En daarbij heb je de mensen die voor de eerste keer zwanger zijn ook erg onzeker zijn en dus veel meer neer zullen gooienquote:Op maandag 18 september 2006 19:13 schreef reese.com het volgende:
Op zich is het natuurlijk altijd fijn om te lezen als er naast de pijntjes ook de leuke dingen gemeldt worden. Ben het er mee eens dat het uiteraard leuker is om positieve geluiden te horen.
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat als je tegen het eind van je zwangerschap loopt je het gewoon ronduit zat bent.
Nou goed ik denk dat we uiteindelijk wel hetzelfde bedoelen Snoopy
Dan wordt het hoog tijd dat ik die trapleuning eens ga vastzettenquote:Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef jessie het volgende:
Nikky je banden verslappen ook he. Ik ben menig keer van de trapg evallen toen ik zwanger wasVoorzichtig dus
Niet bezwaard voelen!!! volgens mij gaan we anders allemaal bezwaard voelen: de één dat ie zich goed voelt, de ander dat ie zich klote voeltquote:Op maandag 18 september 2006 19:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Tussen al dat soort berichten voel ik me bijna bezwaard om te posten dat het met mij op dit moment wél lekker gaat.
Toen ik tijdens het eten koken de koelkast schoon stond te makenquote:Linda wat een actieveling ben je zegWel fijn dat je weer een paar dingetjes van je actielijstje hebt kunnen wegstrepen. Ruim baan voor de bevalling
quote:Op maandag 18 september 2006 19:45 schreef nikky het volgende:
Dan wordt het hoog tijd dat ik die trapleuning eens ga vastzetten.
Mijn voet is een beetje blauw.
Al shet goed is wordt hij in oktober voor mij vastgezet. Ik klus heel graag maar ik ben een beetje "bang" voor die grote boormachinesquote:Op maandag 18 september 2006 19:49 schreef linda856763 het volgende:
[..]pas je op!
ik heb het ook op vakantie gehad, dat ik zo door mijn benen zakte, en ik meen mij te herinneren van mijn ene zwangerschapslesjedat je spieren ook 'trager' worden. Dus normaal reageert alles meteen om te compenseren als je een beetje struikelt, en nu niet meer, dus hop, daar lig je.
Snel vastzetten hoor [vingertje]
Concentreren gaat wel slechter jah.quote:Op maandag 18 september 2006 19:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Al shet goed is wordt hij in oktober voor mij vastgezet. Ik klus heel graag maar ik ben een beetje "bang" voor die grote boormachines![]()
. Erg he?
Ik hoorde ook dat hoe verder je in de zwangerschap komt hoe moeilijker je je kunt concentreren bijvoorbeeld met autorijden. Helemaal op het laatste. Iemand die weet of dat klopt?
Ik dacht dat ik de enige was die het hierboven geschrevene dacht... Het is niet dat ik noooooooooooooooit klaag maar meestal zeg ik liever niets en post ik soms dus ook een paar dagen niet in het Z&G topic. Ik snap best dat sommigen dat effe nodig hebben maar kijk me er liever niet op aan als ik niet reageer op zulke posts.quote:Op maandag 18 september 2006 18:49 schreef snoopy het volgende:
Beef, weer een jongetje
Enne, even inhakend op alle posts over wel en niet klagen. Ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap echt wel heel veel meer last van dingen heb dan vorige zwangerschap. Maar waar ik persoonlijk een beetje bleh van wordt hier, is die dagelijkse beschrijvingen van letterlijk alle pijntjes en aantal plasjes 's nachts en hoe hoe vaak je wakker wordt. Daar kan ik eerlijk gezegd niet zo heel erg goed tegen.
Ik zit al tijden te twijfelen of ik dat eens zou 'zeggen' hier. Maar zo te zien zijn er meer mensen die het gewoon fijn vinden als de leuke dingen van zwanger zijn wat meer aan bod komen.
Zo, dat is er uit![]()
19 weken maar als ik mijn moeder zo hoor ziet het eruit alsof ik veel verder ben. Zo voelt het voor mijzelf ook, mijn buik lijkt met de dag te groeien!quote:Op maandag 18 september 2006 20:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
goh leuk zeg appelsap! Hoe ver ben je nu? sorry ben een beetje te lui om te gaan kijken...
Ik vind het ook wel fijn dat alles wat ik voel (en niet voel) hier te kunnen melden, dan weet ik wat het is, wat ik eraan kan doen, en of het normaal is! Het is echt fijn om hier mensen te treffen die het allemaal hebben meegemaakt
Wat zij dus al zegtquote:Op maandag 18 september 2006 20:22 schreef E.T. het volgende:
ik zie dat ik heel wat teweeg heb gebracht.
Het is een beetje ingegeven door wat snoopy ook postte (en wat via andere kanalen bij Lois en mij terecht is gekomen); er zijn dagen dat echt elke scheet die dwars zit gepost wordt en het hier alleen maar een klaagbank lijkt. Best leuk om van je af te schrijven, maar een zwangerschap is niet alleen maar kommer en kwel.. Een beetje balans in de posts zou een stuk leuker zijn, voor iedereen.
CBSquote:Meer vrouwen dan mannen
Vrouwen zijn in de Nederlandse bevolking licht in de meerderheid. Op elke 100 vrouwen zijn er 98 mannen. Tot op middelbare leeftijd zijn er echter meer mannen dan vrouwen. Dit komt voornamelijk doordat er meer jongens dan meisjes worden geboren (105 jongens per 100 meisjes).
quote:Op maandag 18 september 2006 20:19 schreef appelsap het volgende:
[..]
19 weken maar als ik mijn moeder zo hoor ziet het eruit alsof ik veel verder ben. Zo voelt het voor mijzelf ook, mijn buik lijkt met de dag te groeien!
Ik moet er echt eens een foto van maken en in het buikenfoto topic plaatsen.
Ja, maar we zitten nu helemaal buiten proporties...... Er mogen op de gemelde jongentjes na, geen jongens meer geboren worden dit jaar....quote:Op maandag 18 september 2006 20:43 schreef Sjeen het volgende:
Er worden altijd meer jongetjes geboren, is een natuurfeitje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |