heeeee, ga jij eens snel bevallen!quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:08 schreef Moonah het volgende:
Oh, voornamelijk gezeur, gezeik en geklaag.![]()
en een hoop geplasquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:08 schreef Moonah het volgende:
Welcome back beeb!
Een jongen!
Fijn hoor, dat het 'allemaal' goed gaat.
[..]
Nou, het was verschrikkelijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:08 schreef Vicky het volgende:
Vivi, wat leuk een knul!!
Jeetje, was zeker wel ff schrikken dat flauwvallen...
De 4e op rij voor mijn vriendje...die heeft alleen maar jongetjes-zaadjes volgens mijquote:
Erg is dat he Linda, ik ben normaal niet zo van de tranen en janken, maar als ik zwanger ben kan ik van iedere reclame al traanogen krijgen. Reclames over zielige dieren zap ik dan ook meteen weg of ik loop even wegquote:Op dinsdag 19 september 2006 09:18 schreef linda856763 het volgende:
En opeens vliegt alles wat er mis kan gaan me zo aan. Ik moet soms ook maar eens mij afsluiten voor sommige verhalen/websites etc geloof ik. Ik kon er altijd goed tegen, maar nu niet meer...
Nou, daar valt weinig tegenaan te relativeren volgens mij. Wat ongelofelijk lomp om dat zomaar door te sturen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:22 schreef linda856763 het volgende:
Ik weet, relativeren. Maar het helpt niet als in je omgeving een kindje 'zomaar' overlijdt tijdens de geboorteen je een mailtje via via krijgt, met een link, en *klik* daar zie je een foto van dat kindje, zonder een waarschuwing vooraf.
Ik wil echt echt mijn ogen niet sluiten voor leed van anderen, maar dat kon ik eigenlijk even niet hebben.
Denk van wel, ze hebben de foto zelf op de 'frontpage' van hun website gezet. Maar hen neem ik het ook niet kwalijk, die zullen daar op dit moment niet goed bij na kunnen denken, vermoed ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me af of de ouders dat uberhaupt weten...
Goed dat je er vertrouwen in hebt! De hoeveelheid "personeel" zal je denk ik wel mee vallen. De verpleegster zie je vaak en veel, de arts-assistent en de co-assistent komen regelmatig kijken en zijn er natuurlijk bij het persen constant bij en de gynaecoloog zal waarschijnlijk alleen bij het persen zijn. En dan ben je wel ergens anders mee bezig dan het idee dat het druk is rond je bed. Mij viel het ten minste alleszins mee, met de drukte.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:22 schreef linda856763 het volgende:
(..)
Maar, ik heb vertrouwen in het ziekenhuis, en ook wel in mezelf, en in dit geval vind ik het wel fijn om aan allerlei apparaten aangesloten te worden, en een gyn erbij te hebben, en een arts assistent, en een co-assistent, en een verpleegster. Wel veel eigenlijk![]()
Ja, ik ben al aan het idee gewend. ik heb al zoveel plannen 'uit handen moeten geven' dit kan er ook nog wel bijquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:31 schreef cattie het volgende:
[..]
Goed dat je er vertrouwen in hebt! De hoeveelheid "personeel" zal je denk ik wel mee vallen. De verpleegster zie je vaak en veel, de arts-assistent en de co-assistent komen regelmatig kijken en zijn er natuurlijk bij het persen constant bij en de gynaecoloog zal waarschijnlijk alleen bij het persen zijn. En dan ben je wel ergens anders mee bezig dan het idee dat het druk is rond je bed. Mij viel het ten minste alleszins mee, met de drukte.
Neukquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:24 schreef Vivi het volgende:
Kan iemand me ff melden wie er dan nog meer jongetjes krijgen! Anders moet ik 180 topics doorpitten vrees ik!
Nee, natuurlijk niet, maar je kreeg hem toch viavia doorgestuurd. Die hadden er dan toch op z'n minstquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:31 schreef linda856763 het volgende:
Denk van wel, ze hebben de foto zelf op de 'frontpage' van hun website gezet. Maar hen neem ik het ook niet kwalijk, die zullen daar op dit moment niet goed bij na kunnen denken, vermoed ik.
Ik hoop voor je dat je net zulke fijne mensen om je bed hebt staan als ik, het hielp mij enorm. Eerst tijdens het persen was de arts-assistent "de baas", daar focuste ik me op en dat hielp goed, de anderen moedigden mij heel lief aan. Toen de gyn erbij moest, nam zij het roer over en was zij de baas, wat ze ook heel lief en fijn deed. Op de rest van de bevalling, hoe het ging, kijk ik wat minder positief terug, ik hoop voor jou dat het voorspoediger zal gaan dan bij mij.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:35 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ja, ik ben al aan het idee gewend. ik heb al zoveel plannen 'uit handen moeten geven' dit kan er ook nog wel bijIk wil alleen niet hebben dat ze me van alle kanten aanwijzingen gaan geven (want ik moet op het laatst heel braaf doen wat ze zeggen) maar dat zullen ze zelf ook wel snappen lijkt me.
Ik moet dus wel in de grootste verloskamer, vanwege al die mensen
*zucht* Het is nu echt wel duidelijk hoe jij erover denkt hoor Moonah.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:08 schreef Moonah het volgende:
BassMissquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Neuk
ik80
beefcake
Moonah
en de rest weet ik niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |