abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 september 2006 @ 08:47:46 #101
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41912239
Hoi allemaal,

Ik heb even terug gelezen, maar nu geen puf om te reageren. Leef wel mee..... Maar heb sinds gistermiddag weeeeeer migraine en het is dus wachten tot het overgaat. Het staren naar een beeldscherm is dus niet bevorderlijk. Verder is alles goed. Ik groei als een walvis en voel me meer en meer zwanger. Alleen de pijn in rug en hoofd kunnen me gestolen worden. Maar we weten dat het van tijdelijk aard is....nou, ja de rugpijn dan.... Die migraine lijkt wel of ie wel gewoon ondanks mijn zwangerschap op mijn normale menstruatietijd komt.... heel vreemd...
pi_41912353
Mwana, jij koele tante! Gelijk in actie komen bij zoiets... weet niet of ik zou weten wat te doen. Ik ben nu gewaarschuwd voor als het eventueel zou voorkomen, wist namelijk wel dat een koortsstuip kon voorkomen maar had geen idee hoe dat gaat.
Was me het weekendje wel voor jou!

Slaapmeisje, wat klink je heerlijk enthousiast! Je geniet echt van je zwangerschap en dat heb je verdiend!

Nikky, sterkte met je enkel! hoe gaat het nu?

Snoopy: wat grappig dat jij die dikke buik zal gaan missen. Dat heb ik nou twee keer helemaal niet gehad, is dus echt per persoon verschillend. Ik was veel te druk bezig met het kindje buiten mijn buik om die buik te missen (en eigenlijk was ik juist blij hem kwijt te zijn mét alle bekkenpijnen) ...
En toch kan ik het me wel weer voorstellen! Het gevoel van een trappelend baby'tje is nou eenmaal heel gezellig en bijzonder...

Chacama, sterkte meid...
pi_41912452
Het is vooral dat babietje in mijn buik wat ik ga missen hoor. Bekkenpijn heb ik echt wel erg maar op de een of andere manier verbind ik dat niet aan mijn kindje.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41912491
Dan begrijp ik je toch wel ... want dat gevoel van een kindje in je buik is ook bijzonder en de eerste tijd na de bevalling is dat ook 'raar' om niet meer te voelen. Maarre... gelukkig kun je het baby'tje straks écht knuffelen en dat is zo'n gaaf idee he??
  maandag 18 september 2006 @ 10:19:08 #105
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41913654
ha ik weet hoe het zit met het kraampakket, krijg je alleen als je een aanvullende verzekering hebt (ik niet dus). Dan maar een halen bij de thuiszorg, of eff vragen aan de v.k. vanmiddag wat ik er echt van nodig heb...
Ach dat weet ik ook weer...
pi_41913889
Slaapmeis,heerlijk dat je zo rond kan lopen hé? Gelukkig dat je nergens last van hebt.Hier vanmorgen weer een douche-beurt achter de rug,met als gevolg....moet ik wel ...of toch niet....of toch wel.......Uiteindelijk bleef alles binnen,wat een gedoe.Ik ben benieuwd of het vanaf volgende week minder word,donderdag ben ik 16 weken en dan moet dat idiote hormoon maar es af gaan nemen,ben het nou zat

Mwana,wat eng zeg En wat goed dat je wist hoe te reageren,ik zou het niet hebben verzonnen,dat je dat moest doen.Gaat het alweer wat beter?

Linda,kom op joh,nog even.Jammer dat je van je roze wolk bent gevallen,ik ben er net op geklommen Veel sterkte nog met de laatste loodjes

Groetjes,Minoes
pi_41913932
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:31 schreef minoes_ het volgende:
Linda,kom op joh,nog even.Jammer dat je van je roze wolk bent gevallen,ik ben er net op geklommen Veel sterkte nog met de laatste loodjes

Groetjes,Minoes
ik heb er nooit opgezeten Maar het gaat wel hoor, op zich weinig klachten (behalve dat mijn bekken piept en kraakt en zeer doet als ik in bed lig ) Wachten duurt alleen zo laaaaaaaang! Vanochtend werd ik gebeld, was net wakker aan het worden, door mijn vader, die kwam even koffiedrinken, want hij was in de buurt. Gezellig wel. En nu ga ik mijn to do lijstje eens bestuderen.

En ik hoop dat het gevoel bij jou nu echt snel over is, dat is echt niet leuk!

meld dus
Eva
  maandag 18 september 2006 @ 10:37:39 #108
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41913992
Meld.

Met de nodige plaspauzes heerlijk geslapen en niet meer misselijk! Ik ontdekte allee vanmorgen wel dat ik nu ook streepjes heb gekregen op mijn buik....helaas!

Snoopy, lijkt me zo raar, als je weet dat dit je laatste weekjes zwanger ooit zijn! Dat je schopjes (of flinke aanhalen) voelt, zo'n kontje dat zich afzet en de hik die ergens diep vandaan borrelt.
Ik betrap me erop dat ik dat soms zo gewoon vind, terwijl ik het een half jaar terug nog nooit gevoeld had en over een maand ook niet meer zal voelen!
En dat ik dan gewoon kan slapen, zonder maagzuur, lijkt me onwerkelijk bijna!
Ik geniet ook wel van de kleine dingen, maar ik merk dat ik ook wel weer angstig wordt. Eerst was ik bang veel te vroeg te komen, dat is nu niet meer mogelijk. Maar nu heb ik zoiets van, je bent klaar, kom er maar uit, voordat er iets kan gebeuren. Waarschijnlijk gewoon te veel tv gekeken en hier rondgelezen in topics waar ik beter niet kan komen nu, maar elke dag groeit die angst een beetje meer.

Maaruh, klopt het nu dat ik ET al een tijdje niet meer gezien heb hier?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41914079
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:37 schreef PM-girl het volgende:
Meld.

Met de nodige plaspauzes heerlijk geslapen en niet meer misselijk! Ik ontdekte allee vanmorgen wel dat ik nu ook streepjes heb gekregen op mijn buik....helaas!
Jammer, net niet de eindstreep gehaald zonder buikstreepjes
Eva
pi_41914199
oh minoes! Hier ook zo, ben niet fit! Gisteren net zo dizzy en kotserig, en vandaag nog steeds niet oke. Ondertussen maak ik me steeds meer zorgen door alle opmerkingen van mensen om me heen.... vandaag maar eens even op de weegschaal gestaan, en nog steeds niet op mijn oude gewicht voordat ik zwanger werd. Oh wat zou ik toch graag het hartje even willen horen, dat zou me zo geruststellen.... nog 3 weken wachten en dan naar de vk...pfff wat duurt dat nog lang....
Belt mijn broer net ook nog dat een oom van me is overleden, lag dood naast zijn auto...hartstilstand.... hij was nog niet zo oud, ergens in de 60.

Mwana, koele kikker!!! Goed hee dat je zo reageerde!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 18 september 2006 @ 11:06:21 #111
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41914576
quote:
Op maandag 18 september 2006 07:58 schreef Belana het volgende:
ik vroeg het laatst ook, ze (Vivi) schijnt geen internetverbinding te hebben momenteel.
Hoho, dat dénk ik, weet het niet zeker.
Ze zat laatst midden in haar verhuizing, dus het lijkt me plausibel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41914666
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:34 schreef linda856763 het volgende:

[..]

ik heb er nooit opgezeten Maar het gaat wel hoor, op zich weinig klachten (behalve dat mijn bekken piept en kraakt en zeer doet als ik in bed lig ) ...
Laat staan de overige relevante bedactiviteiten.
"Auw nee, opzij, ik moet even doorrollen, ben misselijk, kramp! kramp! aah!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 18 september 2006 @ 11:10:20 #113
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41914669
Goeiemorgen! ik geloof dat mijn buik al aardig gezakt is. Straks eens een foto maken

gecondoleerd karin
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_41914799
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:10 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Laat staan de overige relevante bedactiviteiten.
"Auw nee, opzij, ik moet even doorrollen, ben misselijk, kramp! kramp! aah!"
Al weken doe ik niets anders dan slapen en lezen in bed
durft bijna niet meer te wijzen naar mij

Wat akelig Karin, gecondoleerd!
Eva
  maandag 18 september 2006 @ 11:34:05 #115
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41915296
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:37 schreef PM-girl het volgende:

Maaruh, klopt het nu dat ik ET al een tijdje niet meer gezien heb hier?

Gisteravond nog!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41916479
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:15 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Al weken doe ik niets anders dan slapen en lezen in bed
durft bijna niet meer te wijzen naar mij
Die van mij ook niet, maar ik heb zelf ook nog uh...zin. Zo, ik heb het gezegd. Ook met een dikke pens en uit elkaar lazerend bekken wil ik nog. Maar hoe?
quote:
Wat akelig Karin, gecondoleerd!
Van mij ook veel strerkte toegewenst Karin!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41917049
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Die van mij ook niet, maar ik heb zelf ook nog uh...zin. Zo, ik heb het gezegd. Ook met een dikke pens en uit elkaar lazerend bekken wil ik nog. Maar hoe?
Sja, ik in theorie ook wel, maar als ik dan even nadenk over de praktijk denk ik: lahmaar..
Maar als het lang duurt, dan ga ik voor de prostaglandingesen, en dan moet het maar, hoe dan ook!
Eva
pi_41917871
ik ga morgen de vk toch maar ff bellen, ik word helemaal gek van onzekerheid, ik had al eerder gezegd dat mijn omgeving me steeds inpepert dat er niet te zien is dat ik zwanger ben..... het knaagt toch, vanmo maar eens op de weegschaal gestaan, in de hoop wat te zijn aangekomen, maar nee, ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschap (iets minder nog zelfs)
En hoewel jullie en mijn moeder ook zeggen dat er niks aan de hand is wil ik toch heel graag het hartje even horen.... voor mijn eigen geruststelling. heb net al gebeld, maar net 2 minuten te laat....kreeg het antwoordapparaat....morgen tussen 12.30 en 13.00 een nieuwe poging
  maandag 18 september 2006 @ 13:22:36 #119
94046 PM-girl
pi_41917965
ET, sorry Maar zoals jullie inmiddels weten bedenk ik me 's nachts allerlei dingen die ik er dan 's morgens uitgooi. En vannacht was jij aan de beurt. Maar hoe is het met je?

Karin, gecondoleerd en sterkte.
*
  maandag 18 september 2006 @ 13:24:33 #120
94046 PM-girl
pi_41918013
O, en Karin, goed dat je belt hoor. Ook al is het maar enkel voor je eigen geruststelling. Ik ben trouwens de eerste maanden niets aangekomen, dus dat zegt niets.
Ben benieuwd wat je vk zegt.
*
pi_41918474
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik ga morgen de vk toch maar ff bellen, ik word helemaal gek van onzekerheid, ik had al eerder gezegd dat mijn omgeving me steeds inpepert dat er niet te zien is dat ik zwanger ben..... het knaagt toch, vanmo maar eens op de weegschaal gestaan, in de hoop wat te zijn aangekomen, maar nee, ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht als voor mijn zwangerschap (iets minder nog zelfs)
En hoewel jullie en mijn moeder ook zeggen dat er niks aan de hand is wil ik toch heel graag het hartje even horen.... voor mijn eigen geruststelling. heb net al gebeld, maar net 2 minuten te laat....kreeg het antwoordapparaat....morgen tussen 12.30 en 13.00 een nieuwe poging
Was je eigenlijk al eens naar de vk geweest? Je bent nu toch rond 15 weken zwanger?
Gelijk heb je hoor, daar zijn ze ook voor, en hopelijk is je bezorgdheid dan weggenomen.
Eva
pi_41918971
MELD ... nog niks behalve een enorm schoon huis en een hoop ongeduld en het gevoel dat het kindje vandaag komt. Dat wandelen heeft tot nu toe alleen geholpen om vannacht als een blok geslapen te hebben.

XXXKarinXXX laat je niet gek maken door die mensen hoor! Een vriendin van mij viel alleen af toen ze zwanger was en ze was zelf en het kindje ook helemaal gezond. Ik zou wel even naar de vk gaan voor je eigen gevoel maar voor de rest zou ik ze lekker laten kletsen. Mijn vader zei laatst dat hij het zo verwonderlijk vond dat de verloskundigen nog een baan kunnen vinden tegenwoordig omdat er alleen in zijn omgeving al honderden verloskundigen zijn
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41919535
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:00 schreef mjammetje het volgende:
Mijn vader zei laatst dat hij het zo verwonderlijk vond dat de verloskundigen nog een baan kunnen vinden tegenwoordig omdat er alleen in zijn omgeving al honderden verloskundigen zijn

Helemaal waar
Eva
pi_41920336
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:42 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Was je eigenlijk al eens naar de vk geweest? Je bent nu toch rond 15 weken zwanger?
Gelijk heb je hoor, daar zijn ze ook voor, en hopelijk is je bezorgdheid dan weggenomen.
Ja ik ben 1 keer geweest, in de 12e week. En woensdag ben ik 16 weken.
Ik bel morgen nog wel een keer, hopelijk mag ik dan even langskomen....zou ik wel erg fijn vinden.

Help mijn kaak zit half op slot. Mijn mond kan nog maar een klein stukje open.... kon net niet eens fatsoenlijk een boterham eten! Hoogst irritant
  maandag 18 september 2006 @ 14:51:50 #125
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41920577
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:22 schreef PM-girl het volgende:
ET, sorry Maar zoals jullie inmiddels weten bedenk ik me 's nachts allerlei dingen die ik er dan 's morgens uitgooi. En vannacht was jij aan de beurt. Maar hoe is het met je?

Karin, gecondoleerd en sterkte.
Best lief dat je 's nachts aan me denkt

Gaat wel goed hier hoor Gewoon z'n gangetje.
Buikkie trappelt er op los en op wat kleine dingetjes na voelt mama zich goed.

Alleen wel jammer dat met zo'n tweede een zwangerschap er meer 'tussendoor' glipt. Zeker als de rest van je leven op 't ogenblik een beetje te vol zit en er weinig tijd is om te genieten. (schoonvader ernstig ziek, stress rond oude baan van Swets en nu nieuwe baan, vakantiehuisje gekocht waar een hoop voor geregled moet worden.. en ga zo maar door).

Wel weer een voordeel is dat ik dus ook niet bij de klachten echt stil sta. Ja, natuurlijk heb ik pijn in mijn bekken, maar goed, dat heeft (bijna) iedere zwangere en wat andere klachten.. maar dat heeft iedereen en ik ben niet iemand die er behoefte aan heeft om dat steeds te posten. heb ook wel het idee dat, omdat ik er voor mezelf niet zo bij stil sta en elke dag weer benoem, sommige dingen ook minder erg zijn. (als ik elke dag steeds zoiets heb van 'auw, wat doet 't pijn en wat kan ik weinig doordat m'n bekken niet meer wil.. gaat 't ook steeds slechter volgens mij).

Verder zijn er wel regelmatig momentjes dat ik op de leuke dingen gewezen wordt.. Swets die z'n hand op m'n buik legt en heel liefdevol contact met z'n kind maakt.. Saskia die vertelt dat ze de beebie in m'n buik hoort huilen.. Vaak van die kleine dingen, maar die zijn wel heel waardevol
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')