo heerlijk kan genieten van die buitenaardse bewegingen in mijn buik. Die van links naar rechts rolt en inderdaad ook ruzie met me heeft als ik niet recht zit....
  maandag 18 september 2006 @ 21:08:42 #182
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_41931638
Op verzoek een van de echo's

Ik vind jullie wel een leuk stel bij elkaar hoor. Allemaal van die zwangeren bij elkaar die steun bij elkaar kunnen vinden. En dan nog zin maken om zo'n man als ik te feliciteren, ondanks dat ik geen flauw vermoeden kan hebben van wat jullie allemaal voelen en meemaken.
Dankjulliewel voor de lieve woordjes. En heel veel succes, sterkte, plezier en geluk de komende tijd
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  maandag 18 september 2006 @ 21:10:15 #183
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41931716
Wauw, idd duidelijk Gabberhead! Ik vind het zo leuk dat je rond de 12 weken de kaak zo duidelijk ziet!
Geniet van het goede nieuws he!
Blijf je hier wel posten hoe het met jou en je vrouw gaat?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 18 september 2006 @ 21:11:57 #184
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41931790
Mooie echo Gabberhead. Je kan het echt goed zien... mooi

Even wat posten tussendoor gekomen....

Moonah .... ik weet gelukkig wie het zegt.....

We hebben geen personeeel, maar wel een goede vriend die in kan springen. Die heeft al vaker uitgeholpen in de drukkere periodes, dus we gaan het oplossen. Zal morgen maar eens na gaan denken hoe ik het de komende periode ga draaien allemaal....

Voor Sjeen wel goed nieuws..... het bed op de slaapkamer heeft nu dus geen haast meer....
pi_41931817
quote:

...En nu 'mag' er niet meer geklaagd worden ...
Dat zeg ik niet hoor. Maar sommige dingen mogen van mij best wat minder.
En juist de onzekerheden van net-zwangeren of zo'n rotperiode zoals PM-girl heeft gehad moeten hier juist wel neergezet worden. Want het is idd niet altijd alleen maar rozengeur en maneschijn. Maar wat ik persoonlijk niet zo fijn vind is om elke plasje of pijntje hier dagelijks beschreven te zien.
Ik hoop nu alleen niet dat mensen zich geremd gaan voelen door mij ofzo. Want ook ik kan niet exact aangeven wat nou wel en niet mag/moet/kan. Het is alleen iets dat mij soms een vervelend gevoel geeft.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41931940
Oh en Gabberhead, gaaf hè zo'n echo! echt mooi hoor.

En Chacama, dat is idd wel heel erg slecht getimed die enkel. Sterkte ermee, allebei
  Jubileum moderator maandag 18 september 2006 @ 21:18:52 #187
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41932057
quote:
En nu 'mag' er niet meer geklaagd worden
Tussen zwart en wit zit altijd nog grijs
Een beetje nuanceren, tuurlijk mag je hier je ei kwijt, maar niet in 'lief dagboek" stijl. Je mag hier klagen, maar maak er geen klaagbaak van, hou de andere kant ook een beetje in de gaten want zwanger zijn kan soms ook heel bijzonder zijn.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 18 september 2006 @ 21:18:59 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41932062
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:12 schreef snoopy het volgende:
Maar wat ik persoonlijk niet zo fijn vind is om elke plasje of pijntje hier dagelijks beschreven te zien.
Nee, ik zit daar ook niet op te wachten. Maar als het iemand toch oplucht om het te posten, en herkenning vindt. Daar gaat het toch om hier? Ik snap het probleem niet. Ik lees zo vaak over berichten heen van mensen waar ik niet zo veel mee heb.
quote:
Want ook ik kan niet exact aangeven wat nou wel en niet mag/moet/kan. Het is alleen iets dat mij soms een vervelend gevoel geeft.
Het lijkt me ook niet de bedoeling dat dat exact wordt aangegeven. Gatver.

Oh en Gabberhead, gezellig he?!
Gefeli met jullie mooie echo!
  maandag 18 september 2006 @ 21:21:21 #189
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41932165
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef Lois het volgende:
want zwanger zijn kan soms ook heel bijzonder zijn.
Nah, goed dat je het meldt Lois... (weet eigenlijk niet zo goed wat voor smiley hier achter te plakken... ).
  maandag 18 september 2006 @ 21:22:12 #190
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41932191
Beef gefeli wat nice een broertje voor Dylan, dat wordt dan vast weer zo'n lekkere knul als zijn grote broer

Snoop ben zo benieuwd wat het is geworden in je babymaakhuisje

Gabberhead duidelijke echo

Slaapmeisje vindt het zo genieten om jou verhalen te lezen

Voor alle dames sterkte meiden
  Jubileum moderator maandag 18 september 2006 @ 21:23:49 #191
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41932258
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nah, goed dat je het meldt Lois... (weet eigenlijk niet zo goed wat voor smiley hier achter te plakken... ).
Het staat er ook wel heel beroerd ja

Volgens mij moet die smilie hiervoor nog gemaakt worden, sorry
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 18 september 2006 @ 21:25:00 #192
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41932319
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:22 schreef Rottdog het volgende:
Beef gefeli wat nice een broertje voor Dylan, dat wordt dan vast weer zo'n lekkere knul als zijn grote broer

Snoop ben zo benieuwd wat het is geworden in je babymaakhuisje

Gabberhead duidelijke echo

Slaapmeisje vindt het zo genieten om jou verhalen te lezen

Voor alle dames sterkte meiden
Kijk, dít is toch ook duidelijk?
Rottdog reageert op de posts die haar aanspreken en negeert de rest. Prima toch?
Hoop dat je het niet erg vindt dat ik jou even 'gebruik' ...

Zo, en nu ga ik wat anders doen en mijn hormonen kalmeren.
  maandag 18 september 2006 @ 21:25:12 #193
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_41932333
De hormoontjes vliegen hier af en toe aardig door de lucht

Ik blijf hier zeker meelezen en meeposten. Niet zo vaak als jullie, maar als er wat interessants te melden is, of als ik eens iets wil weten, dan geef ik wel een gil
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_41932377
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:18 schreef Moonah het volgende:

Het lijkt me ook niet de bedoeling dat dat exact wordt aangegeven. Gatver.
Mijn opmerking hiervoor kwam ook eigenlijk meer voort uit de gedachte aan een eerdere discussie ergens in OUD over op een bepaalde manier dingen posten enzo. Mensen waren toen ineens bang om dingen te posten omdat ze het heel onduidelijk vonden wat nou wel en niet mocht. Dat bracht grote verwarring en dat is niet de bedoeling van mijn opmerkingen hier.

Affijn, ik geloof dat ik steeds onduidelijker word Laten we het maar weer over zwangerschappen en geboortes hebben
  maandag 18 september 2006 @ 21:26:06 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41932392
Klagen en zeiken mag best, maar het gaat volgens mij om het enorme dagboek gehalte dat er is. Werkelijk alles komt lang en je kan je zo langzamerhand af vragen waarom er nog een apart SC topic is.
En soms lijkt het echt bijna wel een soort van groepsdagboek.

Hvjjn voor zwangeren.

[OUD SC] Het speeltuinbankje in het najaarszonnetje voor alle verhalen en zij-lijnen!
Mss scheelt dat ook wel. Er komen de laatste tijd ook best veel persoonlijke verhalen die verder niet echt veel met de zwangerschap te maken hebben voorbij. Op dat moment is het rot om te zeggen 'ja, rot voor je, maar het hoort niet hier', maar eigenlijk...
  maandag 18 september 2006 @ 21:26:13 #196
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41932401
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:23 schreef Lois het volgende:

[..]

Het staat er ook wel heel beroerd ja
Ja, ga je schamen.
* Nu echt weg, anders gaan mensen weer klagen over slowchat...
  maandag 18 september 2006 @ 21:40:43 #197
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41933166
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:02 schreef nikky het volgende:

[..]

Hoezo dan liever geen ruggeprik? Ik heb het namelijk ook.
Voor mijn gevoel is er op dat moment al zoveel gestress om me heen dat ik me daar geen zorgen over wil maken. Het zijn bij bij meerdere bochten van rond de 40 graden en erger. Ook onderin. Met een tordatie erbij. Ze moeten dus heel zeker van hun zaak zijn willen ze goed prikken.
Daar heb ik geen zin in, breng me dan maar onder narcose, gaat nog sneller ook.
Enige nadeel is dan dat je het niet bewust meemaakt dat begrijp ik, maar mijn gevoel zegt dat ik geen ruggenprik moet nemen.
  maandag 18 september 2006 @ 21:43:09 #198
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41933280
En dan zeg ik en dat blijf ik zeggen.....: volg je gevoel!!! en een goede camera-man
  maandag 18 september 2006 @ 21:56:51 #199
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41933822
O dear gaat zich gebruikt voelen, majmmie
pi_41933823
Volgens mij is hier ook wel vaak een golfbeweging. De ene keer 'valt' iemand erover dat het allemaal zo negatief is, en de volgende keer iemand anders dat 'iedereen altijd doet' alsof het een roze wolk is. Ik kan me tenminste zo'n discussie van een paar maanden geleden nog goed herinneren...

Persoonlijk voel ik me nog niet zo thuis op het speeltuinbankje, omdat daar voornamelijk moeders zitten. En dat ben ik nog niet...

Ik80, die ruggeprik bedoel je bij een ks toch? Als dat evt aan de orde zou zijn. Want voor pijnstilling bij een 'gewone' bevalling zijn er nog heel wat andere mogelijkheden, heb ik begrepen...

PM-girl, Ik kan nog niet bevallen, want morgen moet ik nog een nieuwe ronde schilderen. En de kelder moet nog opgeruimd, en er moet nog een wandkleedje opgehangen in de babykamer en en en. Nou, eigenlijk mag het wel. Maar ik ben er absoluut niet klaar voor, bedacht ik net. Maar dan emotioneel hè.

En Chacama, dat is wel vreselijk balen zeg! voor jou en je

En Gabberhead, wat een mooie duidelijke echo!
Eva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')