abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41944377
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:08 schreef Moonah het volgende:
Oh, voornamelijk gezeur, gezeik en geklaag.
heeeee, ga jij eens snel bevallen!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41944401
quote:
Welcome back beeb!
Een jongen!
Fijn hoor, dat het 'allemaal' goed gaat.
[..]

en een hoop geplas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:17:00 #228
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41944415
Vivi, wat lekker, en vakantie en een gestucd huis! En een jongetje op komst! Leuk!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:17:56 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41944430
Wat leuk! Een jochie!
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:19:54 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41944467
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:08 schreef Vicky het volgende:
Vivi, wat leuk een knul!!

Jeetje, was zeker wel ff schrikken dat flauwvallen...
Nou, het was verschrikkelijk
Normaal gesproken ben ik al niet zo'n held met vliegen maar dan laat ik mezelf lekker wegzakken in wat chemische dagdromen zeg maar Maar dat kon nu natuurlijk niet...en ja hoor, ineens dondert dat stomme vliegtuig 500 m. naar beneden...kijk, dan kunnen er 3 stewardessen aan je stoel komen met leuke Nijntjes-slabbetjes maar dat helpt niet echt hoor

Voorlopig wordt het dus gewoon Texel voor mij denk ik

edit; typo
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:21:04 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41944486
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk! Een jochie!
De 4e op rij voor mijn vriendje...die heeft alleen maar jongetjes-zaadjes volgens mij
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:21:08 #232
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_41944488
Nog een jongen!! Leuk hoor
pi_41944513
Een zoontje Leuk Vivi (maar als je terugleest zul je zien dat het eigenlijk niet meer kan, qua jongensquotum ) Maar dat sterkt me des te meer in het idee dat ik een meisje krijg

Ik weet, relativeren. Maar het helpt niet als in je omgeving een kindje 'zomaar' overlijdt tijdens de geboorte en je een mailtje via via krijgt, met een link, en *klik* daar zie je een foto van dat kindje, zonder een waarschuwing vooraf. Ik wil echt echt mijn ogen niet sluiten voor leed van anderen, maar dat kon ik eigenlijk even niet hebben.

Maar, ik heb vertrouwen in het ziekenhuis, en ook wel in mezelf, en in dit geval vind ik het wel fijn om aan allerlei apparaten aangesloten te worden, en een gyn erbij te hebben, en een arts assistent, en een co-assistent, en een verpleegster. Wel veel eigenlijk
Eva
pi_41944542
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 09:18 schreef linda856763 het volgende:
En opeens vliegt alles wat er mis kan gaan me zo aan . Ik moet soms ook maar eens mij afsluiten voor sommige verhalen/websites etc geloof ik. Ik kon er altijd goed tegen, maar nu niet meer...
Erg is dat he Linda, ik ben normaal niet zo van de tranen en janken, maar als ik zwanger ben kan ik van iedere reclame al traanogen krijgen. Reclames over zielige dieren zap ik dan ook meteen weg of ik loop even weg

Wij hebben ook nog echo-fotoos gekregen, helaas maar twee, maar alles is meegenomen toch? Wel een grappige gyn trouwens, de onderste foto heeft hij erbij gedaan omdat ik meteen een piemeltje zag toen hij het geslacht ging bekijken De eerste foto is een zijaanzicht van het hoofd.

Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:24:45 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41944558
Kan iemand me ff melden wie er dan nog meer jongetjes krijgen! Anders moet ik 180 topics doorpitten vrees ik!
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:28:19 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41944641
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:22 schreef linda856763 het volgende:
Ik weet, relativeren. Maar het helpt niet als in je omgeving een kindje 'zomaar' overlijdt tijdens de geboorte en je een mailtje via via krijgt, met een link, en *klik* daar zie je een foto van dat kindje, zonder een waarschuwing vooraf. Ik wil echt echt mijn ogen niet sluiten voor leed van anderen, maar dat kon ik eigenlijk even niet hebben.
Nou, daar valt weinig tegenaan te relativeren volgens mij. Wat ongelofelijk lomp om dat zomaar door te sturen.
Ik vraag me af of de ouders dat uberhaupt weten...
pi_41944665
En ik moet echt op F5 drukken voor ik reageer

Vivi welkom terug, heerlijk joh Bonaire! Alleen wel minder van de heenvlucht ja
En jij ook een jochie, gaaf Zoals snoopy zegt: jongetjes zijn leuk

Linda das ook cru zeg, jeetje Waarom zetten ze dan niet in de mail dat het kindje overleden is? Nou ja, veel sterkte iig
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_41944711
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vraag me af of de ouders dat uberhaupt weten...
Denk van wel, ze hebben de foto zelf op de 'frontpage' van hun website gezet. Maar hen neem ik het ook niet kwalijk, die zullen daar op dit moment niet goed bij na kunnen denken, vermoed ik.

@Beefcake: het was de tekst van hun geboortekaartje in de mail, maar het was mij niet helemaal duidelijk, zo snel, dat het kindje overleden was. Het kon ook een ziekte zijn ofzo, dat het niet helemaal was zoals gepland. Maar wel cru ja...
Eva
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:31:58 #239
108648 cattie
lieve moeder
pi_41944716
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:22 schreef linda856763 het volgende:
(..)

Maar, ik heb vertrouwen in het ziekenhuis, en ook wel in mezelf, en in dit geval vind ik het wel fijn om aan allerlei apparaten aangesloten te worden, en een gyn erbij te hebben, en een arts assistent, en een co-assistent, en een verpleegster. Wel veel eigenlijk
Goed dat je er vertrouwen in hebt! De hoeveelheid "personeel" zal je denk ik wel mee vallen. De verpleegster zie je vaak en veel, de arts-assistent en de co-assistent komen regelmatig kijken en zijn er natuurlijk bij het persen constant bij en de gynaecoloog zal waarschijnlijk alleen bij het persen zijn. En dan ben je wel ergens anders mee bezig dan het idee dat het druk is rond je bed. Mij viel het ten minste alleszins mee, met de drukte.
pi_41944760
Beef, dat is idd niet te missen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41944780
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:31 schreef cattie het volgende:

[..]

Goed dat je er vertrouwen in hebt! De hoeveelheid "personeel" zal je denk ik wel mee vallen. De verpleegster zie je vaak en veel, de arts-assistent en de co-assistent komen regelmatig kijken en zijn er natuurlijk bij het persen constant bij en de gynaecoloog zal waarschijnlijk alleen bij het persen zijn. En dan ben je wel ergens anders mee bezig dan het idee dat het druk is rond je bed. Mij viel het ten minste alleszins mee, met de drukte.
Ja, ik ben al aan het idee gewend. ik heb al zoveel plannen 'uit handen moeten geven' dit kan er ook nog wel bij Ik wil alleen niet hebben dat ze me van alle kanten aanwijzingen gaan geven (want ik moet op het laatst heel braaf doen wat ze zeggen) maar dat zullen ze zelf ook wel snappen lijkt me.

Ik moet dus wel in de grootste verloskamer, vanwege al die mensen
Eva
pi_41944834
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:24 schreef Vivi het volgende:
Kan iemand me ff melden wie er dan nog meer jongetjes krijgen! Anders moet ik 180 topics doorpitten vrees ik!
Neuk
ik80
beefcake
Moonah
en de rest weet ik niet meer. Maar Chacama had berekend dat er dit jaar nog 5 jongetjes geboren mochten worden 'op Fok!' want anders vallen we ernstig buiten de statistieken.

En Beefcake, dat is zeker duidelijk! Ik probeer telkens even te kijken bij de echo's of ik het zelf zie, maar ik kan er niets van maken... En vragen wil ik het niet, want wil het niet weten, en ik eigenlijk misschien ook wel niet
Eva
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:38:14 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41944842
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:31 schreef linda856763 het volgende:
Denk van wel, ze hebben de foto zelf op de 'frontpage' van hun website gezet. Maar hen neem ik het ook niet kwalijk, die zullen daar op dit moment niet goed bij na kunnen denken, vermoed ik.
Nee, natuurlijk niet, maar je kreeg hem toch viavia doorgestuurd. Die hadden er dan toch op z'n minst
iets meer over na kunnen denken.

Wat vreselijk triest overigens...
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 10:38:27 #244
81992 Githa
pi_41944846
Beefcake, mooie echo hoor...enne dat is niet te missen harstikke leuk, weer een jongen.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:58:58 #245
108648 cattie
lieve moeder
pi_41945295
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:35 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Ja, ik ben al aan het idee gewend. ik heb al zoveel plannen 'uit handen moeten geven' dit kan er ook nog wel bij Ik wil alleen niet hebben dat ze me van alle kanten aanwijzingen gaan geven (want ik moet op het laatst heel braaf doen wat ze zeggen) maar dat zullen ze zelf ook wel snappen lijkt me.

Ik moet dus wel in de grootste verloskamer, vanwege al die mensen
Ik hoop voor je dat je net zulke fijne mensen om je bed hebt staan als ik, het hielp mij enorm. Eerst tijdens het persen was de arts-assistent "de baas", daar focuste ik me op en dat hielp goed, de anderen moedigden mij heel lief aan. Toen de gyn erbij moest, nam zij het roer over en was zij de baas, wat ze ook heel lief en fijn deed. Op de rest van de bevalling, hoe het ging, kijk ik wat minder positief terug, ik hoop voor jou dat het voorspoediger zal gaan dan bij mij.
pi_41945572
Ja, ik heb het gelezen, heftig hoor. Ik heb het 'voordeel' dat ik een 'bevalling volgens het boekje' heb, of een keizersnee. Als het maar enigszins lastig gaat, gaan ze ingrijpen, zeggen ze.

ik vind je Ive-avatar zo lief, net een elfje met zijn blauwe ogen
Eva
  dinsdag 19 september 2006 @ 11:14:14 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_41945656
heej vivi is back in town fijn dat alles goed gaat en een jongen nou, kies maar een naam
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 19 september 2006 @ 11:18:39 #248
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41945751
Goedemorgen of bijna al goedemiddag dames en heren.... (qua geboortes zijn de mannen dan wel in de meerderheid, maar qua leutgehalte zijn de vrouwen dan weer de winaar)

Even teruggelezen....
@ Sjeen..... je zal de tweede zijn die het weet.... zal eerst mijn man inlichten en dan krijg jij een sms. FOK! volgt dan automatisch...

@Vivi spannend zeg die vlucht... en ik heb de statistieken inderdaad even bij gehouden, maar ben even de tel kwijt. Het lijstje van jongens is nog niet compleet, maar weet nog niet wie ik mis.... dus wil de ontbrekende persoon zich melden!! (misschien aardig om in de OP te zetten)

Hier weer goedgekeurd. Moest toch voor lief naar de HA dus maar meteen even controle gedaan. Beeb ligt netjes met koppie omlaag, kijken of ie het de komende 10 weken vol weet te houden en dan is deze mama helemaal tevreden.... bloeddruk was 110/65 en gewicht 81 kg.....En op mijn kop gekregen van de HA omdat ik Fleur nog til.....maar, ja ik ga mijn best. Ik ben zo gewend dat als ze verdriet heeft om d'r op mijn arm te troosten.....

Oh.......en sorry voor de bevallings en ambulance verwarring, maar het zit dus nog gewoon binnen. De diepvriesproducten van toen, heb ik dus eerst naar huis gebracht en daarna zijn we pas naar het ziekenhuis gereden. Vond het zo zonde om die weg te moeten gooien..... hoezo logisch nadenken en hamsteren...
  † In Memoriam † dinsdag 19 september 2006 @ 11:31:18 #249
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41946071
quote:
*zucht* Het is nu echt wel duidelijk hoe jij erover denkt hoor Moonah.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41946123
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:37 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Neuk
ik80
beefcake
Moonah
en de rest weet ik niet meer.
BassMiss
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties