is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom slapen ze in de huiskamer
Ze dachten dat ze de dames konden verleidenquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom slapen ze in de huiskamer
Kusssssquote:
*knuf*quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kusssss![]()
Sorry modjes, maar dat moest even![]()
dat houdt Hillie in bewegingquote:Op zaterdag 16 september 2006 05:29 schreef henk.jansen het volgende:
@Talpa
streamgate233 Staat al een dag in een loop
thanxxxquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:12 schreef Inca het volgende:
Is dat een geheime opdracht van Hilde zolang mogelijk stil staan?
yeps...met 2 slippers aan!quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:12 schreef Inca het volgende:
Is dat een geheime opdracht van Hilde zolang mogelijk stil staan?
ff op f5 drukken, doet ze het kleed gelijk weer goedquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:37 schreef pullup het volgende:
Ik zie nu op stream 4 Rik op die plek liggen en potjandorie dat kleed ligt weer in een kreukel.
Hilde doe je werk !
Toch is het een verrassend soepele beweging he. Hoe ze vrijwel in een beweging het kleed rechtlegt en een slipper aan doetquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff op f5 drukken, doet ze het kleed gelijk weer goed![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch is het een verrassend soepele beweging he. Hoe ze vrijwel in een beweging het kleed rechtlegt en een slipper aan doet![]()
yeps....hoor je strax e10 zeggen dat die van die lekkere warme handjes krijgtquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:53 schreef pullup het volgende:
is dat overigens Etienne die bij Jeroen onder het dekbed is gekropen![]()
Een stel varkens zijn het, overal slapen ze nu in het huis.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps....hoor je strax e10 zeggen dat die van die lekkere warme handjes krijgt![]()
Ik dacht hetzelfde, dat is toch wel een ernstig minpuntje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Een stel varkens zijn het, overal slapen ze nu in het huis.
En E10 dacht dat Jeroen Sabrina was, daarom kroop hij bij 'haar' tussen de lakens.
Maar wat ik zo begrijp van alles, is dat E10 en Sabrina wel lopen te kloten met elkaar in bed.
Jezus, als dit waar is, vind ik Sabrina niet leuk meer.
hoezo? sabbel denkt gewoon aan veilig. Ze kan gewoon ongelimiteerd sexuele handelingen uitvoeren met e10 zodat ze aan haar gerief komt en ze kan er zo mee weg komen. Als bijvoorbeeld die Barry haar erop zal aanspreken, laat ze alleen die fokfoto zijn van e10 zijn clitoris en Barry zal het lachend direct vergevenquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, dat is toch wel een ernstig minpuntje.
Het is steeds knusser aan het worden. Jeroen heeft zich al subtiel omgedraait en is richting etienne opgeschoven.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps....hoor je strax e10 zeggen dat die van die lekkere warme handjes krijgt![]()
Jeroen ruikt de geur van Marcel, straks grijpt E10 (nog altijd denkende dat hij naast Saab ligt) Jeroen bij zijn kruis.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is steeds knusser aan het worden. Jeroen heeft zich al subtiel omgedraait en is richting etienne opgeschoven.
Die houd het erg lang volquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:45 schreef Verida het volgende:
zet ik vanmorgen mijn computer aan en Hilde sjokt nog steeds haar wandeling op stream 3
![]()
Dochterlief thuis zal wel denken: mama is nog nooit zo actief geweestquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:45 schreef Verida het volgende:
zet ik vanmorgen mijn computer aan en Hilde sjokt nog steeds haar wandeling op stream 3
![]()
Milica: Mama, you are a Fembot.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:54 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
Dochterlief thuis zal wel denken: mama is nog nooit zo actief geweest![]()
Denk dat dat wel meevalt eigenlijk. E10 zit nog een beetje in de fase van het handjes vasthouden en mekaar kusjes geven...(al beweerd hij anders...)quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar wat ik zo begrijp van alles, is dat E10 en Sabrina wel lopen te kloten met elkaar in bed.
Jezus, als dit waar is, vind ik Sabrina niet leuk meer.
Die rechtse is geen homofielquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef DDuiveltje het volgende:
11:07 : Zoek de verschillen...
[afbeelding]
bron
Op de linker ligt een poot op de bank. Op de rechter ligt hij er net afquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef DDuiveltje het volgende:
[afbeelding]
bron
de rechter droomt wel van poesjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef DDuiveltje het volgende:
[afbeelding]
bron
quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff op f5 drukken, doet ze het kleed gelijk weer goed![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:21 schreef Flyduck het volgende:
the good old times...
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorige keer was het een officiele mededeling dus ik moet het nog zienquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:32 schreef Capaja het volgende:
op de bb site :
Inside information: zondag om 13.00 uur gaat de BB Hot Line!!!!! Degene die durft op te nemen zal er zeker geen spijt van krijgen!
GLABONTE 15 SEPTEMBER 2006 0:00
zou er iets van waar zijn ????
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:32 schreef Capaja het volgende:
op de bb site :
Inside information: zondag om 13.00 uur gaat de BB Hot Line!!!!! Degene die durft op te nemen zal er zeker geen spijt van krijgen!
he bah, iets goeds. Ik weet dat ze daar allemaal de telefoon willen opnemen want ze zijn ook niet van lotje getikt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:32 schreef Capaja het volgende:
op de bb site :
Ze zijn vanochtend de tuin in geweest en hadden geen zin meer om in bed te gaan liggen en zijn dus maar knus tegen elkaar aangekropenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:35 schreef arneaux het volgende:
Waarom liggen Jeroen en Etiënne daar bij t raam te slapen?!
Geen idee, vanmorgen lagen Jeroen en Tijn daar te slapen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:35 schreef arneaux het volgende:
Waarom liggen Jeroen en Etiënne daar bij t raam te slapen?!
er staan er MAAR 2 genomineerd, zou de 3e er dan bij komen ??quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:35 schreef itsme het volgende:
[..]
he bah, iets goeds. Ik weet dat ze daar allemaal de telefoon willen opnemen want ze zijn ook niet van lotje getikt.
Na iets slechts komt er iets goeds.
Ik wil slecht nieuws![]()
Dat gaat maandag in de uitzending wel worden uitgemolken wees niet ongerustquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:39 schreef arneaux het volgende:
Ik heb de confrontatie tussne Hilde en Janine gemist, das wel een beetje kut eigenlijk.
Gelukkig maar, dat zjin natuurlijk dingen die ik wel moet zien.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat maandag in de uitzending wel worden uitgemolken wees niet ongerust
Er is voldoende materiaal voorradig![]()
maar het zou iets goeds zijn. Genomineerd worden lijkt me niet superquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:39 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat er ook een derde genomineerde bijkomt, misschien wel door Hilde en Etjen gekozen, dat wordt dan dus Monique of Eggie.
Daarom had het ik dus ook niet gequote op het telefoonbericht, wel ff opletten hequote:Op zaterdag 16 september 2006 12:43 schreef itsme het volgende:
[..]
maar het zou iets goeds zijn. Genomineerd worden lijkt me niet super
sorry. Ik ben ook So You think you can dance aan het kijken. Niet slaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom had het ik dus ook niet gequote op het telefoonbericht, wel ff opletten he![]()
In het algemeen, dus los van de telefoon, denk ik dat er een derde genomineerde bijkomt, en dat Hilde of Etjen die persoon mag kiezen, dat wordt dan dus Monique of Eggie.
Mijn reactie op het telefoonbericht was: jammer iets positiefs, iemand mag een weekendje naar huis, 3 x raden wie de telefoon opneemt.
Nee hoor. Je kunt toch pas maandagavond bellen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:50 schreef itsme het volgende:
maar er komt geen genomineerde bij. waarom niet? Omdat dat oneerlijk zou zijn daar er al sinds gisteren gebeld kon worden voor Etienne en Hilde![]()
Ik dacht al, net uit bed of 10 dingen tegelijk aan het doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:50 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry. Ik ben ook So You think you can dance aan het kijken. Niet slaan.![]()
Dan zijn we het eens.
maar er komt geen genomineerde bij. waarom niet? Omdat dat oneerlijk zou zijn daar er al sinds gisteren gebeld kon worden voor Etienne en Hilde![]()
Volgens mij stonden de telefoonnummers gisteren al op de site. Met het bericht dat je al kon bellen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kunt toch pas maandagavond bellen?
Vind ik niet zo fijn want het ziet er uit dat Hilde er uit gaat. Hilde de bron van irritatiequote:Op zaterdag 16 september 2006 12:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht al, net uit bed of 10 dingen tegelijk aan het doen![]()
Een positief punt aan 2 genomineerden is wel dat op zeker Hilde of Etjen eruit gaat![]()
Er staat op de talpa site al dat er gebeld kan worden, met de nummers erbijquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kunt toch pas maandagavond bellen?
wat een miezerige kutprijs, goeiesmorgen allen trouwensquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:57 schreef itsme het volgende:
Breng je stem uitJij beslist wie er in het Big Brother Huis mag blijven. Is het moeder Hilde of Etiënne die vorige week zijn vader Marcel zag vertrekken? Beiden zijn al voor de tweede keer genomineerd. Wie van de twee moet maandag in de Live Show blijven? Stem op jouw favoriet!
Voor Etienne bel je 0909-8851 of sms Etienne naar 1010
Voor Hilde bel je 0909-8852 of sms Hilde naar 1010
Steun dus jouw favoriete bewoner en maak kans op een Yorcom cheque ter waarde van 100 euro en een Logitec Speakerset.
Hi schat.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wat een miezerige kutprijs, goeiesmorgen allen trouwens![]()
100% mee eens, maaaaar ik hoop nog steeds dat Etjen eruit gaatquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:57 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind ik niet zo fijn want het ziet er uit dat Hilde er uit gaat. Hilde de bron van irritatie
Had liever een jeroen of Marlies zien gaan.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:06 schreef arneaux het volgende:
Hoe Jeroen dingen vertelt, echt, heerlijk.
Milciia :"Wat voor vrienden heb jij?"
Jeroen :"tZelfde als ik, gewoon gezellig, gezelligheid, terasje, zwemmen, lekkere ouwehoeren, gek doen. Maar we kunnen ook wel serieus zijn."
Waarom noemt iedereen dit "mooi" weer?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:04 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"Het is nu echt al we-ken mooi weer."
Dit is inderdaad gewoon té warm.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen dit "mooi" weer?
Van mij mag die hitte stoppen, het is om te bezwijken in huis![]()
ja, maar je doet het ook niet om de prijs he, maar om je favoriet te steunenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:00 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
wat een miezerige kutprijs, goeiesmorgen allen trouwens![]()
e10 of Hilde, das toch allebei baggerquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar je doet het ook niet om de prijs he, maar om je favoriet te steunen
Daar heb ik me tijdens de hittegolf zo aan geergerd. Die weermannen en vrouwen op tv, met hun 'het blijft prachtig weer'. Sodemieter op... Niks prachtig weer !quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom noemt iedereen dit "mooi" weer?
Van mij mag die hitte stoppen, het is om te bezwijken in huis![]()
oh.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, maar je doet het ook niet om de prijs he, maar om je favoriet te steunen
Volgens mij is er een steekje los bij hem. Sorry om zo hard te zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:09 schreef arneaux het volgende:
Milicia :"Ik ga douchen.." *loopt weg
Jeroen : "Ja, je kan hier prima liggen hoor."
Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dit is inderdaad gewoon té warm.
Hier zitten mensen met verstand!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik me tijdens de hittegolf zo aan geergerd. Die weermannen en vrouwen op tv, met hun 'het blijft prachtig weer'. Sodemieter op... Niks prachtig weer !
Ik ook, en fijn weer winterkleren aan en de open haardquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is![]()
Daar wordt je toch stapel van, en iedereen die je tegenkomt, die zegt dat het "mooi" weer is.
En dan zo'n gelukzalige blik er bij![]()
We wonen toch zeker niet in de tropen, het is herfts, ik wil herfstweer![]()
Herfst vind ik ook niet echt wat. Het is wel warm, en het regent, dus een jas aan, maar omdat t warm is zweet je jezelf kapot. Of je weet niet of je een jas mee moet nemen of dat t droog blijft.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is![]()
Daar wordt je toch stapel van, en iedereen die je tegenkomt, die zegt dat het "mooi" weer is.
En dan zo'n gelukzalige blik er bij![]()
We wonen toch zeker niet in de tropen, het is herfts, ik wil herfstweer![]()
Ik wil het hele jaar 20 gradenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:16 schreef itsme het volgende:
Ik wil zoals het vroeger was. schaatsen in de winter.![]()
Eens.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil het hele jaar 20 graden
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne ligt weer in bed met Sabrina....
Wat mij betreft mag het zo wel het hele jaar blijven, met hier en daar een lekkere uitschieter naar boven!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:08 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dit is inderdaad gewoon té warm.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Bewoners lees regelboek wat betreft kledingvoorschriften
Hummie, lees regelboek wat betreft programmavoorschriften
op stream 3quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:32 schreef demins het volgende:
Hilde, mijn duifje, waar ben je?
Weet je wel hoe lang ze daar nou al niet gerookt heeft? Dat kan mijn Hilde dus niet zijn!quote:
Is ze daar nog steeds. Al ca 24 uur.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:36 schreef demins het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang ze daar nou al niet gerookt heeft? Dat kan mijn Hilde dus niet zijn!
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom vind ik het leuk om een blondine die met plofkop in bed ligt te friemelen te kijken, die onderwijl een kom cruesli aan het eten is?
*doet streams uit
Die Sabrina is echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom vind ik het leuk om een blondine die met plofkop in bed ligt te friemelen te kijken, die onderwijl een kom cruesli aan het eten is?
*doet streams uit
Monomaan!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:38 schreef scanman01 het volgende:
Beter een alleen zittende Sabrina blijkbaar dan streams op de badkamer.
hee bloesquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb ze aan, zie niks bijzonders en klik ze meteen weer weg
Als een herkenbaar iemand ineens een andere avatar neemt, is het of je tegen een vreemde praatquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:39 schreef Stereotomy het volgende:
hee bloes
Wat was dat nou gister dat je zei over dat kijken naar mij en vreemdgaan
Of het was gein.. of het gaat toch verder dan we dachten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:05 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne zit met zijn hand tussen de benen van Sabrina.
Sabrina : Hoe moet ik dat nu weer verklaren?
Etienne: "Nou, 's nachts heb je er ook geen problemen mee"
Sabrina : "Dat moet je niet zeggen, joh, laat ze maar gissen"
Etienne haalt zijn hand weg.
ik kan me echt niet voorstellen dat die knakker een natte vinger bij haar haalt, sterker nog, ik wil het niet eensquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of het was gein.. of het gaat toch verder dan we dachten.
Zijn hand zat er blijkbaar wel. Alleen van de opmerking dat ze er 's nachts ook geen problemen mee heeft is even de vraag of het gein was of serieus.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat die knakker een natte vinger bij haar haalt, sterker nog, ik wil het niet eens![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als een herkenbaar iemand ineens een andere avatar neemt, is het of je tegen een vreemde praat
Ik moet je ook alles uitliggen he
Poepen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:44 schreef Verida het volgende:
over wie hebben jeroen en Janine het in de keuken, jeroen heeft ergens een hekel aan en kan niet beloven dat hij er geen stennis over gaat maken, janine zegt, gewoon doen, doe ik ook
waar gaat dit over, ik heb geloof ik iets gemist.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:48 schreef witste het volgende:
Hilde nog steeds geen Sperti mogen halen?
Ik weet niet of het gein is, Etienne is altijd nogal opschepperig. Ook toen hij de eerst nacht bij Sabrina geslapen had, vertelde hij daar trots over.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of het was gein.. of het gaat toch verder dan we dachten.
Hij zal er hem wel laf tegenaan gehouden hebbenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik kan me echt niet voorstellen dat die knakker een natte vinger bij haar haalt, sterker nog, ik wil het niet eens![]()
Daarom. Is alleen met hamer en beitel eraf te halenquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef wolferl het volgende:
Kan iemand aan Marlies vragen of ze een keer andere kleren aantrekt, ze loopt al een week lang in de zelfde sjit.
Hoppaaaaaaaaquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:07 schreef Verida het volgende:
op speciaal verzoek: voor jou nog een keer hilde's ochtengymnastiek op stream 3
Thnx ben ik erg gelukkig meequote:Op zaterdag 16 september 2006 14:07 schreef Verida het volgende:
op speciaal verzoek: voor jou nog een keer hilde's ochtengymnastiek op stream 3
Als het goed is, dan gaat die morgenmiddag afquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:14 schreef BBoon het volgende:
Gaat vandaag eindelijk die pokketelefoon een keer of staat dat ding echt weg te roesten daar??
Oh is dat ergens bekend gemaakt dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het goed is, dan gaat die morgenmiddag af
Tja wat moet je daarop zeggen dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:10 schreef Verida het volgende:
milica: het was wel gezellig he jongens
jeroen: jaa, jaa, zeker weten,
Verder reageert er niemand.
Nee joh...Sabrina krijgt de slappe lach, van E10cm z'n slappe lul(letje)quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
of het gaat toch verder dan we dachten.
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:50 schreef wolferl het volgende:
´K snap niet dat ze Marlies niet nomineren, zij is minstens net zo erg als Jeroen met dat mee gelul.
ja daar kan ze ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:00 schreef wolferl het volgende:
Marlies heeft een kak stem.
Leejsurrrrr.
Daar kan ze wel wat aan doen, der kop houden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:06 schreef itsme het volgende:
[..]
ja daar kan ze ook niets aan doen.
Net zoals die stemmetjes van die zusjes, die praten zo babyachtig.![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:15 schreef Marrije het volgende:
Etjen: ik zal blij zijn om ze maandag weer te zien
Hilde: jij of ik. . .
Etjen: ik denk dat jij geen kans maakt tegenover mij
ik dacht eigenlijk net hetzelfde, maar op een gegeven moment is de inspiratie gewoon weg, ze doen de hele dag hetzelfde, ze moeten mekaar is ff flink de waarheid over elkaar vertellen, maar dat doen ze toch niet, t zijn hollandersquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:18 schreef itsme het volgende:
en op fok wordt het ook steeds saaier.![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:15 schreef Marrije het volgende:
Etjen: ik zal blij zijn om ze maandag weer te zien
Hilde: jij of ik. . .
Etjen: ik denk dat jij geen kans maakt tegenover mij
Ja precies. das waar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk net hetzelfde, maar op een gegeven moment is de inspiratie gewoon weg, ze doen de hele dag hetzelfde, ze moeten mekaar is ff flink de waarheid over elkaar vertellen, maar dat doen ze toch niet, t zijn hollanders![]()
Ik ben ook wel verbaasd dat ze nu bij Etjen en Hilde zit, zeker na haar gesprek met Monique gisteren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:22 schreef intoyou het volgende:
Etienne die naast Sjaan zit? Praat Sjaan weer tegen hem?
dat is dat scheinheilige waar ik het over heb, als ik sjaan was had ik meteen ergens anders gaan zitten, zij niet, scheinheilig dusquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:22 schreef intoyou het volgende:
Etienne die naast Sjaan zit? Praat Sjaan weer tegen hem?
Misschien dat Etjen uitkomst biedtquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk net hetzelfde, maar op een gegeven moment is de inspiratie gewoon weg, ze doen de hele dag hetzelfde, ze moeten mekaar is ff flink de waarheid over elkaar vertellen, maar dat doen ze toch niet, t zijn hollanders![]()
die gozer ken alleen maar liegen, we hadden het over de waarheid tochquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat Etjen uitkomst biedt![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die gozer ken alleen maar liegen, we hadden het over de waarheid toch![]()
hoe bedoel je schatquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:27 schreef intoyou het volgende:
Etienne: wil je wat drinken
Sjaan: Nee dankje wel lieverd
bah bah! oprotten met sjaan
Nah, hij vertelt heus wel de waarheid, maar het komt er alleen zo lullig uit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:25 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
die gozer ken alleen maar liegen, we hadden het over de waarheid toch![]()
Ik heb geloof ik wat gemist.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben ook wel verbaasd dat ze nu bij Etjen en Hilde zit, zeker na haar gesprek met Monique gisteren.
vannacht heb die volgens de geruchten liggen lullen over het feit dat ie wel eens kwartetjes heb gedaan, dat gelooft toch niemandquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:29 schreef intoyou het volgende:
[..]
Nah, hij vertelt heus wel de waarheid, maar het komt er alleen zo lullig uit.
Gisteren had Sjaan een heel gesprek met Monique oa over hoe ze Hil de hele dag had genegeerd en dat ze het steeds meer ghad had met Hil. En nu zit ze uitgerekend bij Hil en Etjen (de racist die ze heeft genomineerd).quote:
ja, dat er maar 2 smsjes gestuurd worden ofzo, allebei 1, 50%, moven dusquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:33 schreef intoyou het volgende:
Etienne en Hilde denken allebei dat ze er uitgaan. Wie weet joh, misschien gaan ze wel samen! Zou een stunt zijn.
wat had ze gezegd dan > ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:46 schreef itsme het volgende:
14:01Praten achter de ruggen om
Janine en Jeroen leggen aan Milica uit waarom ze boos en geïrriteerd zijn. Iedereen was gisteravond aan het keten. Ook de mensen die zeiden dat ze daar niet aan mee wilden doen. Jeroen en Janine hebben een gesprek tussen Hilde en Milica opgevangen waarin Hilde haar ongenoegen uitte over het keten gisteravond. "Wat heeft mijn moeder gezegd dan? Ze heeft helemaal niks gezegd", probeert Milica nog. Maar Janine herhaalt het gesprek dat ze heeft gehoord en voor haar is daar de kous mee af. Milica blijft er stil bij zitten.
Als je morgen vraagt waar het gesprek over ging,weet ze dat niet eens.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:38 schreef Frank-NL het volgende:
Pfff dat zweverige gelul van Marlies de hele tijd
Zei ze dat echt?!quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:46 schreef Marrije het volgende:
Hilde: ik zoek een schouder om op te huilen, een pik in m'n kut om te . . .
![]()
Ik hoorde het ookquote:
Ik dacht dat ik het verkeerd verstaan had tot ik het hier in het topic voorbij zag komenquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dacht jij dan ook eerst hoor ik dat wel goed?
die brief was dan ook om te huilenquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:43 schreef Verida het volgende:
Rob is een iq mens en geen eq mens.
fijn dan zo'n briefje schrijven.
quote:
Er is een aantal bewoners waar ik eigenlijk zelden naar luister: Marlies, Jeroen, Marcia en Milica, zodra ze op m'n stream komen zoek ik anderen op: Sjaan, Hilde, Semih. . .quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:34 schreef riri het volgende:
vreselijk dat gepraat van Marlies
krijg steeds meer een hekel aan dat gezeur
verdient ze nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:43 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Is daar onderhand niet een eigen topic voor?
En Mon is bijna onverstaanbaar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:48 schreef Marrije het volgende:
Oh nee he, weer de twee zusjes tegen elkaar aan het praten op de bank.
... en ik moet nog zoveel regelen als ik thuis kom. Ik moet gaan werkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:49 schreef Marrije het volgende:
Sab: ja en Bar zegt dat ook, eeeeerst zei je dit en nu zeg je dat en dat klopt dan ook wel, maar ik verander bij het weer. Ik ben ook heel erg benieuwd of mijn leven heel erg veranderd is, of ik nog met Barry ben of dat ik weer alleen ben. . .
Als t een beetje meezit dan slaat we weer door, gezellig!quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:56 schreef kukeleku het volgende:
Hillie en haar medicijn
[afbeelding]
ze zaten er vanmorgen nog een uur naast, maar als ze in de tuin zitten kunnen ze wel de kerkklokken horenquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:54 schreef mazaru het volgende:
Hoe weten ze toch steeds hoe laat het is?
Dat is nou al de derde keer vandaag dat ik ze precies hoor zeggen hoe laat het is
Ik weet wel dat ze de kerkklok kunnen horen in de tuin dus misschien aan de hand daarvan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:54 schreef mazaru het volgende:
Dat is nou al de derde keer vandaag dat ik ze precies hoor zeggen hoe laat het is
de tuin hé! ze weten precies hoe laat ze weer naar binnen moeten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:54 schreef mazaru het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |