is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom slapen ze in de huiskamer
Ze dachten dat ze de dames konden verleidenquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom slapen ze in de huiskamer
Kusssssquote:
*knuf*quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kusssss![]()
Sorry modjes, maar dat moest even![]()
dat houdt Hillie in bewegingquote:Op zaterdag 16 september 2006 05:29 schreef henk.jansen het volgende:
@Talpa
streamgate233 Staat al een dag in een loop
thanxxxquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:12 schreef Inca het volgende:
Is dat een geheime opdracht van Hilde zolang mogelijk stil staan?
yeps...met 2 slippers aan!quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:12 schreef Inca het volgende:
Is dat een geheime opdracht van Hilde zolang mogelijk stil staan?
ff op f5 drukken, doet ze het kleed gelijk weer goedquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:37 schreef pullup het volgende:
Ik zie nu op stream 4 Rik op die plek liggen en potjandorie dat kleed ligt weer in een kreukel.
Hilde doe je werk !
Toch is het een verrassend soepele beweging he. Hoe ze vrijwel in een beweging het kleed rechtlegt en een slipper aan doetquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff op f5 drukken, doet ze het kleed gelijk weer goed![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch is het een verrassend soepele beweging he. Hoe ze vrijwel in een beweging het kleed rechtlegt en een slipper aan doet![]()
yeps....hoor je strax e10 zeggen dat die van die lekkere warme handjes krijgtquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:53 schreef pullup het volgende:
is dat overigens Etienne die bij Jeroen onder het dekbed is gekropen![]()
Een stel varkens zijn het, overal slapen ze nu in het huis.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps....hoor je strax e10 zeggen dat die van die lekkere warme handjes krijgt![]()
Ik dacht hetzelfde, dat is toch wel een ernstig minpuntje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Een stel varkens zijn het, overal slapen ze nu in het huis.
En E10 dacht dat Jeroen Sabrina was, daarom kroop hij bij 'haar' tussen de lakens.
Maar wat ik zo begrijp van alles, is dat E10 en Sabrina wel lopen te kloten met elkaar in bed.
Jezus, als dit waar is, vind ik Sabrina niet leuk meer.
hoezo? sabbel denkt gewoon aan veilig. Ze kan gewoon ongelimiteerd sexuele handelingen uitvoeren met e10 zodat ze aan haar gerief komt en ze kan er zo mee weg komen. Als bijvoorbeeld die Barry haar erop zal aanspreken, laat ze alleen die fokfoto zijn van e10 zijn clitoris en Barry zal het lachend direct vergevenquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, dat is toch wel een ernstig minpuntje.
Het is steeds knusser aan het worden. Jeroen heeft zich al subtiel omgedraait en is richting etienne opgeschoven.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps....hoor je strax e10 zeggen dat die van die lekkere warme handjes krijgt![]()
Jeroen ruikt de geur van Marcel, straks grijpt E10 (nog altijd denkende dat hij naast Saab ligt) Jeroen bij zijn kruis.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is steeds knusser aan het worden. Jeroen heeft zich al subtiel omgedraait en is richting etienne opgeschoven.
Die houd het erg lang volquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:45 schreef Verida het volgende:
zet ik vanmorgen mijn computer aan en Hilde sjokt nog steeds haar wandeling op stream 3
![]()
Dochterlief thuis zal wel denken: mama is nog nooit zo actief geweestquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:45 schreef Verida het volgende:
zet ik vanmorgen mijn computer aan en Hilde sjokt nog steeds haar wandeling op stream 3
![]()
Milica: Mama, you are a Fembot.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:54 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
Dochterlief thuis zal wel denken: mama is nog nooit zo actief geweest![]()
Denk dat dat wel meevalt eigenlijk. E10 zit nog een beetje in de fase van het handjes vasthouden en mekaar kusjes geven...(al beweerd hij anders...)quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:08 schreef wolferl het volgende:
[..]
Maar wat ik zo begrijp van alles, is dat E10 en Sabrina wel lopen te kloten met elkaar in bed.
Jezus, als dit waar is, vind ik Sabrina niet leuk meer.
Die rechtse is geen homofielquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef DDuiveltje het volgende:
11:07 : Zoek de verschillen...
[afbeelding]
bron
Op de linker ligt een poot op de bank. Op de rechter ligt hij er net afquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef DDuiveltje het volgende:
[afbeelding]
bron
de rechter droomt wel van poesjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:40 schreef DDuiveltje het volgende:
[afbeelding]
bron
quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff op f5 drukken, doet ze het kleed gelijk weer goed![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:21 schreef Flyduck het volgende:
the good old times...
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorige keer was het een officiele mededeling dus ik moet het nog zienquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:32 schreef Capaja het volgende:
op de bb site :
Inside information: zondag om 13.00 uur gaat de BB Hot Line!!!!! Degene die durft op te nemen zal er zeker geen spijt van krijgen!
GLABONTE 15 SEPTEMBER 2006 0:00
zou er iets van waar zijn ????
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:32 schreef Capaja het volgende:
op de bb site :
Inside information: zondag om 13.00 uur gaat de BB Hot Line!!!!! Degene die durft op te nemen zal er zeker geen spijt van krijgen!
he bah, iets goeds. Ik weet dat ze daar allemaal de telefoon willen opnemen want ze zijn ook niet van lotje getikt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:32 schreef Capaja het volgende:
op de bb site :
Ze zijn vanochtend de tuin in geweest en hadden geen zin meer om in bed te gaan liggen en zijn dus maar knus tegen elkaar aangekropenquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:35 schreef arneaux het volgende:
Waarom liggen Jeroen en Etiënne daar bij t raam te slapen?!
Geen idee, vanmorgen lagen Jeroen en Tijn daar te slapen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:35 schreef arneaux het volgende:
Waarom liggen Jeroen en Etiënne daar bij t raam te slapen?!
er staan er MAAR 2 genomineerd, zou de 3e er dan bij komen ??quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:35 schreef itsme het volgende:
[..]
he bah, iets goeds. Ik weet dat ze daar allemaal de telefoon willen opnemen want ze zijn ook niet van lotje getikt.
Na iets slechts komt er iets goeds.
Ik wil slecht nieuws![]()
Dat gaat maandag in de uitzending wel worden uitgemolken wees niet ongerustquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:39 schreef arneaux het volgende:
Ik heb de confrontatie tussne Hilde en Janine gemist, das wel een beetje kut eigenlijk.
Gelukkig maar, dat zjin natuurlijk dingen die ik wel moet zien.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaat maandag in de uitzending wel worden uitgemolken wees niet ongerust
Er is voldoende materiaal voorradig![]()
maar het zou iets goeds zijn. Genomineerd worden lijkt me niet superquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:39 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat er ook een derde genomineerde bijkomt, misschien wel door Hilde en Etjen gekozen, dat wordt dan dus Monique of Eggie.
Daarom had het ik dus ook niet gequote op het telefoonbericht, wel ff opletten hequote:Op zaterdag 16 september 2006 12:43 schreef itsme het volgende:
[..]
maar het zou iets goeds zijn. Genomineerd worden lijkt me niet super
sorry. Ik ben ook So You think you can dance aan het kijken. Niet slaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daarom had het ik dus ook niet gequote op het telefoonbericht, wel ff opletten he![]()
In het algemeen, dus los van de telefoon, denk ik dat er een derde genomineerde bijkomt, en dat Hilde of Etjen die persoon mag kiezen, dat wordt dan dus Monique of Eggie.
Mijn reactie op het telefoonbericht was: jammer iets positiefs, iemand mag een weekendje naar huis, 3 x raden wie de telefoon opneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |