dat zou een lekkere lunch zijn! denk dat ik alleen uit elkaar zou knappen als ik dat allemaal op zou moeten eten!quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:46 schreef CarOnline het volgende:
Een patat pinda, 3 broodjes gezond en een cup a soup Kip
Ik vervang eigenlijk alle merkproducten als het even kan door huismerkproducten. Ik heb dus geen Yofresh, maar AH huismerk yoghurt mayo, geen cup a soup maar AH huismerk één kops soep enzovoort.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:21 schreef Fuente het volgende:
Wat een lekkere recepten staan er bij
Ik heb eigenlijk nog een vraag he. Wie van jullie vervangt bepaalde Sonja Bakker producten voor goedkopere producten? En zo ja, welke voor welke?
Die aardappelen moeten kunnen ja denk ik. Maakt qua calorieën niks uit lijkt me. Rauwkost kan nooit kwaad en die dressing.. ach... tja.. qua calorieën per dag kan dat er op zich ook wel af denk ik. Ik pak alleen eerder gewoon een stuk komkommer of wat worteltjes bv en vermijd de dressing dus. Hoewel ik hier en daar wel weer wat extra vet kan gebruiken omdat ik geen boter op brood eet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:31 schreef NiKos het volgende:
Ik ben ondertussen in week 2, op zich goed vol te houden, weinig moeite mee, eet haast meer dan dat ik deed, alleen veel gezonder en minder vet.. heb eigenlijk wat vragen:
- Mag je ipv gekookte aardappelen ook aardappelen op aluminium folie in de oven doen? Zonder boter o.i.d.?
- Mag je bij de lunch ook een bakje rauwkost met lightdressing extra?
- Bij die prei en zo, mag je daar geen sausje bij doen? Die gekookte prei is los toch niet te vreten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |